Korejci jedou
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
Benzín 1,6 turbo se do i30 nedává... Boh ví jaké auto jsi to měl
Re: Korejci jedou
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
Škoda jenom, že i30 Turbo se nedělala s automatem takže zase jen ze sebe děláš debila.....
Re: Korejci jedou
precti si co jsi napsal.. a pak pis neco o debilech
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Korejci jedou
Liberale: Tři týdny zpět jsem zrovna druhou generaci i30 1.6 GDI automat okukoval u bratrance.
Edit: Aha, já myslel, že GDI je turbo. Říkal, že má 100kW a 1.6 GDI a turbo. Tak teda nevím, co tam měl za motor.
Edit: Aha, já myslel, že GDI je turbo. Říkal, že má 100kW a 1.6 GDI a turbo. Tak teda nevím, co tam měl za motor.
Naposledy upravil(a) Gooder dne 22 čer 2018 11:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Korejci jedou
aha, tak to nemelo turbo.. jsem myslel ze kdyz to melo 100kw tak ze to turbo mit bude... ale i tak to bylo na picu
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
A co jsem napsal špatně?crocjirka píše:precti si co jsi napsal.. a pak pis neco o debilech
Takže fakt ani nevíš jaké auto jsi měl když píšeš, že "novou i30" a měl jsi předchozí generaci
Takže ojetinu, v bůh ví jakém stavu, ale budeš tady vypisovat soudy....
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
ehm....
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nej ... hu-nemusi/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nej ... hu-nemusi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Korejci jedou
Zajímavé, že třeba podle pojišťoven v Anglii a Německu jsou výsledky úplně jiné.
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: Korejci jedou
Ale Bobku, ty to nechápeš, prostě každej chce korejce, protože je to nejlepší - minimálně na výrobu kolotoče
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
Bobek: Aktuálních ?
Bobr: Ale jezdí a sbírá poháry....hlavně teda JEZDÍ
Bobr: Ale jezdí a sbírá poháry....hlavně teda JEZDÍ
Re: Korejci jedou
Já mám teda I30 jako firemáka. 3roky starý auto, 150 najeto - ted dostal novej motor - zapečený pístní kroužky, před půl rokem dávanej novej volant protože se oloupal, lak po myčce je jak kdybych to dral drátěnkou, ve dveřích důlky od loktů, oloupanej lak na madle dveří.
Předtím jsem měl oktavii tour - ANO za stejný peníze totálně sociál paket - nelakovaný ani kliky, manual klima a švihadla vzadu. Ale auto jezdí do dnes a když jsem jej při 250 000km vracel byl interiér jak novej a vše původní.
Ted jsem měl 3 týdny půjčenou tu novou s 1.6 naftou - jo jelo to dobře, udržování v pruhu pecka, palubka ohavná ale celkově mi to přišlo dobrý auto. ALE otázkou je zda už to vydrží dýl jak 3roky, já ted doufám, že už příště hjondé nebude.
Předtím jsem měl oktavii tour - ANO za stejný peníze totálně sociál paket - nelakovaný ani kliky, manual klima a švihadla vzadu. Ale auto jezdí do dnes a když jsem jej při 250 000km vracel byl interiér jak novej a vše původní.
Ted jsem měl 3 týdny půjčenou tu novou s 1.6 naftou - jo jelo to dobře, udržování v pruhu pecka, palubka ohavná ale celkově mi to přišlo dobrý auto. ALE otázkou je zda už to vydrží dýl jak 3roky, já ted doufám, že už příště hjondé nebude.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
Kromě toho laku z myčky (tvůj boj, když jezdíš po kartáče, ale je fakt, že korejci nemají centimterovou vrstvu laku, jako koncerny. Zase to ale lépe vypadá), je to všechno reklamovatelné. Máš 5 let záruku, takže u 3 roky starého auta by to neměl být problém....
Re: Korejci jedou
Co lépe vypadá na tom, že korejci nemají centimetrovou vrstvu laku?
Re: Korejci jedou
Ale ano, záruka ok. Jak volant, tak motor vyměnili za svoje - výměna motoru údajně přes 200, přístup k reklamacím úplně OK.
ALE - když si kupuješ auto domů, většinou chceš abys ho měl delší dobu a pravděpodobně nenajezdíš tolik co já. Takže pokud se to auto dostane do stavu mého né za 3, ale za 5,5 roku co budeš dělat ? Auto dáš do šrotu a koupíš nový ? Na to podle mě klasickej I30 zázník nemá peníze a rozhodně mi to nepříjde OK řešit takový věci u "zánovního" auta. Myčku samozřejmě uznávám, že není ideální, ale prostě když to srovnám s výrazně staršími auty, tak tak prostě nevypadají.
ALE - když si kupuješ auto domů, většinou chceš abys ho měl delší dobu a pravděpodobně nenajezdíš tolik co já. Takže pokud se to auto dostane do stavu mého né za 3, ale za 5,5 roku co budeš dělat ? Auto dáš do šrotu a koupíš nový ? Na to podle mě klasickej I30 zázník nemá peníze a rozhodně mi to nepříjde OK řešit takový věci u "zánovního" auta. Myčku samozřejmě uznávám, že není ideální, ale prostě když to srovnám s výrazně staršími auty, tak tak prostě nevypadají.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
To ale zase není problém jen korejců. Dnešní auta prostě nejsous tavěné na 15+ let, ale na to, aby sotva vydržely záruku a šly do lisu samotného mě to sere, ale bohužel je to tak....
Re: Korejci jedou
mám takovej pocit, že před 15 lety se to říkalo taky a běžný stáří aut je skoro 15 let...
svět dospělých je pro mne záhadou......
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
jedna věc je, co říkal Franta v hospodě, druhá pak to, jak se auta skutečně vyrábí.
Před 15ti lety se pořád dělaly kvalitní auta, odolné, s "nesmrtelnými" motory.
V dnešní době? Třeba VW se nestydí napsat, že rozvodový řemen na některých motorech je "doživotní". Že by vymysleli nějaký nesmrtelný řemen? Nebo jen počítají životnost motoru na 100tis km ?
Korejci se taky nijak netají tím, že auta testují max na 120tis km. Taková je holt doba
Před 15ti lety se pořád dělaly kvalitní auta, odolné, s "nesmrtelnými" motory.
V dnešní době? Třeba VW se nestydí napsat, že rozvodový řemen na některých motorech je "doživotní". Že by vymysleli nějaký nesmrtelný řemen? Nebo jen počítají životnost motoru na 100tis km ?
Korejci se taky nijak netají tím, že auta testují max na 120tis km. Taková je holt doba
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Korejci jedou
To je dáno tím, že aut je moc a oni potřebují vyrábět a prodávat stále víc. Dneska má prakticky každý auto, ta se musí nějak zařídit aby se měnilo - pro automobilku je nežádoucí aby vydrželo déle než je záruka. Jde jen o kšeft. Ono by asi šlo vyrobit odolné auto, které vydrží 30 let a najezdí miliony kilometrů... ale proč by to někdo dělal, když za 30 let prodám spotřebiteli cca 6 běžných aut, které se mu vždy po 5 letech rozsypou... prostě jenom kšeft, nic jiného.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
No ono je to jedno s druhým.
EU chce nižší emise, takže se dělají nesmyslné motory, odlehčují se auta, což taky snižuje celkovou kvalitu.
Do toho se taky zvyšuje bezpečnost, takže auta dostávají pořád víc technologií už v základu.
Do toho chce zákazník nižší a nižší cenu a akcionáři větší a větší zisky....
No a jsme kde jsme
EU chce nižší emise, takže se dělají nesmyslné motory, odlehčují se auta, což taky snižuje celkovou kvalitu.
Do toho se taky zvyšuje bezpečnost, takže auta dostávají pořád víc technologií už v základu.
Do toho chce zákazník nižší a nižší cenu a akcionáři větší a větší zisky....
No a jsme kde jsme
Re: Korejci jedou
keď bude VW chcieť, dopiše k "doživotnemu" remeňu aj "doživotne" gumy ktore nikdy nezjazdiš.. len preto aby zvyšil predajeLiberaleMiguel píše:jedna věc je, co říkal Franta v hospodě, druhá pak to, jak se auta skutečně vyrábí.
Před 15ti lety se pořád dělaly kvalitní auta, odolné, s "nesmrtelnými" motory.
V dnešní době? Třeba VW se nestydí napsat, že rozvodový řemen na některých motorech je "doživotní". Že by vymysleli nějaký nesmrtelný řemen? Nebo jen počítají životnost motoru na 100tis km ?
Korejci se taky nijak netají tím, že auta testují max na 120tis km. Taková je holt doba
Re: Korejci jedou
LiberaleMiguel:nedělám unáhlený soudy.Tohle můžem posoudit až za čas, i v dávnověku se dělaly hovna.Nicméně znám dost novejch at, co maj třeba po 2 letech 200 000km a šlapou.Je to jen o servisu, a že ty auta jezdijou...
Ale souhlasím, že kvalitní a bytelný auta už tu byly.Třeba Audi C4 2.5 TDI...
Ale souhlasím, že kvalitní a bytelný auta už tu byly.Třeba Audi C4 2.5 TDI...
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Korejci jedou
Tak ono i ty dnešní eko normy tomu nenapomáhají + snaha max.výdělku, což musíš někde ošidit. Druhá věc je, že cena aut je prakticky už 20let pomalu stejná, ale vejplaty se za tu dobu zvedli taky nejméně 2x a jsme tam zase, kde ušetřit...Lehčí a lepší je dát tam tvrzenej plast, kterej časem selže než tam dát dražší a pevnější třeba hliník nebo plech, kterej by tam vydržel navždy.
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
Jako ono má zase všechno svoje pro a proti.
Třeba ty dnešní motory, které mají většinou max točivého momentu od 1500-2000rpm zase nemůžou být takové mrdku, protože by je to turbo rozlousklo na půl, že jo.
Když bych měl být konkrétní, tak třeba ten 2,0TSi v provedení co je v Golfovi R se běžně ladí na 450hp bez jediného zásahu do motoru.
Totéž třeba 2,0T-GDi (ten co je v i30N nebo Genesis Coupe). Na tom v USA udělali 425whp a taky to drželo. Tam byl akorát problém s plastovým sacím kolektorem ale motor to prostě dal...
Třeba ty dnešní motory, které mají většinou max točivého momentu od 1500-2000rpm zase nemůžou být takové mrdku, protože by je to turbo rozlousklo na půl, že jo.
Když bych měl být konkrétní, tak třeba ten 2,0TSi v provedení co je v Golfovi R se běžně ladí na 450hp bez jediného zásahu do motoru.
Totéž třeba 2,0T-GDi (ten co je v i30N nebo Genesis Coupe). Na tom v USA udělali 425whp a taky to drželo. Tam byl akorát problém s plastovým sacím kolektorem ale motor to prostě dal...
Re: Korejci jedou
Korejci nejedou.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
http://thekoreancarblog.com/2018/07/02/ ... r-for-fca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Korejci jedou
Kórejci majú dobré vozy...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
https://www.youtube.com/watch?v=zdkcbcf ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
tohle mě teda zklamalo. Když jim uvedení trvalo skoro rok, tak jsem čekal, že technika nabídce něco víc, než i30N hatchback....
tohle mě teda zklamalo. Když jim uvedení trvalo skoro rok, tak jsem čekal, že technika nabídce něco víc, než i30N hatchback....
Re: Korejci jedou
Osobně nevidím důvod, proč by fastback měl mít něco navíc. Ostré modely jiných značek také nemívají rozdíly v technice v jiných karosářských verzích.
A jestli se mi moc nelíbil N-hatchback, tak tohle mi přijde obzvlášť ošklivé. Ale to bude problém fastbacku, případá mi, že ten zadek se na to auto nehodí. Předek má ostré rysy a zadek zaoblené ala MB GLC Coupe.
A jestli se mi moc nelíbil N-hatchback, tak tohle mi přijde obzvlášť ošklivé. Ale to bude problém fastbacku, případá mi, že ten zadek se na to auto nehodí. Předek má ostré rysy a zadek zaoblené ala MB GLC Coupe.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Korejci jedou
No jo, ale to to mohli uvést hned, jako Velostera N a ne s tím čekat skoro rok... Přeházet techniku do boudy s jinou prdelí přece nemůže být nic složitého...
Navíc Hyundai mluví o Fastbacku obecně jako o "sportovně střiženém", takže jsme prostě čekal víc.... Normální verze mají třeba o 15% tužší podvozek, než hatchback a kombi
Hele mě se Fastaback taky na fotkách nelíbí, ale v reálu jo, má to svůj šmrnc
Navíc Hyundai mluví o Fastbacku obecně jako o "sportovně střiženém", takže jsme prostě čekal víc.... Normální verze mají třeba o 15% tužší podvozek, než hatchback a kombi
Hele mě se Fastaback taky na fotkách nelíbí, ale v reálu jo, má to svůj šmrnc