Poslední návštěva: 22 říj 2018 01:55 Právě je 22 říj 2018 01:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 13:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Shanim tesneni pod olejovy housing, bohuzel uz se nevyrabi a zatim jsem ho nikde nenasel. Mate zkusenost s pouzitim klingeritu ci tak neco? Pri nejhorsim bych neco na ten zpusob pouzil, hlavne aby to tesnilo. Zadny cerveny silikon nechci, jelikoz to akorat zasere polovinu veci :D :lol: Takhle by to melo +- vypadat
Obrázek

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 14:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6480
Z toho "papíru" se dělají i různé těsnění pod příruby mazání turbodmychadel apod., takže vydržet by to snad mohlo...

http://www.gufero.com/eshop-kategorie-tesnici-papir-rotes-z-55.html

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 14:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Diky Beavre, jakou tloustku vybrat? tech 0,7 ?

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 15:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6480
Ja po pravdě ty obvykle dodávané těsnění nikdy neměřil, ale mezi 0.5-0.75 to asi bude. Je tam asi třetinová stlačitelnost, takže potřeba vybrat s ohledem na hrubost povrchu na jaký to sedne. Třeba se tu někdo ozve s tím, že měl podobné těsnění teď nějak v ruce a v druhé šupleru :D

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 16:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Tak jsem nasel puvodni tesneni z toho olejoveho housingu a je to pomerne dost tvrde, to kolecko ma urcite mista (stlacene) a nektere jsou jakoby "napite" olejem. Ty stlacene vychazi okolo 1mm a kdyz jsem dal do suplery cely az k tomu prostredku tak 1,75mm. Takze urcit tloustku bude asi docela problem. Mozna nejspis to 1,5 mm


2 souborů na Nahraj.to

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 17:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2273
Bydliště: Dobříš
firma Kalina pořáad existuje a pořád vyrábí těsnění. :wink: a neříkej že to audi nemá,divné. Kod dílu máš?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 17:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
je to NLA a cislo dilu je 035115441B . Nikde na netu jsem to zatim nenasel a kdyz uz, tak to taky nemeli co jsem volal do nekolika autodilu. Origo Audi taky uz nic.

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 18:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2273
Bydliště: Dobříš
Objednej tady a pozdravuj Šafáře. http://www.originalniautodily.cz/vyhled ... Naj%C3%ADt

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2017 18:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
:shock: :shock: Diky, zitra tam cinknu, jestli to maji a neni to jen neaktualizovane 8) 8)

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2017 16:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Takze jsem volal do Kaliny.cz , takze mi nejspis udelaji nove podle toho stareho. Jinak Libore, diky za tip, ten dil nemaji, odkazal me na nejakyho cloveka ze Slovenska, ktery se zabyva dovazenim dilu z vwclassic, taky to nemaji, sice cislo sedi, ale uplne jiny motor a rok vyroby. A to tesneni se davalo jen pouze na 5tivalce z te doby. JEste cekam na odpoved z Polska, kdy mi kluci na US foru doporucili intercars.pl. Ono hodne prodejcu to ma v nabidce, ale jiz nedostupne

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2017 17:36 
Offline

Registrován: 22 pro 2013 23:14
Příspěvky: 9
https://www.gumex.cz/tesnici-pryze/pryz ... ne-olejum/
Pripadne jeste tady, rezou na plotru, ale jak to vychazi cenove netusim...


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů