for Taboo a i ostatní :o)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

tomoking píše:
barbucha píše:Nevím to jistě, ale mám pocit že při odpojení váhy vzduchu se ECU přepne do nouzovýho režimu a palivo dávkuje jen podle otáček a polohy škrtící klapky. Akorát dojde k omezení maximálních otáček, ale to je asi u každýho auta jiný. Proto je rozdí mezi tím jestli MAF nefunguje korektně nebo je odpojenej. Takže pokud váhu vzduchu odpojíte od konektoru, tak motor jakžtak poběží.
u Imprezy to funguje tak: pokud vahu pri bezicim motoru uplne odpojis tak motor chcipne ........ pak ho sice nastartujes ale po pridani plynu hned chcipne (na tom principu funguje muj home made pridavny imobilizer )
Asi je to u každýho auta jiný. U 200SX co jsem měl šel motor po odpojení váhy vytáčet jen do 3000ot/min

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

GTRunner píše:
MarauderZ28 píše:for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
Ja tady neresim "picovinu". A krome toho jsem nikde nenapsal ze odpojit od kabelu ale sundat vahu vzduchu...nauc se cist.
I kdybys ho neodpojil, co myslis ze bude merit ta vaha, kdyz se ti tam bude povalovat?? Budes do te vahy foukat, nebo co? :lol: :lol:
nejlepší je prodloužit kabely a požádat někoho ať s tím běhá kolem auta a nasává vzduch :lol:
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

CCCO 1.8T píše:
GTRunner píše:
MarauderZ28 píše:for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
Ja tady neresim "picovinu". A krome toho jsem nikde nenapsal ze odpojit od kabelu ale sundat vahu vzduchu...nauc se cist.
I kdybys ho neodpojil, co myslis ze bude merit ta vaha, kdyz se ti tam bude povalovat?? Budes do te vahy foukat, nebo co? :lol: :lol:
nejlepší je prodloužit kabely a požádat někoho ať s tím běhá kolem auta a nasává vzduch :lol:
Nebylo by lepší kdyby na to prďěl? :lol:

Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgeos »

TAk sem to zkusil. A´t dělám co dělám, u mojí mazdy 626 prostě motor po sundání hadice z váhy vzduchu zdechne (ať je zapojená nebo ne). Žádný nouzový režim. Prostě chcípne a to hned. A do váhy lít vodu nebudu. Ještě mě tak napadá odpojit odvětrání z vent. víka která vede do tubusu sání hned za váhou a sypat to přímo před klapku.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Georgeos píše:TAk sem to zkusil. A´t dělám co dělám, u mojí mazdy 626 prostě motor po sundání hadice z váhy vzduchu zdechne (ať je zapojená nebo ne). Žádný nouzový režim. Prostě chcípne a to hned. A do váhy lít vodu nebudu. Ještě mě tak napadá odpojit odvětrání z vent. víka která vede do tubusu sání hned za váhou a sypat to přímo před klapku.
mě to dělalo to samí pokud vodpojim váhu na volnoběh,tak mi to zdechne,proto potřebuješ asistenci,vytočit motor na cca 3000 otáček a pak váhu sundat....mě to pak udrží otáčky,jakmile pustim plyn,tak mi to zdechne....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

pokud napisu picovinu tak me neukamenujte ale mam pocit , ze to ma logiku
: mam v motoru karbon - ten tvori urcitou vrstvu. Pokud mi bude motor zrat olej a ja ho jeste "odtesnim" odstranenim karbonove vrstvy ..... nebude mi takovy motor zrat olej jeste vic ??? :wink:


Znate ty pripady lidi co jezdili na mineralni olej pak z duvodu performance (ci spise blbosti) nalili syntetiku , ktera jim odstranila nanosy ve valci a motor zacal zrat olej jako prase ...... udelal to tak kamos na Pazoutovi 605 v turbodizlu


.
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

Georgeos píše:TAk sem to zkusil. A´t dělám co dělám, u mojí mazdy 626 prostě motor po sundání hadice z váhy vzduchu zdechne (ať je zapojená nebo ne). Žádný nouzový režim. Prostě chcípne a to hned. A do váhy lít vodu nebudu. Ještě mě tak napadá odpojit odvětrání z vent. víka která vede do tubusu sání hned za váhou a sypat to přímo před klapku.
Koukam ze nase mazdy to maji jinak nez vsechna ostatni auta... :shock:
Holt mazda je mazda.. :lol: :lol:
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

tomoking píše:pokud napisu picovinu tak me neukamenujte ale mam pocit , ze to ma logiku
: mam v motoru karbon - ten tvori urcitou vrstvu. Pokud mi bude motor zrat olej a ja ho jeste "odtesnim" odstranenim karbonove vrstvy ..... nebude mi takovy motor zrat olej jeste vic ??? :wink:


Znate ty pripady lidi co jezdili na mineralni olej pak z duvodu performance (ci spise blbosti) nalili syntetiku , ktera jim odstranila nanosy ve valci a motor zacal zrat olej jako prase ...... udelal to tak kamos na Pazoutovi 605 v turbodizlu


.
Je to přesně tak, ale záleží na tom, kde se karbon usadil, jak dlouho tam je a jak výrazně se na tom motoru podepsal. Na starým čmoudíkovi když odstraníš karbon, tak ti z toho motoru vyteče všema dírama jako bys ho prostřelil brokovnicí. Navíc karbon co se odloupe a nezachytí se do filtru se pak usadí v místech kde se mu to líbí nejvíc, což jsou pánve ložisek klikovy a podobný místa.

U motoru co už žere olej je zbytečný odstraňovat karbon, tam už to chce nějakej servisní zásah.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Probe GT má motor z Mazdy, pokud se odpojí kabel od váhy resp. Probe (Mazda) má VAF tak chcípne pokud se ale odpojí váha a nechá se připojenej kabel jede to v pohodě ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgeos »

MarauderZ28 píše:Probe GT má motor z Mazdy, pokud se odpojí kabel od váhy resp. Probe (Mazda) má VAF tak chcípne pokud se ale odpojí váha a nechá se připojenej kabel jede to v pohodě ...
Nevím jak je to u 16v GT nebo u 2,2 12V ale u mího motoru 8V 66kW 2.0 prostě zdechne. Kabely do váhy byly připojený. Prostě sem z ní jen sundal hadici a chcípne. A pro toho, kdo mi bude tvrdit že mám šlápnout na plyn, tak to je právě ta píčovina. Měl sem motor vytočenej na 3500 rpm a po sundánmí hadice okamžitě chcípnul. Pokud tou váhou neprotéká žádný motorem nasávaný vzduch tam mi prostě okamžitě zdechne motor nezávisle na tom jestli je ve váze zapojen kabel nebo ne (bez kabelu chcípne samosebouo taky).
Ale myslým že nemám měření protékaného vzduchu odporovým drátem ale nějakou klapkou (jestli to říkám správně - nejsem takovej technik) takže možná tam by mohl být problém.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:03, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Georgeos píše:
MarauderZ28 píše:Probe GT má motor z Mazdy, pokud se odpojí kabel od váhy resp. Probe (Mazda) má VAF tak chcípne pokud se ale odpojí váha a nechá se připojenej kabel jede to v pohodě ...
Nevím jak je to u 16v GT nebo u 2,2 12V ale u mího motoru 8V 66kW 2.0 prostě zdechne. Kabely do váhy byly připojený. Prostě sem z ní jen sundal hadici a chcípne. A pro toho, kdo mi bude tvrdit že mám šlápnout na plyn, tak to je právě ta píčovina. Měl sem motor vytočenej na 3500 rpm a po sundánmí hadice okamžitě chcípnul. Pokud tou váhou neprotéká žádný motorem nasávaný vzduch tam mi prostě okamžitě zdechne motor nezávisle na tom jestli je ve váze zapojen kabel nebo ne (bez kabelu chcípne samosebouo taky).
Ale myslým že nemám měření protékaného vzduchu odporovým drátem ale nějakou klapkou (jestli to říkám správně - nejsem takovej technik) takže možná tam by mohl být problém.
dej sem foto tý váhy ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Nepředstavujte si,že máte na třecích plochách válců nějaký šlupky karbonu to je blbost!!!!!Proč při zmněně oleje z minerálu na sintetiku začal motor olej papat.To je jednoduchý,neni to tim,že rozpustí ty milimetrový nánosy karbonu :lol: :lol: :lol: ale tim,že má menší hustotu a tudíž netěsnosti mezi válcem a pístníma kroužkama neutěsní jako minerál ale prosákne do spalovacích komor.
Jinak karbon se usazuje hlavně ve vejfuku a na vejfukovejch ventilech a ve spalovqacích prostorech ale ne na stěnách válce a samo že v olejový vaně.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak mě tvrděj, že u Northstaru se karbon usazuje právě tam, ale na vlastní oči sem to neviděl :o)))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgeos »

MarauderZ28 píše:
dej sem foto tý váhy ...
Obrázek
Obrázek
Obrázek

uvnitř tý váhy je pak klapka která se otevírá podle vellikosti proudícího vzduchu. Od doby co sem dal konus je i občas slyšet její zaklapnutí když vypnu motor.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jasnně tohle je VAF kapku jinak to funguje než MAF nebo MAP, zkus až to odpojíš do tý klapky strčit prstem aby byla přiotevřenná kapku to by mohlo pomoct aspoň u Miáty to funguje ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Georgeos
Příspěvky: 726
Registrován: 15 kvě 2004 17:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Georgeos »

jj, díky
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím :)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

for marauderZ28: priste az budes psat podobny veci, tak se radsi predtim ujisti ze mas pravdu, jo?...
MarauderZ28 píše:for GTRunner: hele až to někdy zkusíš v praxi tak pak mluv zatím pindáš kraviny...

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

To jsem byl ja..
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

nemám se o čem ujišťovat tuhle Mazďáckou "váhu" vzduchu sem měl na 2 autech a vždy to šlo ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

noa teda kdyz mam vahu vzduchu jako mazda s tou klapkou a za ni turbo a potom skrtici klapku to jako mam strikat vodu pred turbo to se mi moc nezda myslimze je to podobnej system jakej ma krosmen na theme (alfa V6 turbo), bez vahy to chcipne nebot kdyz je potevrena vaha tak teprve protom se pusti palivove cerpadlo...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

semysak píše:noa teda kdyz mam vahu vzduchu jako mazda s tou klapkou a za ni turbo a potom skrtici klapku to jako mam strikat vodu pred turbo to se mi moc nezda myslimze je to podobnej system jakej ma krosmen na theme (alfa V6 turbo), bez vahy to chcipne nebot kdyz je potevrena vaha tak teprve protom se pusti palivove cerpadlo...
Určitě jde před klapku nějaká hadice pro oděvtrávání ventilových vík nebo klikové skříně nebo nějakej podtlak, kterej je možný dočasně odpojit (například pro měřák podltaku/přetlaku v sání). Pak vezmeš PET flašku s vodou, hadičku strčíš do flašky s vodou aby byla ponořená, druhej konec do toho sání a motor si tu vodu "vypije" sám.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Nalancii sem to nedělal,mám najeto dva tisíce km po kompletaci motoru.....
Ale na pumě jo a šlo to ok...
Obávám se ale že mezi turbem a motorem nebude žádnej podtlak ale pouze přetlak,jediná možnost rozpojit a růčo váhu pootevřít....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Krosmen píše:Nalancii sem to nedělal,mám najeto dva tisíce km po kompletaci motoru.....
Ale na pumě jo a šlo to ok...
Obávám se ale že mezi turbem a motorem nebude žádnej podtlak ale pouze přetlak,jediná možnost rozpojit a růčo váhu pootevřít....
Ono ti tlačí turbo i na voloběh ? :D Navíc mě například na Supře turbo na neutrál nesepne snad vůbec a ten motor je slušnej vysavač, takže toho, že by ti plival vodu zpátky se nebojím.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

za klapkou mam na volnobeh podtlak 0.5 baru vodu bych asi nalil ovladacim podtlakem od BOV akorat nevim jestli se dostane do vsech valcu rovnomerne..., na neutral mi turbo netlaci vubec

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

semysak píše:za klapkou mam na volnobeh podtlak 0.5 baru vodu bych asi nalil ovladacim podtlakem od BOV akorat nevim jestli se dostane do vsech valcu rovnomerne..., na neutral mi turbo netlaci vubec
na neutral zaturuj a po otevreni do BOV strc dreveny klin a pak to tam aplikuj (ja to udelam VAPkou na nizkej tlak .... nohou budu turovat a rukou prez okno budu spinat VAPku jejiz konec bude v BOVu :wink:

.... myslel jsem pro tuto operaci vyhodit cely BOV ale pak by to prisavalo hodne "falesneho" vzduchu mimo MAF a jelo by to na prilis chudou smes ....
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

na volnoběh to nejde,motor uleješ,aby to bylo ok,musíš mít cca 3000 otáček a to ti turbo už docela i bez zatíženýho motoru fouká....Přes BOV to neni blbej nápad..... 8) 8) 8)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

pri neutralu mam pri 3000 otackach malej podtlak cca 0.1 baru, takze odpojim tenkou hadicku co vede podtlak do bov (je tesne za skrtici klapkou) a tudy by to mohlo tu vodu prisat uvidim jestli se k tomu dostanu jeste tendle tyden...

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

ha to sem byl ja ten anonymni

oprava pri 3000 ot mam podtlak 0.5 baru pri stani, tou ovladaci hadickou to tam urcite pujde pekne to z ni saje

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

kluci kolik tý vody jste tam prohnali?
na začátku v tý citaci Tabooa je "dve 1L spray bottles"... nezáleží taky na objemu? to mám svym 4-hrnkem prolejt to samý co třeba Maradeur V8čkou (ten tušim dokonce 2,5L)?
nebo je to šumák a je prostě ozkoušeno, že ty 2L na to bohatě stačí?
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“