Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
dajte mi link...
som nemal moc casu to sledovat...
som nemal moc casu to sledovat...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
onetwothree píše:Ty tholisi nejsi tohle ty http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 6874b0b43f" onclick="window.open(this.href);return false; ? Mimochodem zajímavej topic jak co se týče komentářů Idaha k LM, tak co se týče oblíbenosti Beavera na jdm-meeting .
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
jako SWAP uz som kukal ...
a riesa sa tam niekde aj nejake BRZDY ..??
...
(teda okrem pretlaku v nadrzi .. co som tam teda zas posledne za kokota .. )
a riesa sa tam niekde aj nejake BRZDY ..??
...
(teda okrem pretlaku v nadrzi .. co som tam teda zas posledne za kokota .. )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Během uprchlické krize začali zmatení čeští důchodci na úřadech udávat Židy.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
pre tych co sleduju JDM
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
doufám, že narážíš na to, co tam psal raddy s těma přetlakama
Subaru Legacy RS MY93
Subaru Imreza RS Sport MY05 (sold)
Subaru Imreza RS Sport MY05 (sold)
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Nerad vam kazim radost, ale raddy tam ma (az na jeden maly, ale nepodstatny, detail tykajici se rozdilu mezi OBD-I a OBD-II) naprostou pravdu.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Poprosim rozviest ... :!Taboo píše:Nerad vam kazim radost, ale raddy tam ma (az na jeden maly, ale nepodstatny, detail tykajici se rozdilu mezi OBD-I a OBD-II) naprostou pravdu.
Dakujem.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Co konkretne? Ja verim, ze raddy to myslel dobre, jen to napsal dost nestastne... Co se tyka nadmerneho pretlaku v nadrzi, s tim se potyka cela spousta off-road lidi v horkych letnich podminkach s prudkou zmenou nadmorske vysky a atmosferickeho tlaku ( = splhani na vrcholy vysokych hor za vysokych venkovnich teplot), kdy dochazi k zahrivani paliva (kombinaci zahrivani palivovym cerpadlem, horkou palivovou listou + FPR a nedostatecnym chlazenim palivoveho potrubi) natolik, ze v nadrzi dochazi k jeho odparu prevysujici kapacitu EVAP systemu a jeho nasledovnem ucpani (a narustu tlaku v nadrzi). To palivo zacne (po jeho neustale se zvysujici teplote) v nadrzi a kanistru doslova varit a bublat, a jeho tlak vzroste (diky nedostatecnemu odvodu jeho odparu) natolik, ze si zacne hledat cestu ven pres misto nejnizsiho odporu (nejcasteji tesneni vicka nadrze). Otevreni vicka nadrze (a nahle snizeni tlaku v nadrzi) dela vec jeste horsi (snizenim bodu varu) a palivo pote vre v nadrzi ne jen po nekolik sekund, ale i po nekolik minut (v mnoha pripadech i 10 minut), nez postupne dojde k jeho ochlazeni pod jeho bod varu. V extremnich situacich, kdy je nadrz plna, po otevreni vicka nadrze z ni palivo zacne tlakem vytekat - a to v nemalem mnozstvi (i treba 5 gallonu), opet do chvile, kdy se palivo dostatecne ochladi, prestane varit a dojde k vyrovnani tlaku. V mnoha pripadech lze pri tom i slyset samotnou nadrz navracejici se do puvodniho tvaru . Cela ta situace je podobna prehrati chladiciho systemu a radiatoru.JRD McLAREN píše:Poprosim rozviest ... :!Taboo píše:Nerad vam kazim radost, ale raddy tam ma (az na jeden maly, ale nepodstatny, detail tykajici se rozdilu mezi OBD-I a OBD-II) naprostou pravdu.
Dakujem.
Sorry za OT.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Souhlas, on to tam psal stylem "musíš mít v nádrž přetlak, jinak to nefunguje", což není pravda Za běžných okolností ovšem v nádrži je tlak atmosférický, palivo se nijak nadměrně neohřívá a po zastavení auta a otevření nádrže se zasyčení nekoná. Zpravidla člověku zasyčí nádrž když jede k benzínce hned na začátku jízdy a kdy výpary mírný tlak v nádrži ještě mají.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
No mne přišla formulace od raddyho taky řekněme "divná". Já měl prostě za to,že v nádrži se udržuje +/- pár psi pomocí přisávacích a evap trubek okolní atmosférický tlak. No opět jsem chytřejší. Díky Taboo.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Ano, v tejto situacii sa s tebou da suhlasit. Sam som bol viackrat svedkom toho, kedy na drift-specialoch proste palivo vrie.Taboo píše:Co konkretne? Ja verim, ze raddy to myslel dobre, jen to napsal dost nestastne... Co se tyka nadmerneho pretlaku v nadrzi, s tim se potyka cela spousta off-road lidi v horkych letnich podminkach s prudkou zmenou nadmorske vysky a atmosferickeho tlaku ( = splhani na vrcholy vysokych hor za vysokych venkovnich teplot), kdy dochazi k zahrivani paliva (kombinaci zahrivani palivovym cerpadlem, horkou palivovou listou + FPR a nedostatecnym chlazenim palivoveho potrubi) natolik, ze v nadrzi dochazi k jeho odparu prevysujici kapacitu EVAP systemu a jeho nasledovnem ucpani (a narustu tlaku v nadrzi). To palivo zacne (po jeho neustale se zvysujici teplote) v nadrzi a kanistru doslova varit a bublat, a jeho tlak vzroste (diky nedostatecnemu odvodu jeho odparu) natolik, ze si zacne hledat cestu ven pres misto nejnizsiho odporu (nejcasteji tesneni vicka nadrze). Otevreni vicka nadrze (a nahle snizeni tlaku v nadrzi) dela vec jeste horsi (snizenim bodu varu) a palivo pote vre v nadrzi ne jen po nekolik sekund, ale i po nekolik minut (v mnoha pripadech i 10 minut), nez postupne dojde k jeho ochlazeni pod jeho bod varu. V extremnich situacich, kdy je nadrz plna, po otevreni vicka nadrze z ni palivo zacne tlakem vytekat - a to v nemalem mnozstvi (i treba 5 gallonu), opet do chvile, kdy se palivo dostatecne ochladi, prestane varit a dojde k vyrovnani tlaku. V mnoha pripadech lze pri tom i slyset samotnou nadrz navracejici se do puvodniho tvaru . Cela ta situace je podobna prehrati chladiciho systemu a radiatoru.JRD McLAREN píše:Poprosim rozviest ... :!
Dakujem.
Sorry za OT.
Tu (na JDM fore) sme ale "zabrdli" do palivoveho sytemu a odvetrania nadrze "u bezneho moderneho cestneho vozu". Nehovoriac o tom, ze autor temy sa pytal na nieco uplne ine.
Mna teraz v rychlosti napadnu dve varianty odvetrania palivovej nadrze, a to "do atmosfery" a EEC (EVAP) system - odvetranie a zachytavanie vyparov do uhlikoveho filtru.
Z principu, kazda palivova nadrz na tekute palivo je a musi byt "otvorena" nadoba. Pripadne musi byt vybavena systemom na vyrovnavanie tlaku/podtlaku. - s atmosferickym tlakom
V prvom pripade, kedy je nadrz odvetrana "volne do atmosfery" a nemame ziadne uhlikove filtre, nemame ani "potrebu" zachytene vypary uhlovodikov spalovat v spalovacom procese v motore. - lebo ziadne niesu nikde zachytene.
Technicke prevedenie takejto nadrze moze byt napr:
- nalievacie hrdlo s tesnym vieckom, saci otvor umiestneny na najspodnejsej casti nadrze, odvetravaci otvor umiestneny na najvrchnejsej casti nadrze - objem nadrze sa proste volne odparuje do atmosfery, pri tomto systeme "proste bude citit benzin", najma v lete
- nalievacie hrdlo s tesnym vieckom, saci otvor umiestneny na najspodnejsej casti nadrze, odvetravaci otvor umiestneny na najvrchnejsej casti nadrze so spatnym ventilom - spatny ventil do ucitej miery zabrani "uniku" par atmosfery, dovoli vsak vstupu "cerstveho vzduchu" do nadrze pri odcerpavani paliva, (ano tu "to viecko moze zasycat")
- nalievacie hrdlo s vieckom vybavenym spatnym ventilom, saci otvor umiestneny na najspodnejsej casti nadrze, bez akehokolvek dalsieho otvoru pre odvetranie nadrze - spatny ventil vo viecku sluzi rovnako ako uz spomenute v druhom pripade, vpusti vzduch smerom dovnutra, von vsak nie - casto pouzivane prevedenie u motocyklov, skutroch, generatoroch a pod., proste palivove nadrze "relativne" maleho objemu.
( 'saci otvor umiestneny na najspodnejsej casti nadrze' - si kludne zamente za "saci kos", je jedno ci s cerpadlom alebo bez cerpadla )
Druhy pripad je EEC - Evaporative Emission Control System, kedy su odparene uhlovodiky zachytavane do uhlikoveho filtru, ktory ale potrebuje pravidelnu regeneraciu.
Regeneracia tohoto filtru prebieha tak, ze "za pomoci prisunu cerstveho vzduchu" do filtru su "nazhromazdene uhlovodiky" prisavane do spalovacieho systemu motora.
Technicke prevedenie nadrze (vo vacsine pripadov) vyzera asi takto:
- nalievacie hrdlo s tesnym vieckom, saci otvor ci saci kos umiestneny na najspodnejsej casti nadrze, otvor na privod "cerstveho vzduchu" vybaveny spatnym ventilom umiestnenym na najvrchnejsej casti nadrze - z pravidla az nad uroven nalievacieho hrdla, odvetravaci otvor na najvchnejsej casti nadrze privedeny na vstup uhlikoveho filtru.
- nalievacie hrdlo s vieckom vybavenym spatnym ventilom, saci otvor ci saci kos umiestneny na najspodnejsej casti nadrze, odvetravaci otvor na najvchnejsej casti nadrze privedeny na vstup uhlikoveho filtru.
Ventil umiestneny na viecku ci nad nalievacim hrdlom sluzi na vyrovnavanie podtlaku v nadrzi; na privod vzduchu do nadrze, ktory je proste nutnostou pri odcerpavani paliva z nadrze.
(NIE cez uhlikovy filter sa nam vzduch do nadrze fakt nedostane.)
Uhlikovy filter je ako som uz spominal z dovodu jeho regeneracie pripojeny na saci system vozidla, a tiez je zabezpeceny privod "cerstveho vzduchu" do filtru.
Pripojenie filtru k saniu je opatrene ventilom, ktory byva najcastejsie riadeny/otvarany bud podtlakom v sani, alebo elektronicky - riadiacou jednotkou.
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 25 lis 2015 21:57, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Tak mě napadá - neví někdo jak to měl Trabant? Tam taky není ani čerpadlo
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
V ziadnom z mnou spominanych variant pri plnej funkcnosti systemov nedojde k podtlaku v nadrzi.
A s urcitostou nedojde k "relativne velkemu pretlaku" v nadrzi pri ECC systeme. - ako spominal raddy.
Pokial ano, tak je niekde chyba.
Potom je tu este jeden pripad, ktory spominas ty Taboo.
To su "specialne palivove nadrze" pre rozne vozidla.
Su to proste tzv. "hermeticky uzavrene palivove nadzre" - "zavodne nadrze" a pod., ktore su montovane do zavodnych vozov - akehokolvek druhu,
z ktorych nesmie proste v ziadnom pripade vytiect palivo. Ci skonci auto naboku, nastreche, ( v potoku, v jame ...)
Takato nadrz ma proste nalievaci otvor s vieckom na vrchu a saci otvor na spodnej casti. (pripadne spiatocku/navratku z railu)
Viecko je konstruovane tak, aby dovolilo vniknutiu vzduchu do nadrze, ale v ziadnom pripade nesmie pustit nic von.
Prave z toho dovodu moze v takejto nadrzi vzniknut pretlak.
Ano cim viac sa palivo zohreje od cerpadla, ci prechodom cez rail, tym bude vyssi tlak v takejto nadrzi.
NIEJE TO ALE PRIPAD BEZNEHO CESTNEHO VOZU
EDITED:
Neber to prosim tak, ze ta poucujem, je to len na vysvetlenie pre ostatnych.
A s urcitostou nedojde k "relativne velkemu pretlaku" v nadrzi pri ECC systeme. - ako spominal raddy.
Pokial ano, tak je niekde chyba.
Potom je tu este jeden pripad, ktory spominas ty Taboo.
To su "specialne palivove nadrze" pre rozne vozidla.
Su to proste tzv. "hermeticky uzavrene palivove nadzre" - "zavodne nadrze" a pod., ktore su montovane do zavodnych vozov - akehokolvek druhu,
z ktorych nesmie proste v ziadnom pripade vytiect palivo. Ci skonci auto naboku, nastreche, ( v potoku, v jame ...)
Takato nadrz ma proste nalievaci otvor s vieckom na vrchu a saci otvor na spodnej casti. (pripadne spiatocku/navratku z railu)
Viecko je konstruovane tak, aby dovolilo vniknutiu vzduchu do nadrze, ale v ziadnom pripade nesmie pustit nic von.
Prave z toho dovodu moze v takejto nadrzi vzniknut pretlak.
Ano cim viac sa palivo zohreje od cerpadla, ci prechodom cez rail, tym bude vyssi tlak v takejto nadrzi.
NIEJE TO ALE PRIPAD BEZNEHO CESTNEHO VOZU
EDITED:
Neber to prosim tak, ze ta poucujem, je to len na vysvetlenie pre ostatnych.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Trabant to má samospádem jako u motorky nadrž nahoře a motor níž
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
To je mi jasný, ale jde mi o ten podtlak/přetlak. Jestli ta nádrž má extra ventil nebo víčko, co pustí vzduch dovnitř
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Ja na JDM foru nejsem registrovany, nechodim tam a to tema a na co se jeho autor ptal jsem proste necetl, takze se mohu vyjadrit pouze k tomu, co jsi uverejnil tady. Raddy to mozna trochu nespravne formuloval (cimz se ho da chytit za slovo - pokud nekdo skutecne chce ), ale verim, ze v principu to myslel skutecne dobre...JRD McLAREN píše:Tu (na JDM fore) sme ale "zabrdli" do palivoveho sytemu a odvetrania nadrze "u bezneho moderneho cestneho vozu". Nehovoriac o tom, ze autor temy sa pytal na nieco uplne ine.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Hmmm, ne. Naprosto 100% tovarni palivove nadrze s 100% tovarnim EVAP systemem. Ta situace vznika zejmena v horkych letnich podminkach za prudke zmeny nadmorske vysky - a neni to skutecne nic ridkeho anebo neslychaneho. Muzes si to snadno sam overit navstevou nejakeho off-road fora, kde se spousta lidi venuje (s jejich 100% tovarnimi vozidly) vyletum do hor.JRD McLAREN píše:Potom je tu este jeden pripad, ktory spominas ty Taboo.
To su "specialne palivove nadrze" pre rozne vozidla.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Tak se vrátíme ke vtipům - screamer pipe!
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
..no tak s tymto som sa osobne fakt este nestretol . ...
asi preto ze OFF-ROAD nejazdim ...
(bolo by riesenim pouzitie "lepsieho / ucinnejsieho" ECC systemu ..?? )
Co ja mam odpozorovane, tak pri mojej "obcasnej navsteve okruhu", ci DRAG racingu, som sa nestretol stym,
ze by niekomu palivo "vyvieralo" z nadrze. Pri slalome taktiez nie.
Ako som uz spominal, tak som videl/zazil pri drift BMW, ktore ma malu "zavodnu" nadrz,
ziadny EVAP system, dokonca externe cerpadlo, a aj chladic paliva ... (a stale je malo )
Proste vychadzam z poznatkov, ktore ma "volakedy ucili v skole", a to ze palivova nadrz pracuje pri atmosferickom tlaku.
No teda ake su tvoje poznatky / skusenosti z praxe pri beznych vozidlach ..??
(by na zaujimalo)
asi preto ze OFF-ROAD nejazdim ...
(bolo by riesenim pouzitie "lepsieho / ucinnejsieho" ECC systemu ..?? )
Co ja mam odpozorovane, tak pri mojej "obcasnej navsteve okruhu", ci DRAG racingu, som sa nestretol stym,
ze by niekomu palivo "vyvieralo" z nadrze. Pri slalome taktiez nie.
Ako som uz spominal, tak som videl/zazil pri drift BMW, ktore ma malu "zavodnu" nadrz,
ziadny EVAP system, dokonca externe cerpadlo, a aj chladic paliva ... (a stale je malo )
Proste vychadzam z poznatkov, ktore ma "volakedy ucili v skole", a to ze palivova nadrz pracuje pri atmosferickom tlaku.
No teda ake su tvoje poznatky / skusenosti z praxe pri beznych vozidlach ..??
(by na zaujimalo)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Ex: lOo ==vw== oOl G1 --> //// Punto --> Corsa B --> G3 TDI --> G4 Zender Concept -->Insignia SportsTourer
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Re: Vtipy sem (nový thread) !!!!!
Jj, pohlídejte si, aby vám servisy neodstranily místo DPF třeba palivový filtr
aktual: ŠKODA OCTAVIA II
ex: VW GOLF MKV
ex: VW GOLF MKV