Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Příspěvek od Tom_ »

Ahoj, moc se v tech ruznych znacenich zavitu/fittinek AN vs NPT ci standard ktery se pouziva v CR nevyzna,...Mohl by mi nekdo rict, jaky ekvivalent ktery se pouziva u nas je k temto rozmerum?
AN 3, AN4, AN 10 , AN 12 a AN 16 ?

Diky
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Příspěvek od Beaver »

Číslo označuje průměr v šestnáctinách palce. Nějaký převod na metriku moc nezkoušej... K čemu to potřebuješ? Nějaké hrubé info ti dá třeba už Wiki:

https://en.wikipedia.org/wiki/AN_thread
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Příspěvek od Tom_ »

No neco je na turbo AN3 turbo feed a AN10 vystup z turba....a zbytek pak bude odvetravani kliky,ventiloveho vika, atd..
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Příspěvek od Beaver »

Feed dej AN4, pokud máš klasické turbo s kluzným ložiskem, odtok AN10 je OK. Hadice a fitinky odvětrání vyber podle toho, jaké máš díry v deklech - nedávej menší průměry.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Příspěvek od Tom_ »

Je s kluznymi...na Full-Race.com doporucuji AN3 a AN4 s restriktorem
AN oil feed line is recommended. If -4AN or larger is used, an oil restrictor is required (just like GT turbos).
Co se tyce odvetravani. Vana nebyla vubec, ventidekl je jen takova mala hadicka...takze se dovaruji 2x AN10 ci AN12 do ventideklu
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Příspěvek od LiberaleMiguel »

AN10 mi v Bekasu převedl na 7/8x14, respektive to poměřil a prostě tohle to bylo. Ty AN vůbec neznal. Ale když dojedeš s mírami, nebo dílama, k nim, tak on si to poměří a dopasuje co je třeba
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Fittinky AN (3,4,10,12,16)

Příspěvek od Tom_ »

Tak to vypada ze to tak asi bude...Co vsechno clovek nenajde na aliexpressu :lol: :lol:
Obrázek
Audi Coupe Quattro

Odpovědět

Zpět na „Pokec“