Abc tuning

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Turbo

Abc tuning

Příspěvek od Turbo »

Má někdo zkušenost s firmou Abc tuning v Brně-Slatina.Díky za info.

Uživatelský avatar
milde11
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2005 19:52
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milde11 »

čau, tak u ABC si nechal kámoš chipovat audinu a spokojenost především, až na to že jsou docela drazí. zkus v Brně http://flashmotors.cz jsem tam nachystaný na chip mají stejné služby a jsou levnější 8)

Uživatelský avatar
coupe328
Příspěvky: 210
Registrován: 06 dub 2005 18:53
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coupe328 »

No to zase ja neslysel o nich vubec nic pekneho..a nebyl to jediny pripad.....schvalne se zkus zeptat na autohifi,par clenu ma s nima zkusenosti :P

Uživatelský avatar
milde11
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2005 19:52
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milde11 »

hm a na co konkrétně si stěžovali???jak říkám já s nima osobně zkušenost nemám,ale za ty prachy by už měla být přece kvalita,i když to tak vždycky není...dávají přece záruku ne?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Chci se zeptat jestli ma cenu nechat precipovat benzinovej motor. Necham si od vas poradit. Diky

Dukes
Příspěvky: 97
Registrován: 06 dub 2005 21:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

Atmosféru nebo přeplňovanej???

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Dukes píše:Atmosféru nebo přeplňovanej???
Jedna se o Lagunu a motor to je 2.0 16V (140PS).

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to je bezvýznamný to ty prachy dej do něčeho jinýho přinese Ti to víc
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 11 črc 2005 08:52, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dukes
Příspěvky: 97
Registrován: 06 dub 2005 21:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

MarauderZ28 píše:to je bezváznamný to ty prachy dej do něčeho jinýho přinese Ti to víc
Souhlas,ale kdyby to stálo tak 4000-5000kč tak bych do toho šel.

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

tak 5 litru to urcite stat nebude

Kolbik
Příspěvky: 51
Registrován: 02 črc 2005 15:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kolbik »

Porad nemuzu pochopit jak to ze u chip tuningu porad rikaj ze klesne spotreba??????Vzdyt kdyz chces vesti vykon,musis dat vic paliva.Nebo ne?O tom preci uprava ridici jednotky je ne?Muze mi to nekdo vysvetlit?Nebo je to blaf. :?

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

KOblik: no neklesne u TDi mozna, protoze zvysujou tlak turba, ale u atmosfery jen hodne sotva, jediny co poladej tak je predstih a vstriky, posadej je trosku driv a tim padem tam je vetsi tlak. Nejsem nakej expert ale podle me normal to je udelany presne na horni uvrati vstrik oni ho posunou malicko pred horni uvrat a tim padem by to melo lepe jet a este muzou dat naprogramovat vetsi davku paliva, takze o snizeni spotreby to fakt nebude.
ABC - je to nazor asi kazdeho zvlast ale jak sem tu jiz nekolikrat rikal, jim bych nedal chipnout ani kalkukacku. Mam snima osobni zkusenost nastesti sem tam radeji na chip na konec nejel a asi sem udelal dobre sportmotor.cz rulezz mozna nemaj az tak dokonalej web ale co nenazenou virtualne to udelaj manualne.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

MarauderZ28 píše:to je bezvýznamný to ty prachy dej do něčeho jinýho přinese Ti to víc
Za MOC peněz ŽÁDNÁ muzika. :?: Vyhozené peníze. :roll:

Dukes
Příspěvky: 97
Registrován: 06 dub 2005 21:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dukes »

Co já vim tak Sokol moc dobrý pocit ze sportmotoru neměl. :nono:

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

U ABC jsem nechal mamce čipnout pažouta 2.0 16V série 136 ps a nárůst inzerovali na 168 ps, očemž pochybuju. Je pravda že auto je teď mrštnější a to o dost, ale i na úkor spotřeby...

Jinak vystupování maj příjemný, ale svoje auto bych jim nedal... mě inzerujou 77kw z 66... a když jsem se jich na to ptal, tak mi říkali.. no moooožná to tak bude když tam máte ten filtr, vyfuk, rezonátor... tak se k tomu možná dostanem... takže asi tak..

Reklama velká huba a skutek stejnej jako všude jinde, za vyšší prachy...
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

ABC tuning,nic super jsem o nich neslysel,jsou to mladi kluci,kteri vidi akorat prachy a auta videli jen z dalky.
Maji Flasher a tim delaji vsechno,ani nemaji horkovzdusnou pajku a nechavaji si ty jednotky delat jinde,jsem slysel.
Flashmotors,hm ty ceny maj az nejak moc niozky.Nejlevnejsi reseni neni vzdy nejlepsi.
Ja jsem si po dlouhy dobe procitani a o chipovani,nechal taky udelat octavku 66kW u www.xtuning.cz a uz to mam pres rok a je to v poho,nekouri a jede.nalitano 30tis.po cipu.

lukias
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2005 13:51
Bydliště: tam kde lišky dávaj dobrou noc

Příspěvek od lukias »

Laky píše:KOblik: no neklesne u TDi mozna, protoze zvysujou tlak turba, ale u atmosfery jen hodne sotva, jediny co poladej tak je predstih a vstriky, posadej je trosku driv a tim padem tam je vetsi tlak. Nejsem nakej expert ale podle me normal to je udelany presne na horni uvrati vstrik oni ho posunou malicko pred horni uvrat a tim padem by to melo lepe jet a este muzou dat naprogramovat vetsi davku paliva, takze o snizeni spotreby to fakt nebude.
ABC - je to nazor asi kazdeho zvlast ale jak sem tu jiz nekolikrat rikal, jim bych nedal chipnout ani kalkukacku. Mam snima osobni zkusenost nastesti sem tam radeji na chip na konec nejel a asi sem udelal dobre sportmotor.cz rulezz mozna nemaj az tak dokonalej web ale co nenazenou virtualne to udelaj manualne.


Ale to neni vše,
Krom nárůstu výkonu ti vyhladí výkonovou a momentovou křivku.
naladí ti motor na enzín který jezdíš, například ventilové vůle budou jiné pro schell 100+ než pro benzín NO NAME 95 + VODA + :-))))
Klasický chip tuning se tedy nesoustředí jen na zvyšování výkonu.
Jinak máš v podstatě pravdu, zmnění ti poměr paliva vzduch, vstřik ladí před úvrať atd.

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Tak jsem z legrace napsal do ABC tuning. Riskli byste to s nima? já ne...

