A ponevadz z BOV mi lita olej pro klid duse jsem zkontroloval vule na turbu ktere jsou nulove (krom klasicke diagonalni)... Tudiz na doporuceni ostatnich majitelu GT-FOUR jsem instaloval vyse zmineny OCT... Vse dobre az na to ze po 1-2-3 plnej jsem v aute prestal videt jakou jsem tam mel mlhu a olej mi skrz merku oleje postrikal celej motor... Tudiz klika zazila peklo jakej tam mela tlak chudak...
Takze tenhle OCT je dobrej tak na nakou 1.5 Hondu... Pouziva nekdo nejakej / reference? Diky
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
opravdui si ho mel spravne zapojenej? tak rozebrat a mrknout kde je chyba na tyhle veci se neda nic zkazit, leda by mohl vadit prumer in/out.. jestli ale trvas na vymene tak lidi od jdm pouzivaj "cusco"
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Vstup / vystup... Vsak tam se neda nic posrat. Jak jsem to prohnal tak ta bandaska zrejme nebyla schopna prenest ten tlak. No a olej vylital skrz merku oleje... Pod mesicnim svitem jsem to vratil zpatky jak to ma byt seriove a klid. Me bylo zprvu divny ze vystup z vika / odvetrani je asi ta 3cm a ten OCT ma vstup tak 5mm. Jsem netusil ze je tam takovej fukar.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
tak budto si to spatne zapojil, nebo ten filtr vevnitr (vetsinou dratenka) Ti nejak ucpal vyvody z tej trubicky venitr coz je ale taky divny ptz jich je tam vetsinou vic a jeste k tomu by to slo dost spatne ucpat dratenkou..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
mno rkl byvh ze to bude tim vystupem... myslim ze kdyz ho prevrtas tak to bude oki... 5mmm je opravdu malo...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ja s olejem v sacim traktu problem nemam... rakl bych ze odvetrani tam bude reseno stejne... samozrejmne ze mam mastnostu v sani ale pouze mezi turbem a klapkou vlozku mam scela cistou zlehka masntnoty je pouze mezi odvetrani a turbem od odvetrani dopredu neni nic... a bov jsem namazel olejem kdyz jsem ho instaloval ale ten je stale cistej zadnej naznak toho ze by chtel bov plyvat olej s odvetrani... mozna budes mit nekde nejakou hadici pricpanou...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jeste mne napadlo ze na 200sx se resilo odvetrani a hodne lidi to ma reseno tak ze ma proste odvetrani pres jednosmernou klapku proste do atmosfery popr do nejakeho tanku a zpet do sani uz to vubec nevraci... popr primo do tanku a vystup s toho tanku jednosmernej ventil nebo jednoduseji nahore velka dira a pres ni gumovou placicku kterz bude prichzcena jen v jednom rohu... dovnitr nic nepujde a ven vse...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Zemi píše:Jak jsem to prohnal tak ta bandaska zrejme nebyla schopna prenest ten tlak. No a olej vylital skrz merku oleje...
Problem je v neucinosti samotneho tovarniho PCV systemu, se kterym prisli treehuggers - a zadna OCC s nim nikdy nebude efektivne pracovat. Pokud chces opravdu efektivne odvetravat klikovou skrin, tak na to musis jit po strance physics. Po cele desetileti se uspesne pouzivaly (a stale pouzivaji) vsemozne vacuum pumpy (at uz mechanicke anebo elektricke), ale velice efektivniho odvetravani klikove skrine se da velice jednoduse a levne dosahnout bez jakychkoliv pohyblivych komponentu - a zadne OCC neni pri tom zapotrebi. Vpodstate vsechny ty OCC jsou vice mene jen na okrasu a naprosto nepotrebne (pokud nejsi zrovna rozhodnuty zachranit svet zachycenim nekolika kapek oleje).
Napis mi prosim vice, budu to resit a absence OCT by mi vyhovovala. Dekuju
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
nejsem si jisty jesti Taboo nemysli nahodou proste umisteni vhodne tvarovaneho portu do vyfuku, ktery bude slouzit spolu s potrubim vejfuku jako ejector a vysavat obsah skrine do vyfuku, je to i dobre ze cim vetsi proud vt vyfuku tim to vic odsava, na principu fixirky
v pripade radoveho preplnovaneho 6 valce, jak vyresit to odvetrani do vyfuku? kazde viko zvlast, nebo to stahnout do jednoho a to teprve napojit na vyfukove potrubi? Jak daleko umistit vstup? za wideband sondu?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Mirek-200sx píše:v pripade radoveho preplnovaneho 6 valce, jak vyresit to odvetrani do vyfuku? kazde viko zvlast, nebo to stahnout do jednoho a to teprve napojit na vyfukove potrubi? Jak daleko umistit vstup? za wideband sondu?
??
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Na principu venturiho trysky funguje asi za 1000kč prodávány různými eshopy "nadzvukový dynamižer výfukových plynů" takže bych použil asi ten s malou úpravou a nejlépe vršek a spodek zvlášť. S vzdálenosti od lambda sondy bych si nedělal starosti. Reaguje na přebytek vzduchu a ty ze skříně odsavas spálené plyny takže totéž co jde normální cestou.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98