intercooler a AUDI A3 1,8T quattro
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29 čer 2005 16:46
intercooler a AUDI A3 1,8T quattro
Potřebuji poradit jak zvýšit rozumně výkon ze 132Kw na 154Kw. Přemýšlel jsem o intercooleru a následném přeprogramování řídící jednotky. Víte o nějaké firmě nebo někom šikovném nebo jak na to? díky DP
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: intercooler a AUDI A3 1,8T quattro
Jestli to chceš udělat poctivě, tak zvedni plnící tlak, namontuj FMIC, otevři výfukové potrubí a sání - to samo o sobě zvedne plnící tlak - turbu se líp dýchá a k tomuhle všemu je potřeba upravit bohatost směsi při tom novým tlaku.dominicpaine píše:Potřebuji poradit jak zvýšit rozumně výkon ze 132Kw na 154Kw. Přemýšlel jsem o intercooleru a následném přeprogramování řídící jednotky. Víte o nějaké firmě nebo někom šikovném nebo jak na to? díky DP
Samotný čipování je ve většině případů jenom oblbnutí ECU, že jde do ní víc vzduchu a ona pak úměrně přidá palivo.
Já bych spíš doporučil aspoň Apexi SAFCII (cca 300 USD), která se zapojí k sériové ECU. Sice taky funguje na pricipu úpravy signálu, ale přidávání/ubírání paliva si můžeš korigovat sám v různých bodech celého spektra otáček a zbytek si SAFC dopočítá sama. Je vhodná i pro jiný vstřiky a větší palivovou pumpu. Taboo psal, že se dá obecně použít pro výkony do cca 400 PS, na větší výkon už většinou potřebuješ hodně velký vstřiky a na ty už tenhle piggy back computer nestačí.
Výslednej efekt ale záleží na technických limitech turba, protože koncernový 1.8T se dělají minimálně se 2 různejma turbama a taky je potřeba vědět, při jakým tlaku přestane být turbo efektivní - tlak už přestane růst, ale zvedá se teplota vzduchu.
Jeden náš zákazník má ve Fábii původně 150 PS 1,8T a s těma úprava co jsem napsal + náš MBC je někde mezi 220-250 PS a musím uznat, že to fakt jede!
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Kde se to dá sehnat?Bidrin píše:Jestli to chceš udělat poctivě, tak zvedni plnící tlak, namontuj FMIC, otevři výfukové potrubí a sání - to samo o sobě zvedne plnící tlak - turbu se líp dýchá a k tomuhle všemu je potřeba upravit bohatost směsi při tom novým tlaku.dominicpaine píše:Potřebuji poradit jak zvýšit rozumně výkon ze 132Kw na 154Kw. Přemýšlel jsem o intercooleru a následném přeprogramování řídící jednotky. Víte o nějaké firmě nebo někom šikovném nebo jak na to? díky DP
Samotný čipování je ve většině případů jenom oblbnutí ECU, že jde do ní víc vzduchu a ona pak úměrně přidá palivo.
Já bych spíš doporučil aspoň Apexi SAFCII (cca 300 USD), která se zapojí k sériové ECU. Sice taky funguje na pricipu úpravy signálu, ale přidávání/ubírání paliva si můžeš korigovat sám v různých bodech celého spektra otáček a zbytek si SAFC dopočítá sama. Je vhodná i pro jiný vstřiky a větší palivovou pumpu. Taboo psal, že se dá obecně použít pro výkony do cca 400 PS, na větší výkon už většinou potřebuješ hodně velký vstřiky a na ty už tenhle piggy back computer nestačí.
Výslednej efekt ale záleží na technických limitech turba, protože koncernový 1.8T se dělají minimálně se 2 různejma turbama a taky je potřeba vědět, při jakým tlaku přestane být turbo efektivní - tlak už přestane růst, ale zvedá se teplota vzduchu.
Jeden náš zákazník má ve Fábii původně 150 PS 1,8T a s těma úprava co jsem napsal + náš MBC je někde mezi 220-250 PS a musím uznat, že to fakt jede!
A co na to říká převodovka a spojka?
A kde se djí sehnat informace co je to za turbo atd.
Tyhle díly se běžně používají v kitu pro 1.8T motory pokud chceš 250 až 300PS. Pro to K04 turbo musíš namontovat svody z S3 nebo TT (nebo koupit dělané nerezové - dost firem už je dělá právě pro tyhle kity) a dodělat downpipe nebo koupit opět nerezové z toho kitu. Sání sedí na hlavě bez úprav s tím rozdílem, že je nasměrované doprava narozdíl od ostatních 1.8T kvůli dvěma intercoolerům, ale to nevadí pokud použiješ FMIC tak ti to ulehčí práci. Na prodej by to bylo - jaká cena by pro tebe byla přijatelná? Napiš SZKapka píše:hele kolik by jsi chtel za to turbo? a za ty vstrikovace?pujdou namontovat do 1.8T Octavie RS?CCCO 1.8T píše:Mám doma sání se vstřikovači a K04 turbo z Audi TT 225PS to by mohlo pomoct Velký intercooler by se taky našel
real tuning by Taboo Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,