Z toho pro mě plyne, že externí pumpy jsou vhodný hlavně pro výcuc paliva z Collector tanku.street.racer píše:Taboo: Dekuji moc za nazor a radu... takze jak ctu, vse hraje pro externi palivovou pumpu. Samozrejme ktera je umistena co nejblize k nadrzi. Jak je to s tou penou, kolik % objemu nadrze ubyde?
Palivová soustava
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No to kazdopadneBeaver píše:Z toho pro mě plyne, že externí pumpy jsou vhodný hlavně pro výcuc paliva z Collector tanku.street.racer píše:Taboo: Dekuji moc za nazor a radu... takze jak ctu, vse hraje pro externi palivovou pumpu. Samozrejme ktera je umistena co nejblize k nadrzi. Jak je to s tou penou, kolik % objemu nadrze ubyde?
Nebo ze zavodni narze
Jo, nebo ze závodní nádrže. Pro klasickou aplikaci s trochu většíma vstřikama pak bohatě stačí nějaká lepší interní pumpa jako náhrada za sériovou, která by nestíhala dodávat dostatečný množství paliva za vyššího tlaku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to tezko rici, kamarad co mel EVO6 (seriova palivovka) mel takovy problem, ze kdyz nemel plnou nadrz a jel ostreji do zatacky tak mu to chciplo... Samozrejme to neni dobre jak pro palivovou pumpu, tak pro motor, kde je najednou prilis chuda smes.Beaver píše:Jo, nebo ze závodní nádrže. Pro klasickou aplikaci s trochu většíma vstřikama pak bohatě stačí nějaká lepší interní pumpa jako náhrada za sériovou, která by nestíhala dodávat dostatečný množství paliva za vyššího tlaku.
Asi má EVO blbě vyřešenou nádrž Každopádně pokud jezdí hodně ostře, pak se blíží podmínkám na okruhu a v tom případě by pro něj asi byl zajímavej ten collector tank, nevyřeší to ovšem potom problém s tím, že by jela na sucho ta originální pumpa, dokonce by se mohlo stát, že auto pojede na collector tank ještě dlouho potom, co už pumpa v nádrži dávno shořela - ekvivalent situace, kdy se majitel auta s karburátorem směje, že mu blbě ukazuje palivoměr vyjetou nádrž a mu to pořád jede a o 5 kilometrů dál stojí, protože motor spotřeboval i benzín z plovákové komory.street.racer píše:Tak to tezko rici, kamarad co mel EVO6 (seriova palivovka) mel takovy problem, ze kdyz nemel plnou nadrz a jel ostreji do zatacky tak mu to chciplo... Samozrejme to neni dobre jak pro palivovou pumpu, tak pro motor, kde je najednou prilis chuda smes.Beaver píše:Jo, nebo ze závodní nádrže. Pro klasickou aplikaci s trochu většíma vstřikama pak bohatě stačí nějaká lepší interní pumpa jako náhrada za sériovou, která by nestíhala dodávat dostatečný množství paliva za vyššího tlaku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"