Goumbik píše:Zdravím Vás,
jakou výkonostní úpravu byste doporučili pro tento skromný vůz? Aktuálně má od výroby 75kW. Po vizuelní stránce vypadá pěkně, mám větší litá kola, interiér sportovnější.
Zajímá mne, jestli má cenu kupovat:
- - lepší výfuk
- sportovní filtr
- chipování auta
- turbo/kompresor
Ty rozjezdy jsou línější a např v rychlosti 130 km/h (dálnice) mám otáčky na 4000. Kamoš mi doporučil sportovní filtr, ale budu se ptát obecně, pokud s tím máte někdo zkušenosti.
Děkuji, případným zájemcům udělám foto
Budu hádat... První auto, že?
Jestli Ti můžu radit, vykašli se na to. Buď rád že máš relativně spolehlivé (bezúdržbové) auto a šetři peníze na něco dalšího.
1.6 BGU je 8v atmosferický motor. Co se týče spolehlivosti je neprůstřelnej (papírově) ale je to lenoch. Zbytek auta funguje velice dobře, až na totálně hluché řízení. Jako by ti auto samo říkalo "Seď tady, drž hubu, toč volantem a řaď."
"Má teda cenu kupvat ty věci?"
Krátká verze: Nemá.
Dlouhá verze:
Výfuk: Jestli chceš aby auto mělo zvuk, kup si nějakou koncovku, přimo na Golfa s timhle motorem (napr. Ulter Sport), komplet vyfuk i se svodama a katem te prijde tak na 30 a víc, prida ti to tak 10kw, imho nesmysl.
Sportovní filtr: Motor bude víc slyšet, pocitově líp pojede, ale jen pocitově. Sportovní filtr musíš minimálně jednou za rok čistit a stříkat olejovou emulzí aby zachytával nečistoty. Olej se bude postupně dostávat do sání a na jeho stěny se budo lepit sračky, který se postupně dostanou do motoru.
Chip: Přidá max. 4-5 koní, trošku se zlepší reakce potenciometru za plynovym pedálem, toď vše.
Turbo: Investice 40k plus, jenom v materiálu. Taky musíš sehnat někoho kdo to složí a naladí...
Opravdu to auto tak miluješ? Nech si poradit, nauč se na tom jezdit a pak se toho zbav