Můj dotaz:
> Vážení,
>
> na webu chevy.cz jsem se dozvěděl o možnosti chiptuningu ŘJ motoru
> Daewoo
> Matiz 0.8. Tato možnost mě zaujala a proto prosím o odpověď na níže
> uvedené otázky:
>
> Jak jste zjistili, že nárůst výkonu a točivého mementu je takový jako
> uvádíte (+14,3 / +13,1 %)? Jedná se o měření na brzdě, nebo o odhad? V
> případě, že se jedná o měření na brzdě, prosím o zaslání dvojice grafů
> (před a po).
>
> Jste schopni zajistit tento nárůst i u motoru r.v. 1998, tedy u motoru
> s
> mechanickým rozdělovačem, což znemožňuje upravovat předstih zážehu?
>
> Jakým způsobem je prováděna úprava u ŘJ motoru r.v. 1998? Upozorňuji,
> že
> nemá diagnostiku EOBD, ale ALDL. Jedná se o výměnu nebo přeprogramování
> EPROM?
>
> Máte připravenu pro daný motor jedinou verzi vstřikovacích map, nebo
> jste
> schopni ragovat na provedené mechanické úpravy v motoru (modifikace sání,
> hlavy, vaček, výfukových svodů) příp. provést modifikaci dle grafů z
> brzdy?
>
> Jak je řešen případ, kdy dosažené výsledky neodpovídají Vaši nabídce,
> tedy
> řekněme nárůsty špičky výkonu a točivého momentu pod 10% a větší výkyvy na
> křivkách průběhu výkonu a toč. momentu? Před i po úpravě hodlám navštívit
> brdzu.
>
> Děkuji za Váš čas, který věnujete mým dotazům.
> S pozdravem
> ing. Ondřej Šlachta
Po třech urgencích mi došla odpověď. Mno odpověď, řekněme šílené souvětí :cry: . Přišlo z abctuning@volny.cz, ačkoli mají vlastní doménu. Už to o něčem svědčí. Do textu si sem tam vlezu, abych zaprudil
Zdravim Vas pane,
nemám jméno? podepsal jsem se...
jelikoz jsem ted byla na zahranicnich upravach ve Francii je mozne ze mailu bylo spoustu a tak se to stratilo, nicmene me zadny jiny nez tento od Vas nedosel, ale i tak se omlouvam a posilam odpoved s max. vyteznosti k vasi spokojenosti a moznosti vyuziti nasi sluzby, u vaseho vozu je uprava mozna, jelikoz delame cipovani pro celou sit salonu mame s timto motorem velke zkusenosti, uprava spociva pouze ve vymene eprom jelikoz jeste nemate obd zasuvku kterou by se to dalo vse prehrat jak to delame u novych vozu, vse trva asi necelou hodinu a jelikoz na Vas vuz mame orig. softwer je naladen primo na tento typ vozu, je potreba je blokovacim kodem dle Vaseho VIN doupravit programem palivovou mapu v nastaveni softwer abz bylo vse naladeno primo na vas vuz a nenastal pak problem s zivotnosti
Tohle mě dostalo! Jak sakra souvisí VIN se vstřikovací mapou a životností motoru??
kdyz se tam pak nahraje neco univerzalniho co je spatne
Mňo, ony mapy z fabriky jsou taky univerzální pro všechny vyrobené kusy. Je to taky špatně?
a bez zaruky s nizsi zivotnosti, zde je vse zachovana a v norme,
Vše zachováno? Takže po chiptuningu mám stále stejné mapy?
na upravu poskytujeme zaruku ktera je 5. let a vztahuje se jak na motor tak RJ navic je po mesici bezplatna kontrola kdy se vse kontroluje aby to bylo bez zavad a s vasi maximalni spokojenosti, udaje jsou dle tovarniho a upraveneho neboli modifikovaneho programu prepoctene konstantou tudiz nejsou zmerene ale vuz po uprave jede skvele, spotreba o -0.5 litru. dolu v prumeru
No toš to su klidný
a akcni cena ktera plati do konce nasl. tydne je 8.900Kc, do vasi oblasti jezdi technici vzdy v patek a tak se da vse zrealizovat pokud mi to potvrdite, pokud by bylo vozu vice da se udelat sleva, jinak data jsou zalohovana takze na vase pozadani se vse da kdikoliv nahrat nazpet s navraceni castky za upravu, zatim dekuji a jsem s pratelskym pozdravem a pranim hezkeho a uspesneho dne to vse preje

Ing. Monika Mala - zakaznicke centrum
Ing. s takovouhle češtinou? Asi byla borka po cestě z Francie unavená
ABC Tuning CR, s.r.o.

www.abctuning.cz, .sk, .de, .at, .com

tel. gsm brana> +420 604 648 550
Pro vytvoření obrázku to stačí. Super píárko :lol:
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

Velbloud píše:U ABC jsem nechal mamce čipnout pažouta 2.0 16V série 136 ps a nárůst inzerovali na 168 ps, očemž pochybuju. Je pravda že auto je teď mrštnější a to o dost, ale i na úkor spotřeby...

Jinak vystupování maj příjemný, ale svoje auto bych jim nedal... mě inzerujou 77kw z 66... a když jsem se jich na to ptal, tak mi říkali.. no moooožná to tak bude když tam máte ten filtr, vyfuk, rezonátor... tak se k tomu možná dostanem... takže asi tak..

Reklama velká huba a skutek stejnej jako všude jinde, za vyšší prachy...
zeby rezonator zvysoval vykon????? asi sa prezradili :lol:

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

Ondráši, my v ... (nebudu schválně říkat kde, každý si to domyslí) víme dávno, že ing. Monika Malá je pravděpodobně těžká dyslektička - to bys měl vidět ty perly, co nám občas posílá. 8)

"Vítáme Vás na stránkách společnosti ABC Tuning ČR - české profesionální tuningové společnosti. Již bezmála 10 let se specializujeme na tuning automobilů téměř všech evropských i mimoevropských značek. Vážíme si Vaší důvěry a věříme, že již brzy také Vy rozšíříte řady našich spokojených zákazníků." tento text je tam dobrý rok, od doby, kdy založili sro.

Bráchové Juráčkové jsou ročníky 1983 a 1984 ... když to tak počítám, tak první auto načipovali ve třetí třídě základky.
Gr33N MoNsT3R

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Shr3k píše:Bráchové Juráčkové jsou ročníky 1983 a 1984 ... když to tak počítám, tak první auto načipovali ve třetí třídě základky.
Tyjo fakt! Tak tohle je bomba ( http://tinyurl.com/bwtlv )
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

OndrejGTi píše:
Velbloud píše:U ABC jsem nechal mamce čipnout pažouta 2.0 16V série 136 ps a nárůst inzerovali na 168 ps, očemž pochybuju. Je pravda že auto je teď mrštnější a to o dost, ale i na úkor spotřeby...

Jinak vystupování maj příjemný, ale svoje auto bych jim nedal... mě inzerujou 77kw z 66... a když jsem se jich na to ptal, tak mi říkali.. no moooožná to tak bude když tam máte ten filtr, vyfuk, rezonátor... tak se k tomu možná dostanem... takže asi tak..

Reklama velká huba a skutek stejnej jako všude jinde, za vyšší prachy...
zeby rezonator zvysoval vykon????? asi sa prezradili :lol:
jen tak OT - dle mého ti rezonátor může zvednout výkon - i když se tu o tom vedly už dlouhosáhlé debaty... - rozhodně můžu potvrdit že se mi to projevilo na krouťáku..
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

Velbloud píše:
OndrejGTi píše:
Velbloud píše:U ABC jsem nechal mamce čipnout pažouta 2.0 16V série 136 ps a nárůst inzerovali na 168 ps, očemž pochybuju. Je pravda že auto je teď mrštnější a to o dost, ale i na úkor spotřeby...

Jinak vystupování maj příjemný, ale svoje auto bych jim nedal... mě inzerujou 77kw z 66... a když jsem se jich na to ptal, tak mi říkali.. no moooožná to tak bude když tam máte ten filtr, vyfuk, rezonátor... tak se k tomu možná dostanem... takže asi tak..

Reklama velká huba a skutek stejnej jako všude jinde, za vyšší prachy...
zeby rezonator zvysoval vykon????? asi sa prezradili :lol:
jen tak OT - dle mého ti rezonátor může zvednout výkon - i když se tu o tom vedly už dlouhosáhlé debaty... - rozhodně můžu potvrdit že se mi to projevilo na krouťáku..
:shock: mal si to aj na brzde?

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

Velbloud píše:
OndrejGTi píše:
Velbloud píše:U ABC jsem nechal mamce čipnout pažouta 2.0 16V série 136 ps a nárůst inzerovali na 168 ps, očemž pochybuju. Je pravda že auto je teď mrštnější a to o dost, ale i na úkor spotřeby...

Jinak vystupování maj příjemný, ale svoje auto bych jim nedal... mě inzerujou 77kw z 66... a když jsem se jich na to ptal, tak mi říkali.. no moooožná to tak bude když tam máte ten filtr, vyfuk, rezonátor... tak se k tomu možná dostanem... takže asi tak..

Reklama velká huba a skutek stejnej jako všude jinde, za vyšší prachy...
zeby rezonator zvysoval vykon????? asi sa prezradili :lol:
jen tak OT - dle mého ti rezonátor může zvednout výkon - i když se tu o tom vedly už dlouhosáhlé debaty... - rozhodně můžu potvrdit že se mi to projevilo na krouťáku..
Můžu rozhodně potvrdit že je k h.... :( :lol:

blah
Příspěvky: 860
Registrován: 23 úno 2005 08:50

Příspěvek od blah »

Anonymous píše:ABC tuning,nic super jsem o nich neslysel,jsou to mladi kluci,kteri vidi akorat prachy a auta videli jen z dalky.
Maji Flasher a tim delaji vsechno,ani nemaji horkovzdusnou pajku a nechavaji si ty jednotky delat jinde,jsem slysel.
Flashmotors,hm ty ceny maj az nejak moc niozky.Nejlevnejsi reseni neni vzdy nejlepsi.
Ja jsem si po dlouhy dobe procitani a o chipovani,nechal taky udelat octavku 66kW u www.xtuning.cz a uz to mam pres rok a je to v poho,nekouri a jede.nalitano 30tis.po cipu.
xtuning to je ten manik co vybehne s notebookem z koleji?
za kolik to dela? da se neco usmlouvat?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

začal som PEUGEOT 406 2.0HDi

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Začal sem jazdit v tuningu zalubilo sa mi to mam Peugeot 406 2.0HDI 110Ps.Dal som Remus DTM
rozmeri elektronov 205-85 R19
O.Z recing 205-85 R19
Dal som uš do toho 30000sk a viac teras si davam muziku ta bude stat ale 16000sk.

Uživatelský avatar
bitmapbrother
Příspěvky: 44
Registrován: 30 lis 2004 12:07
Bydliště: Vysocina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bitmapbrother »

abctuning FAQ
Jaké palivo mám po provedeném chiptuningu tankovat?

V případě dieselu samozřejmě naftu :-).

Také bionafta je vyhovující, ale bude patrný malý úbytek výkonu.

V případě benzínových motorů tankujte po provedení chiptuningu palivo s vyšším oktanovým číslem. To v reálu znamená, že pokud Vaše vozidlo potřebovalo dosud Natural 95, měli byste nyní jezdit na Natural 98.

V podstatě jde o zvýšení výkonu - Natural 98 má více energie a díky svému většímu oktanovému číslu ve větší míře zamezuje klepání motoru.

Řídicí jednotka má datové pole pro zapalování nastaveno o něco výše, takže větší výkon bude znatelný.
:?
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

Anonymous píše:Začal sem jazdit v tuningu zalubilo sa mi to mam Peugeot 406 2.0HDI 110Ps.Dal som Remus DTM
rozmeri elektronov 205-85 R19
O.Z recing 205-85 R19
Dal som uš do toho 30000sk a viac teras si davam muziku ta bude stat ale 16000sk.
no.. bomba..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

bitmapbrother píše:abctuning FAQ
Jaké palivo mám po provedeném chiptuningu tankovat?

V případě dieselu samozřejmě naftu :-).

Také bionafta je vyhovující, ale bude patrný malý úbytek výkonu.

V případě benzínových motorů tankujte po provedení chiptuningu palivo s vyšším oktanovým číslem. To v reálu znamená, že pokud Vaše vozidlo potřebovalo dosud Natural 95, měli byste nyní jezdit na Natural 98.

V podstatě jde o zvýšení výkonu - Natural 98 má více energie a díky svému většímu oktanovému číslu ve větší míře zamezuje klepání motoru.

Řídicí jednotka má datové pole pro zapalování nastaveno o něco výše, takže větší výkon bude znatelný.
:?
Pravdepodobne bolo myslene, ze zabranuje (obmedzuje) detonacne spalovanie..... 8)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“