uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libang
Příspěvky: 223
Registrován: 30 lis 2008 18:07
Bydliště: VWelké Meziříčí

uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od Libang »

Ahoj , resim tet upravu motoru kamarada , je tam komplet udelany vyfuk , svody .... chtely by jsme dat vacky + cip ale nastava tady problem , kde ty vacky sehnat ? nasel jsem pouze nove za 20tis od znacky Dbilas coz se mi zda docela dost , jsou jeste nejake jine firmy co prodavaji vacky ? nebo kontakt na nejakou firmu co upravi stavajici ?

daljsi dotaz zni jestli ma cenu tam davat regulator tlaku paliva :? a nechat odlehcit setrvak ?

diky moc za odp.

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od kozorozecek »

ahoj kdysi jsem se seznamyl s jednim panem co vyslovene shanel tydle motory delal stim psi kusy a dostaval se na nejakejch 250 kopejtek
co si pamatuji tak dlehčoval uplne všechno takže stim setrvakem bych do toho taky šel.
zkusim poschanet nanej kontakt vim že i ostre vačky mel
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od AR166 »

uzivatel greene mi nedavno rikal o panovi, tusim ze z brna, co stavi abf. myslim ze je to ten, o kterym pise kozorozecek.. napis greene-ovi, urcite ti da kontakt. :wink:
Naposledy upravil(a) AR166 dne 14 kvě 2011 20:50, celkem upraveno 1 x.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

Uživatelský avatar
zvooky
Příspěvky: 7483
Registrován: 22 bře 2005 23:10
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od zvooky »

ale taky at si pripravy par penez 8) a ne jako kazdej ze by chtel za 5tis. zazraky na počkání :?:
BBS Motorsport

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od kozorozecek »

jj byl nekde ztama ale jak tu je psano nečekej že se s cenou dostaneš pod deset skoro by se dalo řict co deset koni to deset tisic
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od Stanley »

Zkus se zeptat uživatele Dolph na víc info ohledně úprav na tenhle motor..

Uživatelský avatar
Libang
Příspěvky: 223
Registrován: 30 lis 2008 18:07
Bydliště: VWelké Meziříčí

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od Libang »

diky chlapy dam jim vedet ;)


jinak vacky jsou uz asi vybrane a to presne tyhle

http://www.bahnbrenner.com/media/php/ca ... 57&opt_id=" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Libang píše:diky chlapy dam jim vedet ;)


jinak vacky jsou uz asi vybrane a to presne tyhle

http://www.bahnbrenner.com/media/php/ca ... 57&opt_id=" onclick="window.open(this.href);return false;

krom možná lepšího časování (214° je předpokládám na 1mm vůli) na nich není nic lepšího, zdvih maj 10,7...

origo ABF maj 254°při 0 vůli a 10,8mm zdih.. takže vyhozený prachy pro nějakejch 5 koní max...

ABF vačky bych nechal origo.. to je hodně dobrej profil, kterej jen tak nějaký seriový auto nemá... ten motor má problémy jinde (sání, vejfuk, hlava)

šel bych cestou laděných svodů a výfuku, upravit hlavu (stačí začistit kanály, udělat tvary na sedlech a ventilech), vyvážit spodek na lepší tolerance, lehčí setrvák - budiž... a měl yb si něoc poznat... samozřejmě i na obsahu peněženky, protže výfuk co za něco stojí - 15, základní úprava hlavy a uvedení do 100% stavu min 10..., vyvážení by woko 4, setrvák 3...

kámoš dělal PLo s ABF palicí a vačkama a je na 70 jen holej motor... a to je spodek serie po GO motorem... palice je ale udělaná tip ťop, spodek taky pěkně vyváženej , webery 48 a programovatelný zapalko je jako lehkej bonus... dává to necelejch 180PS a 190Nm a zatočí to k 9000 jak prd....

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od kozorozecek »

s tema vačkama souhlas zbytečna investyce pokud si pamatuji tak pan ubrušoval klinek na kolech
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od JRD McLAREN »

az ti mozem poradit...
tak urob poriadne spodok..
vacky sa daju relativne lahko vymenit..

a neviem ci sa nebudem mylit..ale nemal tento motor problem z karbonom = prehrievanie oleja ..??
ze ci by nestalo sa to prirobit chladic oleja..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

david 2.0 16v
Příspěvky: 2
Registrován: 10 led 2012 21:57

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od david 2.0 16v »

Libang píše:Ahoj , resim tet upravu motoru kamarada , je tam komplet udelany vyfuk , svody .... chtely by jsme dat vacky + cip ale nastava tady problem , kde ty vacky sehnat ? nasel jsem pouze nove za 20tis od znacky Dbilas coz se mi zda docela dost , jsou jeste nejake jine firmy co prodavaji vacky ? nebo kontakt na nejakou firmu co upravi stavajici ?

daljsi dotaz zni jestli ma cenu tam davat regulator tlaku paliva :? a nechat odlehcit setrvak ?

diky moc za odp.

david 2.0 16v
Příspěvky: 2
Registrován: 10 led 2012 21:57

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od david 2.0 16v »

honza 2.0 16v píše:
Libang píše:diky chlapy dam jim vedet ;)


jinak vacky jsou uz asi vybrane a to presne tyhle

http://www.bahnbrenner.com/media/php/ca ... 57&opt_id=" onclick="window.open(this.href);return false;

krom možná lepšího časování (214° je předpokládám na 1mm vůli) na nich není nic lepšího, zdvih maj 10,7...

origo ABF maj 254°při 0 vůli a 10,8mm zdih.. takže vyhozený prachy pro nějakejch 5 koní max...

ABF vačky bych nechal origo.. to je hodně dobrej profil, kterej jen tak nějaký seriový auto nemá... ten motor má problémy jinde (sání, vejfuk, hlava)

šel bych cestou laděných svodů a výfuku, upravit hlavu (stačí začistit kanály, udělat tvary na sedlech a ventilech), vyvážit spodek na lepší tolerance, lehčí setrvák - budiž... a měl yb si něoc poznat... samozřejmě i na obsahu peněženky, protže výfuk co za něco stojí - 15, základní úprava hlavy a uvedení do 100% stavu min 10..., vyvážení by woko 4, setrvák 3...

kámoš dělal PLo s ABF palicí a vačkama a je na 70 jen holej motor... a to je spodek serie po GO motorem... palice je ale udělaná tip ťop, spodek taky pěkně vyváženej , webery 48 a programovatelný zapalko je jako lehkej bonus... dává to necelejch 180PS a 190Nm a zatočí to k 9000 jak prd....

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od kony5 »

já nevím nebylo by lepší koupit origo odlehčený setrvák než ho stáčet? nebo sem to psaní špatně pochopil?

to je pak rychlá demontáž převodovky ..hlavně na setrváku bych nešetřil...

CVakk
Příspěvky: 1
Registrován: 26 led 2012 20:41

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od CVakk »

trošku OT ale zeptám se... mám také 16v ABF a jednou za nějakou dobu...asi 2x do měsíce (nepravidelně) mě prostě za jízdy chcípne. Jen tak z ničeho nic, ať už na volnoběh nebo normálně při jízdě. Nastartovat jde opět někdy po 10 vteřinách někdy i 15 minut čekám a až pak chytne... (jako by to bylo bez jisrky nebo paliva, jen to točí motorem a nic)

co sem tak četl a našel, tak to může být čidlo polohy kliky, čidlo otáček, někomu zlobilo nějaký relé, jeden zas kabeláž - prostříknout konektory kolem motoru...

nemá někdo tip jak nejjednodušeji zjistit problém ? dělá to za studena, za tepla, v létě, v zimě...

Uživatelský avatar
Libang
Příspěvky: 223
Registrován: 30 lis 2008 18:07
Bydliště: VWelké Meziříčí

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od Libang »

tak abych to tady trochu ozivil :mrgreen: na motoru se uz udelalo par uprav : green vlozka filtru , novy nerez vyfuk ( rezonator , pruchozi tlumic ) setrvacnik -3kg , svody raceland , uprava vacek 278° , svicky Denso Iridium a nejaky chip co tam byl uz predtim ( bude se delat novy na tyto komponenty ) a muzu konstatovat ze rozdil je to brutalni auto tet toci a toci a zarazi ho az omezovac v 7500 ... super narust vykonu , super zvuk je to uplne jine auto . Novy chip se bude ladit poradne s sirokopasmovou lambdou ve vyfuku + 1000ot navic at se ty vacky vyuziji . Do budoucna se jeste pocita s upravou hlavy , zase potom prispeji jak bude neco noveho :wink:

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od honza 2.0 16v »

co tam máš za spodek? serii, nebo nějaký lepší ojnice a písty..

pokud serii, při tomhle zdvihu co ten motor má (92,8mm) bych nešel přes 7800ot/min, jinak ti brzo písty podaj ruku... a můžeš začít znova na jiným motoru...

nevíš kolik už toho maj za sebou a nevidíš do nich... 8500 je doporučenej strop pro kovaný CP pistons na zdvih 90mm u motorů co maj něco najezdit.. ne jen nějakej sprint na 2 hodiny při 10000ot/min... nebo 2 hodiny v těchto otáčkách za sezonu..

Uživatelský avatar
deywis
Příspěvky: 608
Registrován: 15 zář 2008 17:09
Bydliště: Vyškov

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od deywis »

ten pán z brna co si staví ABF, o kterým psal pan AR166, je na 99% můj kamarád, v motoru má spoustu peněz a údajně by to auto už mělo jezdit. Ale ladil mu to pan Hronec z Bystřice p. Pernštejnem - stará škola, machr. Jestli je to ještě aktuální, zjistím ti na něj kontakt.
OpenWine.cz - jedinečná vína z Chille, Argentiny a Uruguaye dodávaná přímo od výrobce. V případě většího odběru využijte množstevní slevy. Kontaktujte mne prostřednictvím soukromých zpráv.

JuLiO
Příspěvky: 3
Registrován: 08 pro 2013 08:50

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od JuLiO »

Zdravim panove, mam motor ABF, momentalne do sroubku rozlozeny a stavi se od zakladu po tom co se rozletel pritlacak na 4 kousky a pri tom se tak nejak jeste uloupl klinek na řemenici co jde do klikovky takze za minutu dvanact a motor malem zaklepal.
Projizdim temata..a vidim ze byl zminen pan z Brna co stavi motory.. jsem s nim v kontaktu a kupoval sem od nej ostre vacky 290 a ted i odlehcenou a vyvazenou kliku co si delal pan Nemec z Frystaku do sveho auta + odlehceny setrvak a keramika.. no a k veci..je v planu z motoru dostat tak nejak co to pude zatim s origo sanim,casem pujde 4 klapka. ale pri zachovani nejake te zivotnosti, je to sice daily car ale spis pro radost takze moc kilometru nenajezdi, spise v plnem tempu! mam odstranene veskere uhlikove filtry a vselijake zbytecne eko prisavani :D

Libor12 tu psal ze je v motoru dobre mit podtlak,tj. odvetrani klikovky sem mel svedene do OCT a potom pres nej zpatky do sání, je to dobre?

Ted mel motor s otevrenym filtrem, lehce slicovanym a polestenym sanim, (svicky denso) svody 4-1 rezonator a 2 pruchozi tlumice.. na brzde 123kw pri 6550 a 196,5Nm pri 5500 + dodelany chip ale to uz nebylo odbrzdeny, stejne pujde sirokopasmova lambada takze se bude davat origo chip na ladeni, nebo muze byt i ten CHIP na sirokopasmovku?

Chtel bych prave nechat predelat hlavu na mechanicke zdvihatka aby se ty vacky vyuzily

Jaky maji potencial origo ojnice s pistama, kdyz bych ty ojnice nechal jen vyvazit (odlehcit)? blok motoru se necha asi vyhonovat

Kazda poznamka bude dobra abych neco neprešvihnul..zaklad by byl- odlehcena a vyvazena klika ale co dal stema ojnicema a pistama vuči valcum?

Uživatelský avatar
jolik
Příspěvky: 118
Registrován: 28 srp 2007 19:57
Bydliště: ostravwa

Re: uprava motoru VW 2.0 16V ABF 110kw

Příspěvek od jolik »

Já mněl na ABFku zkrácené sání. Vyleštěné zevnitř a bez jakýchkoli přesahu, se všemi vpusty na normál elektriku a vzduch, samozřejmně to funguje jen s ostrýma vačkama a zvuk motoru je nádherný. Není drahé :-)
Vento GTI 150+

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“