Poslední návštěva: 13 pro 2019 22:54 Právě je 13 pro 2019 22:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 11 dub 2015 23:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
...hmm..
az si dobre pamatam.... tak 1.8T ma vseobecne problem z karbonom ...
kedze (u starsich vezii) bol problem s nadobkou co je namotovana bloku

stym suvisi aj zachytavanie olejovych par, ci aerosolii ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 07:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Yellow01 píše:
OCT tohle nemá jak způsobit, ten jen filtruje výpary. Příčinu hledej v něčem jiném.
Zkontroluj to množství oleje v motoru, jestli ti ho tam spíš nepřibylo, protože takhle směs rozhodně nevypadá jako olej. Jestli přibyl, tak bych to viděl na těsnění pod hlavu.



prominte pane, ale to co jste napsal (ta druha cast o pribývábí oleje) je Blbost s velkym B :-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 07:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Hledal jsem info i v zahraničí a tahle směs v OCT je asi u 1.8T normální. Jen to množství se mi nelíbí. Našel jsem někoho, kdo měl podobné množství za pár km a zjistili, že to způsobuje zkondenzovaná voda za nižších teplot.

Jinak množství oleje určitě nepřibylo, spíš ubývá. Pravděpodobný zdroj úniku mám, ale teď nedokážu říct, jestli ho ubylo více. Auto je totiž křivě. Každopádně v OCT bude zachyceno minimum oleje.

JRD: Už kdysi jsi zmiňoval tu nádobku. Kde ji prosím Tě najdu? Tohle jsou hadice odvětrání, které u 1.8T jsou. Já OCT napojit místo toho červeného. To červené bylo kdysi pravděpodobně prasklé a bylo nahrazeno hadicí s polovičním průměrem... Původně to červené vede do Y-hadice(jedna větev je víko, druhá větev ta červená) a to vede do ventilu(do něj mám tedy zapojený vývod z OCT), který je napojený na sací hadici. Z bloku motoru vede to koleno, které pokračuje do toho Téčka.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 09:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2014 19:12
Příspěvky: 62
Bydliště: Třeboň
Juraj píše:
Yellow01 píše:
OCT tohle nemá jak způsobit, ten jen filtruje výpary. Příčinu hledej v něčem jiném.
Zkontroluj to množství oleje v motoru, jestli ti ho tam spíš nepřibylo, protože takhle směs rozhodně nevypadá jako olej. Jestli přibyl, tak bych to viděl na těsnění pod hlavu.

prominte pane, ale to co jste napsal (ta druha cast o pribývábí oleje) je Blbost s velkym B :-)


Proč? Já to teda beru podle mého starého motoru, ale pokud by mi přibýval olej, tak do něj buď může téct voda skrz děravé těsnění pod hlavu nebo benzín skrz děravou membránu AC pumpy. Samozřejmě tyhle motory jsou někde úplně jinde, ale v principu mi ta možnost přišla stejná. I když je fakt, že na takhle mladým moderním autě je to asi fakt blbost, já to děravý těsnění pod hlavou vždycky viděl na autech, kde bylo těsnění min. 20 let starý ještě z fabriky. :oops:

_________________
viewtopic.php?f=116&t=117147
http://yellow01.rajce.idnes.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 09:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
ono nie vsetky motory taku plastovu (odlucovaciu) nadobku mali...
..ja v tych vw motoroch zas taky prehlad nemam ...
..
viem len tolko, ze v zime sa v nej nakondenzovala voda...
zamrzala ... a problem bol na svete..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 10:34 
Offline

Registrován: 02 pro 2010 23:30
Příspěvky: 670
V koncernových motorech se bohužel moc neorientuju, takže to vezmu spíš všeobecně.

Pokud je zachycená kapalina spíš vodová, tak to vypadá, že se ti v OCT zachycují / kondenzují výpary z odvětrání kliky, které by se normálně dostaly do sání a motor by je pak znovu spálil, nebo by ti zkondenzovali v IC případně někde dál po cestě sáním. Tím pádem OCT funguje jak má a je spíš otázka proč se jich tam toho dostane takové množství. Na vině by mohla být chybějící odlučovací nádobka viz. to co psal JRD McLAREN.

Druhým důvodem by mohla být nadměrná úroveň podtlaku na výstupu OCT v případě že by si ho měl zapojený do sání přímo bez toho regulátoru tlaku (modré kolečko na diagramu podtlaků co si přikládal). Pak by mohlo dojít nadměrnému odsávání obsahu z klikového prostoru, který by se zase zachytával v OCT. V tom případě by chtělo změřít tlak v prostoru kliky během jízdy, nebo tam jen prostě vrátit ten regulátor.

Pokud tyhle motory všeobecně trpí třeba na usazování nečistot v IC, nebo zamrzání zkondenzované vody ve vedení, tak bych to tipoval spíš na první uvedenou variantu, která je daná konstrukcí motoru a po instalaci OCT se ti jen projev této kontrukní "vady" přenesl do OCT.

_________________
www.jfperformance.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 12:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Odlučovací nádobku můj motor nejspíš nemá. I v tom diagramu výše je vidět, že tam nic není, jen hadice a 2 ventily. Ty hadice na fotce jsou komplet vedení od bloku skoro do toho regulačního ventilu u sání. Oba ventily, tzn. i ten regulační(dokonce jsem kupoval nový), jsem zachoval, takže problém s podtlakem zde nebude. Nejspíš to bude ta poslední možnost, že motory na to trpí a já "problém" pouze posunul do OCT.

Jak jsem zmiňil výše, tak v Anglii zjistili, že pokud je venku chladno, OCT se tímhle plní rychleji. Tak snad je to normální.

Takle to vypadá. Nenapadá mě, kde by tam baňka mohla být. Ale v tomhle PCV systému nidke není. Musela by být ještě před výstupem z kliky.
Modré je původní vedení
Zelené je moje OCT
Červeně jsem škrtnul alternativní hadice, které můj motor nemá


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 14:37 
Offline

Registrován: 02 pro 2010 23:30
Příspěvky: 670
Zkus zjistit, kam ústí příruby odvětrání na hlavě a bloku. Pokud jdou rovnou do prostoru hlavy / bloku a nejsou před nimi žádný přepážky, tak je dost pravděpodobný, že by problém mohl být způsobený tím.

Navíc pokud si našel informaci o tom, že snižování venkovních teplot ovlivňuje rychlost naplnění OCT, tak to opět směřuje k tomu, že je to vlastnost motoru. Ten OCT odemně je díky filtru ze sintrovanýho bronzu docela dost učinný, tak je možný, že to jen umocňuje množství zachycený kapaliny oproti množství, který na forech uvádějí lidé používající jiný OCT.

Jednoduše by se to dalo otestovat tak, že filtr z OCT vyšroubuješ, najezdíš podobný množství km a pak zkontroluješ kolik se toho tam usadilo. Bez filtru by se množství zachycený kapaliny mělo znatelně snížit.

_________________
www.jfperformance.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 17:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Na víko určitě mrknu, budu ho muset stejně sundavat. U toho bloku se to pokusím nějak zjistit. Ale asi to bude vlastnostmi motoru, když podobnou tekutinu z toho dostávají i ostatní. Každopádně ale ten filtřík není všemocný, na výstupní hadici mám pěkné béžové bahno, které bylo i v původních hadicích. Takže tam putuje asi pěkný sajrajt. Fotku jsem vzal z jiných stránek o 1.8T. Vyšroubování toho filtříku vyzkouším. Nejdřív vyzkouším, co vše se tam zachytí teď, když je tepleji.

Tohle je v těch hadicích.
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 19:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Auto jsem poskládal a je mi podezřelé, jak rychle zmizelo cca 300ml oleje(olej dnes na minimu), co jsem před cca 2000km doléval. Naposledy jsem olej kontroloval asi při montáži OCT a a hladina se od dolití o moc nezmenila.

Přijde mi ale divné, aby tohle způsobila montáž OCT, když na jiných 1.8T funguje s použitím stejných věcí. Jen výrobcem OCT je LJay a ne Saikou, všechny ventily jsem zachoval, použil 19mm spojky a 20mm hadice jako ostatní :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 07:09 
Offline

Registrován: 02 pro 2010 23:30
Příspěvky: 670
Co se týká filtrace, tak ta nikdy nebude úplně 100%. Respektive při volbě filtru je třeba brát v potaz i tlakovou ztrátu, která na něm bude. Pokud by se jednalo o nějaký vysokotlaký rozvod, tak ten filtr může být hutnější, ale jelikož tady je jen velmi nízký tlak, tak je prioritou spíš nízká tlaková ztráta na filtru, než co nejúčinnější fitrace. V případě vysoký tlakový ztráty, by totiž filtr mohl působit defakto jako "ucpávka" a motor by se nijak, nebo jen hodně špatně odvětrával.

Ohledně úbytku oleje. Jak dlouho od posledního startu motoru si měřil jeho hladinu? Kolikrát trvá i x hodin, než ti většina oleje steče zpátky do vany. Montáž OCT by mohla spotřebu oleje ovlivnit jedině nepřímo, tím že by při ní došlo k navýšení podtlaku, kterým jsou odsávaný výpary z prostoru kliky a hlavy. Pokud by před přírubami odvětrání na klice a hlavě, nebyly žádný přepážky, tak by se teoreticky mohlo díky vyššímu podtlaku zvýšit i množství nasávanýho rozstříknutého oleje.

Jen pro info, většinou se uvádí, že bezpečná hladina podtlaku v prostoru kliky je cca. 15Hg (-0,5bar), pak může dojít k odsávání oleje z ložisek.

_________________
www.jfperformance.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 07:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
To mi je jasné, že by to bylo na úkor ostatních věcí, spíš mě jen překvapilo, co vše v tom motoru je, že to projde i přes filtr. Část svinstva zůstala i v OCT. Původní hadice toho byly plné. Ve středu přehodím příruby a umístím OCT lépe, abych zkrátil to vedení, jak jsme se bavili.

Jinak motor neběžel od pátku, takže tím to nebylo. Zase kdyby byl olej odsávaný, zachytil by se v OCT, ne? Nebo alespoň jeho část. V té kapalině je ale minimum oleje. Olej má 6000km, čili je černý. Najedu víc km a uvidím, jak se to bude vyvíjet.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 12:21 
Offline

Registrován: 02 pro 2010 23:30
Příspěvky: 670
Gooder píše:
Zase kdyby byl olej odsávaný, zachytil by se v OCT, ne? Nebo alespoň jeho část. V té kapalině je ale minimum oleje. Olej má 6000km, čili je černý. Najedu víc km a uvidím, jak se to bude vyvíjet.


Jj s největší pravděpodobností by ten olej zůstal zachycený v OCT. Jak píšeš, nejlepší bude když to trochu víc otestuješ. Zapamatuj si kolik oleje je teď v motoru, vyprázdni OCT, najeď tak 500km a všechno zkontroluj. Tak získáš nejlepší referenci. Z toho co popisuješ mi příjde, že ten motor trpí na dost silný blow by, který následně kondenzuje po cestě do OCT, nebo pak v něm.

_________________
www.jfperformance.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 13:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Je to VW, se s tím smiř :lol: Pokud mizí olej a v OCT se nevyskytuje, tak gufera nebo olejový těsnění turba KO (nebo i kroužky).

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 13:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
LJay: Vyzkouším a dám vědět. Snad to bude jen souhra náhod.

Beaver: Tak na takovéhle mizení oleje se zvyká blbě :-D Si tak říkám, není divné, aby Tebou popisované možnosti způsobila montáž OCT? Přece to není tak velká změna pro motor.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Gooder píše:
není divné, aby Tebou popisované možnosti způsobila montáž OCT? Přece to není tak velká změna pro motor.


Za předpokladu, že OCC není restrikce (ucpe se nebo má nesmyslně malé průměry pro napojení hadic), tak by neměla páchat žádné zlo. Pokud restriktivní je, navyšuje se tlak v klikové skříni a ten následně chce nějak tu skříň opustit. Nejslabší místo bývají gufera kliky, ale to bys poznal asi velice rychle, min. by ti tekl olej z motoru zepředu nebo zezadu.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 19:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Určitě není restriktivní. Hladinu budu kontrolovat a hadice mají průměr jako originální hadice. Takže můžu být v klidu alespoň ohledně tohohle :D Olej dolévám, co auto mám. Podezření mám na těsnění napínáku vačkového řetězu a na těsnění pod víkem. V těchto místech mám vše poblité od oleje. Díly téměř všechny připravené mám, jen mít odvahu :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 19:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
Buď v klidu, těsnění pod víkem je banalita, hlavně dotáhnout na správný moment a bude to cajk. A kdybys to stejně náhodou posral, tak to holt bude jenom téct :D

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
To banalita je, ale mám špatný ten napínák a řetěz mi nejspíš mlátí o víko, takže mě čeká výměna řetězu a napínáku a kvůli řetězu musím sahat i na rozvody a ty jsem ani neměnil nikdy :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 13 dub 2015 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
tam to tece aj na kamaratovej ibize...
jak snim cez tyzden budem, tak pozriem co ma za bordel v odvetrani on. ... :roll:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 15 dub 2015 11:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Včera s OCT najeto 42km, po dnešním zkontrolování bylo na dně cca 3mm vody.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 09:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Včera proběhla kontrola OCT po najetí cca 500km. V OCT byly cca 2mm kapaliny, už měla i větší viskozitu. Před najetím těchto km jsem OCT přemístil k tlumiči. Co jsem se bavil s LJayem, tak jsem tím umístil OCT asi do nevyššího bodu v celé systému odvětrání, čímž nejspíš došlo k tomu, že se vysrážená voda nedostane do OCT. Takže snad je vše vyřešené a zároveň chci Ljayovi poděkovat 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 16:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Gooder píše:
...nejspíš došlo k tomu, že se vysrážená voda nedostane do OCT...

Takže zůstává ve vaně a míchá se s olejem ? :D

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 18:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Já bych se spíš zeptal - je vůbec nutné nějaké OCT používat? Princip PCV je přeci zlikvidovat to co ze sebe za správné teploty vypaří olej a nezvyšovat emisní zátěž. To co by normálně prolítlo spalovacím procesem zůstane v nějaké bandasce a co s obsahem udělá majitel? Ekologicky zlikviduje? Jedna kapka oleje znehodnotí 300l vody. Proč přidávat nejaké zařízení do systému který funguje?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 23 dub 2015 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 pro 2009 00:06
Příspěvky: 183
Bydliště: KV kraj
Taky mi to prijde prehnane jak tam vsichni cpou a nekteri si stim zadelavaji akorat na problem asi je to modni :D

_________________
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 23 dub 2015 09:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
V tomhle ohledu souhlas, není vůbec nutné ji tam dávat. Ilustrační foto 2JZ-GTE s výkonem přes 1000 koní a odvětráním klasicky před turbo pro odtah blow-by zplodin podtlakem. OCT tam vůbec není a funguje to :)

Obrázek

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 23 dub 2015 11:42 
Offline

Registrován: 02 pro 2010 23:30
Příspěvky: 670
U dobře fungujícího PCV systému na NA motoru si myslím, že je použítí přídavnýho OCT spíš otázkou preferencí, protože tam je daleko menší možnost kondenzace výparů po cestě do spalovacího prostoru.

U FI motorů je ale možnost kondenzace výparů po cestě daleko větší. Hlavně díky IC kde dochází ke značný změnám v průřezů vedení a teplotě proudících plynů. IC tak defakto "nechtěně" zastává funkci sekundárního OCT. Po nějaký době se pak musí čistit a jeho obsahu se člověk musí zbavit stejně jako obsahu OCT. Montáží přídavnýho OCT se prostě jen přesune většinová čast kondenzačního děje z IC do OCT, který je oproti IC podstatně snažší vyčistit. To bych viděl jako hlavní přínos OCT.

Co se týká ekologické stránky věci, tak tady nedokážu posoudit co zatěžuje přírodu víc, jestli spalování, nebo separace a následná likvidace (tady bude hodně záležet na způsobu jejího provedení).

_________________
www.jfperformance.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 23 dub 2015 12:28 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
K oct je treba poridit kamna na olej :D :D o


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 23 dub 2015 14:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Tu poznámku o ekologii prosím s rezervou,oleje sice likviduji nasběrném místě,ale jinak se s emisemi nijak nezaobírám. Já ten sajrajt potřebuji k mazání kompresoru asistovaného podtlaku ve skříni. :) ale pokud už bych prahnul po tom abych měl čisté potrubí tak bych to řešil tak aby to zustalo uvnitř motoru. Jako toto http://www.grimmspeed.com/air-oil-separ ... i-lgt-fxt/ tady už je kopie pro hyundai za čtvrtinu ceny http://www.ebay.com/itm/Hyundai-Veloste ... 2518.l4276

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: žere olej po montáži oct?
PříspěvekNapsal: 21 led 2016 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Moje problémy s OCT pokračují i nadále. Jakmile klesly teploty, tak se OCT opět začalo plnit vodou. Po diskuzi s LJayem jsem OCT umístil vedle hlavy, aby se OCT tak rychle neochlazovalo. Ovšem po ujetí cca 100 km se opět začalo OCT plnit vodou, ale co je horší, zase se mi blowby vrací do olejové vany. Filtr v OCT je vyčištěný, hadice nejsou nikde skřípnuté, průměry hadic jsou stejně velké jako originální. Systém je víceméně zachovaný a je přidané jen OCT. Akorát je odtraněná větev vedoucí do sacích svodů s PCV ventilem.

Viz obrázek zde. Mám odstraněný ten zelený ventil a fialovou větev, jinak to vypadá totožně s tím, že mezi regulačním ventilem na sací hadici a spojením odvětrání kliky a víka mám dané OCT.

Obrázek


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů