Sport. Filtr

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Sport. Filtr

Příspěvek od Ondras »

Ladislav píše:
Eva píše:
rokkas píše:...co to udela s moji 1.2 8v 44kw?

A pak co za filtr byste doporucili?
S 1.2 to neudělá vůbec nic...
Ani rychleji do otáček... :cry:
Mňo, mojí 3 válcové ratlíkoidní 0.8 konus docela pomohl. Nesmí se zapomínat na 7 hlavních zásad:

1. odstínít od horkého vzduchu od motoru
2. odstínít od horkého vzduchu od motoru
3. krmit studeným vzduchem
4. krmit studeným vzduchem
5. krmit studeným vzduchem
6. pravidelně pucovat
7. pravidelně pucovat

Koničák jen tak pod kapotou vede ke snížení výkonu.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Motis
Příspěvky: 116
Registrován: 15 úno 2005 20:56

Příspěvek od Motis »

A co konus a LPG jde to k sobě ? ( na cenu ho kupovat )
feliCIA

Motis
Příspěvky: 116
Registrován: 15 úno 2005 20:56

Příspěvek od Motis »

Nikdo neporadi :cry: :cry:
feliCIA

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

s tym opatrne.
niekto pisal ze to tusim dal, nasavalo to moc vzduchu a nejelo to

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

JonnY: no jelikož si pak stejně vzduch reguluješ škrtící klapkou tak mi to moc reálný nepřijde, ale v LPG se moc nevyznám, stejně si myslim že by stačilo to LPG nějak poštelovat
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

kulisek111
Příspěvky: 1
Registrován: 17 črc 2005 14:27

Příspěvek od kulisek111 »

kdo mi vysvetli cinnost spor. fitru a zda je pravda ze snizuje zivotnost motoru????

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

pj: neviem, uz si to nepametam......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

kulisek111 píše:kdo mi vysvetli cinnost spor. fitru a zda je pravda ze snizuje zivotnost motoru????
Funguje stejně jako nesportovní, tj. filtruje vzduch, akorát to dokáže rychleji než sériovej - má vyšší propustnost.

Životnost motoru snižujou teoreticky - můžou propustit i prachový částice velice malých rozměrů, ale vzhledem k tomu, že slušný bavlněný filtry se dělají i z více vrstev a motor se sportovníma úprava dostane tak jak tak vyšší namáhání, tak vliv filtru je zcela zanedbatelný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Motis píše:A co konus a LPG jde to k sobě ? ( na cenu ho kupovat )
Zeptej se Komára 1981 v Garpidovi má motor z fáčka a plyn... když tam dal sport vzduch. filtr, tak se to motoru moc nelíbilo (když jel na plyn - bylo to přesycený vzduchem).. tak ho nakonec vyndal...

to kulisek111: přesně jak říká Beaver. Někde jsem slyšel takovýhle vysvětlení: Zkus si obmotat hlavu několika vrstvama toaleťního papíru a pak oběhnout barák.. Jak se ti dýchá? no a pak to samé zkus s bavlněnou šálou..... :?:
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Velbloud píše:
Motis píše:A co konus a LPG jde to k sobě ? ( na cenu ho kupovat )
Zeptej se Komára 1981 v Garpidovi má motor z fáčka a plyn... když tam dal sport vzduch. filtr, tak se to motoru moc nelíbilo (když jel na plyn - bylo to přesycený vzduchem).. tak ho nakonec vyndal...

to kulisek111: přesně jak říká Beaver. Někde jsem slyšel takovýhle vysvětlení: Zkus si obmotat hlavu několika vrstvama toaleťního papíru a pak oběhnout barák.. Jak se ti dýchá? no a pak to samé zkus s bavlněnou šálou..... :?:
Nestačilo by akorát poštelovat směs? :twisted:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Kdysi jsem zaslechnul názor, že díky vyšší propustnosti vzduchu se to nelíbí směšovači LPG, protože pak snad údajně měl víc vířit vzduch a tím pádem se zhoršovalo vytváření kvalitní směsi. Bohužel nepamatuju jestli se to tehdy vyvrátilo nebo potvrdilo nebo jak se to vyvinulo. Tak to sem udávám jako jednu z hypotéz, co by mohlo být případně problémem.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

No_name píše:
Velbloud píše:
Motis píše:A co konus a LPG jde to k sobě ? ( na cenu ho kupovat )
Zeptej se Komára 1981 v Garpidovi má motor z fáčka a plyn... když tam dal sport vzduch. filtr, tak se to motoru moc nelíbilo (když jel na plyn - bylo to přesycený vzduchem).. tak ho nakonec vyndal...

to kulisek111: přesně jak říká Beaver. Někde jsem slyšel takovýhle vysvětlení: Zkus si obmotat hlavu několika vrstvama toaleťního papíru a pak oběhnout barák.. Jak se ti dýchá? no a pak to samé zkus s bavlněnou šálou..... :?:
Nestačilo by akorát poštelovat směs? :twisted:
Pravděpodobně jo, ale na plyn nejezdíš furt.. někdy potřebuješ taky jet na benál... a pokaždý přeštelovávat :roll:
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

PuLo
Příspěvky: 17
Registrován: 18 črc 2005 14:34
Bydliště: eastside of slovakia
Kontaktovat uživatele:

VW Passat

Příspěvek od PuLo »

Ma niekto skusenost s instalovanim sp. filtra na vw passat 1.9TD rocnik 94?
Ide mi o to ci sa to vobec oplati. Dakujem za pripadnu odpoved.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: VW Passat

Příspěvek od Beaver »

PuLo píše:Ma niekto skusenost s instalovanim sp. filtra na vw passat 1.9TD rocnik 94?
Ide mi o to ci sa to vobec oplati. Dakujem za pripadnu odpoved.
No spočítej si kolik tě stojí originální filtr a porovnej s tím, co dáš za sportovní s přihlédnutím k tomu, že ten můžeš opakovaně čistit, kdežto ten papárovej pokaždý kupuješ znova.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WRCteam »

filtr sportovni se vyplati 100% protoze nektery vlozky so aut.. typu japonsky VW atd stojej 150-200 kc(beru jako priklad nebre te mne vazne) a meli by se menit s vymnenou oleje tzn. dobrej majitel auta vecinou kazdejch 10 tis polosyntarnu..atd jinak nerikam ze oleje nevydrzej..ale o5 sou mezi sportovnima filtrama rozdili,....takze vybyrat vybyrat a beaver ma celkem zajimavy za pekny ceny,.. :) a mtoor v tuningovym auticku je stejne predurcenehj k upravam tak nemuze vydrzet tolik co serie,.. taklze:)))
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Uživatelský avatar
Ghost82
Příspěvky: 115
Registrován: 26 dub 2005 00:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ghost82 »

No_name píše:
Mike Mad píše:beaver> a nemas ty platovy kolena na sani i v mensim uhlu? tak 45stupnu

a ta druha rucicka je na co? na nastaveni redline?
Obrázek
Ta druhá ručička ukazuje tvoje nejvyšší otáčky :wink:
Podle mě se tou druhou ručičkou nastavuje, kdy se má rozsvítit světlo na přeřazení. Na budíku je totiž nějaká dioda a jiné využití ta ručička nemá.
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ghost82 píše:
No_name píše:
Mike Mad píše:beaver> a nemas ty platovy kolena na sani i v mensim uhlu? tak 45stupnu

a ta druha rucicka je na co? na nastaveni redline?
Obrázek
Ta druhá ručička ukazuje tvoje nejvyšší otáčky :wink:
Podle mě se tou druhou ručičkou nastavuje, kdy se má rozsvítit světlo na přeřazení. Na budíku je totiž nějaká dioda a jiné využití ta ručička nemá.
Na tomhle budíku žádná dioda není, shift-light nemá a pokud si měl na mysli ty černý tečky po stranách, tak to jsou šroubky :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

WRCteam píše:filtr sportovni se vyplati 100% protoze nektery vlozky so aut.. typu japonsky VW atd stojej 150-200 kc(beru jako priklad nebre te mne vazne) a meli by se menit s vymnenou oleje tzn. dobrej majitel auta vecinou kazdejch 10 tis polosyntarnu..atd jinak nerikam ze oleje nevydrzej..ale o5 sou mezi sportovnima filtrama rozdili,....takze vybyrat vybyrat a beaver ma celkem zajimavy za pekny ceny,.. :) a mtoor v tuningovym auticku je stejne predurcenehj k upravam tak nemuze vydrzet tolik co serie,.. taklze:)))
Sportovní filtr by se měl vyčistit zhruba po 5-10ti tisících podle prašnosti prostředí, takže s tím olejem to zhruba odpovídá.

WRCteam: A pokud dodavatel zas neproškrtá nabídku, tak budou ještě zajímavější filtříky, teď tam lupli i na výdechy motoru, tak zas budeš mít o čem přemýšlet :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WRCteam »

beavre...rikam dyk rikam bud 130R/H a nebo crx,.. tedka sme hodil rec s only ounem ..a vypada to ze bude sikmoocka doma...
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“