motor 1.4 16V
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
motor 1.4 16V
čau kluci, tak bych potřeboval radu co by bylo nejlepší udělat s motorem 1.4 16V 66KW abych ho aspoň trošku napumpoval chip nejspíš nepomůže, tak prej powebox nebo tak něco.moc se v tom nevyznám.takže dík za radu
-
- Příspěvky: 175
- Registrován: 31 led 2005 13:16
- Bydliště: někde u HK
- Kontaktovat uživatele:
jo ale to je mantzel powerbox a mantzel enom pro oply. sam newim co je to ten powerbox shanim o tom informace mrte dlouho mam jenom nejaky nemecky plany etc.milde11 píše:jj jak říkáte objem nenahradím ničím.já chtěl jen pár koníků navíc.výfuk už mám, takže teď asi kit sání no a ty svody přidaj taky něco nahoru a kolik tak stojí solidní a co ten powebox? psal mi tu boreček že má na 1.4 corse 142 koní přes powerbox a ještě nějaký úpravy,ale ten je asi dost mastný
Naposledy upravil(a) pocasi(Jarmil) dne 18 čer 2005 10:46, celkem upraveno 1 x.
www.opel-tigra-cz.com | www.tigra-twin-top.wz.cz | www.pocasi-jarmil.wz.cz
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko
pocasi(Jarmil) 4EVER
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko
pocasi(Jarmil) 4EVER
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
ale za jakou cenu je mi jasny ze z 1.6 se da dostat 250 kobyl ale vetsinou tato uprava 2x prevysuje cenu upravovaneho vozu.....H1 píše:... objem lze nahradit vyššími otáčkami nebo přeplňovánímFiesta píše:nebo 2.5...hihih..nojono objem nicim nenahradis,hold se smir s tim ze to bude stat akorad hodne penez a vysledek nebude stat za to...teda pokud do toho neplanujes vrazit 500 000,-............
VW PASSAT B5
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Z 1.6ky i přes 400 koní, podívej se na naše stránky SAS Svaz Automobilového Sprintu na tento článek:
http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33
A další auta SAS jsou zde (ale to jen pro inspiraci)
http://sasbrno.com/modules/news/index.php?storytopic=4
http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33
A další auta SAS jsou zde (ale to jen pro inspiraci)
http://sasbrno.com/modules/news/index.php?storytopic=4
Naposledy upravil(a) Ivan dne 18 čer 2005 19:45, celkem upraveno 1 x.
sem myslel že se bavíme o principu zvyšovani výkonu a ne o penězíchFiesta píše:ale za jakou cenu je mi jasny ze z 1.6 se da dostat 250 kobyl ale vetsinou tato uprava 2x prevysuje cenu upravovaneho vozu.....H1 píše:... objem lze nahradit vyššími otáčkami nebo přeplňovánímFiesta píše:nebo 2.5...hihih..nojono objem nicim nenahradis,hold se smir s tim ze to bude stat akorad hodne penez a vysledek nebude stat za to...teda pokud do toho neplanujes vrazit 500 000,-............
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
sem myslel že se bavíme o principu zvyšovani výkonu a ne o penězích [/quote]ale za jakou cenu je mi jasny ze z 1.6 se da dostat 250 kobyl ale vetsinou tato uprava 2x prevysuje cenu upravovaneho vozu.....
Citace.....
jj jak říkáte objem nenahradím ničím.já chtěl jen pár koníků navíc.výfuk už mám, takže teď asi kit sání no a ty svody přidaj taky něco nahoru a kolik tak stojí solidní a co ten powebox? psal mi tu boreček že má na 1.4 corse 142 koní přes powerbox a ještě nějaký úpravy,ale ten je asi dost mastný
vse je o penezich...proc se o tom bavit a rikat jaky by to bylo kdyz na to nejsou penize
Jinak IVANE....nektery chlapky z SAS obdivuju......jsou to machri
VW PASSAT B5
142hp z 1.4? hehe lol to uz na tom motore bude originalny len blokFiesta píše: Citace.....
jj jak říkáte objem nenahradím ničím.já chtěl jen pár koníků navíc.výfuk už mám, takže teď asi kit sání no a ty svody přidaj taky něco nahoru a kolik tak stojí solidní a co ten powebox? psal mi tu boreček že má na 1.4 corse 142 koní přes powerbox a ještě nějaký úpravy,ale ten je asi dost mastný
vse je o penezich...proc se o tom bavit a rikat jaky by to bylo kdyz na to nejsou penize
Jinak IVANE....nektery chlapky z SAS obdivuju......jsou to machri
zo seriovych cca 70
Bud dat kompresor napr z mercedesa nebo corrado vyjdete to na cca 30 000kc- kompletni instalace nezapomen na IC(intercooler)-chladic na vzduch protoze teplej vzduch se rozpina a to neni dobry.
sportovni filtr- dulezitej je privod studeneho vzduchu. ne dat filtr a zamezit privodu vyduchu pak by to bralo teplej vyduch pod kapotou
ladene svody a kompletni vyfuk od predu do zadu ale ne ze koupis napr remus turbo a myslis ze tam mas o 5 koni vic vyfuk musi byt spocitanej a zalezi jestly chces aby auto jelo v hornich ci dolni nebo ve strednich otackach je to dulezite.
Take je moznost dat Turbo stejnej proces jako u kompresoru musi byt IC ale je to levnejsi nez preplnovani kompresor
El. Turbina taky moznost preplnovani minimalni prace ccena do 10 000kc ale nemam s tim zkusenosti.
TZV precipovani- Nahrajou ti do jednotky jinej software upravenej kterej prida motoru cca 10-20% stavajiciho vykonu
PowerBox Je to mala krabicka ktera se pripoji do motoru prace minimalni cena cca 5-6000kc jak kde ja ho mohu sehnat za 6000kc vcetne montaze ale co vim tak na benzinech to nema moc velkej vliv. Kluci to davaj hlavne do naftaku
zapalovací cívky a kabely, všechny senzory EFI
keramicka spojka napr sachs nezvedne vykon ale rychlejs prenese kroutak na poloosu
Olejovej chladic
akceleraci muzes pomoct malej ma kolama a zase maximalni rychlosti velkejma kolama ale jen o cca 5%
akceleraci i max rychlosti pomuzes snizenim auta a upravou vozu kde bude lepsi aerodinamika auto ma pak mensi odor vuci vetru ale vetsinou kdyz to lidi predelavaj akor ten efekt obraci
Pokud budes chtit zasahovat do motoru pomuzou tyhle veci
Ostre vacky
specialni tesneni pod hlavu je tenci tudis je vetsi kompresni pomer
ale pokudches aby ti motor nakou dobu vydryel nekombinoval bych ho s kompresor nebo turbem protze preplnovany motory maji komprtesni pomer mensi prave kuli preplnovani lol
odlehceni strvaku pomaha pri akceleraci cim mensi zatez roztacis tim lip ale neokrouhni ho moc aby se ti nerozpadl ale musis vic slapat na plyn protze nema takovou strvacnost
dale pomohou T pisty
Ale pokud cheš aby motor vydržel doporucuju prechipovat powetr box koplet vyfuk sportovní filtr a olejovej chladic a mohl bys tam mit z puvodnich 90 cca 130 koni
To je asi tak vse
[/b]
sportovni filtr- dulezitej je privod studeneho vzduchu. ne dat filtr a zamezit privodu vyduchu pak by to bralo teplej vyduch pod kapotou
ladene svody a kompletni vyfuk od predu do zadu ale ne ze koupis napr remus turbo a myslis ze tam mas o 5 koni vic vyfuk musi byt spocitanej a zalezi jestly chces aby auto jelo v hornich ci dolni nebo ve strednich otackach je to dulezite.
Take je moznost dat Turbo stejnej proces jako u kompresoru musi byt IC ale je to levnejsi nez preplnovani kompresor
El. Turbina taky moznost preplnovani minimalni prace ccena do 10 000kc ale nemam s tim zkusenosti.
TZV precipovani- Nahrajou ti do jednotky jinej software upravenej kterej prida motoru cca 10-20% stavajiciho vykonu
PowerBox Je to mala krabicka ktera se pripoji do motoru prace minimalni cena cca 5-6000kc jak kde ja ho mohu sehnat za 6000kc vcetne montaze ale co vim tak na benzinech to nema moc velkej vliv. Kluci to davaj hlavne do naftaku
zapalovací cívky a kabely, všechny senzory EFI
keramicka spojka napr sachs nezvedne vykon ale rychlejs prenese kroutak na poloosu
Olejovej chladic
akceleraci muzes pomoct malej ma kolama a zase maximalni rychlosti velkejma kolama ale jen o cca 5%
akceleraci i max rychlosti pomuzes snizenim auta a upravou vozu kde bude lepsi aerodinamika auto ma pak mensi odor vuci vetru ale vetsinou kdyz to lidi predelavaj akor ten efekt obraci
Pokud budes chtit zasahovat do motoru pomuzou tyhle veci
Ostre vacky
specialni tesneni pod hlavu je tenci tudis je vetsi kompresni pomer
ale pokudches aby ti motor nakou dobu vydryel nekombinoval bych ho s kompresor nebo turbem protze preplnovany motory maji komprtesni pomer mensi prave kuli preplnovani lol
odlehceni strvaku pomaha pri akceleraci cim mensi zatez roztacis tim lip ale neokrouhni ho moc aby se ti nerozpadl ale musis vic slapat na plyn protze nema takovou strvacnost
dale pomohou T pisty
Ale pokud cheš aby motor vydržel doporucuju prechipovat powetr box koplet vyfuk sportovní filtr a olejovej chladic a mohl bys tam mit z puvodnich 90 cca 130 koni
To je asi tak vse
[/b]
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.
Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP
Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i
Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP
Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i