Poslední návštěva: 29 dub 2017 22:23 Právě je 29 dub 2017 22:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 434 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 09:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 19:13
Příspěvky: 51
Bydliště: Mělník
Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam :) [/img]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 09:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9312
Nečekej zázraky. Nárůst výkonu pokud to nebude dobře uděaný může bejt taky zápornej :lol: Zvuk se trošku zlepší ale spíš když k tomu máš ještě výfuk, ale taky nečekej zázraky. A zkazit můžeš když to dobře neodstíníš a nedodáš tomu dost studenýho vzduchu

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: vzduchovy filtr
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 11:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
duval píše:
Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam :) [/img]


Ja ho v patek dostal od kamose asi ten samy (PC 400kc) no a nepoznal jsem nic ani zvuk...tak asi tak...jeste ze sem do toho nedal prachy....je sice fakt ze jeste musim dodelat rouru od narazniku :wink:

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 16:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
V sobotu sem projel par ulic prislo mi to ze proste nic. Dnes sem ujel asi 10km po meste a je to trochu znat. Jeste vyfuk at muze vzduch dovnitr a spaliny rychle ven :)

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: vzduchovy filtr
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 16:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2004 16:03
Příspěvky: 2230
Bydliště: Praha
hlavně to MUSÍŠ pořádně odstínit, přivést k tomu studenej vzduch.... a dal bych tam ten filtřík možná větší... ;o)

každopádně na každým motoru se to projevuje jinou intenzitou... ale může Ti to pomoci dost (jako základ) ;o)

_________________
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: filtr
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 22:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 19:13
Příspěvky: 51
Bydliště: Mělník
Nakonec jsem si objednal tento
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=1435


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: filtr
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 23:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
duval píše:

Hlavně nevěř tomu nárůstu výkonu. (uvádí zvýšení výkonu o 6 až 8 koní)

Už jsem to jsem někam psal, ale třeba u motoru 1.9D jsem naměřil po instalaci přímého sání o 5PS méně(přesné číslo už si nějak nepamatuji, ale bylo to nějak tak). Takže né každému motoru to něco přidá, ale stejně to může i něco ubrat. :D

Pro rejpali " Měl jsem to dobře odstíněné od tepla" :D

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 23:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 23:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
LuckyR píše:
Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..


Náporové sání 8) Budu dělat tento týden.

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 23:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
Noo to mi moc neřeklo :oops:

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 23:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9312
LuckyR píše:
Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..


To máš naprosto individuální a fakt každej motor jiný řešení, některý auta maj filtr za baterkou a nasávač z nárazníku, já mam vyloženě náporový kde mam prořízlou příčku mezi světlama a hned za maskou vlastně začíná plastovej náhubek ve kterym je filtr a trubka sání je po zastavení opravdu studená. Když sem tam ten plastovej náhubek neměl a neměl sem prořízlou tu příčku byla trubka teplá. Po tý úpravě hodně výrazně klesla teplota, tolik že sem to ani nečekal. Nebo dobrý asi budou filtry v karbonu jako dělá B.M.C kde vlastně je trubka od motoru pak ten filtr a z filtru jde hadice až někam odkud to saje studenej vzduch............

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 23:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
No já to mam nějak takhle, filtr bych měl za pravým světlem (od řidiče)..takže odstínit by se to dalo nějakym plechem ne? A jak by se dalo teda přivést víc toho vzduchu


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 23:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
Popř kdyby byly nějaký fotky jak to mají řešný jiní...

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 00:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9312
Kudy jde do toho originál airboxu vzduch? Moje řešení by ti nic neřeklo to sem dávat nebudu. Nejspíš nějakej plech mezi motor a sání jak píšeš a třeba skrz nárazník přivést trubkou vzduch k sání

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 00:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
Ok ja to nějak prostuduju zejtra jak je to řešený, každopádně odstínit od tepla a čim víc vzduchu tim líp...

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 00:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
Jestli se nepletu, tak od toho airboxu vede taková divoká roura, která se tam snad tisickrát točí. :?

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 00:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
Já to schválně zejtra kuchnu a podívám se na to..

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 07:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Jen tak pro zajimavost. Z golfa II. (ne z meho). Je videt mirne odstineni ale ne privod vzduchu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 09:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
No takle nějak bych tto vyřešil, akorát zatim bez kitu..jen filtr..

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 09:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2005 12:32
Příspěvky: 1279
Bydliště: 82°12'N 23°59'E
ty kity sou univerzalni nebo si musi kazdej sehnat primo na svy auto ? ted mam danej sport. filtr rovnou bez trubky, takze je primo vedle tepla z motoru a tak uvazuju rychle rychle o ty prodluzovaci trubce, abych ho prdl za svetlo, tak jak je to na poslednim pic... jenze na colta rozhodne nic nesezenu leda si zemrit ten prumer a napasovat to tam co...

_________________
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 12:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2005 21:34
Příspěvky: 2620
Bydliště: Teď už Beroun
Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&back=view&zboid=2083

_________________
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 12:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2005 12:32
Příspěvky: 1279
Bydliště: 82°12'N 23°59'E
LuckyR píše:
Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&back=view&zboid=2083

jo tak to je presne ono 8) diky moooc :)

_________________
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 13:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 13:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2005 12:32
Příspěvky: 1279
Bydliště: 82°12'N 23°59'E
krulis82 píše:
LuckyR píše:
Já myslim, že sou univerzály ne? něco like this http://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&back=view&zboid=2083

jo tak to je presne ono 8) diky moooc :)
chlapi mate nekdo zkusenosti s montovanim tohodlenc kitu ?

_________________
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 13:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2005 19:32
Příspěvky: 397
Bydliště: OV
Anděl píše:
Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 13:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2005 12:32
Příspěvky: 1279
Bydliště: 82°12'N 23°59'E
no ja mel puvodni bednu popraskanou, tak jsem volil rovnou koupit sport. filtr a aby tam nebyl jen tak u motoru - chci tenhle kit...

_________________
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 13:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
Anděl píše:
Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.


jasně jenže sání za klapkou a ne před klapkou tam je to naprosto jedno ...

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 13:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
Dave-TuningClubOstrava píše:
Anděl píše:
Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.


ježiš to jsou nesmysly hahaha .... :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 14:05 
Offline

Registrován: 19 led 2005 17:09
Příspěvky: 1424
MarauderZ28 píše:
Anděl píše:
Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

jasně jenže sání za klapkou a ne před klapkou tam je to naprosto jedno ...

presne.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2006 14:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2005 19:32
Příspěvky: 397
Bydliště: OV
MarauderZ28 píše:
Dave-TuningClubOstrava píše:
Anděl píše:
Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.

Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.


ježiš to jsou nesmysly hahaha .... :lol: :lol: :lol: :lol:

Proč?


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 434 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO