Poslední návštěva: 16 led 2017 20:09 Právě je 16 led 2017 20:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 čer 2016 23:49 
Offline

Registrován: 29 čer 2016 23:44
Příspěvky: 11
čus, hele už se to tu asi řešilo, ale o uplně jinym autě. Chci se zeptat jak na to, jesi má někdo zkušenost s něčim podobnym. A napadlo mě koupit turbo kit na aveo jesi by to sedělo ale zase nevim jak se svodama. Dík moc za rady, jsem amatér tak prosim bez hejtů


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2016 01:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 srp 2011 09:55
Příspěvky: 122
Takhle se rovnou blbe zeptam: jsi si jisty tim, ze chces vrazet do auta 3x tolik, co je jeho cena?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2016 08:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2006 14:21
Příspěvky: 794
Bydliště: kousek vod Prahy
kdysi za komárů jsme dávali turbo do škodky ze Zetoru Crystal, jezdilo to o malinko líp

s tou úpravou i kdyby byla třeba do kila tak seš nezpůsobilej v provozu,

kup už něco oturbenýho, třeba fabku 1,2 Tsi


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2016 11:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2004 13:51
Příspěvky: 1514
Bydliště: Prague
Jo jo , určitě , mrkni se na ebay , tam se dá sehnat i elektrický turbo, si myslím, že by mohlo být ještě lepší a jednodušší pro montáž , pak to bude lítat libově ...

_________________
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2016 11:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 pro 2015 19:47
Příspěvky: 65
Bydliště: honolulu
nejako to tu zavána sarkazmom

_________________
206 2.0 HDI
idem hladat dáke kone


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2016 12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3667
...prehodit cely agregat za Z14LET ... a je po probleme...

co tam mas teraz F14D3 ..??

EDITED:
inaaac plaaaaaaan je to odvazny....

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2016 21:34 
Offline

Registrován: 29 čer 2016 23:44
Příspěvky: 11
Pokud vím tak F14D3 je 16ti ventil v tomhle je jen obyč 1.4 . Z14LET to je něco opláckýho nebo v čem to je ? Tak tedy jsem se rozhodl pro výměnu celého motoru, ale potřebuju víc poradit co by tam mohlo tak nějak pasovat, případně jaké úpravy provést. Jo a ty komenty jako : kup už něco oturbenýho - to asi nepotřebuju ..... Dík moc

_________________
Báca ----- Amatér Tuning

WildStyle


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2016 11:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2006 14:21
Příspěvky: 794
Bydliště: kousek vod Prahy
LOL


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2016 14:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 562
To bude asi tými horúčavami, je lepšie sa nezdržovať tolko na slnku...

By ma zaujímala tvoja cenová predstava a tiež ako to odhaduješ časovo = montáž + potrebné úpravy aby to jazdilo. Myslíš že to stihneš za pol roka?
Ako chceš vyriešiť zníženie kompresného pomeru a tiež riadenie motora, kedže atmodféra má v saní podtlak a pri turbe je pretlak

No a tiež ako bolo spomenuté, čo potom na STK, ked dnes máš problém prejsť cez STK s laminátovým krídlom a nie to ešte po takej úprave motora

Kúpa silnejšieho auta je lacnejšie riešenie ako to stávajúce oturbiť a aj to sa nedostaneš na ten výkon, pretože si nemysli že z tých 61kW dostaneš 100kW len tak mávnutím čarovného prútika


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2016 14:49 
Offline

Registrován: 29 čer 2016 23:44
Příspěvky: 11
Děkuju za názor, ale mě spíš zajímalo jak to udělat než co jiného udělat. Jestli někdo ví jak vyřešit ten tlak v sání tak ať to napíše a ještě se chci zeptat jak to s úpravou sání (místa kde se vzduch shromažďuje než jde do motoru)

_________________
Báca ----- Amatér Tuning

WildStyle


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2016 15:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9309
Je tohle vubec mysleny vazne? Mi to trosku prijde jak dalsi nesmyslnej topic, kde si jenom nekdo ze stavajicich clenu dela srandu...

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2016 16:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8043
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Jaky to auto ma potencial? V cem je dobre? Proc sis ho vybral a proc zrovna takova uprava?

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2016 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3667
ale tak ano ...
Mi sme fcul nabastlili Turbo na Barchetu ... a ide to.. jazdi to...
akurat ze kazdy den trochu inac.. spotreba je prijemnych 18 litrov na 100..

a robila to partia elektrikarov, ucitelov a ITckarov...
z toho co doma dala garaz, takze naklady ..hmmm .. (1000e ..??)

....
stale si mi nepovedal ten kod tvojho motora..
ci to je OEM SUZUKI alebo OEM GM ..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2016 14:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 562
Podla katalogov má ten motor 1399ccm, teda Opel to asi nebude http://www.cars-data.com/en/daewoo-kalo ... pecs/11079


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2016 21:19 
Offline

Registrován: 29 čer 2016 23:44
Příspěvky: 11
Chce to někdo ?

_________________
Báca ----- Amatér Tuning

WildStyle


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2016 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3667
co teraz ..??
si sa rozhodol to zahodit ci jako ..??

..zacnime teda od zaciatku...
bez ohladu na to, ci sa "da nieco kupit" alebo nie..

odpovedz si na otazky:

Poznas zakladne principy riadenia motora ..??
Vies ako funguje vstrekovanie..??
Mas potrebne zrucnosti .. ?? po mechanickej stranke..??
Mas potrebne zrucnosti a znalosti v oblasti elektroniky/elektortechniky..??
Mas zakladne vybavenie dielne .. ?? (ci vobec nejaku dielnu?? alebo pristup k nej..??)
Mas niekoho, kto ti bude schopny v pripade potreby poradit ci pomoct ..??

Pokial je odpoved na niektoru z otazok NIE, tak toto tema straca zmysel ... !!!



..a stale neviem ten kod motora ... :roll:

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO