Poslední návštěva: 18 lis 2018 17:03 Právě je 18 lis 2018 17:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2006 07:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2005 21:49
Příspěvky: 276
Bydliště: Praha , Věk: 22
Už se to tady před x měsícema řešilo :lol:

_________________
Ford Escort 1.6 XR3i 77KW/105Ps-6000ot/min, 138Nm-4800ot/min , ale od roku 88 jich už asi pár pochcípalo :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2006 07:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2005 21:49
Příspěvky: 276
Bydliště: Praha , Věk: 22
Aha tak teď sem si uvědomil, že tenkrát to byla ještě větší kravinka... bylo to poháněný elektricky :smich:

_________________
Ford Escort 1.6 XR3i 77KW/105Ps-6000ot/min, 138Nm-4800ot/min , ale od roku 88 jich už asi pár pochcípalo :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2006 08:46 
Offline

Registrován: 19 led 2005 17:09
Příspěvky: 1424
jak vecsia? mensia. :D
vtedy to bolo aspon niecim pohanane. teraz je tam ta vrtulka len tak a pohana ju dobra vola :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 15:35
Příspěvky: 1444
Bydliště: Praha - Čakovice
Co nasadit tu vrtulku obracene, ze by jako vzduch z motoru odsavala?? No vzdyt motor jezdi na beznzin nebo naftu, ne? Kdo videl, ze by neco jezdilo na vzduch.. :lol: Kdyz to bude nasazeny opacne, odsaje to prebytecny vzduch, co tam zabira misto benzinu, ktereho logicky bude v motoru vic a lip to pojede, nee?

_________________

:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!
::

Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 26 bře 2012 13:44, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
Čistě teoreticky by to mohlo fungovat. To by ale ta vrtulka musela mít minimální tření v ložisku.

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:54 
Offline

Registrován: 19 led 2005 17:09
Příspěvky: 1424
Taboo píše:
Komár 1981 píše:
Co nasadit tu vrtulku obracene, ze by jako vzduch z motoru odsavala?? No vzdyt motor jezdi na beznzin nebo naftu, ne? Kdo videl, ze by neco jezdilo na vzduch.. :lol: Kdyz to bude nasazeny opacne, odsaje to prebytecny vzduch, co tam zabira misto benzinu, ktereho logicky bude v motoru vic a lip to pojede, nee?

Podle tve "logiky" mam jeste lepsi napad... Co takhle uplne zablokovat to sani vzduchu a tlacit benzin z nadrze primo do intake manifoldu tak, aby se tam vubec zadny vzduch nedostal? Bez toho vzduchu by ten motor mel bezet uplne skvele, ne? :?


to bol vtiiiip :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 26 bře 2012 13:44, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 12:43
Příspěvky: 733
Taboo: kuk prosim do soukromych zprav


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 23:21 
Offline

Registrován: 19 led 2005 17:09
Příspěvky: 1424
Taboo píše:
...2.0L motor s 80% VE pri 10:1 AFR a 3000 RPM...


cize 3000l/min *0.8VE = 2400l/min
spravne?

ale co s AFR? :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 18:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 15:35
Příspěvky: 1444
Bydliště: Praha - Čakovice
Taboo píše:
Komár 1981 píše:
Co nasadit tu vrtulku obracene, ze by jako vzduch z motoru odsavala?? No vzdyt motor jezdi na beznzin nebo naftu, ne? Kdo videl, ze by neco jezdilo na vzduch.. :lol: Kdyz to bude nasazeny opacne, odsaje to prebytecny vzduch, co tam zabira misto benzinu, ktereho logicky bude v motoru vic a lip to pojede, nee?

Podle tve "logiky" mam jeste lepsi napad... Co takhle uplne zablokovat to sani vzduchu a tlacit benzin z nadrze primo do intake manifoldu tak, aby se tam vubec zadny vzduch nedostal? Bez toho vzduchu by ten motor mel bezet uplne skvele, ne? :?
Taboo mas vyborny postrehy!!! Jeste me napadlo, co kdybychom tedy plnili motor jenom benzinem bez vzduchu a pro lepsi spaleni smesi pouzivali sirky misto svicek?? Schvalne trocha komari teorie:

1) stopkama si zmer, jak dlouho ti trva zapalit sirku...
2) a to same udelej se svickou... cas ti u svicky vyjde na 1000% procent delsi!!!!

A proc??? No kdyz chces zapalit svicku, musis nejdriv zapalit sirku a pak teprve svicku 8) :lol: Jako tuning bychom jeste mohli pouzit zapalovac, jenze i do toho potrebujeme benzit, takze by to zbytecne zvysovalo spotrebu... no nevim, co myslis??

_________________

:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!
::

Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 18:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 10:05
Příspěvky: 159
Bydliště: Prague
jako pripada me to jako diskuze jestli je EKONOMICTEJSI jezdit se zavrenym PICKupem nebo s otevrenou zadi??? Co te vic zbrzdi?? otevrena nebo zavrena zad?


s timhle zkusenosti nemam a podle zdravyho rozumu me to prijde vyhozeny 3k

_________________
Vectra B :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 18:52 
Offline

Registrován: 19 led 2005 17:09
Příspěvky: 1424
Darkbug píše:
jako pripada me to jako diskuze jestli je EKONOMICTEJSI jezdit se zavrenym PICKupem nebo s otevrenou zadi??? Co te vic zbrzdi?? otevrena nebo zavrena zad?


cozeee?
na 95% je ekonomickejsia jazda s zavretou zadi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Blbost???
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 19:06 
Offline

Registrován: 04 črc 2006 05:52
Příspěvky: 6
Bydliště: Kopřivnice
Ať si zodpoví každý sám!!!
Proč se leští sací kanály???
Proč musí být lopatky turbodmychadla přesně opracovány a vyváženy???
Proč se používají sportovní filtry???
Proč se používají blow of ventily???

Pokud si zodpovíte tyto otázky budete vědět jestli to fungovat může či nikoliv. :)

_________________
Volvo 744 B230ET 182k


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 19:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2005 19:47
Příspěvky: 282
Bydliště: kousek od Prahy
tak kdo koukal na bořiče mýtů a kdo ne? já v podstatě náhodou jo - zkoušeli to a se zavřenou = ekonomičtější. Aerodynamika toho auta je vymyšlená pro zavřenej zadek :D

_________________
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 10:05
Příspěvky: 159
Bydliště: Prague
yeees :))) ale popravde kdybych to nevidel, tak bych byl za kokota :D

_________________
Vectra B :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2006 12:13 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
no to je pěkná ptákovina a než se roztočí auto nepojede a když se přeřadí tak se zastaví a znova co :lol: a když se posere tak ji motor sežere

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2006 19:20
Příspěvky: 190
Bydliště: žatec
pochopil bych to jako reklamní trik napodobení blow off ventilů u turba, na verze bez truba kde blow off ventil člověk nepotřebuje tak na co vyhazovat 3000, jiank jsem to na 10. mimoni na pár autech vyděl

_________________
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 21:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2621
Bydliště: Teď už Beroun
A spousta lidí, který neznaj tuning forum si to už koupilo, klasickej reklamní trik...

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2007 22:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
LuckyR píše:
A spousta lidí, který neznaj tuning forum si to už koupilo, klasickej reklamní trik...


Já bych spíše řekl, že spousta lidí na TF si to už koupila. :roll:

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 09:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2004 21:25
Příspěvky: 4047
Bydliště: Praha
Anděl píše:
LuckyR píše:
A spousta lidí, který neznaj tuning forum si to už koupilo, klasickej reklamní trik...


Já bych spíše řekl, že spousta lidí na TF si to už koupila. :roll:


ty to ještě nemáš? :shock:

to jseš hodně out..... :?: :lol:

_________________
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2004 16:03
Příspěvky: 2230
Bydliště: Praha
Mno to bude ta samá "vzduchová turbína" co podobnou prodává Kolegáček a má myslím i TUV, ne? Tenkrát to schválně nechával testovat na Amogově Fabce a posílal to před a po na brzdu... a výsledek byl zvýšení výkonu o 0,5 PS a vyrovnání drobných odchylek v točivém momentu do roviny... Ovšem dle mého názoru bych to za ty prachy do auta nedával.. když už.. tak stejnou službu by mohl vyřešit vysokovýkoný větrák do počítače... a za stejnou cenu... ale myslím že jsou lepší věci jak zlepšit průběh točivého momentu...

_________________
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 11:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
Velbloud píše:
Mno to bude ta samá "vzduchová turbína" co podobnou prodává Kolegáček a má myslím i TUV, ne? Tenkrát to schválně nechával testovat na Amogově Fabce a posílal to před a po na brzdu... a výsledek byl zvýšení výkonu o 0,5 PS a vyrovnání drobných odchylek v točivém momentu do roviny... Ovšem dle mého názoru bych to za ty prachy do auta nedával.. když už.. tak stejnou službu by mohl vyřešit vysokovýkoný větrák do počítače... a za stejnou cenu... ale myslím že jsou lepší věci jak zlepšit průběh točivého momentu...


0,5 PS je spíše chyba měření. :D

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 12:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2004 16:03
Příspěvky: 2230
Bydliště: Praha
bylo to tohle

Obrázek

_________________
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 24 led 2007 13:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2006 15:26
Příspěvky: 2531
Bydliště: V krabicce od T16
uz jen ten nazev turbonator 8) uz jen ten stoji za to..

pamatuju si, jak jednou nas mistni tuner spekuloval jak nacpat vetracek z pocitace do svoji felicie.ani nevim, jak to dopadlo.. skoda.

Ale popravde jeste jsem tyhle veci nikdy v aute nevidela nainstalovane, nevim, kdo sit o kupuje :-D Stejne tak jako neznam nikoho, kdo by mel nejakou vec od Horsta Fuchse doma :lol:

_________________
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 03:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6481
Mezi náma, těch "8 až 15 koní navíc" tam stejně vzniklo spíš díky odpojení baterie a tím pádem resetu ECU.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 07:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 15:41
Příspěvky: 946
Bydliště: Vesnice
kdo si mysli ze to pomuze tak je uplnej hlupak. Staci si zpocitat prutok vzduchu kterej potrebuje motor pri nejvyssich otackach a objemu a pak si zpocitat otacky tohodle vetracku. 60000ot je nesmysl, to uz je hnanej silou motoru a tim padem brzdi motor. Je to takovej restriktor sani, kterej snizuje vykon od 3000otacek vejs u takovyho 1.6l motoru :) do 3000 tam zene jemny vanek :) Zkuste nekdy dat pred box origos ruku a dejte plnej plyn. Box se skoro zkrouti a na ruce budete mit cucaka. A ted si to zkuste dat pred ten turbonator a garantuju vam, ze neucitite nic.

Selskej rozum, zadna veda.

_________________
http://www.unoturbo.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 08:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 12:43
Příspěvky: 733
ja i sestra mame v aute turbonator Mitsubishi TD04HL a funguje velice dobre, nechapu jak nekdo muze napsat ze nefunguje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbonátor
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 17:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6481
semysak píše:
ja i sestra mame v aute turbonator Mitsubishi TD04HL a funguje velice dobre, nechapu jak nekdo muze napsat ze nefunguje


:lol: V tom případě musím doporučit i turbonátor HITACHI CT-26, ten taky není marnej :lol:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 17:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 28 pro 2004 17:40
Příspěvky: 2328
Bydliště: Praha
Strasna pikačovina :twisted:

_________________
Optimismus pramení z nedostatku informací :o)


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů