motor - jakej mam shanet ?
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
motor - jakej mam shanet ?
letos sem konecne rozjel porsche924, odjel naky km,spokojenej...
a tak si rikam, mam misto, naky penize, toz prikupime... koukal sem po amerikach V8..
ale nasel sem nedaleko jaguara xj6, 4,2ccm, 1983, tak sem ho dovezl,
par veci chybelo, tak sem dokoupil dalsiho vraka, vsechno co chybelo, tak mam,,, a auto uz snad brzo pojede, jako tam bude naka pytlovina, motor uz uz chyta, pak chvili po nahuleni sprejem jede /treba minutu bezi ale tak na 3k ot/ a pak vystreli sani i s vahou vzduchu a airboxem na dvur, palivova cesta jest vlati, proste si s tim uziju, jak s porschakem..stejne to casem rozchodim
a ted ten vrak jaguaru --- ze budu rezat.... ale mne se do toho nechce, podle me to uz zas tak bezny auto neni, chybejici predni blataky a kapotu bych mohl teoreticky mit, proto se ptam --- da se v soucasnej dobe sehnat jednoduchej aspon trochu vykonnej motor, kterej nepotrebuje moc elektriky? samozrejme bych to potreboval nejlip se spajzkou...
na netu sem koukal na bmw - to by byla asi hned jistota /pokud se toci doprava/ radovej 6tival,tam by to slo vlozit jak vino, ze spajzky kouka vyvod na kardan, ale tej elektriky okolo..
mne napada nejakej prvni ford scorpio, omega mkI, nejakej starej mercedes? podelnej motor se spajzkou, nebo taky tatra 603? ale to jen na poslech, na jezdeni asi spatny s vydrzi..
a proc to chci? toho zelenyho jaguara dam docajku na Vcka a toho druhyho proradost, na okruh do Mejta to mam 15km, takze obcas nadzvednout veteranistum bekovky?
...dojede starej jaguar, limuzina 5m+, a hle, trochu to jede... proste toho druhyho vinovyho jagouse naprosto odlehcit, nechat jen skelet, zatmavit okna, jen predni sedacky, vyhazet interier /kdyz sem obtezkal dvere--ty elektricky veci stahovacky,zamky atd. to sou metraky/ trochu sviznej motor a driftakara je nasvete, original diferak prenese i vykon 12tivalce z xj 12, 5,3ccm,
takze motor 200koni by to melo normalne zmaknout....
zejenej jagos je na jagosforumhttp://cs.jaguar-club.net/forum-tema/xj6-4-2-serie3-dily-25875" onclick="window.open(this.href);return false;
a tak si rikam, mam misto, naky penize, toz prikupime... koukal sem po amerikach V8..
ale nasel sem nedaleko jaguara xj6, 4,2ccm, 1983, tak sem ho dovezl,
par veci chybelo, tak sem dokoupil dalsiho vraka, vsechno co chybelo, tak mam,,, a auto uz snad brzo pojede, jako tam bude naka pytlovina, motor uz uz chyta, pak chvili po nahuleni sprejem jede /treba minutu bezi ale tak na 3k ot/ a pak vystreli sani i s vahou vzduchu a airboxem na dvur, palivova cesta jest vlati, proste si s tim uziju, jak s porschakem..stejne to casem rozchodim
a ted ten vrak jaguaru --- ze budu rezat.... ale mne se do toho nechce, podle me to uz zas tak bezny auto neni, chybejici predni blataky a kapotu bych mohl teoreticky mit, proto se ptam --- da se v soucasnej dobe sehnat jednoduchej aspon trochu vykonnej motor, kterej nepotrebuje moc elektriky? samozrejme bych to potreboval nejlip se spajzkou...
na netu sem koukal na bmw - to by byla asi hned jistota /pokud se toci doprava/ radovej 6tival,tam by to slo vlozit jak vino, ze spajzky kouka vyvod na kardan, ale tej elektriky okolo..
mne napada nejakej prvni ford scorpio, omega mkI, nejakej starej mercedes? podelnej motor se spajzkou, nebo taky tatra 603? ale to jen na poslech, na jezdeni asi spatny s vydrzi..
a proc to chci? toho zelenyho jaguara dam docajku na Vcka a toho druhyho proradost, na okruh do Mejta to mam 15km, takze obcas nadzvednout veteranistum bekovky?
...dojede starej jaguar, limuzina 5m+, a hle, trochu to jede... proste toho druhyho vinovyho jagouse naprosto odlehcit, nechat jen skelet, zatmavit okna, jen predni sedacky, vyhazet interier /kdyz sem obtezkal dvere--ty elektricky veci stahovacky,zamky atd. to sou metraky/ trochu sviznej motor a driftakara je nasvete, original diferak prenese i vykon 12tivalce z xj 12, 5,3ccm,
takze motor 200koni by to melo normalne zmaknout....
zejenej jagos je na jagosforumhttp://cs.jaguar-club.net/forum-tema/xj6-4-2-serie3-dily-25875" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor - jakej mam shanet ?
Já bych tam plácnul audi 4.2 osmivál ABZ nebo ABH. Dají se sehnat komplet za pár korun i s almarou. Potom taky 1uzfe ale to tady začína být nedostatkové zboží. R32 nebo 36 ze supa .... možností spousta.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: motor - jakej mam shanet ?
Furt bych měl na prodej to 500 HP 1JZ
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: motor - jakej mam shanet ?
dik za nabidky, ale jak rikam V8 audi je moc elektriky,
spis neco mechanickyho
..sam jezdim daily-- silvravantA4/B5/81,na 17" ted mam stk 332kkm..jedu dal..
koukal sem na bazosi na V6 od koncernu -- 2,4 2,6 2,8 audi, vw,
odlehcit sani,vejfuk atd,
ktery motory hledat? opel atd rad nemam...
v polsku jsou origo motory jaguar R6 4.0 /cca 220hp/ za cca par euro takze tam asi namirim svuj zajem,
.... jako japan radovej motor by tam sedel, ale zatim sem nededil,
takze bohuzel nemuzu slouzit...
spis neco mechanickyho
..sam jezdim daily-- silvravantA4/B5/81,na 17" ted mam stk 332kkm..jedu dal..
koukal sem na bazosi na V6 od koncernu -- 2,4 2,6 2,8 audi, vw,
odlehcit sani,vejfuk atd,
ktery motory hledat? opel atd rad nemam...
v polsku jsou origo motory jaguar R6 4.0 /cca 220hp/ za cca par euro takze tam asi namirim svuj zajem,
.... jako japan radovej motor by tam sedel, ale zatim sem nededil,
takze bohuzel nemuzu slouzit...
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor - jakej mam shanet ?
CDVA ze superba a předělat na itb. Ted jeden takový dělám. Majitel si bohužel nepřeje zveřejnovat jakékoli info. ale je to hodně podobné tomuto jen tohle je menší objem http://www.r32oc.com/topic/10050-itbs-i ... le-bodies/" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor - jakej mam shanet ?
BMW V6 ma moc elektriky ..??? bych nepovedal ... po tom co som robil tento rok dva zavodaky...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: motor - jakej mam shanet ?
bmw v6 ted neznam,
spis sem myslel r6 aspon 2,3 2,5ccm+ s mechan spajzkou.za nejakou lidovou..
spis sem myslel r6 aspon 2,3 2,5ccm+ s mechan spajzkou.za nejakou lidovou..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor - jakej mam shanet ?
...pisem blbosti ...
R6 som mysel .. M50B25 napr.
R6 som mysel .. M50B25 napr.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: motor - jakej mam shanet ?
Small block Chevy by tam vypadal pekne, budto 350 LT-1 anebo i 327 (L-76 anebo L-84).
IQ stylingem nenahradis.
Re: motor - jakej mam shanet ?
..prave proto, ze z toho jde lehko postavit zavodak, kazdej druhej to teda pouziva, ceny budou asi nelidove, bych se teda rovnou zeptal,JRD McLAREN píše:...pisem blbosti ...
R6 som mysel .. M50B25 napr.
za a/ jaka je cena bmw motoru 2.5, 2.8atd. nejlip se spojkou a prevodovkou ?..
za b/ co vsechno by melo bejt v baliku motoru s prevodovkou / to je dle mne celkem jen zbozny prani-- pac motory se prodavaj holy torzo na palete /
abych to dal bez vetsiho usili do auta a rozjel to. ?.. jako uplne levej nejsem, ale mam obavu, ze se to neprodava s rj a kabelovym svazkem, kterej vede od baterky/starteru ke spinancce s nacipovanym klickem..
..budu rad za kazdej nazor
Re: motor - jakej mam shanet ?
.. jo, da se tady nejakej V8 sehnat za rozumny penize?Taboo píše:Small block Chevy by tam vypadal pekne, budto 350 LT-1 anebo i 327 (L-76 anebo L-84).
osobne sem pred jagosem koukal po amer V8, proste mne by stacilo si to nahodit na dvore, poslechnout a pak uz bych nemusel nikam jezdit,
...muj top byl, kdyz sem chvili v kamionackej kariere pojezdil scanii V8 580, byla to nejaka euro 3,4 jezdil sem pred cca 9ti rokama u holandana s kytkama z pristavu z holandska do ceska s chladakem, n
aprostej top ve zvuku.. V8 koncert.. dodnes filcuju yt a hledam -- holandaci sou na oteverny vejfuky ujety..
Re: motor - jakej mam shanet ?
Na to ti bude muset odpovedet nekdo jiny . Nevim, co myslis pojmem "rozumne penize", ale coby priklad mohu rici, ze dokazu dodat kompletni, nove postaveny (pouze z tech nejlepsich komponentu) 430+/460+ (HP/torque) 4-bolt main small block (383 stroker) overeny "street" motor (a to se vsim vsudy, od karburatoru az po olejovy filtr - tak jak by po zajeti, vylazeni a overeni vykonu sundan z dyna - minus exhaust headers a privod paliva) za nejakych $6K (+ dopravu), coz by te v CR stalo postavit nejspis 2-3x tolik (a nedopadlo by to nejspis dobre). Ten kroutici moment by ale tomu Jaguarovi nejspis pokroutil chassi a musel by jsi take pouzit adekvatni zadni differencial (a napravy).1100rex píše:.. jo, da se tady nejakej V8 sehnat za rozumny penize?
IQ stylingem nenahradis.
Re: motor - jakej mam shanet ?
LT nebo LS motor a máš vystaráno...
Re: motor - jakej mam shanet ?
dik za odpovedi,
bohuzel, investice do auta "ktery bude uplne nahovno" /tak sem si vyslech/ se musej snizit na dolni mez !! takze se omlouvam vsem V8
..ale asi mam vybrano - bmw pro chudy - opel omega!
motory v benzinu V6, podelne ulozeny 2,5, 2,6, 3,0, 3,2,
... takze nejlevnejsi zajimaci by byl motor od 2,5 V6 170koni?, prevodovka lezi za tim se spojkou v rade, manual? ma to smysl nebo jsou opely sypavy?? fakt je neznam, ale predsudky, tak me vyvedte z omylu, byl bych rad, kdyby to byly jen plky, kdyby to fungovalo v tom setupu, nebo rovnou shanet 3litr?kterej asi 210hp
....at muzu zacit stavet lowrideratcarjaguarxj6...
zatim toplowrajder z xj6ky pro me http://blog.swdubs.co.uk/10/2011/slammed-smooth-xj6/http://blog.swdubs.co.uk/10/2011/slammed-smooth-xj6/
bohuzel, investice do auta "ktery bude uplne nahovno" /tak sem si vyslech/ se musej snizit na dolni mez !! takze se omlouvam vsem V8
..ale asi mam vybrano - bmw pro chudy - opel omega!
motory v benzinu V6, podelne ulozeny 2,5, 2,6, 3,0, 3,2,
... takze nejlevnejsi zajimaci by byl motor od 2,5 V6 170koni?, prevodovka lezi za tim se spojkou v rade, manual? ma to smysl nebo jsou opely sypavy?? fakt je neznam, ale predsudky, tak me vyvedte z omylu, byl bych rad, kdyby to byly jen plky, kdyby to fungovalo v tom setupu, nebo rovnou shanet 3litr?kterej asi 210hp
....at muzu zacit stavet lowrideratcarjaguarxj6...
zatim toplowrajder z xj6ky pro me http://blog.swdubs.co.uk/10/2011/slammed-smooth-xj6/http://blog.swdubs.co.uk/10/2011/slammed-smooth-xj6/
Re: motor - jakej mam shanet ?
tak s motorem to vypada nadejne, benzin v6, 155kw, x30xe s manualni spajzkou,
ted uz konecne jezdim se zelenym originalem Jaguar XJ6 Sovereign 4,2 , 151kw, 340Nm, 3kvalt automat GM, vaha auta ca 1800kg
ale ke stavbe -- "vinovej" jagos ---- no proste chtel bych jen snizenej skelet s prednima sedackama, vzadu zatemneno,interier pryc, skla z plexiku, vsechny elektromotory pryc /je jich tam fest- treba na stelovani sedacky sou jeden na vejsku a druhej na posuv u kazdyho sedaku -- kazdej vypada jak motor ke steracum a vazi tak 2 kila/ dalsi sou v kazdejch dverich na ovladani okna, na zamykani atd..
pocitam treba o 500kg vaha dolu, tzn. s timhle motorem by to mohlo jet
ps. motor z opela jezdil na plyn, /ted uz ho nema/ ma to na nej nejakej neblahej vliv /na motor/?
ted uz konecne jezdim se zelenym originalem Jaguar XJ6 Sovereign 4,2 , 151kw, 340Nm, 3kvalt automat GM, vaha auta ca 1800kg
ale ke stavbe -- "vinovej" jagos ---- no proste chtel bych jen snizenej skelet s prednima sedackama, vzadu zatemneno,interier pryc, skla z plexiku, vsechny elektromotory pryc /je jich tam fest- treba na stelovani sedacky sou jeden na vejsku a druhej na posuv u kazdyho sedaku -- kazdej vypada jak motor ke steracum a vazi tak 2 kila/ dalsi sou v kazdejch dverich na ovladani okna, na zamykani atd..
pocitam treba o 500kg vaha dolu, tzn. s timhle motorem by to mohlo jet
ps. motor z opela jezdil na plyn, /ted uz ho nema/ ma to na nej nejakej neblahej vliv /na motor/?
Re: motor - jakej mam shanet ?
ze zkušeností, opel 3,0 V6, když mu budeš hodně dávat tak nevydrží. Mě odešli 2 a známej ho dával do auta na vrchy, a jeden dva závody a motor KO. Zas 2,5 V6 menší výkon, ale víc vydrží. Ale třeba má někdo jiné zkušenosti. Já osobně jsem na V6 u Opla zanevřel. To už mam radši řadový šestiválce u Opla
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
Re: motor - jakej mam shanet ? - Vyreseno-zastavba zacina..
tak sem vcera dovezl darce organu na zastavbu do jaguara xj6 /1983,
je to benzin omega MV6 3.0, sedan, 2001, manual, trochu pochroumana, majitelem vybrakovanej interier a hudba, ale udajne doposledka jela...
.dneska sem ji trochu odlehcil, aby sla zatlacit do dilny na vyskubnuti motoru ......cimz padem se mne tady nashromazdilo dost nahradnich dilu, ktery neuziju - maj jestre nejakou cenu? nebo nalifrovat do srotu/kontejneru?
-mam narazniky, oba plastovy prahy, vsechny 4 dvere /nemaj repraky, jinak komplet nastrojeny/, zadni viko kufru, zadni sklo, predni blatniky, vyztuhu predniho narazniku, nadobku na ostrikovace s motorama, chladic a trubky klimy, zadni svetla, zadni operadlo "kozene", stredovy panel s prepinacema... atd. nechal bych to treba za 250,- Kc/ks ? nebo dohoda..
..na dvore si pestuju pres leto krasnej anglicak travnik, a ted takato mazanice /holt gazik hrabal 4x4/
je to benzin omega MV6 3.0, sedan, 2001, manual, trochu pochroumana, majitelem vybrakovanej interier a hudba, ale udajne doposledka jela...
.dneska sem ji trochu odlehcil, aby sla zatlacit do dilny na vyskubnuti motoru ......cimz padem se mne tady nashromazdilo dost nahradnich dilu, ktery neuziju - maj jestre nejakou cenu? nebo nalifrovat do srotu/kontejneru?
-mam narazniky, oba plastovy prahy, vsechny 4 dvere /nemaj repraky, jinak komplet nastrojeny/, zadni viko kufru, zadni sklo, predni blatniky, vyztuhu predniho narazniku, nadobku na ostrikovace s motorama, chladic a trubky klimy, zadni svetla, zadni operadlo "kozene", stredovy panel s prepinacema... atd. nechal bych to treba za 250,- Kc/ks ? nebo dohoda..
..na dvore si pestuju pres leto krasnej anglicak travnik, a ted takato mazanice /holt gazik hrabal 4x4/
Re: motor - jakej mam shanet ?
Jaké je barva těch dílů? Fotky trochu klamou? A odkud jsi? možná bych od tebe něco vzal, hlavně pokud je to černá metal, nebo šedá metal, záleží jak to zrovna napsali do tp.
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor - jakej mam shanet ?
Asi by se mi taky neco hodilo. Odkud ses?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: motor - jakej mam shanet ?
chocen,,, barva je tmavemodra
dotaz ---- chtel bych vyndat motor z omegy vcelku s prevodovkou, jde to? jde to vyndat vcelku?
jde vyndat nahoru nebo se spousti dolu pod kastli??
dotaz ---- chtel bych vyndat motor z omegy vcelku s prevodovkou, jde to? jde to vyndat vcelku?
jde vyndat nahoru nebo se spousti dolu pod kastli??
Re: motor - jakej mam shanet ?
Jde vyndat vkuse, ale musíš sundat z převodovky řazeni a pak ho vrchem vytáhneš. Je to trochu hlavolam ale jde to.
Choceň škoda to mam dost z ruky cca 150 km. A bet to černý, tak vezmu dvoje dveře, zadní nárazník a kufr, ale takle nalakuju ty svoje. škoda kdyby jsi bydlel blíž tak bych ty karosářský věci vzal.
Choceň škoda to mam dost z ruky cca 150 km. A bet to černý, tak vezmu dvoje dveře, zadní nárazník a kufr, ale takle nalakuju ty svoje. škoda kdyby jsi bydlel blíž tak bych ty karosářský věci vzal.
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
Re: motor - jakej mam shanet ?
2,4 V6 z audi bych měl na prodej 2kusy, případně i se svazkem a převodovkou.