Vím, že je tady diskuse o autech, ale v případě motorek to bude asi stejné.
Jedna značka/typ motorky je vyráběna pouze v zahraničí a je prodávána pouze v zahraničí (mimo evropskou unii). A zajímalo by mě, jak by se dalo zjistit, jestli je možné motorku přivést do ČR, přihlásit ji a normálně s ní tady jezdit. Předpokládám, že auta a motorky musejí mít nějakou certifikaci, která ji dovoluje jezdit po českých silnicích. Jak tedy zjistím, jestli ji má určitá značka?
Jak poznat, jestli může auto/motorka jezdit v ČR?
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- Petr Mareček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 25 čer 2014 17:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak poznat, jestli může auto/motorka jezdit v ČR?
Známej kupoval čtyřkolku z USA a nelze přihlásit u nás, chybí nějaká homologace, řešil to kdysi tak, že to přes někoho přihlásil v DE a pak přihlásil u nás v ČR, tak to jde, ale vim, že s tím měl dlouho problémy
Re: Jak poznat, jestli může auto/motorka jezdit v ČR?
napiš si do dekry ale pokud to nemá EU homologaci tak to bude stát nesmysl.
nedávno sme řešil přihlašení skutra z italie kterej se k nám udajně nedovážel , musel sem si nechávat poslat udaje na vypsaní tp (3t kč) a podobný blbosti .. nakonec přihlašení vyšlo na víc jak 8t a to má EU homologaci
nedávno sme řešil přihlašení skutra z italie kterej se k nám udajně nedovážel , musel sem si nechávat poslat udaje na vypsaní tp (3t kč) a podobný blbosti .. nakonec přihlašení vyšlo na víc jak 8t a to má EU homologaci
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: Jak poznat, jestli může auto/motorka jezdit v ČR?
hele je to stejnej proces jak s dotahnutejma amerikama do eu. Celej cokoliv lze "zhomologovat" nicméně se hledá to co vadí homologaci, nejčastěji jsou to světla, blinkry, výfuk apod. Jedina cesta je tyhle věci sehnat s homologací, nebo zakázkově nechat vyrobit. Vim, že banda kluku ktery znam takhle zkoušela přihlásit jednu rikšu a dva skůtry z indie, nějakym zazrakem se to povedlo, nicméně ten proces byl peněžně docela bolestnej (techničák měl vic vyjímek než 3 A4 papiru). Další problem bylo třeba i číslo na rámu, v asii to povětšinou motorky nemaj, maj jen nějaky seriovy číslo na rámu, ale identifikační žádný, tohle chtěli dovyrazit taktéž.
Jen ze zajímavosti o co se jedna? Možná varianta je třeba i zkusit udělat veteransky papiry, ale to nevim kdo se ti za to zaručí.
Jinak to s tim skutrem mi přijde divný, do čr se třeba nedovážel nikdy čtyřstovkovej bandit a přitom ho přihlásit nikdy nebyl problem.
Jen ze zajímavosti o co se jedna? Možná varianta je třeba i zkusit udělat veteransky papiry, ale to nevim kdo se ti za to zaručí.
Jinak to s tim skutrem mi přijde divný, do čr se třeba nedovážel nikdy čtyřstovkovej bandit a přitom ho přihlásit nikdy nebyl problem.
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/