Adapter k cidlu tlaku a teploty oleje
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Adapter k cidlu tlaku a teploty oleje
u Raid hp v D jsem objevil adapter k temto cidlum, ktery se pouzije jako mezikus pod olejovy filtr. Znate to nekdo, delali ste s tim? Navic v katalogu maji uveden pouze pro audi nebo vw, ale ne pro skodovacky motor 1.8T - AGU.
v Renocaru nemaji ani paru o tom, takze tudy cesta nevede. Dale jeste tam maji znacene tak ze nechapu jestli ten adapter ma rovnou 2 doury pro obe cidla nebo jedno, pokud 1 tak jestli jdou koupit 2 a dat na sebe ???
Heeeelp, dikes.
v Renocaru nemaji ani paru o tom, takze tudy cesta nevede. Dale jeste tam maji znacene tak ze nechapu jestli ten adapter ma rovnou 2 doury pro obe cidla nebo jedno, pokud 1 tak jestli jdou koupit 2 a dat na sebe ???
Heeeelp, dikes.
adapter pod filtr
Ahoj já to taky řeším na VW jetta a VW golf, ten ukazatel teploty jsem vyřešil tak, že v olejové vaně jsem z boku udělal díru a zabudoval jsem tam čidlo teploty vody a kabelem zapojil budík. A ten tlak bud dáš tlakové čidlo do bloku motoru s hadicí a budíkem a nebo el. čidlo, ale nevím kde ho sehnat Zaleží na tobě, ale ta věc na te fotce bude asi dost drahá
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: adapter pod filtr
1) ad teploměr oleje ve vaně - ano je to nejčastější řešení, ale k ničemu, data , která takto získáš, jsou již zkreslena ochlazením ve vaně - vana chladí olej hodně.. takže to že ti budík ukáže určitou teplotu neznamená že reálná teplota oleje v motoru není o xdesítek stupnů vyšší a olej se již nepeče, dej na to pozor..fakie vw píše:Ahoj já to taky řeším na VW jetta a VW golf, ten ukazatel teploty jsem vyřešil tak, že v olejové vaně jsem z boku udělal díru a zabudoval jsem tam čidlo teploty vody a kabelem zapojil budík. A ten tlak bud dáš tlakové čidlo do bloku motoru s hadicí a budíkem a nebo el. čidlo, ale nevím kde ho sehnat Zaleží na tobě, ale ta věc na te fotce bude asi dost drahá
2) nepochopil jsme větné spojení :"A ten tlak bud dáš tlakové čidlo do bloku motoru s hadicí a budíkem a nebo el. čidlo"
poředem říkám VW nedělám aneznám rtak detailně, ale nevím co myslíš tím "čidlo do bloku s hadicí" ( blok s hadicí..?? nebo čidlo s hadicí..?? v obou případech se zeptám na tu hadici ?? ) pochopil bych kdby vuz měl olejový chladič ale to snad jetta v serii nemá nebo ano?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Adaptet k čidlu tlaku a teploty oleje
Hed ti to stou hadicí vysvětlím: Když se ti třeba něco poděla, že začne blikat mazání tak se to dá zjistit tak, že místo čidla mazání dáš tlakové čidlo, na které píchneš budík s hadicí a jak ti běží motor tak ti to ukazuje momentální tlak v mazací soustavě. Ale dá se taky čidlo,které je elektronické a pak napojíš misto té hadice kabel do budíku elektro. budíku. Jenže nevím kde to sehnat
A s tou teplotou: Co bys mi teda poradil??? Jak jinak to napojit???
Jo a VW Jetta a Golf má pod olej. filtrem objímku, kterou prochází voda z chladiče. Je to takové nic moc ale aspon neco A mají to jen ty silnější motory. např. GTi
A s tou teplotou: Co bys mi teda poradil??? Jak jinak to napojit???
Jo a VW Jetta a Golf má pod olej. filtrem objímku, kterou prochází voda z chladiče. Je to takové nic moc ale aspon neco A mají to jen ty silnější motory. např. GTi
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: Adaptet k čidlu tlaku a teploty oleje
To čidlo se prodává buď s tím budíkem v sadě, nebo musíš najít někoho, kdo ho prodává samostatně. Samotný čidlo jsem myslím viděl prodávat na saabtuningu. Ale skutečně netuším, jestli výstupy z toho čidla budou odpovídat stupnici každýho měřáku. Já v nabídce mám budík na tlak oleje, co má čidlo už v sadě a tak je zaručený, že nebude problém, akorát stačí najít místo kam ho napojit a hotovo.fakie vw píše:Hed ti to stou hadicí vysvětlím: Když se ti třeba něco poděla, že začne blikat mazání tak se to dá zjistit tak, že místo čidla mazání dáš tlakové čidlo, na které píchneš budík s hadicí a jak ti běží motor tak ti to ukazuje momentální tlak v mazací soustavě. Ale dá se taky čidlo,které je elektronické a pak napojíš misto té hadice kabel do budíku elektro. budíku. Jenže nevím kde to sehnat
A s tou teplotou: Co bys mi teda poradil??? Jak jinak to napojit???
Jo a VW Jetta a Golf má pod olej. filtrem objímku, kterou prochází voda z chladiče. Je to takové nic moc ale aspon neco A mají to jen ty silnější motory. např. GTi
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Adapter k cidlu tlaku a teploty oleje
pokud vam to pomuze , podivejte se do naseho obchodu, je tam vse nafoceno vcetne znackoveho Auto metru i s manualem, najdete to zde, jen si musite vybrat ten spravny budik :
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... tmentID=13
- vse je jinak primo skladem
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... tmentID=13
- vse je jinak primo skladem
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Re: Adapter k cidlu tlaku a teploty oleje
Hm, mám budík na tlak oleje zhruba o 3 (bílej podklad) až 4 (karbon podklad) stovky levnější, pochopitelně včetně snímače. Akorát že dodání trvá.dynomax píše:pokud vam to pomuze , podivejte se do naseho obchodu, je tam vse nafoceno vcetne znackoveho Auto metru i s manualem, najdete to zde, jen si musite vybrat ten spravny budik :
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... tmentID=13
- vse je jinak primo skladem
A to "AUTO METER ŘADY SPORT-COMP, AIR/FUEL -MĚŘIČ SYTOSTI PALIVOVÉ SMĚSY" byste si mohli fakt opravit, to je čuňárna
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Adapter k cidlu tlaku a teploty oleje
DIKY UZ SE STALO
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
Re: Adapter k cidlu tlaku a teploty oleje
Sehnal jsem budíky a jeden z nich je pro teplotu oleje a konec vypadá takto. Předpokládám, že k tomuhle je potřeba pořídit taky ten mezikus, co je na fotce dole. Následně do něho našroubovat konec toho drátu? Děkuju (:
Re: Adapter k cidlu tlaku a teploty oleje
To mas budik s kapilarou, pokud dobra znacka, tak asi nejpresnejsi, co jde. Davej bacha na ten bowden, zachazej setrne, pokud bys ho skripnul blbe nebo moc ohnul, tak je po budiku. A over si, ze se ten konec bowdenu vejde do toho mezikusu, abys tam mel dost mista.