Turbo do citigo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
ivory007
Příspěvky: 3
Registrován: 18 lis 2016 13:33

Turbo do citigo

Příspěvek od ivory007 »

Vážené dámy, vážení pánové,
již delší dobou mně vrtá hlavou otázka, a to ta, zda li by šlo nainstalovat do škody citigo turbo. Bohužel jsem se díval na internet a přímo na citigo se turbo nevyrábí, je zde nějaká alternativa? Například z jiného vozu? Možná otázka vyzní hloupě, ale na nové auto nemám po tátovi jsem zdědil toto auto, a moc by se mně líbilo, kdyby trošku více jelo.

Předem děkuji za odpovědi.

V úctě Ivory007

Turbo20V
Příspěvky: 3
Registrován: 14 lis 2016 00:09

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Turbo20V »

Jesli nemáš peníze na jiný auto, tak nemáš ani na to turbo...

ivory007
Příspěvky: 3
Registrován: 18 lis 2016 13:33

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od ivory007 »

to jsem netušil, že vyjde tak draze, a co byste mi prosím pěkně doporučil, aby byla jízda svižnější než doposud.

Děkuji :)

Turbo20V
Příspěvky: 3
Registrován: 14 lis 2016 00:09

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Turbo20V »

Prodat citigo a koupit auto.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Libor12 »

ivory007 píše:to jsem netušil, že vyjde tak draze, a co byste mi prosím pěkně doporučil, aby byla jízda svižnější než doposud.

Děkuji :)
:nx: Rychlá,bezproblémová instalace i provoz. Za cca 25000 můžeš mít zhruba 50hp navíc během jednodenní instalace. Nic nerozebíráš,do ničeho nezasahuješ,kdykoli přendáš na jiný vůz,žádné lazení atd. Mám i demo kit se kterým ti jsem během deseti minutové instalace předvést přímo na tvém voze 25HP+.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Rostack
Příspěvky: 807
Registrován: 12 zář 2012 14:22

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Rostack »

a pak to bude pořád jenom citigo... prodej to a kup něco, co má potencionál a nemusíš se v tom stydět
life's too short to drive slow

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Libor12 »

Nemyslím,že by se měl za citygo stydět. Určitě je bezpečnější než nějaká shnilá skořápka z devadesátek a pokud se mu trochu pomůže ma vcelku rychlý vůz co da stovku pod 10s a velmi dobré jízdní vlastnosti. V uk jsou jak GO tak UP velmi oblíbené pocket rocket.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

ivory007
Příspěvky: 3
Registrován: 18 lis 2016 13:33

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od ivory007 »

Dobrý den,
v tomto autě se rozhodně nestydím. Je široké, rozvor krátký, drží jako přibité s 16 na silnici a s 860 kg (teda když se moc nenajím a jedu s prázdnou nádrží) je dynamika pohybu po městě skvělá. Nemluvě o tom, že do města je to auto jako dělané a kdybych z toho vymáčkl pár koníků navíc, mohlo by to být ještě zajímavější. Chtěl bych si z toho udělat samozvaný "sleeper" :D Mohl by to být zajímavý projekt.

Je to prostě motokára :D je po tátovi takže mám k tomu určitou citovou vazbu. A proto rady stylu kup si nový auto jsou naprosto zbytečné, poněvadž se ptám na toto konkrétní, jelikož mi přirostlo k srdci.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od JRD McLAREN »

bla bla bla...
a pod.

Takze aby to tu nebolo len o "kecani do vetra" ...

Ake verzia motorizacie je pod kapotou ..??
ono predpokladam, ze len "blby" chiptuning by mohol mat tebou zelany efekt.

Vo vacsine pripadov, je nastaveny dost konzervatyvny predzapal, z dovodu "EURO" normy.
Neudem ti tvrdit, ze ti chiptuning rapidne dzvihne vykon, ale vylepsenie jazdnej dynamiky motoru bude.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Taboo »

ivory007 píše:Vážené dámy, vážení pánové,
již delší dobou mně vrtá hlavou otázka, a to ta, zda li by šlo nainstalovat do škody citigo turbo. Bohužel jsem se díval na internet a přímo na citigo se turbo nevyrábí, je zde nějaká alternativa? Například z jiného vozu? Možná otázka vyzní hloupě, ale na nové auto nemám po tátovi jsem zdědil toto auto, a moc by se mně líbilo, kdyby trošku více jelo.

Předem děkuji za odpovědi.

V úctě Ivory007
Problemem vetsiny dnesnich N/A motoru je absence jejich tovarnich turbo verzi, ktere by mohly slouzit budto coby darci potrebnych komponentu anebo kompletni transplanty, a jejich nedostatecna konstrukcni predimenzace z duvodu usporu materialu, zvyseni ucinosti a snizeni spotreby pomoci snizeni parazitnich ztrat snizenim vahy rotacni hmoty (klikove hridele, ojnic a pistu). Jednoduse receno, vetsina dnesnich N/A motoru mensich objemu neni skutecne pro preplnovani budto pomoci turba anebo superchargeru diky jejim strukturalnim limitacim vhodna a jejich patricne zesileni obnasi nemalou investici v podobe silnejsi klikove hridele, pistu (ve vetsine pripadu nizsiho kompresniho pomeru) a ojnic - a to je pouze zacatek, ktery povoli vyuziti plneho potencialu turba. Pokud chce clovek promenit N/A motor ve skutecny turbo motor k preplnovani optimalizovany, tak casto pribude narocna modifikace spalovacich komor a kanalu hlavy, optimalizovane ventily, jejich pruziny a vackove hridele a taktez kompletni sani (intake manifold + klapka). To vse samozrejme vedle fabrikace exhaust manifoldu a celeho vyfukoveho systemu, intercooleru a jeho potrubi, zvyseni kapacity dodavky paliva (palivoveho cerpadla, vstriku, regulatoru tlaku paliva a casto take celeho palivoveho potrubi) a potrebneho preprogramovani ridici jednotky. A ani tim to mnohdy nekonci... Se zvysenym vykonem prijdou take casto vyssi naroky na chladici system ( = vetsi radiator a vykonejsi feny, casto take adekvatni elektricke vodni cerpadlo), potrebne zvyseni kapacity spojky, prevodovky a naprav, etc. To vse pokud chce clovek promenit N/A ve skutecny turbo vuz, ne jen na N/A motor placnout turbo a byt i nadale omezen jeho limitacemi, ktere povoli pouzit jen velice nizky preplnovaci tlak nejakych 3-5 PSI.

Pokud uz se nekdo chce vydat touto cestou, tak je casto financne vyhodnejsi pouziti jineho vykonejsiho tovarniho N/A (anebo turbo) motoru, spojky, prevodovky a naprav k tomu vykonu uz urcenych. Z duvodu kontraproduktivity zvyseni vykonu motoru FWD platformy za cenu nizsi trakce se v tomto pripade nabizi prestavba na RWD za pouziti cele hnaci soustavy z vhodneho FWD darce. Za vynikajici nazorny priklad vhodny pro inspiraci se da povazovat treba puvodne FWD Ford Festiva, kterou vlastni Jay Leno, prestavena na RWD za pouziti tovarniho N/A 220HP SHO motoru + 90HP N2O kitu:



I presto, ze vetsina lidi by neco podobneho nikdy ani nezvazila a okamzite zavrhla, tak si je dobre uvedomit, ze kazde radikalnejsi zvyseni vykonu daneho motoru at uz pomoci zvyseni jeho dynamicke komprese, pouziti nektere z forem preplnovani anebo N2O systemu se vzdy negativne odrazi v jeho snizene zivotnosti. V tomto aspektu je skutecne nejvyhodnejsi pouziti jineho (nejlepe N/A) osvedceneho 100% tovarniho motoru a prevodovky v chassi mnohem nizsi vahy k dosazeni vyssiho vykon / vaha pomeru. Dalsimi vyhodami teto cesty jsou treba take nizsi naroky na brzdovy system a casto lepsi jizdni charakteristiky.

Ono proste zalezi jak daleko s tim chce clovek jit a jaky je jeho cil. V tvem pripade se jevi nejspis jako nejvyhodnejsi - z duvodu legality, narocnosti a navratnosti investice - reseni, ktere uz nabidl Libor12. Instalace N2O systemu je casove a z pohledu nutne fabrikace anebo modifikace existujiciho motoru nejmene narocna, vuz se da vzdy (z jakychkoliv duvodu - at uz k nejake nutne kontrole z duvodu legality anebo k prodeji) snadno a rychle uvest do puvodniho stavu a clovek tu investici do N2O systemu trvale neztrati (pokud nechce). Za rok anebo za dva muzes byt v situaci, kdy si budes moci dovolit koupit vykonejsi vuz a soucasne i nadale vlastnit ten soucasny, ktery ma pro tebe z uvedenych duvody vysokou sentimentalni hodnotu. JMHO.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Kane13 »

Promazáno od OT. Rád bych, aby se tady řešilo téma, které je v názvu. Pufko už se vyjádřil, ostatní prosím o slušnost a o rady pro autora, tak jako se doposud snažili. 8)
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od crocjirka »

ma se zacit vyrabet VW up s TSI... ;)
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Kane13 »

On už se dokonce od června vyrábí
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
starter
Příspěvky: 831
Registrován: 03 dub 2006 15:21
Bydliště: kousek vod Prahy

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od starter »

kane, ty nevíš, že si zakladatel topicu dělá pr.el?
odtah od 7kč/km 731810210

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Kane13 »

Necítím se jako hodnotitel toho, co kdo myslí vážně. Lidi upravujou různý auta
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do citigo

Příspěvek od Libor12 »

Instantní turbo je připraveno. ;) Možností kitu je dodávka 5 -150hp+. Neomezená záruka na poškození motoru garantovaná výrobcem na mnou zkontrolovaný motor při montáži kitu a jeho nastavení a zaplombování,doživotní záruka na solenoidy i komponenty celého systému.
Přílohy
tmp-cam-1407211979.jpg
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“