Mňo, mojí 3 válcové ratlíkoidní 0.8 konus docela pomohl. Nesmí se zapomínat na 7 hlavních zásad:
1. odstínít od horkého vzduchu od motoru
2. odstínít od horkého vzduchu od motoru
3. krmit studeným vzduchem
4. krmit studeným vzduchem
5. krmit studeným vzduchem
6. pravidelně pucovat
7. pravidelně pucovat
Koničák jen tak pod kapotou vede ke snížení výkonu.
JonnY: no jelikož si pak stejně vzduch reguluješ škrtící klapkou tak mi to moc reálný nepřijde, ale v LPG se moc nevyznám, stejně si myslim že by stačilo to LPG nějak poštelovat
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
kulisek111 píše:kdo mi vysvetli cinnost spor. fitru a zda je pravda ze snizuje zivotnost motoru????
Funguje stejně jako nesportovní, tj. filtruje vzduch, akorát to dokáže rychleji než sériovej - má vyšší propustnost.
Životnost motoru snižujou teoreticky - můžou propustit i prachový částice velice malých rozměrů, ale vzhledem k tomu, že slušný bavlněný filtry se dělají i z více vrstev a motor se sportovníma úprava dostane tak jak tak vyšší namáhání, tak vliv filtru je zcela zanedbatelný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Motis píše:A co konus a LPG jde to k sobě ? ( na cenu ho kupovat )
Zeptej se Komára 1981 v Garpidovi má motor z fáčka a plyn... když tam dal sport vzduch. filtr, tak se to motoru moc nelíbilo (když jel na plyn - bylo to přesycený vzduchem).. tak ho nakonec vyndal...
to kulisek111: přesně jak říká Beaver. Někde jsem slyšel takovýhle vysvětlení: Zkus si obmotat hlavu několika vrstvama toaleťního papíru a pak oběhnout barák.. Jak se ti dýchá? no a pak to samé zkus s bavlněnou šálou.....
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
Motis píše:A co konus a LPG jde to k sobě ? ( na cenu ho kupovat )
Zeptej se Komára 1981 v Garpidovi má motor z fáčka a plyn... když tam dal sport vzduch. filtr, tak se to motoru moc nelíbilo (když jel na plyn - bylo to přesycený vzduchem).. tak ho nakonec vyndal...
to kulisek111: přesně jak říká Beaver. Někde jsem slyšel takovýhle vysvětlení: Zkus si obmotat hlavu několika vrstvama toaleťního papíru a pak oběhnout barák.. Jak se ti dýchá? no a pak to samé zkus s bavlněnou šálou.....
Kdysi jsem zaslechnul názor, že díky vyšší propustnosti vzduchu se to nelíbí směšovači LPG, protože pak snad údajně měl víc vířit vzduch a tím pádem se zhoršovalo vytváření kvalitní směsi. Bohužel nepamatuju jestli se to tehdy vyvrátilo nebo potvrdilo nebo jak se to vyvinulo. Tak to sem udávám jako jednu z hypotéz, co by mohlo být případně problémem.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Motis píše:A co konus a LPG jde to k sobě ? ( na cenu ho kupovat )
Zeptej se Komára 1981 v Garpidovi má motor z fáčka a plyn... když tam dal sport vzduch. filtr, tak se to motoru moc nelíbilo (když jel na plyn - bylo to přesycený vzduchem).. tak ho nakonec vyndal...
to kulisek111: přesně jak říká Beaver. Někde jsem slyšel takovýhle vysvětlení: Zkus si obmotat hlavu několika vrstvama toaleťního papíru a pak oběhnout barák.. Jak se ti dýchá? no a pak to samé zkus s bavlněnou šálou.....
Nestačilo by akorát poštelovat směs?
Pravděpodobně jo, ale na plyn nejezdíš furt.. někdy potřebuješ taky jet na benál... a pokaždý přeštelovávat
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
PuLo píše:Ma niekto skusenost s instalovanim sp. filtra na vw passat 1.9TD rocnik 94?
Ide mi o to ci sa to vobec oplati. Dakujem za pripadnu odpoved.
No spočítej si kolik tě stojí originální filtr a porovnej s tím, co dáš za sportovní s přihlédnutím k tomu, že ten můžeš opakovaně čistit, kdežto ten papárovej pokaždý kupuješ znova.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
filtr sportovni se vyplati 100% protoze nektery vlozky so aut.. typu japonsky VW atd stojej 150-200 kc(beru jako priklad nebre te mne vazne) a meli by se menit s vymnenou oleje tzn. dobrej majitel auta vecinou kazdejch 10 tis polosyntarnu..atd jinak nerikam ze oleje nevydrzej..ale o5 sou mezi sportovnima filtrama rozdili,....takze vybyrat vybyrat a beaver ma celkem zajimavy za pekny ceny,.. a mtoor v tuningovym auticku je stejne predurcenehj k upravam tak nemuze vydrzet tolik co serie,.. taklze:)))
WRCteam píše:filtr sportovni se vyplati 100% protoze nektery vlozky so aut.. typu japonsky VW atd stojej 150-200 kc(beru jako priklad nebre te mne vazne) a meli by se menit s vymnenou oleje tzn. dobrej majitel auta vecinou kazdejch 10 tis polosyntarnu..atd jinak nerikam ze oleje nevydrzej..ale o5 sou mezi sportovnima filtrama rozdili,....takze vybyrat vybyrat a beaver ma celkem zajimavy za pekny ceny,.. a mtoor v tuningovym auticku je stejne predurcenehj k upravam tak nemuze vydrzet tolik co serie,.. taklze:)))
Sportovní filtr by se měl vyčistit zhruba po 5-10ti tisících podle prašnosti prostředí, takže s tím olejem to zhruba odpovídá.
WRCteam: A pokud dodavatel zas neproškrtá nabídku, tak budou ještě zajímavější filtříky, teď tam lupli i na výdechy motoru, tak zas budeš mít o čem přemýšlet
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"