profichip.cz
Poslední návštěva: 26 dub 2018 10:05 Právě je 26 dub 2018 10:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 čer 2017 09:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3918
Vcera sa mi (takmer) uspesne podarilo namontovat kontroler od AEM
jedna sa o piggy-back jednotku AEM F/IC-6.
http://www.aemelectronics.com/products/programmable-engine-management-systems/fuel-ignition-controller/fic-6

Co ma ale ser... znepokojuje...
su chyby v seriovej ECU ..
konkretne chyby na INJECTOR 1 az 6

Takze to vyzera tak, ze F/IC-6 nesimujuje pritomnost vstrekovacov smerom k seriovej ECU .
Je to vlastnost . ..?? alebo Chyba F/IC-6 ..??

Stretol sa stym / s takouto jednotkou niekto ??

(AEM F/IC-6 si zakaznik dodal sam.. )

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 30 čer 2017 10:55, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2017 09:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6456
Sice tuhle jednotku neznám, ale chyby by to hlásit určitě nemělo. Každá podobná chyba by mohla hodit orginální jednotku do nějaké formy nouzového režimu a to těžko bude žádoucí efekt. Nejsou tam třeba vstřiky s rezistor packem? Že by origo ECU očekávala při testu přítomnosti vstřiků nějakou hodnotu.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2017 10:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3918
..no ved ono to aj pada do nudzaku ..

vstrekovace su vysokoohmove .. cca 13-14Ohm

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2017 17:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 639
Bydliště: Ostrava
Netuším jak seriová ecu kontroluje vstřiky, takže to je spíše takové přemýšlení nahlas, ale když bych předpokládal, že dokud seriová ecu vstřik neukostří, tak je na "mínusovém" kabelu vstřiku resp. až k pinu v ecu +12V a těch +12V by tam možná chtěla ecu (vrámci kontroly vedení/vstřikovače) vidět a F/IC by pro těch +12V nebyl z nějakého důvodu průchodný...? Jak jsem psal, jen přemýšlím, ale co tak zkusit k pinum pro vstřiky v ecu přivést +12V přes nějaký velký rezistor (tak aby to po sepnutí kostry zbytečně nezatěžovalo trandy v ecu) ?

...no nebo je ten F/IC prostě KO, např. DET3 se dá už nová koupit KO. :lol:

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 črc 2017 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3918
..tak po tyzdni hladania skumania a loborovnia ...
..som dokazal vstrekovace "nahradit" iba vstrekovacmi ..

..ziadne BALAST REZISTORS nedokazali "prinutit" seriovu ECU fungovat ..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2017 20:34 
Offline

Registrován: 21 zář 2011 17:09
Příspěvky: 36
Bydliště: západní čechy
možná by to šlo obejít, co je to za jednotku motoru?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2017 22:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3918
je to wrangler z automatom ..
typ jednotky si nepamatam ..momentalne..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2017 12:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3918
No a teda aby sme sa drzali temy, ..

Ako by to islo teda "obabrat" .. ??

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2017 16:22 
Offline

Registrován: 21 zář 2011 17:09
Příspěvky: 36
Bydliště: západní čechy
tak s Wranglerem ti nepomůžu :-) a řešilo pár technických vychytávek na autech pro závody do vrchu vymazáním konkrétní závady v ecu, jednotka potom určitou chybu nebere jako problém a auto jezdí bez nouzáku nebo emisních problémů :-D ale jde to z 90% jen na jednotkách Bosch


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2017 19:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3918
ano ..o tomto sposobe viem ...

sme tak vo stvrtok patrali v jednom cayenne "po kontrolke" ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2017 13:40 
Offline

Registrován: 21 zář 2011 17:09
Příspěvky: 36
Bydliště: západní čechy
já jsem takhle musel nahrát origo soft do auta aby jsme se vůbec dozvěděli co mu chybí, ale než jsme k tomu došli tak to trvalo pár dní :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2017 16:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3918
hej hej ..
je to parada, ked niekto pred tebou spravil v "kode rovnu ciaru" ..
lebo hladat konkretnu chybu (na tej spravnej adrese) je narocne..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO