Poslední návštěva: 25 úno 2017 21:24 Právě je 25 úno 2017 21:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 05:47 
Offline

Registrován: 29 dub 2016 02:54
Příspěvky: 3
Zdravim.
Mam E46ku a chci ji nejak vytunit. Zvednout vykon aspon na 200 ps.
V planu mam vymenit diferencial 3.38 za 3.64 nebo 3.73 ale co se da delat s motorem?

Nekde jsem cetl ze se daji dat kratke ojnice z nejakeho naftaka a udelat z toho 2.2 ?
Nebo dat turbo nebo kompresor? Eventuelne jake dalsi upravy k turbu jsou potreba? Kovane ojnice ...?

Dekuji moc za rady a tipy.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 06:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2009 17:59
Příspěvky: 446
Koupit M52B28 a SWAPnout...

_________________
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 06:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2007 08:46
Příspěvky: 987
Já bych na to šel ještě kousek víc od lesa jak Vavris a rovnou bych tu 328i koupil :lol: Za ten cenovej rozdíl mezi 318 a 328i bys dal možná chip, sání, svody a takový ty klasický tuzeroviny a místo 120ti měl 125koní s beztak větší spotřebou než seriova 28i :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 15:25 
Offline

Registrován: 29 dub 2016 02:54
Příspěvky: 3
A turbo nebo kompresor do toho nenarvu? Na youtube je 318i s turbem a vypada, ze docela i jede.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 15:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
:nx: a za pár hodin instalace máš 100hp+

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 15:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 566
V pohode tam dáš aj turbo, ale cenovo to víde tolko, ako keby si k tej 318i kúpil 328i/330i/330ix
Kúp auto rovno s výkonom a aspon nebudeš musieť riešiť dodatočne brzdový systém ktorý je u tej výkonnej verzie určite inak nadimenzovaný ako u 318i


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 18:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1488
nejlíp to asi vyjde podle násedujicího pořadí: (pokud nechceš jezdit něco, kde jseš limitován třídou/stupněm úprav..):

1) vyměnit za něco co už 200PS má..v případě BMW jít cestou 328/330 atd..
2) NOS
3) kompresor+ supporting mods (adekvátně upravit sání/výfuk/palivovou soustavu/řj
4) mechanika... změna objemu kam až to jde (pokud to jde nakombinovat např. naftová klika, písty z tohodle, ojnice z tamhletoho atd..)... jinej profil vaček, hlava, soft...

pokud to jde dobře kombinovat, nemusí to bejt ani drahý (já sem u fiata z objemu 1747ccm udělal 1970ccm - což je seriovej objem 2L TS a stálo mě to na komponentech 14000,- + 10000,- obrábění, aby šlo otočit klikou v bloku a nasadit na ní 1.8movej triggerwheel, vyvážení, vyvrtání bloku o 1mm atd atd... celkem za necelejch 30000,- nárust přes 20kW jen změnou objemu a KP oproti serii 2L (11,3 vs 10:1..) neřešíc nic jinýho (lepší vačky, pohrabat se v hlavě atd..).. u mě to bylo vynucený-přestože se dělal 2.4 l motor, kterje bych rád kvůli zvuku (R5), jen byl spřaženej s debilní robotickou převodovkou a navíc to auto je o 100kg těžší..(což bych si vůbec z pohledu celkový dynamiky spíš pohoršil..)

+ je samozřejmost brzdy/podvozek...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 dub 2016 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
honza 2.0 16v píše:
...nemusí to bejt ani drahý...za necelejch 30000,- nárust přes 20kW...

Tak já ti nevím, ale jelikož u Supry máš 20kW asi za 15 stovek pomocí boost controlleru, tak mi necelých 30 koní za 30 hadrů nepřijde jako levná úprava :D Držel bych se radši té rady vyměnit celý to jeho auto.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 dub 2016 06:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1488
Beaver píše:
honza 2.0 16v píše:
...nemusí to bejt ani drahý...za necelejch 30000,- nárust přes 20kW...

Tak já ti nevím, ale jelikož u Supry máš 20kW asi za 15 stovek pomocí boost controlleru, tak mi necelých 30 koní za 30 hadrů nepřijde jako levná úprava :D Držel bych se radši té rady vyměnit celý to jeho auto.



tohle "tunění" foukanejch aut je zas až moc jednoduchý a levný :lol:

já sem původně chtěl vyřešit problém s motorem, kterej trochu pil olej a když už sem se v tom vrtal...tak pořádně :pifko: na civilní auto dobrý pro dojíždění do práce výsedek více než dobrej..


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 dub 2016 06:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
Ono po pravdě to jde udělat ještě podložením obtokového ventilu turba, kdy pod šrouby co ho drží dáš maticové podložky a obtok se tak otevírá později. Je na to potřeba podložky nejvýš tak za 10-20 korun, ale nechtěl jsem sklouznout do toho ultralevnýho způsobu provedení :lol: Jinak chápu, že u tebe to prostě byla "lepší GO". U toho BMW to je ale marnost nad marnost a výměna auta mu uspoří spoustu starostí. Navíc po pravdě ty E36/E46 motory nemají rády turba ani v těch vyšších objemech a skoro vždycky to někomu na něčem umře :mrgreen:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 dub 2016 20:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 566
Tot nedávno na SK riešil jeden pacient na AB.eu ako sa dá navyšiť výkon Fabie 1.4i 55kW, upraviť sanie, vyleštiť kanály, výfukové zvody...
A pritom sa dá kúpiť Fabia 1.4i 16v ktorá stojí rovnaké peniaze a má 74kW

Tu platí to isté, načo špekulovať ako dvihnúť výkon na 318i ked sa dá kúpiť výkonnejšia varianta


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 02:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
A ja myslel,ze jsme na tuning fóru. .. a to ne,my jsme na fóru prodej slabé, kup silnější. A az si všichni koupíme to silnější, co pak? Budeme zdvihat výkon na těch silnějších? A jak když jsme rozum a šikovnost prodali se slabým autem. Pufko pacient zvyšující výkon felicie ma muj respekt, protože chápe o čem ten tuning je a az budem mit všichni silná auta on ho bude mit silnější.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 06:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 566
A aký zmysel má upravovať Fabiu 1.4i 50kW, vraziť do nej prachy (vyrobiť zvody + výfuk, vyleštiť sanie, upraviť prívod nasávaného vzduchu), dostať sa z 50kW na nech aj 60kW, ked sa na začiatku za rovnaký peniaz dá kúpiť Fabia 1.4i 16v 74kW? Nie je lepšie rovno kúpiť a ladiť tú 74kW?

Nech sa tuninguje pre mna za mna, ale treba hned na začiatku rozmýšlať tak aby to na konci dávalo nejaký zmysel


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 13:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
pufko píše:
A aký zmysel má upravovať Fabiu 1.4i 50kW, vraziť do nej prachy (vyrobiť zvody + výfuk, vyleštiť sanie, upraviť prívod nasávaného vzduchu), dostať sa z 50kW na nech aj 60kW, ked sa na začiatku za rovnaký peniaz dá kúpiť Fabia 1.4i 16v 74kW? Nie je lepšie rovno kúpiť a ladiť tú 74kW?

Nech sa tuninguje pre mna za mna, ale treba hned na začiatku rozmýšlať tak aby to na konci dávalo nejaký zmysel
O tom ten tuning je,bude mít něco co druhý ne. Získá při tom vědomosti a zručnost,které může posléze uplatnit u silnějšího auta. Co smysl má a nemá,to nám nepřísluší ani jednomu posuzovat. Je to jeho auto,peníze,vkus... Škoda že je mrtvý O.Krámský,ten taky zdvihnul výkon o 50hp na motoru kde samotné BMW tvrdilo,že je na samotném limitu. Proč to dělal? Proč podle tvé teorie nekoupil silnější motor? Protože byl špičkový konstruktér a ladič a rád dokazoval BMW,že zaměstnává hlupáky. :lol: Kdybych uvažoval stejně jako ty Pufko a nechal se ovlivnit ostatními,tak jsem nikdy 230 konovou 1.6ku nepostavil. Dnes jsou tolik populární swapy,protože jsou lidi hloupí a neumí zdvihnout vykon stávajícího motoru,jak namontovat jiný motor není tolik namáhavé jako vymyslet jako z toho původního dostat 30kW+ Bobr tady mění motor s potenciálem za obdobný.. přitom za méně peněz než ten swap by získal za ty peníze po pár úpravách motor spolehlivější a silnější než kdy ten nový bude a ještě bude mít problém s legalizací. To že ten původní si nevysloužil pověst zrovna značku spolehlivosti je proto,že ho hlupáci "tunili" pomocí několika podložek a tovární efi systém prznili jiným afm,fcd a dalšími věcmi... ale upravit dávku paliva a předstihu optimalizací map ... moc namáhavé na mozek... to že nějaký další hlupák přepíše utahovací momenty v manuálu taky svědčí o vysoké inteligenci... . Že si třeba Taboo na začátku neřekl,motor v mém eclipse má 200hp a jen 4válce... nacpu tam big block ... :lol: :lol: Pufko to že ty jsi líný a hloupý neznamená nutit do toho ostatní.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 15:55 
Offline

Registrován: 29 dub 2016 02:54
Příspěvky: 3
Ok. Koukal jsem ze 328i stoji stejne jako ma 318i LPG takze to bude prakticky vymena kus za kus.
Dale kdyz uz nebudu muset resit podvozek a brzdy protoze uz budou origo gut, co muzu vytunit na 328i?

Ostra vacka asi nema smysl kdyz uz to ma Vanos nebo? Co si zada za upravy turbo nebo kompresor? A co je podle vas lepsi do 328i? Je mi jasne ze 70% bude mit kompresor a zbytek turbo.
Staci dat kovane ojnice a pistni krouzky? Stopky ventilu asi taky vymenit ze? Nebo jeste neco je potreba vymenit?

Dekuji moc za rady. Udelam co mi poradite. :-)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 17:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
Chceš za rozumné peníze a koupíš R6 :lol: :lol: :potlesk: :potlesk: Všechno je o půlku víc než 4válec při nějaké té GO k navýšení výkonu. Brzdy jdou vyměnit,kvuli nim auto kupovat nemusíš, 200hp na takřka třílitrový R6 nic není a svědčí o jeho "skvělé" konstrukci,stejným výkonem disponuje 1.8 od toy z téže doby a je o 60kg lehčí. Motor už v atmosféře trpí na overheating,rády praskají hlavy mezi výfukovými ventily,při oturbení končí dřív než začneš - nevhodná komprese,profil vaček,dwell time ojnic. Uprava obdobná jako u té R4 ale za to co u R6 vrazíš do ojnic a pístu,ventilů,práce navíc,už můžeš dát do motormanagementu. Hmotnost motoru,neodpružená hmota velkých brzd,to vše se podepíše na negativních jízdních vlastnostech. Znám několik lidí co swapli velký motor a najednou začali mít problémy z podvozkem a sice mají o 50hp víc,ale auto nejede ani tak jako se slabším motorem. Jako první věc si stanov použití auta - a k tomu poté proved odpovídající stupen uprav.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3682
tak zhodou okolnosti som bol pred kratkym casom pri "ladeni" V6 328, teda storker na 330 ..
ten "co sa podaril" ma vykom peknych 375koni, ale zacina to niekde az u 4000-4500ot./min.

na tom druhom boli od zaciatku problemy, najprv po kazdom starte kolisalo AFR, miestami sme mali dojem ze je to TDI ..
po ustaleni AFR nam zase zacal samovolne kolisat volnobeh, mizerna odozva na reakciu na plynovy pedal, mizerny prechod do WOT ...
a po cca dvoch "ladiacich kolach" na okruhu ... sa vyjazdila kompresia z valcov ..
...
takze.... :roll:

To Bougee:
NEMOZES IST UPRAVOVAT AUTO SPOSOBOM "UDELAM CO MI PORADITE" ...

