Poslední návštěva: 12 pro 2019 12:42 Právě je 12 pro 2019 12:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 12:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 12:43
Příspěvky: 733
hmm... z toho toho neni moc videt kazdopadne by bylo zajimave vedet nastaveni osy Y na osciloskopu, kolik ma voltu na dilek a ktery z tech signalu je pred a ktery za DET3

pokud je nastaveni osy Y stejne prvni co bych zkusil resit je to proc vstupni a vystupni signal ma jinou uroven, a jeste bych si k tomu kouknul jak je to pri spojeni seriova ecu a CAS na primo bez DET3 a cehokoli dalsiho, jenom s osciloskopem

jenom bych ten trigger volil nekde u zakladni urovne signalu, takle je moc nahore, dle meho vkusu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 13:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Nastavení pro oba kanály bylo úplně stejné, ten nižší signál byl za det3, nastaveno bylo tuším 2V na dílek a v pravo je vidět taková tečka, ta by měla ukazovat kde je 5V(to je ten trigger o kterém mluvíš v posledí větě?), aď jsem zkoušel pullup k 5v nebo k 12v, signál za det3 byl vždy takhle nižší...

Jsem měl osciloskop v ruce prvně, tak jsem nejdřív musel zjistit aspoň +- jak se s tím dělá... :oops:

Signál bez det3 jsem měřil, ale asi jsem měl něco blbě nastavené tak to kreslilo něco nesmyslného, pak už nebyl čas, tak jsem tam narychlo nadrátoval det3 a uděla to video, nevím kdy se zase k tomu osciloskopu dostanu, ale budu muset změřit signál bez det3 znovu...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 15:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2004 21:53
Příspěvky: 1389
Promiň ale strašně se v tom plácáš.

Signál z čidla do DET3 je ovlivněný pull-upem DET3, signál mezi DET3 a jednotkou je ovlivněný především interním Pull-upem sériové jednotky.

Nejprve je třeba zjistit, jestli problém vzniká mezi čidlem a DET3 a nebo mezi DET3 a sériovou jednotkou. Tedy co způsobuje to vynechávání. Je klidně možné, že jde jen o špatné nastavení a nebo je něco již z tvých pokusů poškozené. Tedy změřil bych jaký je původní stav signálu a pak bych se pokusil doladit signál na stejný stav.

Porovnání na osciloskopu by bylo zajímavé zejména před tím než to začne koktat a potom co to začne koktat. Pokud by nebyla žádná změna, dělá to sériová ecu. Pokud by byl rozdíl před a při koktání, pak to dělá DET3.


Máš v DET3 nahraný poslední firmware že ? Aktuální je 1.32 (či 1.41a pro FIT).


https://dl.dropboxusercontent.com/u/286 ... 3_1_32.exe

_________________
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 srp 2015 16:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 12:43
Příspěvky: 733
mas urcite dobre udelane? pripojeni DET3 ignition out pin 6 na ECU 41 + 51
nemas na DET3 pouzity vystup 5?

podle me pokud to mas privedene na bipolar ignition out pin 5 tak to budi jak do zeme tak do nejakeho napeti 5V urcite by pomohlo vystup toho serioveho signalu se seriovou ecu

jinak trigger je ta mala tecka jak pises


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 srp 2015 10:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Takže tady záznam úplně originálního/sériového zapojení, kdy jde auto normálně... Na videu volnoběh a pak cca 4t rpm a 4,5t rpm (
o kterých se mi s det3 může jen zdát). Sériový signál má tedy 6V...

http://ulozto.cz/xzCBkj13/video017-3gp

semysak: zapojené to bylo dobře, několikrát jsem to kontroloval, pin 5 jsem nepoužil...

leon4x4: Jistě, že se v tom plácám, kdyby ne, nevznikl by tenhle topic...
Dobře, sériová ecu nevidí co se děje před det3, takže když bude před det3 "dobrý" signál (jako že podle oscilo je?) "pouze" má vyšší úroveň (7V) seriové jednotce to je v podstatě jedno...? Když je pullup v det3 k 12V, proč je signál "jen" 7V(před det3)? Když signál za det3 ovlivňuje seriová jednotka, proč je tam "jen" 5V když seriový signál má 6V, kde se ten volt ztratil a může to být důvod proč mě to nepustí přes těch 3,2t rpm? Předpokládám, že problém bude za(nebo v) DET3, jestliže seriová ecu nevidí co se děje před det3 a signál před a za je synchronizovaný ale má rozdílnou úroveň, s tím, že do seriové ecu jde o volt méně než v serii... "Doladit na stejný stav" - ok, takže mám použít pullup i na výstupu z det3 tak, aby signál na oscilu měl 6V - jak, nějaký stabilizátor napětí třeba na 10V a za něj dělič na takové napětí aby měl signál 6V? Nevěřím totiž, že když použiju pullup k 6V, že bude signál mít 6V... A co na to pullup v seriové ecu? Porovnání kdy to dělá a nedělá máš hned v tom prvním oscilu s těma dvěma signálama, zapni zvuk a uslyšíš to (cca 6-14s) nedržel jsem to ale pod WOT, protože to pak střílí do výfuku atd. a nemám srdce to tak trápit...

Aktuálně mám 1.25 ale 1.32 jsem zkušel, bezezměny (hned první post tohoto topicu).

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 srp 2015 16:54 
Offline

Registrován: 12 led 2006 11:57
Příspěvky: 262
motor sa neda vytocit aj na neutraly alebo len za jazdy?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 srp 2015 17:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Na neutrálu a proto jsem z garáže ani nezkoušel vyjet...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 srp 2015 21:31 
Offline

Registrován: 12 led 2006 11:57
Příspěvky: 262
robi to aj ked vysliapnes spojku a zaradir rychlost?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 srp 2015 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Nezkoušel jsem, ale předpokládáš nějakou souvislost s "neutral switch"? Když nemám det3 zapojeno, tak to jde na neutrálu až do omezovače...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 09:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
..zeby det3 obmedzoval otacky motoru bez zataze ... :roll: :?
..ked o zaradenej rychlosti nema tucha ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2004 21:53
Příspěvky: 1389
JRD McLAREN píše:
..zeby det3 obmedzoval otacky motoru bez zataze ... :roll: :?
..ked o zaradenej rychlosti nema tucha ...


NE.

Vypadává mu synchronizace klika vačka, ale protože neví jestli na DET3 nebo na sériové jednotce a neumí to zjistit, tak se v tom bude šťourat dokud něco nezničí....... (jestli už se mu to nepovedlo)

Rozhodně by se měl obrátit na toho od koho si tu věc koupil.

_________________
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 11:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2004 21:53
Příspěvky: 1389
yyy

_________________
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz


Naposledy upravil leon4x4 dne 24 srp 2015 08:20, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 12:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2004 21:53
Příspěvky: 1389
Přijde mi to jako velmi podobný příběh ne ? Také samokutil, také poškozená DET3. Jak jsem řekl, obrátit se na prodejce a třeba ti také jednotku opraví a bude ti to fungovat ............

_________________
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 13:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Odkaz na tuto diskuzi kterou jsi překopíroval mám hned v prvním postu a na její popud jsem založil toto téma, prvně čti a pak piš... Také jsem psal, že to neběželo už od prvního zapojení které bylo podle schéma bez chyby (akorát nebyly použity stíněné kabely) takže jsem rozhodně nic neodpálil, ale poškozené mi to už přišlo! Oslovení "samokutil" není zrovna šťastné ty supermane... :D

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 17:48 
Offline

Registrován: 12 led 2006 11:57
Příspěvky: 262
skus to len pre tu srandu so zaradenou rychlostou a ak sa ti chce, zmeraj napatie afm signalu na vstupe seriovej ecu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 19:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Karle... k tomu oficiálnímu zastoupení. .. taky mám jedno,je jedno co,ale pokud se na výrobce/ prodejce obrátí někdo z Česka tak ho nasmeruje na mne a nic mu neprodá. U ecumaster je tomu jinak. Vim o několika lidech kteří nakoupili přímo u výrobce bez problémů a asi za cca 30% nižší cenu. Ze to prodá nějaký smudla na allegro ok,ale výrobce by dohodnuté podmínky porušovat neměl. To ti pak docela slušne podtrhava nohy. K det3 : pokud to bez ni funguje,je správně zapojené a v sw nelze nastavit napěťové úrovně čidel, tak jsem selským rozumem došel k tomu,ze det3 je rozbitý :lol:

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
......nooo ..ja racej tie dve dementky co som riesil posledny mesiac, ani rozpisovat nebudem ....
tiez je to problem s napatim cidiel ...
a mozno som dnes aj prisiel na to ze preco ...

Este pre info, ak dam na "moju" ecu pull-up 12V, tak signal na cidle je cca 8.6V ..v otvorenom stave..
v zavretom stave je napatie cca 0.4-0.2V ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 srp 2015 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
:potlesk: :potlesk: :potlesk:

Tak chyba opravdu v DET3, po výměně toho SMD operáku co má na starosti rpm signály běhá na první zapojení a bez jakéhokoli stínění, dodatečných pullupu a jiných blbostí... Stálo mě to cca 25kč za ten operák sice jsem ztratil záruku, ale mám to opravené hned a levněji než na kolik příjde pošta do PL a ten pocit je k nezaplacení... :D

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 srp 2015 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
LM1815 .. ??

ci nieco ine ..?

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 srp 2015 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
AD8542 Schovaná pod silikonem přilepeným MAP senzorem. To co píšeš tam je kousek vedle na desce tuším taky (už si to z hlavy nepamatuju), ale pro VR senzor...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů