Poslední návštěva: 12 pro 2019 12:12 Právě je 12 pro 2019 12:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 10:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
.. "a pritom takova blbost" ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 12:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Tak po dalším hledání dle cas je ronsonol - z 99% solventní nafta,ale "lehká" Oni jsou jí totiž 3druhy(lehká,střední,těžká) podle teploty varu.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
..a teploty vznietenia ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 12:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Do toho SF se používá ta lehká, ne? U čističe Techron je zmiňovaná lehká, ale u SF se píše jen nafta.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 14:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Tak SF objednáme z ebay. Ne že bych to potřeboval :lol:
Na beton je ronsonol tady je specifikace http://www.local510.org/msds_sheets/Ronsonol_MSDS.pdf

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Nemám teď čas to celé pročítat, ale v kapitole Potential Substitutions zmiňuje naftu a použil tu střední naftu, ale zmiňuje tam, že je možné použít lehkou i těžkou. Navíc zmiňují palivo do zapalovačů a palivo do těch vařičů (což u nás je ten technický benzin), tak to asi bude něco jako ten Ronsonol.
http://hildstrom.com/projects/seafoam/

Objednat se to dá, ale když to jde udělat i doma... :D

Edit: Lehká solventní nafta by měl být technický benzin, viz
Citace:
Obchodní název:
Technický benzín 80/110
Chemický název:
Solventní nafta (ropná), lehká alifatická; nízkovroucí benzínová frakce


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 17:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2013 21:23
Příspěvky: 56
Já jsem slyšel chválu na TEC 2000 a ten se z většiny skládá z petroleje: http://www.tec-2000.co.uk/edit/blocks/i ... s-2013.pdf
Neni to teda univerzální na všechno jako SF, ale určený jenom do oleje.
A taky už jsem slyšel o lidech co na proplach přimíchají do oleje trochu nafty. Myslel jsem že je to blbost, ale asi na tom něco bude..

Akorát celkově je ten proplach motoru diskutabilní, protože u hodně zasranýho motoru by se prý mohlo něco uvolnit a ucpat třeba sací koš a u čistýho motoru to zase nemá cenu dělat :D
Já bych asi začal zkráceným intervalem výměny oleje, tím se nemůže nic zkazit.

_________________
Clio 172 ph1


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 18:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Flp píše:
Akorát celkově je ten proplach motoru diskutabilní, protože u hodně zasranýho motoru by se prý mohlo něco uvolnit a ucpat třeba sací koš a u čistýho motoru to zase nemá cenu dělat :D
Já bych asi začal zkráceným intervalem výměny oleje, tím se nemůže nic zkazit.

8)
Ja zastavam ten samy nazor. S tim ucpanim saciho kose moc nesouhlasim (ten ma vetsinou vysokou propustnost a jeho sito zachyti jen pomerne velke castice), ale cokoliv tim sacim kosem projde pote projde olejovym cerpadlem, kde zpusobuje vsemozny oder a pote zacne zanaset olejovy filtr. To, co se uvolni a rozpusti zase za olejovym filtrem muze skoncit kdekoliv v motoru, v mistech velice malych toleranci jako jsou prave hydraulicke lifters, kanaly ojnic urcene k ostriku sten valcu, samotne ostrikovace sten valcu, privod oleje do turba, jeho loziska, etc. Uvolneni a rozpusteni tech usazenim v motoru proste muze mit naprosto opacny ucinek nez byl puvodni zamer a ten motor naopak zanest v mistech jeho nejnizsich toleranci.

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Takže se na to mám vybodnout a nemám dělat ani to čištění tou vodou? :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 20:29 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1352
Bydliště: Praha venkov
1.8T 132kW , u toho pomůže už jedině kompletní rozborka a reinkarnace všech dílů :D :D

Obrázek

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 28 úno 2016 23:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Tu koncernovou pidi díru prostě nepochopím... :lol:

Pro srovnání můj motor, obě varianty olejové vany:

Obrázek

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 29 úno 2016 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5343
Bydliště: Praha 13
alespon to cloveka donuti sundat vanu a pekne si vycistit motor :rock:

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 29 úno 2016 16:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Gooder píše:
Takže se na to mám vybodnout a nemám dělat ani to čištění tou vodou? :D

To je tve vlastni rozhodnuti. Zdravy motor (se spravne fungujicimi EGR a PCV systemy) s pravidelne menenym olejem a udrzbou (jako vymena air filtru, PCV valve, zapalovacich svicek, dekarbonizace EGR ventilu, etc.) prokazatelne nema sebemensi problemy bez nejakeho vnitrniho cisteni bezet po cele stovky tisicu mil. Pokud je ten motor zaneseny karbonem a bahnem, tak je problem nekde jinde a odstranujes pouze nasledky toho problemu bez jeho reseni. To cisteni at uz pomoci SeaFoam anebo vodni pary pracuje pouze v pripadne tenke vrstvy karbonu usazeneho na pistech, ventilech a povrchu spalovaci komory, ktera ale jinak ten motor nijak podstatne neovlivnuje. Zvaz to, ze saci ventily, pisty a spalovaci komora je kazde dve otacky oplachovana palivem. Pokud jsou saci kanaly, ventily, zapalovaci svicky anebo pisty zanesene usazenym bahnem, tak je na nejakou SeaFoam anebo vodu uz trochu pozde. Zkusit to muzes, ale otazkou je co na to rekne treba katalyticky konverter. Zcela uprimne, SeaFoam neni zadny velky zazrak, ktery by v tom motoru behem nekolika minut promenil vse na zrcadlo.
luke.bean píše:
1.8T 132kW , u toho pomůže už jedině kompletní rozborka a reinkarnace všech dílů :D :D

To spise vypada na dlohodobe pouziti nejakych tech zazracnych olejovych prisad a "prestaveb motoru v lahvi", ktere se ve stejne bahno rady rozkladaji. Pri pravidele vymene oleje by to sito melo zachytit pouze supinky kovu, ale k tomu jsou magneticke vypustne zatky.

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 01 bře 2016 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Na šupinky kovu jsou myslím ty otvory pořád příliš velké, ty zpravidla zachytí až filtr. Resp. pokud začne sítko zachycovat kov tak velký, že už sítkem neprojde, je něco hodně špatně :D Pokud motor bral olej a vznikala na pístech a ventilech vrstva karbonu, teoreticky stačí dlouhodobě (po odstranění závady samozřejmě) jezdit s kvalitním palivem co obsahuje čistící přísady a ono se to postupně "vyžere" a vyčistí taky.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 01 bře 2016 15:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Takze ted budeme argumentovat o definici "supinek", kterymi se udajne nedaji nazyvat odlomene male tenke kousky kovu, ktere byly pri vyrobe vytlaceny ze spar forem hlavy a bloku (anebo jsou zpusobene samotnym opracovanim nekterych ploch) a s vyjimkou stavitelu zavodnich motoru se je nikdo nenamaha obrousit a odstranit, coz zakonite neznamena, ze je neco "hodne spatne". My tomu prebytecnemu materialu rikame "flashing" a naopak je zcela bezne, ze jeho odlomene kousky clovek prilezitostne najde usazene v situ saciho kose anebo na dne olejove vany (a mylne se domniva, ze pochazi z nejakych pohyblivych spojeni motoru).

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 01 bře 2016 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
V tom případě s tím nemám problém. Já z toho právě původně pochopil, že by snad mělo jít o "vyházené" kusy ložisek nebo odlámané hrany apod. Což běžně za provozu jistě nevzniká :)

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 01 bře 2016 22:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5343
Bydliště: Praha 13
u 1,8t je to bezna vec v cr protoze lidi setri na oleji a jeho kilometrove vymene, nedochlazuji turbo atd a vysledek je vsem znam... :D

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: for Taboo a i ostatní :o)
PříspěvekNapsal: 01 bře 2016 23:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Taboo: Podstatné je to pravidelná výměna oleje, údržba a palivo. Bohužel nevím, co do toho předchozí majitel dával. Sací koš i vana vypadaly relativně dobře, ale víko hlavy už bylo nic moc. Tankuju Benzinu Vervu (N100), což je dle testu jedno z nejlepších paliv u nás (auto má předepsaný N98) a olej měním maximálně při 10t km, teď dvakrát po 5t km. Olej byl vždy Valvoline nebo Millers Oil. Na tuhle výměnu mám Sunoco, které tam chci na max 3t km a pak půjde ven a dám buď Millerse nebo Mobil 1, zatím zachovám 5W40 a uvidím, co na to teplota oleje. Turbo taktéž dochlazuju, nad 2200ot nejdu, pokud nemá olej alespoň 70°C, turbo netlačí nad 0bar, dokud nemám olej na 80°C. Takže si myslím, že auto nezanedbávám. Se Seafoam jsem četl u 1.8T dobré zkušenosti, tak to zkusím (:

Věci na Seafoam doma mám, takže to zvážím a uvidím.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů