Poslední návštěva: 24 úno 2017 04:40 Právě je 24 úno 2017 04:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
PříspěvekNapsal: 22 pro 2016 12:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2007 14:09
Příspěvky: 41
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Zdravíčko,

nejezdí tady někdo tenhle EBC? Potřeboval bych popostrčit a osvětlit přesně co která funkce dělá .
Návod sice mám ale s toho jsem úplně mimo a ani na světových fórech jsem moc nepochopil.

_________________
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
PříspěvekNapsal: 22 pro 2016 12:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
Mám Profec A, nicméně ačkoliv ovládání je trochu odlišné, v principu to funguje furt stejně. Takže v čem je problém?

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
PříspěvekNapsal: 22 pro 2016 13:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2007 14:09
Příspěvky: 41
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Problém jako takový není žádný , jen bych potřeboval český a polopaticky vysvětlit co která funkce dělá a jak je nastavené . Funkce co tam mám, SET, GAIN, SET GAIN, WARNING, LIMITER, PEAK a LAST BOOST.
Podle návodu jsem si zběžně vypočítal a nastavil low tlak, podle displeje i budíku odpovídá, jen mám problémy s nástupem a reakcí turba .

_________________
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
PříspěvekNapsal: 23 pro 2016 11:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6256
No návod to popisuje podle mě celkem rozumně. Funkce SET slouží na procentuální nastavení boostu nad základní hodnotu. 0 je prostě tlak, kdy otevře v sérii actuator. 100 je maximum, co turbo dovolí, tj. de facto bez omezení. Není to žádná exaktní hodnota, je to prostě jen procentuální nárůst. GAIN nastavuje citlivost ventilu. To může být možná tvůj problém. Hodnotu GAIN je potřeba snížit, pokud se ti objevuje overboost (tj. turbo tlačí přes maximální hodnotu, kterou sus na controlleru nastavil). Naopak pokud ti boost padá při vyšších otáčkách nebo roste pomalu s otáčkama, musíš GAIN navýšit. LIMITER je ochranná funkce, která se aktivuje při overboostu a procentuelně se pokusí stáhnout boost dle zadané hodnoty (tj. třeba o 20 procent). Pokud tam máš 0, je ochrana vypnutá, pokud dáš 99, prakticky to při dosažení limitu deaktivuje všechny funkce boost controlleru a vrátí řízení obtoku do série na actuator a jeho pružinu. PEAK je jen informativní funkce a ukazuje nejvyšší dosažený plnící tlak. LAST BOOST je taky jen info, pokud sundáš nohu z plynu na aspoň tři sekundy, zobrazí poslední dosaženou hodnotu plnícího tlaku.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO