Palivová soustava
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Palivová soustava
Tak jsem tu zase s jednim tematem...
Mam tu hned nekolik problematik, na jejichz reseni jsem neprisel, takze rad bych slysel nazor napr. Taboo nebo nekoho kdo se vyzna.
Budu mluvit o kompletni prestave palivoveho systemu.
Zajimalo by me, jak to chodi pri pouziti collector tank - ciste teoreticky, nejaka pumpa tam musi dodat palivo, a nejaka zase ho vysat a poslat ke vstrikum.Privod paliva do collector tanku bych teoreticky dal zezhora, odvod k injectorum zdola. Je to spravne? Pak jeste nahoru dat jednu hadici, ktera popr. povede zbytecne palivo zpet do fuel tank. Jaky ma byt pomer cerpajich sil paliv. cerpadel co vedou palivo do collector tanku a odcerpavaji zase z collector tanku ke vstrikum? Jako dalsi vec, konkretni umisteni fuel press. reguletor a jak zridit odtok nepouziteho paliva zpet do collecotor nebo fuel tank. Lze to udelat teoreticky jako s manualnim boost controlerem? Da se jeste pred fuel rails, bude to vlastne Tcko, jeden vstup, jeden vystup ke vstrikum a jeden vystup ktere bude uposutet palivo..? Ale ted mi zase vznika zadrhel... vzdyt fuel rails je ale pruchozi... A nepouzite palivo jde zpet do nadrze, takze jak se tam muze udrzet tlak?
A jako posledni problematika, je nejaky rozdil cerpadel inner a outer type? (inner= pouziti jako klasicka pumpa, vevnitr palivove nadrze, outer= umisteni mimo palivovou nadrz.)
Prosim bez OT, jen veci k tematu
Mam tu hned nekolik problematik, na jejichz reseni jsem neprisel, takze rad bych slysel nazor napr. Taboo nebo nekoho kdo se vyzna.
Budu mluvit o kompletni prestave palivoveho systemu.
Zajimalo by me, jak to chodi pri pouziti collector tank - ciste teoreticky, nejaka pumpa tam musi dodat palivo, a nejaka zase ho vysat a poslat ke vstrikum.Privod paliva do collector tanku bych teoreticky dal zezhora, odvod k injectorum zdola. Je to spravne? Pak jeste nahoru dat jednu hadici, ktera popr. povede zbytecne palivo zpet do fuel tank. Jaky ma byt pomer cerpajich sil paliv. cerpadel co vedou palivo do collector tanku a odcerpavaji zase z collector tanku ke vstrikum? Jako dalsi vec, konkretni umisteni fuel press. reguletor a jak zridit odtok nepouziteho paliva zpet do collecotor nebo fuel tank. Lze to udelat teoreticky jako s manualnim boost controlerem? Da se jeste pred fuel rails, bude to vlastne Tcko, jeden vstup, jeden vystup ke vstrikum a jeden vystup ktere bude uposutet palivo..? Ale ted mi zase vznika zadrhel... vzdyt fuel rails je ale pruchozi... A nepouzite palivo jde zpet do nadrze, takze jak se tam muze udrzet tlak?
A jako posledni problematika, je nejaky rozdil cerpadel inner a outer type? (inner= pouziti jako klasicka pumpa, vevnitr palivove nadrze, outer= umisteni mimo palivovou nadrz.)
Prosim bez OT, jen veci k tematu
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Camaro má s kompresorem 2 pumpy inner v klasický nádrži a inline pak po cestě ku vstřikům (asi 1m od inneru) zvýšení tlaku zajišťuje FMU který je na vracáku line do nádrže a je regulovaný podtlakem. Každopádně tím sem Ti asi moc neomohl ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jinak ted jsem si uvedomil ze privod paliva ku vstrikum ma byt vetsi cca o 2 velikosti nez odvod...
Ze by jedna z tech 3 direk byla otvor pro senzor tlaku paliva?
A montovalo se to za fuel rails... to by davalo smysl..
Zeby zeby...
jdu spat
Jo a jeste by me zajimala funkce fuel relay(relatko/a?) co vede elektrinu k pumpam...
Asi je duvod, proc do pumpy nepujde z baterky proud naplno.
Ze by jedna z tech 3 direk byla otvor pro senzor tlaku paliva?
A montovalo se to za fuel rails... to by davalo smysl..
Zeby zeby...
jdu spat
Jo a jeste by me zajimala funkce fuel relay(relatko/a?) co vede elektrinu k pumpam...
Asi je duvod, proc do pumpy nepujde z baterky proud naplno.
No ja mam fuel press reuglator pred fuel rail a ma 1 vstup a 2 vyvody jako ten prvni na obrazku, jeden z horizontalnich je vstup, primo oproti vystup a ten spodnej je odvod spatky do nadrze.
Mno podle mne ty dva na obrazku jsou totozni fuel regulatory, vypada ze jeden ma zaslepenej vyvod/privod.
Jinak mam taky 2 pumpy ale oba jsou v nadrzi, jedna precerpava palivo z jedne pulky do druhe a druha je hlavna tlakova.
S tim relatkem si nejsem jist, ale tusim ze to je kvuli bezpecnosti...pumpa totiz potrebuje konstantni napeti pac v pripade kolisani by mohlo dojit k snizeni tlaku v systemu a to by asi nebylo dobry...
Mno podle mne ty dva na obrazku jsou totozni fuel regulatory, vypada ze jeden ma zaslepenej vyvod/privod.
Jinak mam taky 2 pumpy ale oba jsou v nadrzi, jedna precerpava palivo z jedne pulky do druhe a druha je hlavna tlakova.
S tim relatkem si nejsem jist, ale tusim ze to je kvuli bezpecnosti...pumpa totiz potrebuje konstantni napeti pac v pripade kolisani by mohlo dojit k snizeni tlaku v systemu a to by asi nebylo dobry...
Naposledy upravil(a) GTRunner dne 29 črc 2005 09:01, celkem upraveno 1 x.
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tady je ta pumpa, jinak má i svoje relé ...
a tady je to FMU, ještě existuje SFMU to je regulovatelný
a tady je to FMU, ještě existuje SFMU to je regulovatelný
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Budík tlaku paliva se většinou šroubuje přímo na ten regulátor a to do místa (na tomto obrázku) přímo uprostřed jak je vidět jenom taková černá záslepka. Vyšroubuje se a nahodí se budík. Funkce relátka u benzínové pumpy je stejná jako u použití relátka kdekoliv jinde - prostě funguje jako spínač přívodu el. proudu tam kde dochází k velkému odběru - nějaký obyčejný spínač by se roztavil při takovém odběru.street.racer píše:Jinak ted jsem si uvedomil ze privod paliva ku vstrikum ma byt vetsi cca o 2 velikosti nez odvod...
Ze by jedna z tech 3 direk byla otvor pro senzor tlaku paliva?
A montovalo se to za fuel rails... to by davalo smysl..
Zeby zeby...
jdu spat
Jo a jeste by me zajimala funkce fuel relay(relatko/a?) co vede elektrinu k pumpam...
Asi je duvod, proc do pumpy nepujde z baterky proud naplno.
Mimochodem pochybuju, že ti Taboo bude tady něco radit po tvém nedávném výstupu na jeho adresu
real tuning by Taboo Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,
Jestli jsou tohle fotky z Camara, tak vím kde máš problém. Podle mne je ta palivová hadice naprosto nedostačující.MarauderZ28 píše:tady je ta pumpa, jinak má i svoje relé ...
a tady je to FMU, ještě existuje SFMU to je regulovatelný
Někde jsem četl že přívod paliva přez hadici je zhruba vhodný pro takové výkony:
6AN ... 500Koní
8AN ... 700Koní
10AN .... 1000Koní
něvím jestlije potřeba další pumpa po cestě. Já mám dvě walbra pímo v nádrži a každé z nich by bylo schopné dát dostatek paliva pro cca 500koní takže když jsou dvě neměly by mít potíže.
Palivo mám vedené zezadu do lišty protože tam hrozí kvůli největší teplotě největší riziko (tak aby tam bylo dost plaiva pořád) pak zepředu lišty mám vývod svedený do FPR a z FPR vracák do nádrže.
Pokud byse dával chlaďák paliva tak bych asi spíš koukal kam ho dát a zda má dostatečný průtok a zda nedělá moc velký pressure drop. Problém je, že pokud je to na Davidovu Supru tak by měl raději řešit injectory, pumpu a FPR, protože to vypadá že mu tam toho paliva prostě jde málo.
BTW: Taky se vlastně divím proč to píšu (po těch výstupech co tu jeden člen předváděl)
PS: Uh teď to čtu ještě jednou ono se mělo jednat o přelejvací nádobku, tak to je jiná. Potom bych ale řekl, že je nezbytné tlačit palivo stejným způsobek z toho colector tanku ven jako tomu bylo předtím z nádrže, tedy např dvouma pumpama. Aby se dalo zaručit, že i při velkém průtoku bue dostatečný tlak paliva.
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 29 črc 2005 10:44, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no největší "prdel" byla když sem toho T-Rexe (inline pumpa) zapojil proti tý origo pumpě v nádrži neb idioti vůbec neoznačili + a - tak pak Camaro nechtělo běžet skoro ani na volnoběh
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Především si myslím, že v našich podmínkách (samozřejmě nevím na které auto je to určené) je ten collector tank zbytečná věc - dle mě je to určené výhradně pro závodní automobily a offroady kde dochází k velkým bočním odstředivým silám a velkým náklonům vozu a může tak dojít k chvilkovému nedostatku paliva z důvodu přelívání paliva v nádrži a ten collector tank je neustále doplňován tudíž při chvilkovém nedostatku paliva z nádrže doplňuje ze svého zdoje. Pokud je to jinak tak mě prosím opravte
tady obrázek pro představu jak to vypadá
tady obrázek pro představu jak to vypadá
real tuning by Taboo Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Diky
Leon: Na Davidovu Supru to neni, neni to pro nikoho, je to ciste pro ziskani novych informaci.
CCCO: Neboj collector tank vim jak vypada Bylo by nejidealnejsi ho mit pokud clovek jezdi na okruhu a nema to auto jen pro okrasu. Btw. psal jsem, ze jeho vedomosti uznavam, ma u me respekt ale jeho chovani pri bezne diskuzi je nekdy nesnesitelne. Jo a pokud chces resit tohle tak si na to zaloz vlastni tema, tady bych rad videl jen technicke veci... dik
Leon: Na Davidovu Supru to neni, neni to pro nikoho, je to ciste pro ziskani novych informaci.
CCCO: Neboj collector tank vim jak vypada Bylo by nejidealnejsi ho mit pokud clovek jezdi na okruhu a nema to auto jen pro okrasu. Btw. psal jsem, ze jeho vedomosti uznavam, ma u me respekt ale jeho chovani pri bezne diskuzi je nekdy nesnesitelne. Jo a pokud chces resit tohle tak si na to zaloz vlastni tema, tady bych rad videl jen technicke veci... dik
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na tom obrázku je to celkem zřejmé.
jedná se o jedno a dvou pumpové systémy.
Do velké nádrže se dá normálně jedna nebo dvě pumpy které tlačí pořád palivo do toho colectoru a když je plný tak se palivo samo vrací zpět (jsou tam buď 2 nebo 4 průchodky) Tedy jednou se přivádí a druhou se vrací zpět, bez ohledu na tlak.
No a pak se do toho colectoru ponoří opravdové tlakové pumpy které vytváří tlak do lišty.
jedná se o jedno a dvou pumpové systémy.
Do velké nádrže se dá normálně jedna nebo dvě pumpy které tlačí pořád palivo do toho colectoru a když je plný tak se palivo samo vrací zpět (jsou tam buď 2 nebo 4 průchodky) Tedy jednou se přivádí a druhou se vrací zpět, bez ohledu na tlak.
No a pak se do toho colectoru ponoří opravdové tlakové pumpy které vytváří tlak do lišty.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslím že ty doplňavíc nemusí být tak výkoné, protože průtok zvládne ledajaká, silné se dávají kvůli tomu aby i při vysokém průtoku udržely potřebny tlak, což není případ té co bude doplňovat collector, ta bude pracovat téměř bez přetlaku.street.racer píše:Leon: jojoo, uz to mam.. To je collector tank do ktereho se ponori palivove pumpy, proto ma ty diry jen nahore a neni zadna dole....
Pumpa/y ktera bude doplnovat collector tank by mely byt silnejsi, ne?
Jinak ty mas na svem regulatoru jen 1 vstup a 1 vystup pro palivo, 1 mas zaslepeny ze?
Na mém regulátoru mám díry celkem 4.
dvě ze strany jednu dolů a jednu dopředu.
těch možností jak to zapojit je hodně a po dohodě s Petrem jsme zvolili tu že jsme jednu boční zaslepili.
druhou boční jde palivo z lišty, spodní se odvádí přebytečné palivo a na tu přední se natočil budíček pro sledování tlaku.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Asi tak nějak bych to viděl taky až na to umístění těch pump, i ty druhé bych hodil dovnitř toho collectoru
A druhá možnost je přivést palivo doprostřed lišty a z obou stran dát hadičku do FPR (když je to ten co mám já) a ten přepad nechat dole tam co je
To jsou asi všechna rozumná řešení, víc bych neřešil.
Jo a ten filtr by asi chtělo určitě ještě za collector.
Dává se vždy větší stejně jako FPR
Hadice mám 8AN ale fitr a FPR mám 10AN
A druhá možnost je přivést palivo doprostřed lišty a z obou stran dát hadičku do FPR (když je to ten co mám já) a ten přepad nechat dole tam co je
To jsou asi všechna rozumná řešení, víc bych neřešil.
Jo a ten filtr by asi chtělo určitě ještě za collector.
Dává se vždy větší stejně jako FPR
Hadice mám 8AN ale fitr a FPR mám 10AN
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
proc mas 2 return line do nadrze z collectoru ? a regulator bych dal pred listu. prijde mi to tak lepsi, regulovat tlak jdouci do listy nez regulovat ten tlak utlumem resp. odpoustenim zpet do nadrze. a kdyz budes mit v railu velkej tlak tak pak je to stejne ovlivneny kapacitou injectoru???
muj nazor a sem lama, tak to neberte nejak vazne
muj nazor a sem lama, tak to neberte nejak vazne
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Majku tlak v kapalině se šíří rovnoměrně všemi směry. Je tedy skoro jedno kde FPR bude, ale vždy se dává až za lištu. Je to kvůli tomu že se palivo tou rotací mězi lištou a nádrží také trochu schlazuje. (Myslím tím ze stavu kdy se u motoru ohřeje sáláním tepla z bloku)
Pavle toto zapojení je v podstatě velmi podobné tomu opačnému. Význam má hlavně u více než 4válcových motorů a u opravdu brutálních výkonech kde i průměr lišty může být nadostatečný.
Pavle toto zapojení je v podstatě velmi podobné tomu opačnému. Význam má hlavně u více než 4válcových motorů a u opravdu brutálních výkonech kde i průměr lišty může být nadostatečný.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ad lišta - mám dojem, že pro Mk.IV už jsem kdesi na webu viděl novou lištu, možná od HKS, možná od někoho jinýho, ale tuším že existuje. Pokud se použije 6 injektorů 1000ccm, dá se pochopit, že na to sériová pravděpodobně nebude zrovna psychicky ani fyzicky stavěná.street.racer píše:leon 4x4: Pri nedostatku kapacity listy apod. se daji pouzit i pridavne vstriky, pokud se nemylim... Nemas nahodou podrobnejsi info, napr. o jejich umisteni?
Vnitřní palivová pumpa bude možná vhodnější při poruše elektriky - budeš to mít i s ohňostrojem Teoretická úvaha - lepší sací schopnosti díky tomu, že pumpa má násos hned před čerpadlem v palivu místo nějakýho neurčitýho šlahounu ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Beaver: Listy dela HKS, GReddy atd hodne firem
Co ja tedy slysel od hIGGIho, rikal, ze funkce vnitrni i vnejsi je stejna. Takze by to chtelo najit + a - obou verzi a udelat si na bazi toho nejake rozumny nazor na vec.
Jinak tady je hezky videt cele zapojeni, je to ze Skyline, z jehoz koupi na posledni chvili odstoupil zakaznik.
Co ja tedy slysel od hIGGIho, rikal, ze funkce vnitrni i vnejsi je stejna. Takze by to chtelo najit + a - obou verzi a udelat si na bazi toho nejake rozumny nazor na vec.
Jinak tady je hezky videt cele zapojeni, je to ze Skyline, z jehoz koupi na posledni chvili odstoupil zakaznik.
No já mám za to, že výhoda vnitřní pumpy je pravděpodobně to, že okamžitě dodává benzín, protože jakmile sepne, tak sosá palivo a celý vedení je tak vlastně trvale plný benzínu a natlakovaný. Ale možná mám nějakej křivej náhled na problematiku a oproti externí pumpě to je bezvýznamný
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslim si ze to je uplne stejne i u externi, pokud umistis vedeni od collector tank dolu na collentor tank, tak Ti tam chca nechca natece to palivo...Beaver píše:No já mám za to, že výhoda vnitřní pumpy je pravděpodobně to, že okamžitě dodává benzín, protože jakmile sepne, tak sosá palivo a celý vedení je tak vlastně trvale plný benzínu a natlakovaný. Ale možná mám nějakej křivej náhled na problematiku a oproti externí pumpě to je bezvýznamný
Myslím že Beaver má pravdu, u externí pumpy se může stát, že pojede více či méně chvíli nasucho nebo s malou zátěží. Každá pumpa raději tlačí než táhne. (říká se že jen Vůl raději táhne než tlačí) Ale dalo by se to kompenzovat zpětným ventilem. Paluivová pumpa totiž chod na sucho nemá ráda a myslím že by rychle odešla.street.racer píše:Myslim si ze to je uplne stejne i u externi, pokud umistis vedeni od collector tank dolu na collentor tank, tak Ti tam chca nechca natece to palivo...Beaver píše:No já mám za to, že výhoda vnitřní pumpy je pravděpodobně to, že okamžitě dodává benzín, protože jakmile sepne, tak sosá palivo a celý vedení je tak vlastně trvale plný benzínu a natlakovaný. Ale možná mám nějakej křivej náhled na problematiku a oproti externí pumpě to je bezvýznamný
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;