buzerace po česku...

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Libor12 »

Tak jsem dnes navštívil známého na STK. Ač loni neměl čas si v práci dojít na wc,dnes jsme společně vypili dvě kafe. :) Za 3dny navštívilo jejich ME stanici 67 vozidel s OBD2 tak se na linku STK dostalo pouze 8. 8) Auta bez OBD2 bez problémů.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
D´ice
Příspěvky: 654
Registrován: 02 črc 2010 20:18
Bydliště: České Budějovice

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od D´ice »

takže všechny auta co mají OBD2 tak se napichují na diag? Na roku výroby auta nezáleží?
Life is too short to drive boring cars

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Beaver »

V IS200 mám OBD2, ale je to rok výroby 99. Tak uvidíme jestli to budou chtít napichovat nebo ne :) Co mě sere je fakt, že klasicky dva měsíce před plánovanou STK mi druhý auto začíná hlásit sníženou účinnost katalyzátoru, tj. bude svítit CEL. Takže váhám jestli zkusit čistič katalyzátoru nebo na to srát a hodit pod zadní lambdy jenom spacer. On ten kód vyskočí jakmile účinnost katu klesne tuším pod 90 procent, takže auto emise normálně udělá s přehledem za předpokladu, že by se neřešil ten svítící CEL :roll:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Bolo1
Příspěvky: 303
Registrován: 07 dub 2009 18:15

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Bolo1 »

Libor12 píše:...Za 3dny navštívilo jejich ME stanici 67 vozidel s OBD2 tak se na linku STK dostalo pouze 8. ...
A těch 8 kousků bylo benzíňáků? :mrgreen:
Hujdaj a sempl klever

Uživatelský avatar
MartyCZe
Příspěvky: 1020
Registrován: 10 říj 2011 18:15

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od MartyCZe »

To s těma diagnostikama je blbost největšího ražení. Znám víc jak 10 modelu aut, kde to svítí nebo diagnostika hlásí blbosti kvůli něčemu co bud funguje, nebo je zblbnuty čidlo a dokážu to jak?
Asi nejlepší názor má na to podle mě tenhle člověk
http://video.aktualne.cz/dvtv/mereni-em ... 590604f2e/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cely je to jen kšeft o buzeraci, svítí ti že máš málo nemrzky, nezajem čus. Sviti kontrolka...
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů :) - bejvávalo :/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Libor12 »

MartyCZe píše:To s těma diagnostikama je blbost největšího ražení. Znám víc jak 10 modelu aut, kde to svítí nebo diagnostika hlásí blbosti kvůli něčemu co bud funguje, nebo je zblbnuty čidlo a dokážu to jak?
Asi nejlepší názor má na to podle mě tenhle člověk
http://video.aktualne.cz/dvtv/mereni-em ... 590604f2e/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cely je to jen kšeft o buzeraci, svítí ti že máš málo nemrzky, nezajem čus. Sviti kontrolka...
Takže zkus si přečíst co jsem postoval stranku zpet. To že svítí kontrolka motoru primárně nikoho nezajímá. To co je zajímá jsou readiness kody. Tj status připravenosti systémů vozu. Když chceš vyhodit egr,dpf,chceš nalejt nový sw atd vždy musíš bud ten kod vypnout aby nekontroloval nebo ho patřičně upravit. Z hlediska ME ale tohle všechno špatně. Jakmile readiness kod nahlásí chybu,nelze v měření pokračovat. Koupil jsi si třeba auto z bazaru v TDI kde třeba častý problém byl teplé starty - tuto závadu lze obejít právě sw,ale readiness kod hlasí status fail a jdeš od válu. Bobře: mají velmi chytrý sw a online přístup do databáze dekry - zadá vin a vyjedou mu kompletní provozní parametry včetně toho čím tvoje vozidlo disponuje a obrázek kde konektor hledat.
K Fleishansovi chodím na školení :wink: a známe se velmi dobře. Je to obchod,to v každém případě. Tato firma http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam- ... o-vas-ceka" onclick="window.open(this.href);return false; x let vyndavala dpf a upravovala sazomety no a dnes "prohlédla" a bude to všechno dávat do původního stavu. 8) :lol:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Libor12 »

Status těchto kódu je buď 0 - připraven a funkční nebo 1 - neprošel nebo test nebyl dokončen. Smazání jakékoli závady vám tak již nepomůže, dokud se nedokončí všechny testy. Stanice měření emisí mají za úkol všechna vozidla s vadným readiness kódem ihned odeslat pryč. K samotnému měření emisí tak ani nedojde a vy budete muset vozidlo nejprve opravit. Stejná situace nastane, pokud budete mít nefunkční diagnostickou zásuvku. To platí samozřejmě pouze pro vozidla, která jsou vybavena normou EOBD, tedy téměř pro všechny vozy vyrobené po roce 2000.
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 06 led 2016 20:12, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od posero »

napadlo už někoho vyndat pár pinů z oné kouzelné zásuvky? :lol: co já můžu za to, že jejich krám se nespojí s mojí károu :D

a odpoveď je tu :lol: nemam strach, že by to nešlo nějak ochcat.... když sem dneska viděl jak to funguje tak sem v klidu
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Libor12 »

posero píše: že by to nešlo nějak ochcat.... když sem dneska viděl jak to funguje tak sem v klidu
Do června musí být všichni připojeni na online databázi,kdo ne, tak končí. A pak opravdu přestane jakákoli sranda,protože ten kdo zatím online není ,jde to těch pár měsíců zaplatit a obejít.Potom ale definitivní konec.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od posero »

a pak se stane to co dnes ráno vjedu na linku mezi prvními, načte se karta zaměstnance, protokol chyb a systém se sesype :lol: a pak? co když ten systém spadne při ukládání protokolu? fotek? budou mi volat abych jel za týden znovu?
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

dubi
Příspěvky: 854
Registrován: 06 kvě 2009 10:01
Bydliště: ČB, Bernartice

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od dubi »

Kolega povídal, že v pondělí jim to prý nefungovalo skoro vůbec, tak jsem jel na evidenčku dneska a počkal jsem si krásný 2 hodinky a to přede mnou bylo 5 aut, z toho 2 jen na evidenčku :roll: :mrgreen:
Ex: lOo ==vw== oOl G1 --> //// Punto --> Corsa B --> G3 TDI --> G4 Zender Concept -->Insignia SportsTourer
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Libor12 »

Jak říkam,ještě tam pár děr je a proto taky ten půlrok než se to vychytá. Je tam samozřejmě i možnost offline práce,ale pouze jedno konkrétní vozidlo a hotovo,další už ne. Navíc musí být zdůvodněno proč. Možna si bude lepší zvyknout na to,že auto bude muset být opravdu cajk. Já jsem taky zrovna nejásal,že musím koupit dva katíky a čtyři lambdy...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
MartyCZe
Příspěvky: 1020
Registrován: 10 říj 2011 18:15

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od MartyCZe »

Katy DPF budiž, ale jak řikam. Celej ten system je navrhnutej pouze pro buzeraci.
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů :) - bejvávalo :/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od JRD McLAREN »

..mne na tom celom asi vadi ta skutocnost..

ze musim mat "plne funkcny" cely emisny system vozidla, bez akejkolvek zavady..
aj napriek tomu ze viem, ze ziadne vozidlo EURO3-EURO6 nesplnuje udavane hodnoty emisii, uz od momentu, kedy opustilo vyrobnu linku
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Beaver »

Libor12 píše:...Já jsem taky zrovna nejásal,že musím koupit dva katíky a čtyři lambdy...
Tohle bude otázka jak řešit jakmile nastartuje 1JZ. V principu je to modernější a pokročilejší motor, je šance, že emise budou v pohodě oproti 7M i bez katu. Když ne, tak holt udělat dvě příruby a použít nějaký starý katalyzátor a plesknout ho na auto na dobu měření emisí a nebo koupit nový Magnaflow, který by tam případně mohl jezdit i trvale. Když to auto naposled dělalo emise, tak skoro prošlo :D Na downpipe je přitom jen starý pre-cat, hlavní tam nikdy za posledních 20 let nebyl :D OBD tam není, takže v tomhle ohledu není co řešit jednoznačně.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Chevrolet323
Příspěvky: 9
Registrován: 20 říj 2015 12:37

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Chevrolet323 »

Relativně "bezpečný" je to teda do prvního června?

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Ultima »

Ještě jsem z toho všeho pořád nepochopil jestli budou připojována vozidla od roku výroby 02 (takto jsem to někde četl) a nebo na roku nezáleží a připojuje se všechno co má OBD?

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Gooder »

Takže se kontroluje i to, pokud je nějak manipulováno se softwarem, například zvýšený tlak turba?

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Libor12 »

Chevrolet323 píše:Relativně "bezpečný" je to teda do prvního června?
Neotálel bych s tím. Sežen si nějakou stanici (ideáně u nějakého servisu) která není ještě online napojená. Tam se pořád nechají emise za úplatu udělat.
Ultima píše: nebo na roku nezáleží a připojuje se všechno co má OBD?
Napojuje se vše u čeho jim ten jejich sw po zadání VIN ukáže,že to má normu OBD2.
Gooder píše:Takže se kontroluje i to, pokud je nějak manipulováno se softwarem, například zvýšený tlak turba?
Pořád to nechápeš. Nekontroluje se soft,ale readiness kody. Pokud ten tlak máš změněn sw tak je docela možné, že je změněn i readiness kod který má na starosti tuto část vyhodí - 1 test nedokončen a jedeš domů. Tím skončili všichni garážoví nalejvači sw,protože při flashování se to samozřejmě vypíná. Jako výrobci aut by se ti nelíbilo,že nějaký neumětel ti nahraje do ecu něco co poškodí motor a potom tam vrátí origo sw a uplatnuje záruku. Firma jako postovaný powertec si od koncernu kupuje licenci a tudíž může i manipulovat readiness kódy. Pokud nemáš v motoru nalito půl mega,vrat to do série a spolehlivě jezdi a postav si nějakou závodničku.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Gooder »

To, co jsi poslal, jsem chápal. Jen jsem nevěděl, jak to funguje ohledně tohohle. Takže teoreticky, když bych měl na "upraveném" autě jiný MAF, vstřiky, větší tlak turba, výfuk a na tohle všechno upravený soft a před STK vyměnil jednotku za seriovou včetně výměny seriového MAF a vstřiků, neměl by být problém, ne?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Beaver »

Teoreticky ano, pokud autu nevadí prohození jednotek (imobilizér apod.). Jinak OBD2 simulátor jde v zásadě postavit na jednočipu a pokud by se dal do auta a z původní jednotky bral data jako poloha klapky, teplota chladící kapaliny apod. a do zásuvky pro diagnostiku přeposílal tohle plus všechny emisní kódy nastavené na OK, tak není co řešit :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
woodys
Příspěvky: 123
Registrován: 05 říj 2008 20:50

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od woodys »

Tohle je taky nějaká novinka z STK :D
Přílohy
saved_1452173111550.jpg

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Breakthru »

woodys:asi čirý zadní světla :lol:
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
kenys
Příspěvky: 569
Registrován: 13 říj 2007 20:11
Bydliště: Mělník

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od kenys »

Tak asi jak oběma omegám z roku 2000 a 2001 skončí technická, tak je dám pod plachtu a z pod plachty vytáhnu senatora 1978 a escorta 1990 ty fakt nenapíchnou :D
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000

Joyride
Příspěvky: 410
Registrován: 22 lis 2008 21:17
Bydliště: Praha

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Joyride »

Jakej "status kodů"? Co se teda kontroluje nebo zkoumá?

Rozumim dobře, že každé auto bude na emisích připojováno na diganostiku nebo na co?

To je zas výmysl jak noha. Pokud nesvítí kontrolka motoru nebo DPF, tak má bejt zticha a šoupat nohama :roll:

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Tom_ »

Ne, na diagnostiku budou pripojovana auta, ktere nejaky soft vyplivne dle VIN kodu, ze maji byt pripojena....Takze logicky kazde auto nemuze byt pripojovano na diagnostiku, kdyz nema zasuvku...
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Breakthru »

Libor12:spousta firem asi budou mít letos dvojtou vařenici :lol: Co do posledka vymlátili a odstranili budou montovat zpět :lol: Ještě před rokem běžná praxe, když něco nefungovalo, automaticky se vymlátil kat, odstavil EGR nebo DPF....ale když už zákazník k tomuhle svolí.Žádnej servis ti jen tak bez svolení součástku za takový love z auta nevyhodí....ale co by českej člověk neušetřil.Pár tisíc za odstranění je furt lepší než desítky tisíc za opravu :lol: teď se asi dost lidí pokaká.Ceny některejch aut nejspíš půjdou docela dolů :lol:
Je fakt, že dost lidí si s tímhle přišli na pěkný peníze....

Nicméně starší auta do 2000 by měla být v poho, pokud na emisích nebudou extremně překračovat limity.Dle slov technika z STK...

Mě to čeká na jaře, tak uvidím, jak pochodím s přečipovaným TDI.Palivovej filtr jsem raději vrátil :lol:
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Beaver »

Ten koncernový DPF je za 10-15k ne? Tak si holt socky vezmou půjčku u HomeCreditu a filtr vrátí :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Lukinho
Příspěvky: 2445
Registrován: 10 kvě 2012 16:08

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Lukinho »

nekdy jsem rad ze ta ma plecka z 98 je jeste tak prehistoricka obd1, ktera nic neumi :D :D

Uživatelský avatar
Vavris.cz
Příspěvky: 446
Registrován: 23 zář 2009 18:59

Re: buzerace po česku...

Příspěvek od Vavris.cz »

Takže všechny strasti života teoreticky řeší nějaká krabička s falešnou OBDII, která bude při napojení tvrdit "já jsem sériová jednotka miláčku" ?
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“