Poslední návštěva: 12 pro 2019 12:51 Právě je 12 pro 2019 12:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Čidlo tlaku oleje-ford probe 2.5 v6
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 16:21 
Offline

Registrován: 23 led 2016 16:18
Příspěvky: 6
Ahoj,prosím o radu.Chystám se zapojit budíky na tlak oleje a vím,že varianta dokoupení adapteru pod olej.filtr.Ale chci se zeptat zda nemá nekdo zkušenost nebo by veděl zda-li by šlo na snímač tlaku(mazání kontrolka),resp spínač namontovat redukci Y, a napojit na to jak původní spínač tlaku oleje tak i samotný snímač tlaku,který by se už zapojil dle návodu budíku.


Pokud dobře vím,tak kontrolka mazání je přes tlak oleje-pokud je ok vypne a pokud je spatný sepne a svítí kontrolka mazání.(pokud jsem na něco zapomněl prosím opravte mě)


Díky všem za pomoct :pifko:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Jde to. Jen je otázka jestli se ti podaří sehnat správné Y-čko v ČR :D Ten motor je plus mínus Mazda a Japonci zpravidla mají rozměr závitu pro čidla 1/8PT.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 17:05 
Offline

Registrován: 23 led 2016 16:18
Příspěvky: 6
http://tuning.autodoplnky.cz/adaptery-y ... e-s1495319
to by mělo být ono.

A bude ten snímač ukazovat spravné hodnoty z polohy umístění spínače mazaní(tlaku oleje)...neboť ty adaptery pod filtr jsou níže.

Ještě se zeptam,možná hloupě :| :| :| ,ten spínač mazání je zašroubován do mazacího kanálu nebo čistě do prostoru v bloku?

Jinak se jedna o motor z mazdy mx6 KLDE jen kastle je ford.

Děkuju ti za rychlou odpověd :potlesk: :potlesk: :potlesk:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 17:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Je to do nějakého kanálu, ukazovat by to mělo v zásadě dobře.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 17:38 
Offline

Registrován: 11 zář 2010 12:10
Příspěvky: 136
Jen taková drobnost - Probe má budík na tlak oleje, ale nemá kontrolku.
Proto mi to trochu nedává smysl


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 17:42 
Offline

Registrován: 23 led 2016 16:18
Příspěvky: 6
uffffffff ja myslel,ze to teplota oleje. :?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 17:46 
Offline

Registrován: 11 zář 2010 12:10
Příspěvky: 136
Tak stačí se podívat, kde máš ručičku budíku po nastartování a že pak klesá k nižší hodnotě ;)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 17:52 
Offline

Registrován: 23 led 2016 16:18
Příspěvky: 6
Pravdou je to,že tam je označení H-high l-low a mezi těmito značkami je v oblouku napsáno normal po nastartování je ručička na písmenu R a po zahřatí mezi R-M.

Bohužel jsem nikde nedohledal info kolik to má ukazovat,aby tlak byl spravný :cry:
Asi je hloupost ,aby ručička vylítla na písmeno H,jako že je tlak ok :?

Děkuju za informace a pomoc :potlesk:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 18:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Neměl by tlak s rostoucí teplotou klesat? Minimálně já to tak mám :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 18:10 
Offline

Registrován: 23 led 2016 16:18
Příspěvky: 6
nemáte někdo tušení kde by se měla ručička pohybovat při studeném motoru a naopak při zahřátém motoru. :roll:
díky


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 18:27 
Offline

Registrován: 11 zář 2010 12:10
Příspěvky: 136
Při zahřátém motoru je tlak na M ok, pokud začne padat hodně k písmenu L (low), tak je potřeba vyměnit regulátor tlaku oleje, což je otázka asi 200kč a trochu práce. Při studeném nevím přesně, ale každopádně vyšší ;)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 21:10 
Offline

Registrován: 23 led 2016 16:18
Příspěvky: 6
Regulator sem vymenil pred 2dny. Vim,ze se mi rucicka pohybuje na nazvu normal,nikdy nespadne pod ten napis a nebo k pismenu low.

Dekuju za veskere informace.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 21:21 
Offline

Registrován: 11 zář 2010 12:10
Příspěvky: 136
V tom případě to máš ok ;)


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů