Poslední návštěva: 13 pro 2019 13:33 Právě je 13 pro 2019 13:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
jelikož STS žere kapku olej (v manuálu od Northstar píšou, že to je vlastnost motoru když má najeto přez 100 000) je to tím že se usazuje karbon na stěnách válců. Napadlo mě nechat motor vyčistit takovým tím strojem co do motoru pumpuje nějakou čistící srágoru a zase jí odčerpává. Četl jsem o tom na forech v USA, někde sem to viděl, že to existuje i v ČR, chtěl sem se zeptat zda s tím nemáš nějaký zkušenosti (pozitivní/ negativní) - třeba když se ta srágoraj dostane do zdvihátek tak jestli až tam zas dám olej jestli to nemůže dělat nějakou rotiku ...

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Naposledy upravil MarauderZ28 dne 28 črc 2005 21:30, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
No pokud znas Zdendu Feigla tak ten mi doporucil (kdyz jsem mu rekl ze mi auto coudi modrej dym - tudiz logicky zere olej) pripravek Slick50... Stoji to asi 1200,- a uz to mam doma, jen se porad nemam k tomu to tam nalejt... :roll: Jemu to jiz pomohlo na dvou autech... Druhymu cloveku to treba nepomohlo... Tretimu zase ano... Nevim mno...

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 srp 2004 17:30
Příspěvky: 389
Bydliště: NORTH-EAST CZ
Jednou se někde řešilo odkarbonování motoru pomocí vstříkování vody do sání. Tuším že šlo o vštřik vody z 2L pet láhve do sání zhruba s polosešlápnutým plynem. Ale zkušenost s tím nemám žádnou takže to neberte jako návod poněvadž možná to není zrovna nejlepší způsob nebo přesně ten postup. Pokud někdo o tomhle postupu něco ví nebo má zkušenost tak sem s tím.

_________________
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
mno to bych udělal pak následně po tý "očistě" je fakt, že pokud tomu brutus naložím začoudí to ...

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
CCCO 1.8T píše:
Jednou se někde řešilo odkarbonování motoru pomocí vstříkování vody do sání. Tuším že šlo o vštřik vody z 2L pet láhve do sání zhruba s polosešlápnutým plynem. Ale zkušenost s tím nemám žádnou takže to neberte jako návod poněvadž možná to není zrovna nejlepší způsob nebo přesně ten postup. Pokud někdo o tomhle postupu něco ví nebo má zkušenost tak sem s tím.


To bylo s rozprasovacem + dat nakou rousku na saci manifold a nechat bezet motor snad kolem strednich otacek ted si nejsem jistej... :oops: Psal o tom kdysi Taboo..........

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:14 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2005 19:48
Příspěvky: 1640
vzdyt nato prodavaj spesl pripravek nalejes to mysto oleje ale nemam sti zkusenosti a neznam nikoho kdo by to zkusil


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
OK tady to je...

Taboo píše:
OK 8) , ale rad bych predem upozornil, ze bych nechtel slyset, ze to zni jako blbost anebo co si nekdo, kdo s tim nema zadne osobni zkusenosti, mysli a podobne, protoze myslet si a neco opravdu vedet na zakladech osobnich zkusenosti jsou uplne dve rozdilne veci. :lol:

Jedine, co clovek potrebuje, je sroubovak, spray bottle (jako se pouziva treba pro nektere domaci cistici prostredky) a vodu. Ano, obycejnou vodu. Zahrejte ten motor do normalni teploty, pak sundejte tu hadici air filtru do sani, vytocte a drzte ten motor v okolo 3K RPM a zacnete strikat tu vodu primo do sani toho motoru. Ta tryska na te nadobe by mela byt nastavena tak, aby ten spray byl co nejjemnesi a rozdelil se tak v tom sani do vsech cylindru rovnomerne. Nebojte se strikat tu vodu do toho sani i velice rychle - az do toho okamziku, kdy ten motor je temer na hranici, kdy nechce bezet. Proste, drzte tu klapku otverenou, strikejte tu vodu do toho sani - a kdyz ten motor zacne mit snahu se zastavit, tak mu dejte malou pauzu, aby se dostal zpet do otacek. Jak a proc to pracuje? Ta voda se v tech spalovacich komorach meni v paru - a pokud nekdo ma zkusenosti s cistenim neco vodni parou, tak vi, jak velice dobre to na uplne cokoliv pracuje. Vyhodou dekarbonizace vodni parou je, ze ten motor u toho bezi a ten rozpusteny nanos carbonu je vytlacen vyfukovymi ventily primo do vyfuku. Na rozdil od nejakych chemikalii, ktere se nalejou do valcu, kde se nechaji sedet pres noc (zatimco jejich vypary leptaji tesneni a injectory) a soucasne taky stekaji s tim rozpustenym karbonem temy cylindry pres krouzky pistu dolu do oil pan, ten proces cisteni tech pistu a spalovacich komor konci ve chvili, kdy clovek prestane to tech valcu vstrikovat tu vodu - a nic neni nasledovne nijak negativne ovlivneno. I presto, clovek by mel po tom cisteni vymenit i olej - jen pro pripad, ze by se do neho nejaka mala cast vody anebo toho rozpusteneho karbonu nejak dostala (ale ty sance jsou velice male, protoze ty pistni krouzky tesni mnohem lepe, kdy ten motor bezi - a ten karbon a i voda, ktera se treba nepremenila na paru je vypuzena z toho motoru s vyfukovymi plyny a na ceste se stejne vypari). Jak dloho a kolik vody tam strikat? Tak dlouho, kolik to zabere vyprazdnit dve 1L spray bottles. Jak jsem rekl, nebojte se jit i velice rychle, ten motor vam da vedet kdy tam tu vodu strikate prilis rychle.
Tento levny proces je vhodny pro uplne kazdy motor - s karburatorem anebo EFI. Lidi s V8 s karburatory si ani nehrajou s nejakou spray bottle, ale primo lejou tu vodu do toho karburatoru z nejakeho kelimku.
Je tam nejaky dukaz, ze to opravdu pracuje? I presto, ze ja pouzivam water injection a pote, co jsem sundal hlavu toho motoru (abych ji vymenil za jinou) jsem zjistil, ze ty pisty a spalovaci komory te hlavy vypadaly uplne jako nove, tak jsem se sam chtel o tech ucincich te dekarbonizace vodou chtel presvedcit u jineho auta (Eagle Talon), ktere jsme koupili na soucastky a meli jsme v umyslu ten motor stejne rozebrat. Ja mel za ty roky desitky tech 4G63 motoru rozebranych, tak dobre vim, jak "normalni" hlava a pisty po nejakych 100 tisic mil vypadaji, ale po tom cisteni karbonu vodni parou a pote, co jsme sundali tu hlavu, ty pisty a spalovaci komory vypadaly, jako by na tom motoru bylo jen nejakych 10 mil. Takze ano, ono to opravdu pracuje - a velice dobre. Ja se mel o tom sam moznost presvedcit na vlastni oci.
:wink:

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
Bulda píše:
vzdyt nato prodavaj spesl pripravek nalejes to mysto oleje ale nemam sti zkusenosti a neznam nikoho kdo by to zkusil


to je úplně na něco jinýho ...

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
aha super jen musím dát pozor aby za autem nikdo nestál aby mu nějakej kus karbonu nepřerazil nohu :o)

aha teď sem to dočetl - sláva nemusím kupovat ani rozprašovač naleju to tam rovnou z flašky :o) - ne joke :o))

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Naposledy upravil MarauderZ28 dne 28 črc 2005 21:22, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
MarauderZ28 píše:
aha super jen musím dát pozor aby za autem nikdo nestál aby mu nějakej kus karbonu nepřerazil nohu :o)


Pokud jdes do ty "vodni" dekarbonizace tak dej potom vedet jak jsi dopadl...

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 srp 2004 17:30
Příspěvky: 389
Bydliště: NORTH-EAST CZ
Myslím, že ten Slick a podobné přísady nebo použití hustějšího oleje jsou možná vhodné pro prodej vozu nebo dočasné řešení problému. Když už je ten motor nějakým způsobem opotřebený nebo vyběhaný tak tam asi ty přísady ten chybějící materiál nenahradí. Možná to je dobrá ochrana motoru, ale zázraky neudělá. I když v jedné reklamě jezdil civic 200km bez oleje a v poho. :lol: Pan Zemi to asi zkoušel :?:

_________________
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
zejtra to v Koněprusích na dílně udělám, jedu tam oživit E39 M5 po dnešní operaci

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
CCCO 1.8T píše:
Myslím, že ten Slick a podobné přísady nebo použití hustějšího oleje jsou možná vhodné pro prodej vozu nebo dočasné řešení problému. Když už je ten motor nějakým způsobem opotřebený nebo vyběhaný tak tam asi ty přísady ten chybějící materiál nenahradí. Možná to je dobrá ochrana motoru, ale zázraky neudělá. I když v jedné reklamě jezdil civic 200km bez oleje a v poho. :lol: Pan Zemi to asi zkoušel :?:


:? To je vtip? :D Ty zrejme myslis ty trapaky s Teleshoppingu a jejich pripravek PS23. :roll: Prdel je ze to prej vazne funguje to je vid? Az budes pochybovat tak se me pak zeptej kdo mi o tom rekl... Videl to pry na vlastni bulvy a testovaci kara bylo Favo... :lol:

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 srp 2004 17:30
Příspěvky: 389
Bydliště: NORTH-EAST CZ
Tak přece jsem měl pravdu :lol:

_________________
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:32 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2005 19:48
Příspěvky: 1640
Zemi píše:
CCCO 1.8T píše:
Myslím, že ten Slick a podobné přísady nebo použití hustějšího oleje jsou možná vhodné pro prodej vozu nebo dočasné řešení problému. Když už je ten motor nějakým způsobem opotřebený nebo vyběhaný tak tam asi ty přísady ten chybějící materiál nenahradí. Možná to je dobrá ochrana motoru, ale zázraky neudělá. I když v jedné reklamě jezdil civic 200km bez oleje a v poho. :lol: Pan Zemi to asi zkoušel :?:


:? To je vtip? :D Ty zrejme myslis ty trapaky s Teleshoppingu a jejich pripravek PS23. :roll: Prdel je ze to prej vazne funguje to je vid? Az budes pochybovat tak se me pak zeptej kdo mi o tom rekl... Videl to pry na vlastni bulvy a testovaci kara bylo Favo... :lol:
tak to je vostry tam sou takovy zvasti az to neni mozny ze nato nekdo zkoci to proste nejde


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
Bulda píše:
Zemi píše:
CCCO 1.8T píše:
Myslím, že ten Slick a podobné přísady nebo použití hustějšího oleje jsou možná vhodné pro prodej vozu nebo dočasné řešení problému. Když už je ten motor nějakým způsobem opotřebený nebo vyběhaný tak tam asi ty přísady ten chybějící materiál nenahradí. Možná to je dobrá ochrana motoru, ale zázraky neudělá. I když v jedné reklamě jezdil civic 200km bez oleje a v poho. :lol: Pan Zemi to asi zkoušel :?:


:? To je vtip? :D Ty zrejme myslis ty trapaky s Teleshoppingu a jejich pripravek PS23. :roll: Prdel je ze to prej vazne funguje to je vid? Az budes pochybovat tak se me pak zeptej kdo mi o tom rekl... Videl to pry na vlastni bulvy a testovaci kara bylo Favo... :lol:
tak to je vostry tam sou takovy zvasti az to neni mozny ze nato nekdo zkoci to proste nejde


Samozrejme neslo o ten PS23, ale o Slick50. Proste prijeli frajeri... Nalili do kary Slick50... Sundali vanu... Radili s tim dejme tomu 15minut a pak vanu opet nahodili... Spokojene odjeli domu a spokojene zijou az dodnes... :( Kdo se tomu chce smat at se tomu smeje... Radsi toho cloveka co mi o tom rekl jmenovat nebudu pac jsou tu jisty jedinci kteri by si ho brali bezduvodne do huby jako "hloupeho naiva" a to bych nerad... :(

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 črc 2005 15:55
Příspěvky: 59
Bydliště: Český Těšín
a neco pro diesly??? jde to taky udelat s to vodou???? nebo je na to uplne jiny zpusob?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
do dízlů se to stříká vapkou :o)

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 10:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Já o tom čet ve slovenskym autoutningu. Nevim co to bylo za přípravek, ale vylili olej z fábie, nalili tam tu sračku a jezdili. Nevim jak dlouho, ale bylo to dost a vidělo to tam hodně lidí..........

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
na Slick 50 sem dostal pár zápornejch refencencí, na http://www.bishopsoriginal.cz/ zatim samý kladný

jinak dobrá dekarbonizace je prohnat to konstantně ve vysokejch točkách třeba čtvrt hodiny :)

pak už jen nainstalovat další trysku do sání a občas tam fouknout trošku vody a motor jak novej :)

jinak s tou dekarbonizační srágorou má myslim zkušenosti alp tady odsud

_________________
Shark Racing team


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 10:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 lis 2004 14:16
Příspěvky: 727
Voda do sání má i jinou funkci než čisící
Tady popsáno v článku jakto funguje ve WRC.
http://www.motorhome.cz/rally/index.php ... &Itemid=52


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 11:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 15:44
Příspěvky: 81
Bydliště: Bratislava
Ritchma píše:
Já o tom čet ve slovenskym autoutningu. Nevim co to bylo za přípravek, ale vylili olej z fábie, nalili tam tu sračku a jezdili. Nevim jak dlouho, ale bylo to dost a vidělo to tam hodně lidí..........


Hej, ten prípravok sa vola Univerzálny modifikátor a vyrába sa v Rusku.
Predviedli ho na našej akcii Kopec 2005, na štarte to naliali do motora Fabie, nechali chvíľu bežať, potom vypustili olej a vybehli s tým hore a dolu traťou. Nie príliš rýchlo, ale ani krokom. Zopakovali to ešte raz, po zhruba dvoch hodinách. Potom naliali olej a išli domov.. :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 12:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2005 15:10
Příspěvky: 664
Bydliště: turnau
newim ja bych tydle pripravky do motoru nelil..sice necemu zamezi ale zase znici -snizi jiny prisady v oleji,..

_________________
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2004 19:09
Příspěvky: 1828
Bydliště: New Jersey
Tak tohle je zajímavý téma,docela by mě zajímalo co taková vodní dekarbonizace udělá s katalyzátorem :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 20:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2004 18:52
Příspěvky: 8745
Bydliště: 608372848
Luckyboy-L píše:
Tak tohle je zajímavý téma,docela by mě zajímalo co taková vodní dekarbonizace udělá s katalyzátorem :?


Hm tak ten musi na chvili ven predpokladam... :lol: Mozna ale ne... Buh vi...

_________________
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2004 15:23
Příspěvky: 1811
Bydliště: Dobříš
Vodní dekarbonizci sem zkusil a šlo to přesně tak jak Taboo popsal,z vejfuku šlo moře páry a volejíček je čisťounkej jak svině bál sem se toho ale nakonec sem strach překonal.....Jinak ještě mám v motoru přípravek od bishops original a kdo che může se kouknout na barvu oleje při najetejch 250 tisíc na tachometru....Jinak dolejvám půl litru mezi výmněnama.....Teď mám najeto 3000 po výměně a neni na měrce skoro ani vidět... :idea:

_________________
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 26 bře 2012 17:02, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 21:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
jj na to sem se chtěl zeptat taky + asi budu vstřikovat destilku ta nemá minerály, jo koupil sem v Bauhauzu super rozprašovač takovej jak se naleje voda natlakuje a pak stříká sám ...

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2004 19:09
Příspěvky: 1828
Bydliště: New Jersey
Zemi píše:
Luckyboy-L píše:
Tak tohle je zajímavý téma,docela by mě zajímalo co taková vodní dekarbonizace udělá s katalyzátorem :?


Hm tak ten musi na chvili ven predpokladam... :lol: Mozna ale ne... Buh vi...


Snad nám někdo zasvěcený odpoví :pray:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
1. žádnej Slick bych nikdy do motoru nenalil, jsou to obvykle samý děsný sračky který buď tvrdí, že fungujou na principu teflonu (a přitom ho ani neobsahují, kdyby jo, skončil by všechen ve filtru) a nebo fungujou na principu chloru (což způsobí degeneraci oleje a korozi motoru). Jediný co to jakž takž dokáže je na nějakou dobu utěsnit trochu vůle, takže vylágrovanej motor se chvilku tváří že je v super stavu.

2. Bishop má na dekarbonizaci motoru nějakou "vodičku", dle mýho je to na trhu jedno z mála co asi bude mít nějakej kladnej efekt, ale čert ví...

3. občas je dobrý motor protáhnout ve vyšších otáčkách, pokud není všechno zanesený karbonem jako komín sazema, tak to nějakej ten neřád spálí a je pokoj, jinak viz Taboo a jeho vodní očista.

4. nevěřte reklamám a akcím typu "jezdíme bez oleje", je to tak děsná hovadina, že se divím, že na to někdo vůbec může naletět. Ten sajrajt má zhruba stejný mazací vlastnosti jako vazelína, jinak nic. Do motoru používejte kvalitní olej, kvalitní filtry (to není sranda, některý strašně levný olejový filtry hovno filtrujou), dodržujte intervaly výměn a pokud máte motor KO, kupte jinej nebo udělejte GO, žádná přísada motor nikdy ještě nikomu neopravila a pochybuju, že to někdy nějaká v budoucnu dokáže (možná kdyby obsahovala nanoboty, ale v době kdy tohle bude technologicky proveditelný už budem lítat běžne na Mars).

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Majestic-12 [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů