Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z youtube
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Nejdebilnější články z netu
http://www.novinky.cz/domaci/360884-pol ... idice.html" onclick="window.open(this.href);return false; cca 9500 kč za jeden zastavovací pás.... se zas někdo královsky napakoval
Re: Nejdebilnější články z netu
http://m.novinky.cz/fromBig?_buri=/krim ... minku.html&" onclick="window.open(this.href);return false; ...prizivnika a vsechny advokaty v cele s soudcem povesit.... Tohle uz neni mozne....
Re: Nejdebilnější články z netu
Jeden filantrop ekonomika.idnes.cz/bakala-opousti-vedeni-nwr-0ys-/ekoakcie.aspx?c=A150317_182929_ekoakcie_neh
Re: Nejdebilnější články z netu
http://ekonomika.idnes.cz/sobotka-chce- ... ntent=top6" onclick="window.open(this.href);return false; tak schválně koik je tady osvč?? a kolik z vás čerpalo někdy dovolenou ???
Re: Nejdebilnější články z netu
Za posledni 4 roky ani jednou, divny...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Nejdebilnější články z netu
ja za posledních 6 let nic... muj tatík za posledních 22 let nic.... divný no ...
Re: Nejdebilnější články z netu
http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=365900&sId=&mId=" onclick="window.open(this.href);return false; tak na to mel pan michal myslet driv nez prokazoval ztratu 4mega.... o tom kolik mu diky tomu predminuly rok vraceli ani slovo....ty vle to je tak objektivni ty clanky..... a podnikani v oblasti reklamy by mne taky zajimalo....
Re: Nejdebilnější články z netu
http://www.novinky.cz/krimi/368654-mlad ... -dole.html
No frajer nakonec ty exkluzivní fotky myslím má
No frajer nakonec ty exkluzivní fotky myslím má
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejdebilnější články z netu
A dal bych mu k úhradě ten výjezd... já nevim co čekal...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Nejdebilnější články z netu
http://zpravy.aktualne.cz/finance/povin ... position-1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Abych jako zakladatel vlákno trochu oživil, přidávám k němu i sekci "debilní videa z youtube".
Primárně je to na hudební klipy, sekundárně všechna debilní videa z youtube a podobných on-line streamovacích serverů.
Primárně je to na hudební klipy, sekundárně všechna debilní videa z youtube a podobných on-line streamovacích serverů.
MSG
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Takže začneme instruMENTÁLNĚ.... jedna skvělá sovětská skladba:
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM" onclick="window.open(this.href);return false;
MSG
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
https://www.youtube.com/watch?v=wxQXi3sIYLM" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Další pecka: Katka a Jindra!
https://www.youtube.com/watch?v=XdeYPORDy80" onclick="window.open(this.href);return false;
Kdo by chtěl, mají toho tam víc
https://www.youtube.com/watch?v=XdeYPORDy80" onclick="window.open(this.href);return false;
Kdo by chtěl, mají toho tam víc
MSG
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
First DJ battle in the World:
https://www.youtube.com/watch?v=um_6_bvmp2M" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=um_6_bvmp2M" onclick="window.open(this.href);return false;
MSG
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Muž onanoval v dodávce, kolemjdoucí žena na něj zavolala strážníky
http://usti.idnes.cz/v-chomutove-onanov ... zpravy_alh" onclick="window.open(this.href);return false;
To je hrozný, člověk si ho už ani nemůže vyhonit v autě...
http://usti.idnes.cz/v-chomutove-onanov ... zpravy_alh" onclick="window.open(this.href);return false;
To je hrozný, člověk si ho už ani nemůže vyhonit v autě...
MSG
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
být to obráceně tak kolik chlapů by zavolalo benga?
odtah od 7kč/km 731810210
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Dál jsem nečetl, statistiky od ukrajinských omrdávačů mě fakt nezajímají."...stačí nahlédnout do statistik prodejů AAA"
I tak se jedničková ochcavie davno přesunula díky dostupnosti na místo felicie, ale pochybuju že zrovna v RS provedeni lol
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
ale prd ,jakakoliv oktavie ,ideal tdi ,rs nalepka,rs narazník .krídlo a je to
tadáááá
tadáááá
206 2.0 HDI
idem hladat dáke kone
idem hladat dáke kone
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
http://www.autorevue.cz/suv-od-ferrari- ... marchionne
Není to debilní, ale pro mě hlavně úsměvné.
Pitomeček, neschopnej talián...celý Fiat drží nad vodou variace na téma 500. Nové modely jakékoli značky koncernu uvádí jednou za 10 let. 2 roky ukazují novou Giulii kterou stále nevyrábí(už teď mi přijde její design trochu mimo)a předtím standartně 10 let mluví že přijde na trh. Klasicky s jedním motorem QV, který normálního člověka zajímá pouze v časopisu Speed nebo Top Gear. Jestli má stěžejní model AR stát na 500 koňovém motoru od Ferrari tak má AR slušně našlápnuto jako Lancia na automobilový hřbitov. Ferrari jako SUV je nemyslitelné ale SUV Maserati je v pořádku. Měnit chaoticky image Lancie už od doby kdy jí Fiat převzal a kdy vrcholem byl přeznáčkovaný Chrysler, je zřejmě také v pořádku! Tohoto "CEO" raději opravdu zastřelit. Je stejně schopný a úspěšný jako Mussoliniho italská armáda v severní Africe.
Mít AR VW, vypadalo by to rozhodně zcela jinak. Byla by to rostoucí a perspektivní značka s velkým potenciálem.
VW mohlo vrátit AR původní lesk...
S Marchionnem jedou do stanice Klinická Smrt
Není to debilní, ale pro mě hlavně úsměvné.
Pitomeček, neschopnej talián...celý Fiat drží nad vodou variace na téma 500. Nové modely jakékoli značky koncernu uvádí jednou za 10 let. 2 roky ukazují novou Giulii kterou stále nevyrábí(už teď mi přijde její design trochu mimo)a předtím standartně 10 let mluví že přijde na trh. Klasicky s jedním motorem QV, který normálního člověka zajímá pouze v časopisu Speed nebo Top Gear. Jestli má stěžejní model AR stát na 500 koňovém motoru od Ferrari tak má AR slušně našlápnuto jako Lancia na automobilový hřbitov. Ferrari jako SUV je nemyslitelné ale SUV Maserati je v pořádku. Měnit chaoticky image Lancie už od doby kdy jí Fiat převzal a kdy vrcholem byl přeznáčkovaný Chrysler, je zřejmě také v pořádku! Tohoto "CEO" raději opravdu zastřelit. Je stejně schopný a úspěšný jako Mussoliniho italská armáda v severní Africe.
Mít AR VW, vypadalo by to rozhodně zcela jinak. Byla by to rostoucí a perspektivní značka s velkým potenciálem.
VW mohlo vrátit AR původní lesk...
S Marchionnem jedou do stanice Klinická Smrt
Cléon & Fonte
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Nenapsal bych to líp
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Já s ním naopak souhlasím, Ferrari má svojí pověst a nepotřebuje si jí dojebat tak jako Porsche svojí Panamerou, Cayennama a podobně.
Co se alfy týká tak tam je to uplně jinde....
Co se alfy týká tak tam je to uplně jinde....
Life is too short to drive boring cars
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Nepřijde mi, že by si Porsche u lidí dvakrát dojebalo pověst... a zrovna Cayenne docela vévodí žebříčkům...
http://www.roadandtrack.com/car-culture ... year-ever/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.roadandtrack.com/car-culture ... year-ever/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
S tím jediným jde souhlasit, že Ferrari má pověst tak nač jí kurvit. Je pravda že vlastně o tom je článek. Business je hlavně o zisku a né o pověsti a sentimentech. Mě to ale zaujalo v globálu a Marchionneho považuju za bussinesmana a manažera hochštaplerského typu a musel jsem se vyjádřit.
Proč ale kurví pověst Maserati SUV? Proč zkurvil celou Lancii?
Ono je na to vlastně jednoduchá odpověď. Je to proto že koncern FIAT je nejhloupější koncern celé historie automobilismu. Značky v něm nemají jasné směřování, jasnou klientelu a účel. Je to typicky italský počin.
Značky si mezi sebou konkurují. Maserati-Ferrari, Lancia-Fiat, Lancia-AR, AR-Fiat. Celé to drží pohromadě z jednoho prostého důvodu. Zachránit italské značky, které by bud jinak zkrachovaly nebo by musely být prodány do zahraničí, což by bylo jediné rozumné řešení. To ovšem ital se špagetama na triku nepřipustí a raději je položí, čemuž jsme nyní svědky.
Je to jako by ve Francii existoval koncern který by v sobě zahrnoval Renault, Peugeot, Citroen, Matra, Simca a Alpine. Z hlediska produktového a ekonomického by to bylo stejné šílenství jako nýnější Fiat.
Marchionne a fiat je ještě tak hloupý že si k tomu přikoupí americký Chrysler. Automobilku o jejíž výrobky nestojí nikdo v Evropě ani Asii a kterou v rodné USA drtí japonská konkurence.
Ideální příkladem jak by to mělo fungovat je třeba VW se svými jasně danými značkami a zaměřením a nebo i Renault-Nissan
Celý je to směšný taky v tom že Fiat drží nad vodou model, který je vlastně svým způsobem retro kýčem auta z 50. let.
Proč ale kurví pověst Maserati SUV? Proč zkurvil celou Lancii?
Ono je na to vlastně jednoduchá odpověď. Je to proto že koncern FIAT je nejhloupější koncern celé historie automobilismu. Značky v něm nemají jasné směřování, jasnou klientelu a účel. Je to typicky italský počin.
Značky si mezi sebou konkurují. Maserati-Ferrari, Lancia-Fiat, Lancia-AR, AR-Fiat. Celé to drží pohromadě z jednoho prostého důvodu. Zachránit italské značky, které by bud jinak zkrachovaly nebo by musely být prodány do zahraničí, což by bylo jediné rozumné řešení. To ovšem ital se špagetama na triku nepřipustí a raději je položí, čemuž jsme nyní svědky.
Je to jako by ve Francii existoval koncern který by v sobě zahrnoval Renault, Peugeot, Citroen, Matra, Simca a Alpine. Z hlediska produktového a ekonomického by to bylo stejné šílenství jako nýnější Fiat.
Marchionne a fiat je ještě tak hloupý že si k tomu přikoupí americký Chrysler. Automobilku o jejíž výrobky nestojí nikdo v Evropě ani Asii a kterou v rodné USA drtí japonská konkurence.
Ideální příkladem jak by to mělo fungovat je třeba VW se svými jasně danými značkami a zaměřením a nebo i Renault-Nissan
Celý je to směšný taky v tom že Fiat drží nad vodou model, který je vlastně svým způsobem retro kýčem auta z 50. let.
Cléon & Fonte
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Kane: dobře tak jinak dojebat si pověst u skalních fanoušků značky, když byla panamera novinka tak prostě rozdělila zastánce značky na dva tábory, jeden to viděl tak, že značka upadá a naopak druhá polovina to uvítala jako fajn změnu. Ano výše prodávané modely se prodávají sice hodně, ale proč, protože prostě každý chce mít porsche, když to dneska jde. Kdyby samotná automobilka dělala jen carrery, 911 atd. tak by to vypadalo jinak. Sice by asi neměla obrat jako dnes, ale naopak by měla nějakou prestiž. A prestiž to je přesně to co Ferrari má a proto nemusí jít s dobou a dělat auta, která dělají ostatní automobilky jak na běžícím páse. Dřív si porsche kupovali automobiloví nadšenci, dneska v nich jezdí manažeři, rodiny... Tím pádem kouzlo značky mizí. Ferrari vyrábí pouze určitý počet aut, tak aby trh nebyl přesycený a neřekl bych, že to je v neprospěch značky.
Co se týká zbytku koncernu Fiat, tak ten má už zlatou éru za sebou. Alfu chtělo koupit i VW, dobře, že to tak nedopadlo. Osobně budu radši když bude alfa pohřbená než aby z toho VW udělalou jen další šedou myš na trhu s autama.
Očekávám flame, ale tohle je jen můj názor na věc, nic víc v tom nehledejte
Co se týká zbytku koncernu Fiat, tak ten má už zlatou éru za sebou. Alfu chtělo koupit i VW, dobře, že to tak nedopadlo. Osobně budu radši když bude alfa pohřbená než aby z toho VW udělalou jen další šedou myš na trhu s autama.
Očekávám flame, ale tohle je jen můj názor na věc, nic víc v tom nehledejte
Life is too short to drive boring cars
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
D,ice ja s tebou ouhlasím .bezducheho koncernu je dost ,a alfa by byla nejaka podradnejší kopie vw ,jak je seat alebo škoda akorat z vlastným logem
206 2.0 HDI
idem hladat dáke kone
idem hladat dáke kone
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
D´ice: Chápu, jak to myslíš. Nicméně pořád podle mě platí to, že sporťáky Porsche jsou pořád top plus jako bonus k tomu můžeš mít SUV nebo limuzínu. Prostě to nebylo na úkor sportovní divize, spíš rozšíření portfolia. Podobný to bylo u BMW, když začali dělat modely X. Pravověrní zákazníci zvraceli v rohu, ale značce to pomohlo, protože tenhle segment generuje největší zisky.
A potom je to přesně o tom, co komentuje Sova. V rámci koncernu VW mají značky jasný úkoly a cílový skupiny, tak aby si vzájemně co nejmíň konkurovaly (byť se tomu nedá vyhnout). Rozhodně bych ale netvrdil, že Škodovka je v tomhle podřadná značka. Naopak jsou trhy, kde se chytá líp než VW. Spíš platí, že na špici "čtyřky" je Audi, která jde víceméně vlastním směrem a pod ní VW a ŠKODA. A na konci je Seat, kterej se v poslední době profiluje v souladu se sloganem Auto Emoción na mladší zákazníky (viz LED světla apod). U Fiatu je to úplně jinak, tam nevidím zásadní koncept, kterým se koncern uvíjí. Určitě to není o tom, by Ferrari mělo spasit SUV (a osobně by se mi taky eklovalo), ale hrát na hrdost, když neprosperuju, není moc strategický. Pořád platí, že nejsilnější segment je nižší střední třída a tam bohužel v současné době silnýho hráče nemají. To, že se perfektně prodává 500, je nijak zásadně nespasí.
A potom je to přesně o tom, co komentuje Sova. V rámci koncernu VW mají značky jasný úkoly a cílový skupiny, tak aby si vzájemně co nejmíň konkurovaly (byť se tomu nedá vyhnout). Rozhodně bych ale netvrdil, že Škodovka je v tomhle podřadná značka. Naopak jsou trhy, kde se chytá líp než VW. Spíš platí, že na špici "čtyřky" je Audi, která jde víceméně vlastním směrem a pod ní VW a ŠKODA. A na konci je Seat, kterej se v poslední době profiluje v souladu se sloganem Auto Emoción na mladší zákazníky (viz LED světla apod). U Fiatu je to úplně jinak, tam nevidím zásadní koncept, kterým se koncern uvíjí. Určitě to není o tom, by Ferrari mělo spasit SUV (a osobně by se mi taky eklovalo), ale hrát na hrdost, když neprosperuju, není moc strategický. Pořád platí, že nejsilnější segment je nižší střední třída a tam bohužel v současné době silnýho hráče nemají. To, že se perfektně prodává 500, je nijak zásadně nespasí.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Já bych určitě nedával rovnítko mezi prestiží a exkluzivitou Ferrari a Porsche. Ferrari je určitě víc pure značka co se týče sportovních a závodních vozů. Jistě Porsche mělo skvělé záležitosti jako Carrera, 911 Turbo, 959, GT1 nebo Carrera GT, ale taky tu byly omyly jako 914 nebo rádoby Porsche-Audi 924.
První Porsche bylo překapotovaný VW brouk s nijak závratnými výkony. Asi nikdo z nás si nedovede představit že první Ferrari by bylo postaveno na základu Fiatu Toppolino
Úspěchy a vzestup Porsche jdou ruku v ruce s rostoucí životní úrovní němců a ekonomickou silou neměcka. Proto se mi nejeví modely jako Cayenne, Macan (strašně stupidní název auta) a Panamera jako nějaký odklon od filosofie značky. Spíš jako logický tah. Porsche bylo vždy pružnější k požadavkům trhu. Ferrari je mnohem exkluzivnější záležitost. V historii Ferrari je snad jen jedno vyloženě špatné auto, které je absolutně mimo filosofii značky a tím je Mondial.
Ať z Porsche fandové dělají co chtějí, nic nemění na tom že Ferrari je o třídu víš. už jen podle historie jakou má ve Formuli 1 a obecně nejprestižnějších soutěžích.
Co se týče ohledně teoretického začlenění AR do koncernu VW nemyslím si že by bylo šedou myší, že by ztratilo. Naopak. AR má bohatou a slavnou historii, podle mě slavnější než Lamborghini a Ferrari a ohromnou základnu fandu a obdivovatelů. I Clarkson řekl, že AR je pro něj něco specialního, jako jeho malý syn. V koncernu VW je s takovou aurou snad jen Lamborghini a Bugatti (Bentley je odjakživa záležitost páprdů s dýmkou a lepších kravaťáků ) Já bych viděl AR v koncernu jako chudší Lamborghini a vášnivější Audi(taková R8 by víceměně ztrácela smysl). A to podle mne rozhodně není špatně! Rozhodně lepší varianta než tuctovky na platformách Fiatu a jednou za sto let zázraky jako 4C, 8C nebo připravovaná Giulia (I když kdoví jestli vůbec bude)
Určitě bych pozici AR nesrovnával se Škodou nebo Seatem. Seat je laciná licence Fiatu držící se díky početnému množství španělů (sám se dívím že to dotáhl až na auto emocion) a Škoda nebyla nikdy světově slavná ničím i v dobách své největší slávy a prosperity. I vzhledem ke své dlouholeté historii. Jsou to prostě jen kvalitní auta za dobrou cenu (na záčátku existence a nyní)
Mimochodem VW vlastní Ducati a určitě to není šedá myš a neztratila nic ze svojí původní exkluzivity a vášní.
apropó VW nemám moc rád...ale tohle je prostě realita
První Porsche bylo překapotovaný VW brouk s nijak závratnými výkony. Asi nikdo z nás si nedovede představit že první Ferrari by bylo postaveno na základu Fiatu Toppolino
Úspěchy a vzestup Porsche jdou ruku v ruce s rostoucí životní úrovní němců a ekonomickou silou neměcka. Proto se mi nejeví modely jako Cayenne, Macan (strašně stupidní název auta) a Panamera jako nějaký odklon od filosofie značky. Spíš jako logický tah. Porsche bylo vždy pružnější k požadavkům trhu. Ferrari je mnohem exkluzivnější záležitost. V historii Ferrari je snad jen jedno vyloženě špatné auto, které je absolutně mimo filosofii značky a tím je Mondial.
Ať z Porsche fandové dělají co chtějí, nic nemění na tom že Ferrari je o třídu víš. už jen podle historie jakou má ve Formuli 1 a obecně nejprestižnějších soutěžích.
Co se týče ohledně teoretického začlenění AR do koncernu VW nemyslím si že by bylo šedou myší, že by ztratilo. Naopak. AR má bohatou a slavnou historii, podle mě slavnější než Lamborghini a Ferrari a ohromnou základnu fandu a obdivovatelů. I Clarkson řekl, že AR je pro něj něco specialního, jako jeho malý syn. V koncernu VW je s takovou aurou snad jen Lamborghini a Bugatti (Bentley je odjakživa záležitost páprdů s dýmkou a lepších kravaťáků ) Já bych viděl AR v koncernu jako chudší Lamborghini a vášnivější Audi(taková R8 by víceměně ztrácela smysl). A to podle mne rozhodně není špatně! Rozhodně lepší varianta než tuctovky na platformách Fiatu a jednou za sto let zázraky jako 4C, 8C nebo připravovaná Giulia (I když kdoví jestli vůbec bude)
Určitě bych pozici AR nesrovnával se Škodou nebo Seatem. Seat je laciná licence Fiatu držící se díky početnému množství španělů (sám se dívím že to dotáhl až na auto emocion) a Škoda nebyla nikdy světově slavná ničím i v dobách své největší slávy a prosperity. I vzhledem ke své dlouholeté historii. Jsou to prostě jen kvalitní auta za dobrou cenu (na záčátku existence a nyní)
Mimochodem VW vlastní Ducati a určitě to není šedá myš a neztratila nic ze svojí původní exkluzivity a vášní.
apropó VW nemám moc rád...ale tohle je prostě realita
Cléon & Fonte
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02 čer 2012 19:15
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Ty si moc do pusy nevidíš. Píšeš "Rozhodně lepší varianta než tuctovky na platformách Fiatu" a idealizuješ si, jak by VAG vybudoval AR jako svébytnou značku, přitom je to přesně naopak. Ano, pod Fiatem Alfa prodávala/prodává několik modelů s koncernovou technikou, ale porád měla a má i své vlastní platformy a in-house motory. U VW by nic takového nehrozilo, ani náhodou. MQB, TSI, TDI a nazdar. https://youtu.be/6MzaU-SdoMg?t=2m15s" onclick="window.open(this.href);return false;
A ta věčná kritika Sergia. Víš vůbec, v jakých sračkách Fiat byl, než přišel? Nebýt něj, tak tu možná neni ani nad čim diskutovat.
A ta věčná kritika Sergia. Víš vůbec, v jakých sračkách Fiat byl, než přišel? Nebýt něj, tak tu možná neni ani nad čim diskutovat.
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Nejdebilnější články z netu / nejdebilnější videa z yout
Haha no zasmál jsem se a vypnul jsem video po té co jsem tam viděl jezdit GTV/Alfettu...tehdy to ještě bylo AR...žádný Fiat, žádné předokolky na zastaralých platformách, žádné nesmysly jako užrané Twin Spark motory s kravinama v podobě dvou svíček na válec. Jejich TS epocha za ery Fiatu je fail...onetwothree píše:Ty si moc do pusy nevidíš. Píšeš "Rozhodně lepší varianta než tuctovky na platformách Fiatu" a idealizuješ si, jak by VAG vybudoval AR jako svébytnou značku, přitom je to přesně naopak. Ano, pod Fiatem Alfa prodávala/prodává několik modelů s koncernovou technikou, ale porád měla a má i své vlastní platformy a in-house motory. U VW by nic takového nehrozilo, ani náhodou. MQB, TSI, TDI a nazdar. https://youtu.be/6MzaU-SdoMg?t=2m15s" onclick="window.open(this.href);return false;
A ta věčná kritika Sergia. Víš vůbec, v jakých sračkách Fiat byl, než přišel? Nebýt něj, tak tu možná neni ani nad čim diskutovat.
Rozumy nějakýho jugoslávce jsou mi u
I Škodovka si například vyvinula svoji 1.2 HTP a to je jen "ubohá" škodovka. Naproti tomu Lamborghini si vyvíjí motory, Bentley, Audi.
I kdyby mělo AR TSI...tak co? Ted má Multijety od Fiatu to je lepší?A v čem?
V 60. a 70. a na záčatku 80. let byla AR pojem. Nyní je pojmem v Evropě VW group.
AR pod křídly Fiatu není nic čím by se tato automobilka měla chlubit, spíš naopak! Fiat Alfě nic nepřinesl, nikam jí nepozvedl, až na pár záblesků je to agónie.
AR jezdila F1, prodávala krásný Montreal v USA, předválečná historie Velkých cen, nádherná auta jako 6C 2500, GTA...
Co s ní udělal Fiat a Marchionne?To všichni víme...
Faily, redukci modelů, chvástání, velkohubé prohlášení jako e.g.
http://www.foxsports.com.au/breaking-ne ... fa5f95877f" onclick="window.open(this.href);return false;
Současná AR mi začíná připomínat fenomén tzv. litrové Jawy Motorkáři jistě vědí
Cléon & Fonte