Poslední návštěva: 29 bře 2017 23:51 Právě je 29 bře 2017 23:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 srp 2016 21:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8731
Bydliště: 608372848
Turba? Masakr. :-D

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 17:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
Když už je to nejoblíbenější téma na portále a všem co se mne dotazují v sz. Opravdu nevím vše,ale velmi bych doporučil zvláště u brzdových kotoučů (litina) kontrolu tvrdosti materiálu nezávislou zkušebnou před a po zpracování (kdo již využil,může i dodatečně. Používá se k tomu statická zkouška dle Brinella-popisuje stále platná norma ČSN EN ISO 6506-1. Tvrdost nezpracované litiny se pohybuje 200 HB a po cryo úpravě se u litiny pohybuje na min 360HB. Je to nejjednodušší cesta jak zjistit,že cryo proces skutečně proběhl a ne že jste někam poslali kotouče oni je tam nechali 14 dnů ležet a poslali zpět. :lol: Ostatně předpokládám,že tato firma je schopna certifikovaný výsledek tvrdosti poskytnout,minimálně jako firma poskytující metalurgické služby měla disponovat alespon "poldi kladívkem".

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Naposledy upravil Libor12 dne 24 srp 2016 19:34, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 dub 2008 12:38
Příspěvky: 245
a kde to dělají a kolik to stojí? :D kotouče ještě nejsou na autě :D

_________________
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 18:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8731
Bydliště: 608372848
Spolupracují s http://www.autodily-cardo.cz 8)

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 dub 2008 12:38
Příspěvky: 245
tak od nich to mám...jinak mě zaujalo, že dáváte i jiný věci. Budu si nechávat dělat vačku. Bude ji dělat z nový. Myslíte, že to má smysl, nebo by jí to spíš ublížilo?

_________________
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 19:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2008 20:55
Příspěvky: 105
Bydliště: Zlín
Určitě to děláme i my www.itczlin.cz, akorát jsou zkoušky docela drahá záležitost. :-)

_________________
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 20:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 dub 2008 12:38
Příspěvky: 245
měl jsem samolepku na krabici a prý je někde značka přímo na kotouči..ještě nebyl čas to nějak podrobně zkoumat..schválně kouknu. jinak už na pohled jsou trošku jiný...a jestli je cardo osvědčenej tak jsem klidnej...

_________________
Ford Mondeo TDCI (96kw)
Škoda Fabia, taková benzínová zdechlina.....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2004 21:15
Příspěvky: 992
Bydliště: Praha
Má smysl mrazit dvouhmotu? Zatím ještě drží, ale výdrž nic moc a něco kovu tam je, hlavně jde asi o ty pružiny, jinak další kotouče určitě zkusím


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2016 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3718
mozem skusit pofotit moje stare kotuce...
uz je na nich videt tepelna unava...

az to pojde odfotit ..tak aby to bolo vidno ... :roll:

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2016 20:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8731
Bydliště: 608372848
Tak jeste nejezdim. Hodil jsem tam setrvak s pritlacakem. :-D

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 31 srp 2016 20:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8731
Bydliště: 608372848
Libor12 píše:
Tvrdost nezpracované litiny se pohybuje 200 HB a po cryo úpravě se u litiny pohybuje na min 360HB.


Tvrdost materiálu se vyrazne nezmění max o pár procent... Koneckonců je to ve zprávě na stránkách.

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 zář 2016 17:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2151
Bydliště: Dobříš
Zemi píše:
Tvrdost materiálu se vyrazne nezmění max o pár procent... Koneckonců je to ve zprávě na stránkách.

Ach jo. Ta zpráva je naprosto o ničem. To,že někdo otestuje pár - dva kotouče a z toho vyvozuje závěr se zdá být jako silně účelová,s tím si můžeš akorát vytřít půlky. Celý web spoléha na hloupost a důvěru lidí. To dokazuje jen to,že ty kotouče mohu nechat ležet v koutě fouknout na ně kvůli patině cočkem a poté poslat zpět. :lol: Nicméně... Kotouče jsou z litiny s lupínkovým grafitem. Výrobu tohoto materiálu upřesnuje několik norem:
ČSN 42 2415 – DIN 1691 GG 15,ČSN 42 2420 – DIN 1691 GG 20 – EN GJL-200,ČSN 42 2425 – DIN 1691 GG 25. Nemá smysl zacházet do detailů,zkráceně je litina s lupínkovým grafitem technická slitina železa a uhlíku s obsahem uhlíku větším než 2.14%. Obsah uhlíku se dle použití může pohybovat až do 4%. Dále se do litiny přidávají různé legující prvky dle konečného použití jako mangan,síra,fosfor,křemík a další. Mění se tím a to dost výrazně její mechanické vlastnosti. To samozřejmě vědí výrobci kotoučů,tak i automobilů. Jsou automobilky jež v prvovýrobě montují kotouče co i s hrubším zacházením vydrží i 80-100000km a nepotřebují žádné kryo zpracování - proč? No proto,že v tom materiálu je vše co má být k danému účelu použití. O tom se těm druhovýrobovým může jen nechat zdát i kdyby jsi je ozařoval kryptonitem. Tam je uhlíku tolik,že by se s tím dalo kreslit. :lol: o nějakých legujících prvcích nemůže být ani řeč. Uhlík se maže,at dáš sebelepší desky,přesto to pořad nebrzdí,přehřívají se,vznikají hotspoty,začnou vibrovat. Ano pokud vezmeme ty nejlevnější polské kotouče (neříkám čínské protože co se ocelí týká,mají třeba na zbraních jednu z nejlepších) a zmrazíme je tak místo 10000km vydrží 30. Nádherné jsou na tom webu spojení jako : zlepšení kvality a výdrže AŽ o 700% to je jak v bance - půjčíme vám od 5%,ale reálně je to 17% a tak je to i s tím cryo,nemusí dojít ke zlepšení ani o 5% Zavolal jsem si tam a pán by zmrazil i moje varlata jen aby dostal 40korun - jsou malá :lol: tam by měl sedět metalurg a ne mamlas co se naučil ten jejich web nazpamět - to mi připomělo aférku okolo OVB a samozvaných finančních poradců https://www.youtube.com/watch?v=f-xixAjhL10 Přesně jak v tom filmu.. těm lidem ta firma nemůže lhát,ale musí jim říct to co chtějí slyšet. Za mne radši koupím předražený originální díl,než cryo upravou projité kotouče odkudsi z Polska jež jsou vyrobeny z materiálu co mněl sloužit pro bystu Wojciecha Jaruzelskiho. :lol: :lol: :lol:

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 zář 2016 18:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8731
Bydliště: 608372848
Tak at si to nekdo pak nechá otestovat. 8)

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 zář 2016 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3718
Libor12 píše:
Zavolal jsem si tam a pán by zmrazil i moje varlata jen aby dostal 40korun - jsou malá :lol: tam by měl sedět metalurg a ne mamlas co se naučil ten jejich web nazpamět - to mi připomělo aférku okolo OVB a samozvaných finančních poradců https://www.youtube.com/watch?v=f-xixAjhL10 Přesně jak v tom filmu.. těm lidem ta firma nemůže lhát,ale musí jim říct to co chtějí slyšet.

..
uz ked si nakrknul OVB, tak ne len u vas, ale aj tu je to to same..
ci uz ING, NN, GENERALI, MEETLIFE, PartnersGroup ..a pod ..

ked si spomenem ze sa ma dvaja taky snazili natahnut ... :mrgreen:

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO