Poslední návštěva: 18 led 2017 15:01 Právě je 18 led 2017 15:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 lis 2015 21:00 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
V aute mam namontovany HFS 2 od aquamist, pouzivam ho na chladenie vzduchu priamo v sani po stlaceni kompresorom. Vacsinou vstrekujem destilovanu vosu s metanolom v pomere 50:50.
Medzi vysokotlakovou pumpou a vstrekovacom vody (nozzle 0.4mm) je umiestneny nejaky FAV ventil (fast acting valve), ktory je ovladany priamo HFS2 jednotkou a ten mi prestal fungovat. Asi po cca 5000 km od namontovania HFS2 kitu.
Neviete poradit naco je tam pouzity a ako by som ho mohol nahradit? Pri DIY kitoch sa casto pouziva len jednosmerny ventil, co by sa mohlo stat ak by som ho pouzil namiesto FAV?

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2015 14:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
A víš určitě,že je nefunkční ventil? aquamist ho má jako náhradní díl. Ta zpětná klapka není dobré řešení. Ventil prostě uzavře a otevře. Nahradit se dá jakýmkoli solenoidem co udrží tlak cca 20bar a jeho cívka může být ovládaná PWM.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 07:54 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Libor12 píše:
A víš určitě,že je nefunkční ventil? aquamist ho má jako náhradní díl. Ta zpětná klapka není dobré řešení. Ventil prostě uzavře a otevře. Nahradit se dá jakýmkoli solenoidem co udrží tlak cca 20bar a jeho cívka může být ovládaná PWM.


Myslim ze ano, aquamist ma testovaci rezim po prepojeni jumprov - vysokotlakova pumpa funguje, ked pripojim na jej vystup vstrekovaciu dyzu tak strieka, za "FAV" solenoidom uz nie. Premeral som kable od jednotky k "FAV" tie su tiez ok. Na vystupe z jednotky na ovladanie "FAV" je po spusteni testovacieho rezimu cca 12V. Cievka v solenoide cvaka. Tiez som skusil priamo napojit piny FAV cievky na 12V zdroj - cievka cvaka, ale voda stale nestrieka, vyzera, ze je ventil fakt nefunkcny.Ten samotny ventil stoji ako aquamist nahradny diel cca 100,- €.
Myslel som, ze sa bude dat nahradit niecim lacnejsim hlavne preto, ze som s tym kitom od namontovania spravil len cca 5000 km. Napln som pouzival iba destilovanu vodu a metanol ako je uvedene v specifikacii. Aktivaciu vstrekovania vody/metanolu som mal nastavene pri cca 42% duty cyklu benzinovych vstrekov. Takze ani zdaleka to nevydrzalo fungovat ani tych 5000km. :mad:

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 14:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2949
fovrit: já trošku odbočím.. Máš někde projekt své mazdy? Docela mě zajímá přeplňování na MX-5 :mrgreen:

_________________
" Because he's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian. A watchful protector. A Dark Knight."


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 14:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
Jestli slyšíš "cvakat cívku" tak to nedělá cívka,ale jádro ventilu které uzavírá sedlo ventilu. Je tam EPDM těsnění kterému neděla dobře benzín. Rozebral jsi ten ventil? Vidím že jako náhradní díl mají i samotné tělo ventilu. Zkoušel si uplatnit záruku?
Já siraději stavím ty kity sám a trochu jinak. :wink:

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 18:23 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Libor12 píše:
Jestli slyšíš "cvakat cívku" tak to nedělá cívka,ale jádro ventilu které uzavírá sedlo ventilu. Je tam EPDM těsnění kterému neděla dobře benzín. Rozebral jsi ten ventil? Vidím že jako náhradní díl mají i samotné tělo ventilu. Zkoušel si uplatnit záruku?
Já siraději stavím ty kity sám a trochu jinak. :wink:


Ano presne tak, mas pravdu cvakat pocut ten ventil, nie cievku. Skusil som ho rozobrat, prefukat, ale bohuzial nepomohlo. Ten samotny ventil vychadza 88,-€, co sa mi zdalo aj celkom dost, a hlavne ak ma tendenciu odchadzat takto casto, tak to fakt nie je bohvieco. Skusal som uplatnit zaruku, ale nechcu ju uznat, stale mi vypisuju o nejakej hydrokarbonovej kontaminacii, pritom som vsak pouzival len metanol s destilovanou vodou v roznych pomeroch. V mailoch ma tiez upozornovali na metanol z otvoreneho kontajneru, preco to neviem, vy ste v Cechach ale mate odbornikov :twisted: na metanol tak mozno bude niekto vediet upresnit. Ja metanol kupujem v uzavretych flaskach. Takisto sa v mailoch namiesto zaslania noveho ventilu, "chvalili" ze ten ich ventil je rucne vyrobeny specialne pre poziadavky pouzitia v aquamist kite (co je podla mna pekna blbost). Este nerozumiem, ze ak je jeho regulacia riesena pwm modulaciou, mal by mat 3 kable - napajanie plus pwm signal, do cievky vsak idu z aquamist jednotky len 2 napajacie kable.

Uz od zaciatku bol s aquamist-om dost problem, v upne novom kite chybali v krabici male srobenia, bez ktorych ho nebolo mozne spojazdnit, tak som ihned pisal reklamaciu a prisla naozaj necakana odpoved : ze bude najjednoduchse objednat chybajuce suciastky u "lokalneho predajcu vzduchotechniky". Na Slovensku som ich zohnat nevedel, ale podarilo sa mi ich objednat v Polsku.
Aquamist som objednal pretoze sa mi pozdavalo davkovanie podla impulzov vstrekovacov, ale teraz uz zistujem, ze za tu cenu to teda nie je bohvieco...

Libor a ako si riesil svoj DIY kit H2O vstrekovania? Hlavne by ma zaujimalo to davkovanie, ci si pouzil za vysokotlakovou pumpou, len jednoduchy jednosmerny ventil, ci nieco sofistikovanejsie? Alebo ste to tu uz rozoberali v niektorom vlakne fora?

tholis píše:
fovrit: já trošku odbočím.. Máš někde projekt své mazdy? Docela mě zajímá přeplňování na MX-5 :mrgreen:
?
Nie, tu na fore este nemam, som tu len newbie, iba nedavno, ked som nieco hladal tak som sa prepracoval k par zaujimavym veciam co sa na tomto fore rozoberali.
Je to mx-5 model NB s 1.8 motorom BP4W, samosvor torsen, kompresor eaton mp62 je namontovany priamo na sacom potrubi, riadiacu elektroniku som pouzil megasquirt MS2 standalone s pnp kablovym zvazkom, vstrekovace su pouzite sekundarne z RX-8, vacsia skrtiaca klapka,cievky vymenene za COP z toyoty, bez intercoolera, preto doplnene o vstrekovanie vody, ktore teraz nefunguje :)).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 22:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
No on celý ten jejich kit jde samozřejmě poskladat za trochu jinou cenu. Na ovládání cívky pomocí PWM ti stačí jen dva dráty,to si s něčím pleteš. Tomu těsnění ve ventilu se stačí na olej nebo benzín jen podívat když jde kolem a je po něm. Já jsem také začínal na hotovém kitu od coolingmist stage 3. Časem jsem se dopracoval k řešení pomocí vibračního čerpadla do espressa. :)

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6233
Ono po pravdě řešit absenci IC aquamistem mi přijde dost úchylné :D Já bych ho tam doporučoval doplnit.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 22:20 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Beaver píše:
Ono po pravdě řešit absenci IC aquamistem mi přijde dost úchylné :D Já bych ho tam doporučoval doplnit.


A kde by si ho namontoval ked je kompresor priamo na sani? Rozmyslal som nad laminovou (water to air) ale rozmerovo sa nezmesti do sacieho potrubia.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 22:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6233
Njn, já si nevšimnul, že to je vlastně ten Fast Forward coldside kit rovnou na sání (hlavně jak jsem zvyklej z Toyot že na straně spolujezdce je výfuk) - primárně je samozřejmě "chyba" v tom kitu, který bohužel tím pádem vylepšení o IC neumožňuje a upřímně bych si ho osobně nevybral přesně z toho důvodu co teď řešíš - jakmile jdeš přes určité limity, začne ten IC chybět. Mě se na tom Aquamistu nejvíc nelíbí, že to je jednak další věc, co se může posrat (což se bohužel i tobě stalo) a jednak to používá "spotřební materiál", tj. je potřeba doplňovat tu vstřikovanou směs.

Nicméně celé to předělávat asi nebudeš, takže jako bych nic nenapsal :D Snad se teda aspoň podaří najít nějakou vhodnou náhradu ventilu.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 23:10 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Beaver píše:
Njn, já si nevšimnul, že to je vlastně ten Fast Forward coldside kit rovnou na sání (hlavně jak jsem zvyklej z Toyot že na straně spolujezdce je výfuk) - primárně je samozřejmě "chyba" v tom kitu, který bohužel tím pádem vylepšení o IC neumožňuje a upřímně bych si ho osobně nevybral přesně z toho důvodu co teď řešíš - jakmile jdeš přes určité limity, začne ten IC chybět. Mě se na tom Aquamistu nejvíc nelíbí, že to je jednak další věc, co se může posrat (což se bohužel i tobě stalo) a jednak to používá "spotřební materiál", tj. je potřeba doplňovat tu vstřikovanou směs.

Nicméně celé to předělávat asi nebudeš, takže jako bych nic nenapsal :D Snad se teda aspoň podaří najít nějakou vhodnou náhradu ventilu.


:wink: Zase na druhej strane ma vyhodu rychlej reakcie na pridanie plynu a nie je problem s nastavenim volnobehu - pouzitie 2 skrtiacich klapiek pri "hotside". Samozrejme s kompresorom na hotside strane alebo s turbom sa da ist s vykonom dalej.

Skusim, uz som nejaky objednal, tak uvidim ci bude fungovat.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 23:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6233
Noooooo, co jsem měl možnost slyšet a číst, tak ten rozdíl v odezvě není zase nějaké drama. Ono i rozumně zvolené turbo nemá nějaký zásadní lag. Ale to už je stejně mimo tuhle debatu :) Co je na tom kitu hezké je to, jak je kompaktní - zapluje prostě do motorového prostoru a vypadá tam přirozeně a relativně nenápadně.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 08:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
Beaver píše:
jakmile jdeš přes určité limity, začne ten IC chybět.

A je to přesně naopak. Tam kde už je ic neúčinný nebo jeho velikost není přijatelná se používá vstřikování vody/metanolu. Takže proč ho tam nedat rovnou. Záměrně neargumentuji vahou ic a vedení,to vyrovnává nádrž pro WI. O učinnosti IC a WI asi polemizovat nebudem že? :wink: Smysl WI je ochlazovat přímo spalovací prostor - respektive proces. Při takových to přestavbách odpadá i vymýšlení kudy a řezání do nárazníku a podobně.
Beaver píše:
je potřeba doplňovat tu vstřikovanou směs
Uplně stejné jako doplňovat palivo. Správně nastavený system doplnuješ stejně jako tankuješ plnou nádrž.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 09:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6233
Jo, to já chápu, ale osobně beru Aquamist spíš jako doplněk IC než jeho alternativu :wink: Samozřejmě, že palivo musíš doplňovat, ale Aquamist je prostě DALŠÍ věc, co musíš doplňovat :mrgreen: Tohle je ovšem spíš už taková ta filozofická debata jaké má kdo preference, takže řešit to dál asi nemusíme :)

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 13:25 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Beaver píše:
Noooooo, co jsem měl možnost slyšet a číst, tak ten rozdíl v odezvě není zase nějaké drama. Ono i rozumně zvolené turbo nemá nějaký zásadní lag. Ale to už je stejně mimo tuhle debatu :) Co je na tom kitu hezké je to, jak je kompaktní - zapluje prostě do motorového prostoru a vypadá tam přirozeně a relativně nenápadně.


Kamaratovi sme spravili to iste auto ale s turbom (pouzilo sa td04 plus maly intercooler) a fakt to vobec nie je zle, bol som prekvapeny, ze zabera uz dost nizko. Kompresor ma nabeh krutiaceho momentu o cosi nizsie, ale turbo zase vyslo o dost lacnejsie. Prikladam grafy z brzdy, prvy je s turbom, druhy s kompresorom.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Naposledy upravil favorit dne 12 pro 2015 12:10, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 13:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
favorit píše:
ale podarilo sa mi ich objednat v Polsku.

Kdyby jsi ještě někdy potřeboval http://www.az-sroubeni.cz/kategorie/kov ... vl-matici/
Čím menší kapky,tím větší učinnost. Už u coolingmistu jsem nahradil čerpadlo tímto http://www.mistcooling.com/12vdc-misting-pump.html

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 15:20 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Libor12 píše:
favorit píše:
ale podarilo sa mi ich objednat v Polsku.

Kdyby jsi ještě někdy potřeboval http://www.az-sroubeni.cz/kategorie/kov ... vl-matici/
Čím menší kapky,tím větší učinnost. Už u coolingmistu jsem nahradil čerpadlo tímto http://www.mistcooling.com/12vdc-misting-pump.html


Presne tieto srobenia mi chybali... :wink:
A potom z vysokotlakoveho cerpadla ides priamo do dyzy?

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 15:38 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Beaver píše:
Jo, to já chápu, ale osobně beru Aquamist spíš jako doplněk IC než jeho alternativu :wink: Samozřejmě, že palivo musíš doplňovat, ale Aquamist je prostě DALŠÍ věc, co musíš doplňovat :mrgreen: Tohle je ovšem spíš už taková ta filozofická debata jaké má kdo preference, takže řešit to dál asi nemusíme :)


Pomocou pristreku vody/metanolu klesne v mojom setupe teplota na AIT cidle priamo v nasavacom potrubi o 25-30 C. Tym som bol prekvapeny, cakal som o dost nizsiu ucinnost. Cim vacsie zatazenie/viac plynu tym sa teplota viac znizuje, ak sa zvolni tempo a vstrekovanie sa deaktivuje, teplota sa zacne pomaly zvysovat. Nevyhodou je potreba doplnania dalsej kvapaliny a hlavne to, co sa mi stalo teraz - cim viac komplikovanych zariadeni, tym vacsia pravdepodobnost, ze sa nieco poserie. Zlyhanie som ale predvidal, pri zvyseni teploty sa postupne zacne myslim od 40 alebo 50C kazdych 5C navyse oneskorovat predstih o 1 stupen. Vlastne aj cela mapa predzapalu je pre istotu ladena dost konzervativne.

So setupe s intercoolerom (s TD04) nemozem porovnat znizenie teploty pred a za intercoolerom (AIT cidlo je umiestnene len za nim), ale ani v lete pri plnej akceleracii do obmedzovaca nikdy nepresiahla 45C. A netreba nic doplnat ani kontrolovat. Mechanicke poskodenie intercoolera je tiez menej pravdepodobne ako poskodenie aquamistu.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Naposledy upravil favorit dne 12 pro 2015 15:48, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 18:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6233
Právě, to je přesně ta filozofie co mám já rád - dám to tam a už na to nemusím šahat, nic doplňovat a pravděpodobně ani měnit (turbo má životnost poměrně vysokou, IC zpravidla člověk neprorazí, pokud ho nemá hodně nízko a nedrhne s ním o zem, maximálně mu vystřelí spojka potrubí, pokud blbě utáhne spony :D ). Pokud člověk nehledá nějaký vysloveně vysoký výkon, tak to malé turbo udělá hodně parády právě díky nárůstu plnícího tlaku už v nižších otáčkách. Myslím, že spousta lidí je "zblblá" díky různým klipům na YouTube, kde jsou často dost zásadně upravená auta a brutální výkony dosahují díky velkému turbu co prostě při 2500 rpm nenatlačí nic - a následně pak tvrdí, že oturbení je špatné, protože to "má turbodíru" (ponechme stranou fakt, že oni bez turba mají turbodíru od volnoběhu až do omezovače... :lol: ).