EDITED:
..obzvlast, ked som teraz zostal kukat ze na sprinte mi ufujadzila honda s 1.3 Sigle VTEC TURBO ..
a cas taky, ze niektore 2.0T by sa nechytali

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2016 22:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 566
Libor12 : lenže je zásadný rozdiel ked sa niekto veci rozumie, vie si urobiť vela vecí sám, vlastne popredu vie čo má urobiť alebo ako to vyriešiť a niekto kto vie akurát to kde sa leje benzín a videl na youtube otubenú 318i...

Pre takého je lepšie si skutočne kúpiť auto s vyšším výkonom
PS: tu autor navyše absolutne nemal predstavu čo také úpravy obnášajú z finančného hladiska


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 08:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
Libor12 píše:
Dnes jsou tolik populární swapy,protože jsou lidi hloupí a neumí zdvihnout vykon stávajícího motoru,jak namontovat jiný motor není tolik namáhavé jako vymyslet jako z toho původního dostat 30kW+ Bobr tady mění motor s potenciálem za obdobný.. přitom za méně peněz než ten swap by získal za ty peníze po pár úpravách motor spolehlivější a silnější než kdy ten nový bude a ještě bude mít problém s legalizací. To že ten původní si nevysloužil pověst zrovna značku spolehlivosti je proto,že ho hlupáci "tunili" pomocí několika podložek a tovární efi systém prznili jiným afm,fcd a dalšími věcmi... ale upravit dávku paliva a předstihu optimalizací map ... moc namáhavé na mozek... to že nějaký další hlupák přepíše utahovací momenty v manuálu taky svědčí o vysoké inteligenci...

Potenciál je plus mínus podobný, ale 7M k němu potřebuje vyšší investice do různých součástí.

No to zdaleka není pravda. Ten můj motor vyžadoval kompletní rebuild, protože jsem ho už koupil ve všelijakém stavu, bohužel o spoustě věcí jsem nevěděl, dokud jsem ho poprvé neoživil. Abych ho dostal do stavu, kdy vydrží to samé co JZ a má stejný výkon jako JZ, nasypal bych do něj minimálně stejné peníze a pořád bych měl motor na který postupně dochází díly a je konstrukčně zastaralejší. Ale vím o jednom přidřeném 7M co bude k mání, majitel ti ho jistě rád potom odprodá, protože bude taky dělat swap. A můžeš potom ukázat jak za pár korun z něj "uděláš JZ" :lol:

Zvýšené utahovací momenty hlavy nevymyslel žádný hlupák nýbrž lidi, kterým fouknulo těsnění na úplně sériovém motoru, takže bylo zjevné, že asi něco nebylo z výroby úplně ideální.

Libore, vrať se prosím tě zpátky ke 4A-GE a neser se do Supry, kde máš očividně mezery ve znalostech :wink:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2009 17:59
Příspěvky: 446
pufko píše:
Libor12 : lenže je zásadný rozdiel ked sa niekto veci rozumie, vie si urobiť vela vecí sám, vlastne popredu vie čo má urobiť alebo ako to vyriešiť a niekto kto vie akurát to kde sa leje benzín a videl na youtube otubenú 318i...

Pre takého je lepšie si skutočne kúpiť auto s vyšším výkonom
PS: tu autor navyše absolutne nemal predstavu čo také úpravy obnášajú z finančného hladiska


Přesně tak. Liborův koment je v souvislosti s tímhle dredem dost mimo. nehledě k tomu, že pro výše popsané úpravy musí být člověk nejen šikovný a velmi technicky sběhlý, ale také mít potřebné zázemí a nástroje - které kupodivu rozhodně nejsou zadarmo.

Bougee píše:
Ok. Koukal jsem ze 328i stoji stejne jako ma 318i LPG takze to bude prakticky vymena kus za kus.
Dale kdyz uz nebudu muset resit podvozek a brzdy protoze uz budou origo gut, co muzu vytunit na 328i?

Ostra vacka asi nema smysl kdyz uz to ma Vanos nebo? Co si zada za upravy turbo nebo kompresor? A co je podle vas lepsi do 328i? Je mi jasne ze 70% bude mit kompresor a zbytek turbo.


M52B28 je nahoře továrně uškrcená kvůli německým daním. Jen samotné širší sání z M50 zvedne výkon (při současném poklesu krouťáku) o cca 10 koní, ostré vačky Schrick samozřejmě smysl mají - velký, s výfukem (už si nepamatuju přesně, ale oproti sériovému až tak velký nárůst nepřinese) a jednotkou dají dohromady nějakých 230 - 240 koní. Určitě nové zdvihátka, protože budou cvakat... Brzdy budeš muset taky řešit - jsou mizerné. Kompresor = moc peněz za nejistý výsledek - aspoň u M54B30 přidal kompresor pocitově tak jednoho koně... Turbo je, pokud si dobře pamatuju, docela oblíbená úprava.

_________________
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 09:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2007 08:46
Příspěvky: 987
Jenom moc nechápu tvou logiku. Ses přes noc rozhodl stát tunerem ? Nebo jak mám rozumět tomu, že máš auto se 100hp - chceš víc - OK - koupíš auto s 200hp, ještě jsi s ním ani nejel a už řešíš jak ho vytunit ? Není těch 100koní co dostaneš navíc docela slušnej tuning ? Pak jestli potřebuješ dalších 30koní a nevadí ti větší náklady na provoz a servis - což asi ne když řešíšt turba. Kup si 330i :lol: Nebo kdybys koupil 330i, zase bys chtěl tunit a máš v kapse zbytečně moc peněz ? Kup si M3 a do té pak kompresor :lol:

Jo todle je úplně proti logice tuning fora, ale když už kupovat silnější auto a furt mít prachy na tuning, proč nekoupit takový jaký ti bude vyhovovat ?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 10:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
Beaver píše:

Zvýšené utahovací momenty hlavy nevymyslel žádný hlupák nýbrž lidi, kterým fouknulo těsnění na úplně sériovém motoru, takže bylo zjevné, že asi něco nebylo z výroby úplně ideální.

Libore, vrať se prosím tě zpátky ke 4A-GE a neser se do Supry, kde máš očividně mezery ve znalostech :wink:

Použít utahovací moment 130Nm na šroub pevnostní třídy 10.9 - M12x1.25 je jaksi mimo,to by ten šroub musel být z kryptonitu. :lol: Ty šrouby hlavy jsou TTY - pružné -asi z nějakého duvodu,že. :) Navíc o tom kde a jak utáhnout existuje pro doplněný manual,bohužel na internetu ho nestáhneš :lol: Ale to už jsem ti psal 3 roky zpět. Takže vědomosti si dopln ty,a hlavně je nečerpej z internetu ale normálně z učebnic. :wink: Možná tě s tím 7m vezmu za slovo.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 11:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
Zase špatně. Jednak doporučený moment je 97 Nm (fakt nevím, kde bereš 130), jednak ty šrouby NEJSOU TTY nýbrž dotahované pouze na moment. Buď si to pleteš právě s JZ motorem nebo prostě píšeš nesmysly :lol:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 13:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
Obrázek tady jsou v rychlosti hlavove a klikove šrouby motoru 7mgte... opravdu to nejsou TTY :lol: a ten tvůj příspěvek kde radis at utahne hlavu na 130Nm a vysere se na manuál, tak ten na tom zamčeném starém toy foru najdu taky,jen co bude chvilka času. A kontrolní otázka, proč se ty šrouby utahnou, priklad : třeba 60Nm a poté na úhel 2x 90st ? Proč je rovnou neutahnout na 100Nm?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 15:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2735
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Progresss píše:
Jo todle je úplně proti logice tuning fora, ale když už kupovat silnější auto a furt mít prachy na tuning, proč nekoupit takový jaký ti bude vyhovovat ?

Ono to je stejne, jako kdyz clovek jede na dovolenou. Nekdo tu cestu rad prospi v letadle a probudi se az v konecne destinaci, nekdo zase na tu dovolenou rad jede autem, protoze ta samotna cesta a co behem ni prozije, pozna a nauci se mu muze prinaset vetsi uspokojeni, nez jen to pouhe dosazeni cile - coz muze byt duvod proc na vrchol Mount Everestu nejezdi vytapene lanovky :lol: .
Ptat se proc si nekoupit auto, ktere nekomu uz od zacatku vyhovuje je to same, jako se ptat (a na tomto foru velice prihodne), proc si lidi kupuji jine kola a nekoupi si auto uz s temi koly, ktere se jim libi.
Jiste, ono se da z financnich a casovych duvodu doporucit, aby kazdy zacal s velice specifickym planem a cilem - stejne jako pri jizde na dovolenou, ale na druhou stranu, kdyz clovek nevi kam jde, tak se nemuze ztratit (coz muze byt tim samotnym planem te dovolene :lol: ).
Tuning, IMO, neni o tom co si kdo muze koupit, ale o nabyti vedomosti, ktere nekdo muze anebo nemusi uplatnit v praxi. Stejne tak, jako doktor nemusi mit tu samou nemoc, kterou dokaze lecit, tak nikdo nemusi mit na zahrade slona, aby o slonech neco vedel. Jen samotne penize nejsou proste prostredkem k nabyti znalosti. Tim je predevsim zajem.
:wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 16:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
Libor12 píše:
tady jsou v rychlosti hlavove a klikove šrouby motoru 7mgte... opravdu to nejsou TTY :lol: a ten tvůj příspěvek kde radis at utahne hlavu na 130Nm a vysere se na manuál, tak ten na tom zamčeném starém toy foru najdu taky,jen co bude chvilka času. A kontrolní otázka, proč se ty šrouby utahnou, priklad : třeba 60Nm a poté na úhel 2x 90st ? Proč je rovnou neutahnout na 100Nm?


Ne, opravdu nejsou. Taky se utahujou tím momentem v několika průchodech (to ale kvůli kroucení hlavy) a nikoliv momentem a úhlem jako šrouby u JZ. Platí to jak pro šrouby hlavy, tak pro šrouby ojnic. Realita je taková, že se ty hlavové šrouby deformují, pokud se utahují momentem větším jak nějakých 105 Nm, proto taky SOGI vždycky doporučovalo 97 Nm (Toyota původně 78 Nm jestli se nepletu). A to je přesně i důvod, proč jsem radši šel do toho JZ motoru - prostě pokrok :wink: Opravdu nevím, proč bych někomu někde radil 130Nm, leda bych byl ožralej :lol:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2016 17:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
Prestan číst to supra forum.: ) Vezmi hlavovy šroub,zmer,utahni na moment,zmer a povol,opět zmer. Pokud je to obyčejný pevnostní šroub, zůstane mírně natažený, tty se vratir. Používají se hlavně tam,kde jsou spoje dvou materiálů s rozdílnou dilataci.Poslední opravný list k manualu pro 7m,uvádí utahovaci moment + 2x uhel a uvadi mmj i změněný moment i pro hlavní uložení kliky tim samym. způsobem. Nic to nemění ale na mém nazoru,ze jsi s 1jz šlápnul vedle. A rozebrat si ho nakonec musel také. Navíc těch much k odstranění ma i jz. A ještě jsem zapomněl k tomu bmw - trpí na zrani oleje a 5-6 valec se přehřívá a diky nasim palivum jde do prdele nikasil. Takže vzhůru do nákupu 328. :)

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2016 15:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 zář 2009 17:59
Příspěvky: 446
Nikasil? Ten šel do prdele kdysi v pravěku za dob sirnatých ruských PHM a šel do prdele v USA. V EU se s nikasilem poslední desetiletí není čeho bát. Jinak, přehřívání zadních válců je u řadových podelně uložených motorů ne úplně výjimečné... od toho existují poměrně levné reroute kity...

Každopádně (vzhledem k velké kritice šestiválce) by mě vážně zajímalo, co je tak úžasné na té zdechlé M43? Co vím, tak ta nemá potenciál prakticky žádný a dohnat ji na výkon sériového M52B28 by stálo asi polovinu M3. Což teda možná je proti filozofii tuningu, ale v tomto případě mi to nesedí k přirovnání výletu letadlem vs autem, jako spíš ke koupi valchy za dvojnásobnou cenu průmyslové pračky - naučíš se prát na valše, ale ve výsledku budeš mít hůř vyprané prádlo za víc peněz :-)

_________________
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2016 11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
Ještě jsem se k tomu minulý týden vrátil, když jsem mluvil s jedním známým...

Libor12 píše:
Prestan číst to supra forum.: ) Vezmi hlavovy šroub,zmer,utahni na moment,zmer a povol,opět zmer. Pokud je to obyčejný pevnostní šroub, zůstane mírně natažený, tty se vratir.

Tohodle jsem si před tím nějak nevšimnul... Je to IMHO naopak. TTY se natahují a proto taky servisní manuál u JZ motorů uvádí, že při znovupoužití je potřeba změřit délku závitové části šroubu. Pokud se protáhne za hranici tolerance, je nutno použít nový.

Libor12 píše:
Poslední opravný list k manualu pro 7m,uvádí utahovaci moment + 2x uhel a uvadi mmj i změněný moment i pro hlavní uložení kliky tim samym. způsobem.

Konzultováno s jedním bývalým profesionálním mechanikem z Toyoty co staví dost brutální auta za hranicema (včetně 7M motorů), vyžádáno potvrzení od lidí v Toyotě. Nic takového nemají, všechny jejich manuály udávají jen moment. A u hlavových šroubů furt špatný, tj. malý :mad: Pokud ten list máš, tak mi udělej scan, zajímá mě to (vlastně to zajímá i toho člověka, prý by to rád viděl).

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2016 14:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2130
Bydliště: Dobříš
Beaver píše:
Ještě jsem se k tomu minulý týden vrátil, když jsem mluvil s jedním známým...

Libor12 píše:
Prestan číst to supra forum.: ) Vezmi hlavovy šroub,zmer,utahni na moment,zmer a povol,opět zmer. Pokud je to obyčejný pevnostní šroub, zůstane mírně natažený, tty se vratir.

Tohodle jsem si před tím nějak nevšimnul... Je to IMHO naopak. TTY se natahují a proto taky servisní manuál u JZ motorů uvádí, že při znovupoužití je potřeba změřit délku závitové části šroubu. Pokud se protáhne za hranici tolerance, je nutno použít nový.
Tak to taky bylo myšleno. Klasický hlavový šroub můžeš po utažení vyhodit protože zůstane natažený,TTY opakovaně použít do tolerance natažení,a většinou i po druhém utažení a povolení maji svoji původní délku.

Libor12 píše:
Poslední opravný list k manualu pro 7m,uvádí utahovaci moment + 2x uhel a uvadi mmj i změněný moment i pro hlavní uložení kliky tim samym. způsobem.

Konzultováno s jedním bývalým profesionálním mechanikem z Toyoty co staví dost brutální auta za hranicema (včetně 7M motorů), vyžádáno potvrzení od lidí v Toyotě. Nic takového nemají, všechny jejich manuály udávají jen moment. A u hlavových šroubů furt špatný, tj. malý :mad: Pokud ten list máš, tak mi udělej scan, zajímá mě to (vlastně to zajímá i toho člověka, prý by to rád viděl).
Ten list ti ukážu pouze osobně(myslím že v tom nebude problém) na papíře,nic k elektronickému šíření ani v sz. Bylo by hned zřejmé kde jsem k nim přišel...a to je jako kdybych zahodil klíče od Národní knihovny.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO