Autoradio

Vše o muzice v autě - rady, postupy jak na to, možnost přidávat i fotky instalací.

Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan

Odpovědět
Autol
Příspěvky: 2
Registrován: 27 dub 2013 18:21

Autoradio

Příspěvek od Autol »

Ahoj, v autoradich jsem uplny laik.
Chci se zeptat jestli se da sehnat radio (4x50) ktere ma vyce vystupu mezi kterymi muzu prepinat?Napriklad abych si mohl zapnout kde bude hrat hudba, jestli v obytne casti nebo nebo v kabine.proste zesik v radiu bude mit 4 vystupy rozdvojenejch do 8 konektoru.
A zaroven hledam radio s PHONO vstupem.To znamena vstup do ktereho lze zapojit napriklad gramofon.Phono je citlivejsi na slabe nepredzesilene signaly.
Existuje takove autoradio :) ???

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Autoradio

Příspěvek od Kane13 »

Zeptám se jako pětiletý dítě - cos myslel tím "obytná část" a "kabina"? Máš karavan nebo co?
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
fereros2
Příspěvky: 320
Registrován: 08 říj 2012 12:19
Bydliště: Cheb

Re: Autoradio

Příspěvek od fereros2 »

myslím že myslel karavan :D no rádio které má vstup AUX se dá sehnat skoro všude, snad každé ho dnes už má, jinak nastavení zón jde jednoduše v kabině budeš mít předek a v obytný části zadek a regulace předek a zadek + strany jde taky snad na každým, ale víc jak 4 repro na to stejně nenapojíš.

Autol
Příspěvky: 2
Registrován: 27 dub 2013 18:21

Re: Autoradio

Příspěvek od Autol »

Nejde o to ani kde ty repra budou, to byl jen priklad.
Ale ja psal prave ze phono, ne aux.Mezi nima je dost rozdil.Phono je citlivejsi, signal se pak predzesiluje a to jeste v zavislosti na frekvenci (basy tusim vic), je to pro gramce.Aux je na cokoliv.Proto se ptam.