Ohledně poklesu teploty - při testu co proběhnul v Mighty Car Mods (hrnuli teplý vzduch do IC) vykazoval jejich IC pokles teploty 38 stupňů když teplo jen vyzařoval do okolí a 100 stupňů pokud skrz IC navíc hnali větrákem vzduch (simulace jízdy). Sice to byly takové "laboratorní podmínky", ale je i tak vidět, že ten IC opravdu dělá hodně. Na druhou stranu musím uznat, že ty tvoje poklesy teplot s Aquamistem jsou opravdu hezké a osobně bych asi tolik taky nečekal.

Ty grafy jsou dost zajímavé, člověk by čekal, že od 2 do 4 tisíc otáček bude kompresor víc ve výhodě, ale reálně ty grafy vypadají nakonec skoro stejně. To turbo má navíc evidentně ještě nějakou rezervu ve výkonu, protože krouťák se drží na plus mínus stabilní hodnotě a neklesá ani ke konci křivky.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 lis 2015 18:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
Jen tak pro info... jaké používáš plnící tlak a jaka je hodnota AFR v plné zátěži vs předstih? Předpokládám že to je 1.6?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2015 12:23 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Tak dnes som namontoval "cinsky" solenoid s ventilom, vyzera masivnejsie ako povodny aquamist "FAV".
Cievka povodneho aquamist FAV ventilu mala odber cca 1A, tento cinsky 1,28A, tak som ho zapojil priamo na vystup aqaumist jednotky.
Vystup z neho som napojil na hadicku s tryskou prichytenou o stierac. Funguje bezproblemov a aj v zavislosti od otacok a zatazenia sa zvysuje jeho vstrekovacia davka/vykon.
Stal cca 10 euro aj s postovnym. Za aqumist FAV by som musel platit 96 e s postou.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2015 17:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
8) A odpověd na mou předešlou otázku?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2015 20:23 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Vyssie vo vlakne som pisal, ze je to motor 1.8 BP-4W, AFR je cca 12, mozem Ti idealne poslat mapu predzapalu, alebo nejaky datovy log z MS ak by si chcel.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2015 20:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2135
Bydliště: Dobříš
AFR 12 se vstřikováním nebo bez? Zatímco voda se spalovaciho procesu neúčastní, tak metanol ano a se stechio pomerem 6 uz AFR ovlivňuje . Můžeš sem dát nějaké print screeny vstriku a predstihu.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 pro 2015 19:26 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
palivova mapa - benzin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 pro 2015 19:27 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
ignition map - benzin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 pro 2015 19:28 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
ignition map e85


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015 21:19 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Ked som uz vymenil ten aquamist FAV za cinsky solenoid tak som dnes spravil T-cko rozdvojku a doplnil este jeden maly 0,3 mm vodny vstrek pred kompresor, IAT islo zase dole uz je okolo 35-45C.
Spravil som log dat a vsimol som si zvlastnu vec - v megasquirte v tuner studiu mi pri volnobehu ukazuje cca AFR 14,7 ,ale na budiku AEM uego je hodnota okolo 14,3. V booste je rozdiel este vacsi, ked AEM uego budik ukazuje 12,2 AFR v tuner studiu je cca 13. Ako je to mozne, vystup z AEM uego budiku ide do ECU MS2 (biely kabel 0-5V), tazke hodnota by mala korespondovat z udajom na budiku. A hlavne ktora hodnota je smerodajna?
Lambda je este Bosch LSU4.2. M Co by ste poradili , mam kupit komplet celu novu sadu AFR budiku s novou lambdou ,uz ale LSU4.9, alebo je nejaky sposob synchronizacie?

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015 22:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3671
a co tak strata napatia na tom dratiku co ide z aem do ms2 .. :roll:

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 pro 2015 09:21 
Offline

Registrován: 21 lis 2015 21:46
Příspěvky: 30
Myslim ze to je blbost, ta strata je minimalna, prierez kabla je 0,5qmm a jeho dlzka ani nie 1m.

_________________
skoda favorit
mx-5 n.a.
mx-5 supercharged
mx-5 turbo
mercedes benz 190 w201
ducati monster 1000 S


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO