Poslední návštěva: 13 pro 2019 14:19 Právě je 13 pro 2019 14:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 09:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Měl jsem problém se zanášením váhy vzduchu od oleje při originálním odvětrání ventil víka, kdy před váhou vzduchu byla hadice do víka (tam se asi nasával vzduch) a na druhé straně víka u sání je pcv ventil a zpětné vedení do sání.
Předělal jsem tedy vedení hadic a přidal OCT. Teď jsem zjistil, že auto žere olej (cca 0,5 l /1000 km). Může to být úpravou?
Jak je vidět z obrázku, zrušil jsem podtlak do víka od hadice k filtru (může být problém?), pcv ventil jsem ponechal (vyčistil jsem ho, ale stejně se do něj hodně těžce fouká, je tam vůbec při tomto řešení nutný?), oba vývody z víka jdou do OCT a na něm je malý filtřík, aby přetlak šel pryč. Do sání už zpět hadici nevracím.
Může tohle řešení způsobit přetlak v motoru, aby se začal ztrácet olej? Když na jedné straně víka pcv ventil není, tak by přetlak šel pryč tam tudy ne?
Existuje samozřejmě několik řešení, jak to předělat, ale než se do toho pustím, tak chci vědět, jestli problém vůbec s tímto souvisí.
Auto je jen víkendovka a v zimě nejede vůbec, můžou to být i ztvrdlá gufera na ventilech.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 13:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
A proc jsi ten okruh nezapojil jako origo, akorat s tim, ze bys tam pridal OCT ?
Ja na Elise to ted montoval a saje to vzduch do zadniho vika(pres maly pridany filtrik), jde to pres druhe viko, z toho do OCT a z OCT cisty vzduch zpatky do sani. Podle me to tvoje zapojeni OCT je spatne, protoze ten vzduch nema zadnou cirkulaci. Tu ma zajistovat vyvedeni z OCT do sani, kde podtlak v sani nasava vzduch z OCT a z pod vik ventilu.

Mozna blby dotaz, ale nezustava ti proste to co chybi v motoru v tom OCT ?

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Naposledy upravil LiberaleMiguel dne 07 srp 2013 14:15, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 13:37 
Offline

Registrován: 11 zář 2010 12:10
Příspěvky: 136
LM: Na to už jsem se ho taky ptal, ale bylo tam prý jen na dně...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
ano je to tym, ze to odvertanie je nedostatocne..
v LJayovom temate je to teraz na pretrase..

Taboo tam zase hodil "udicku", a uz v minulosti tu boli jeho dost cenne prispevky na tuto temu..
kuk tam..

pokial mas na tom OCT taky ten maly odvetravaci filtrik...
tak ten je uuuuuplne naho\/no...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 22:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
JRD McLAREN píše:
pokial mas na tom OCT taky ten maly odvetravaci filtrik...
tak ten je uuuuuplne naho\/no...


to myslis u me ? Kdyztak mrkni do projektu Tuscani Elisa, tam to mam vyfocene 8) budu rad, kdyz tam k tomu neco napises, jestli je to nejak blbe provedene

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 22:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
jj som to trochen domotal..

prva cast odpovede je pre kucika..

a to o tom filtriku, je adresovane tebe...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 22:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
Takze ten filtrik je nedostatecny pro nasavani vzduchu pod vika ? Kdyz vystup je reseny jenom podtlakem v sani ?
vim, ze v LJayove projektu se resi mnohem vetsi saci vykon a napojeni na klimakompresor, ale to mi u auta na denni jezdeni prijde jako trochu extremni reseni :?

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 22:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Já mám filtřík až na oct nikoliv na víku (tam by se zasral hned od oleje), protož emotor si nenasává ale odpouští. Oct jsem si dělal sám. Si říkám, jestli tam teď není ten pcv k ničemu, když to nejde zpět do sání.
Jak jsem psal výše, při originál řešení, mi šel olej "vstupem do výka" (hadice od filtrboxu bez pcv) na váhu a nejelo to, škubalo,... tímhle se problém vyřešil
Jinak v manuálu jsem se dočetl, že to může žrát až 1l/1000 km, ale víc ne, tak to bych se vešel :-)
Jinak ty příspěvky od Tabooa znám, ale nechci tam přidělávat další trubičky a vrtat vanu, blok,...
Mám více méně seriový motor a šlo mi prostě o odstranění problému se zasranou váhou od oleje.
Kdyby někdo měl pcv ventil z 2.0 l navíc, tak bych ho vzal, nikde nemůžu sehnat nový. Ten můj jde právě nějak ztuha.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 22:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
A nestacilo v tvem pripade to vyresit proste tak, ze bys tu hadici co vede zpatky do sani hodil az za vahu vzduchu a ne pred ni ? :D Jednoduche a na funkci cehokoliv dalsiho to nebude mit vliv si myslim

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2013 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
No to si nejsem jistý. Váha řekne jednotce, kolik tam teče vzduchu a když část seberu do víka tak už tahle informace bude celkem na nic pro sprábnou směs paliva a vzduchu. To taky asi nebude dobře fungovat.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 08:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
Taboo píše:
LJay píše:
Tady je ještě ukázka toho, kolik toho nový OCT zachytilo po 150km svižný jízdy a asi 10km (7x přes celý Hoškovický letiště) v maximální zátěži.

Nemam v umyslu ti nijak kazit radost, ale tohle opravdu neni nijak dobre... :(

Asi takhle... Spocitej si objem blow-by na zaklade objemu motoru, jeho maximalnich otacek (i presto, ze k maximalnimu blow-by dochazi typicky v nizsich otackach a zatezi), VE (nezapomen pri tom na jeho preplnovani) a udavanych 3% (ktere idealne predimenzuj na 5%). Pote srovnej prutokovou kapacitu a funkci sveho OCT s tovarnim PCV systemem - a napadne te hodne veci, ktere je potreba vzit do uvahy..
....
:wink:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 10:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
tohle jsem četl, ale vůbec nevím, co to Taboo píše za pojmy, abych to spočítal. Ale když si vezmu pcv ventil, který má výstup tak 3-5mm a já dal na occt vstupy s 8 nebo 10 mm dírou, tak by to nemělo mít problém s kapacitou průtoku. Jen že by ten pcv, co jsem tam nechal byl prostě ko. Zkusím ho vyhodit úplně - je tam stejně na nic, když nejde zpět do sání.

AKorát kdyby třeba někdo poradil, kde sehnat nový, nebo jestli někdo doma má starší ale funkční. Nezkoušel s tímto někdo kontaktovat třeba IDAHA?

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 10:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
ale stale zabudas na fakt, ze pri napojeni do sania si vytvaral v klukovej skrini podtlak..

ja mam na odvetrani bloku trubku tusim 25mm.. a pri 8trpm to uz trochu nestiha..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 10:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
to co psal Taboo je pro mě taky svahylština :? :D

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 11:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Ok, takže napojení zpět do sání (i když se mi teda nechce), ale pořád teda nevím, kde seženu nový pcv ventil, protože bez nemá cenu to zpět vést, když by to nepustil. Prý by měl jít lehce profouknout pusou a mně to dělá velké problémy , abych něco skrz něj dostal. Už jsem zkoušel i čistit benzinem.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 13:10 
Offline

Registrován: 02 pro 2010 23:30
Příspěvky: 670
Kucik: sériový PCV systém na Hondě vypadá takhle:

Obrázek

OCT mám zapojený, takže odvětrání kliky a ventilovýho víka je svedený do OCT a z něho je výstup volně do atmosféry.
Pokud můžeš, tak ten výstup opravdu zapoj přes ten jednocestnej ventil zpátky do sání. Ventil by si mohl sehnat třeba na vrakáči, bývají na přívodu vzduchu k posilovači brzd.
Nový se dají koupit třeba tady: http://www.h2shop.cz/index.php?p=h2-sho ... ticleID=31

JRD McLAREN: kam ti ústí odvetrání klikovky tou 25mm trubkou? Na hondě je to v serii tak, že na zadní straně bloku je separační komora do který je přivedený odvětrání kliky (průmer cca 17mm) a podtlak ze sání (vnitřní průměr hadice cca 8mm) . Já sem tu komoru zrušil místo ní mám zátku s přírubou na 13mm hadici, která vede do OCT. Na ventilovým víku sem pak zvětší výstup z nějakých 8mm na 13mm a odsud to mám taky do OCT.

_________________
www.jfperformance.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 14:41 
Offline

Registrován: 02 pro 2010 23:30
Příspěvky: 670
Jinak pro ty kdo by měli zájem, tak tady je pěkný článek kde jsou popsaný prakticky všechny možnosti provedení odvětrání klikovky.

http://honda-tech.com/showthread.php?t= ... evacuation

_________________
www.jfperformance.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 15:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
pánove vše už tu minimálně jednou bylo 8)
viewtopic.php?f=33&t=82777&p=1572037&hilit=crankcase#p1572037
viewtopic.php?f=33&t=72241&hilit=crankcase
viewtopic.php?f=33&t=84542&hilit=odv%C4%9Btr%C3%A1n%C3%AD+klikov%C3%A9+sk%C5%99%C3%ADn%C4%9B

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 16:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
jo a blow-by se počíta takto: otáčky motoru x objem lomeno 2 krát - doporučovaných 5% tedy 6500 x 1.6 : 2 = 5200 x 0.05 tj 260L vzduchu za minutu projde kroužky dolů. Spočti s i kolik je průtok tvojí 8mm trubičky :)

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 22:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
LJay: v tom případě to mám zapojené stejně jako ty, akorát na výstupu occ do atmosféry mám malý filtr. Ten pcv ventil jsem tam nechal, ty jsi ho vyhodil? Rozdíl mezi hondou a mou mazdou je dle schématu v tom, že já mám odvětrání klikovky na víku a nikoliv na bloku.
Podle příspěvků od Tabooa by takové napojení nemělo způsobit žádný problém, když to není zaslepené. Ale také existují lepší možnosti, jak to odvětrat.

Ten pcv z odkazu má průměr 1/4 " vnějškem nebo vnitřkem- to je nějakých 6,3 mm - to je nějak málo i kdyby to bylo vnitřkem ne?-i když origo pccv má taky hrozně mály vnitřní průměr.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 srp 2013 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Tak jsem to přepojil dle návrhu, dal nový jednocestný ventil (ne stejný, ale sehnal jsem z vedení nafty, měl i lepší průchodnost - to je asi ten problém), na vstup filtřík a nastal problém s volnoběhem respektive se směsí, motor má tendenci chcípnout, do sání jde prostě moc vzduchu.

možná řešení:
1. přepojím to zpět, jak jsem měl?
2. vrátím zpět původní pcv (stejný nový neseženu), ale jak poznám, že je ok? Profouknout jde jen jedním směrem, ale je normální, že to v něm klepe, když s ním štěrchám? - jestli tam má být pružinka, tak by to asi klepat nemělo ne?
3. Nechám ten nový ventil a seřídím šroubem volnoběh nebo změním předstih. Jak by to bylo se směsí při jízdě při nezměněném předstihu, taky chudá? Má smysl hýbat s předstihem, nebo ten se s množstvím vzduchu v sání nemění?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 srp 2013 21:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
A co to v tomdle zapojení nedávat do sání za váhu ale před váhu ? Ten vzduch by tam měl jít čistý, tak se zanášet nebude 8) Jestli sjemt eda ten obrázek dobře pochopil :D

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 14 srp 2013 08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Je to napojené až v sání a ne v trubce od filtrboxu, tzn. až za klapkou na origo vývodu.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 14 srp 2013 09:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
No tak to zapoj na trubku od flitrboxu před váhu a mas problém vyreseny 8)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 14 srp 2013 09:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
To bych otočil úplně koncepci. Trubkou od filtrboxu má vzduch přicházet do víka ne odcházet z víka. NAvíc by se mi mohl vrátit problém se špinavou váhou od oleje, i když tam je oct, nedělám si iluze, že by sem tam nějaký bordel neunikl.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 14 srp 2013 12:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
Tak to je jedno jestli to budes mít naruby zapojené. Stejne si to bude nadávat vzduch pres ten filtrik a pak podtlakem do sani. A je jedno kde na sani to zapojíš.

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 14 srp 2013 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Tak vyřešeno. Problém byl opravdsu v novém ventilu. Musím sehnat stejný, protože tam bude hodně záležet na průtoku vzduchu do sání, což pak mění bohatost směsi.
Jsem zvědavý, jestli to nějak pomůže, tomu mizení oleje, nebo to opravdu budou gufera na ventilech

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 07 zář 2013 17:04 
Offline

Registrován: 07 zář 2013 17:00
Příspěvky: 1
kucik píše:
Tak jsem to přepojil dle návrhu, dal nový jednocestný ventil (ne stejný, ale sehnal jsem z vedení nafty, měl i lepší průchodnost - to je asi ten problém), na vstup filtřík a nastal problém s volnoběhem respektive se směsí, motor má tendenci chcípnout, do sání jde prostě moc vzduchu.

možná řešení:
1. přepojím to zpět, jak jsem měl?
2. vrátím zpět původní pcv (stejný nový neseženu), ale jak poznám, že je ok? Profouknout jde jen jedním směrem, ale je normální, že to v něm klepe, když s ním štěrchám? - jestli tam má být pružinka, tak by to asi klepat nemělo ne?
3. Nechám ten nový ventil a seřídím šroubem volnoběh nebo změním předstih. Jak by to bylo se směsí při jízdě při nezměněném předstihu, taky chudá? Má smysl hýbat s předstihem, nebo ten se s množstvím vzduchu v sání nemění?




To schema ma logickou chybu, nesmi tam byt ten malej filtr jak ho mas namalovanej u ventildeklu - sani by si tozit natahovalo krz oct i ventil vzduch ( nemerenej vahou)......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 09 zář 2013 10:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Nad tím jsem se taky zamyslel, proto jsem zajel na měření spalin. Nejdřív jsem to nechal takto a pak to odpojil ze sání a ucpal ho, aby všechen vzduch šel přes váhu. Výsledek se nezměnil. Směs byla v obou případech o něco chudší.
CO = 0,62 (má být 1,5 +/- 0,5 %)
lambda = 1,032
Podle manuálu mělo toto jít seřídít na váze vzduchu, bohužel mám asi jiný typ a místo seřizovacího šroubu to bylo zaslepené (origo). Další možnost je, že nefunguje lambda, bohužel i kdyby, tak mám smůlu, nová je nesehnatelná. Auto jede, barva svíček ok, nebudu to řešit a ani nevím jak.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 10 zář 2013 10:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3076
Bydliště: Havířov
Jak se tu řešilo to odsávání kompresorem atd. Když mám turbomotor, tak když zapojím vývod z OCT před turbo do sání, tak by ten podtlak v sání moh být dostatečný na vysávání těch výparů, ne ?

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů