Poslední návštěva: 13 pro 2019 13:50 Právě je 13 pro 2019 13:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 441 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010 20:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 črc 2010 19:18
Příspěvky: 654
Bydliště: České Budějovice
elviiis píše:
ja ho mam s uk ale tusim ze i u nas sa da koupit... ale pokud to chces na atmosku sel bych do fujity nebo apexi...


no jasny půjde na atmo, dík 8)

_________________
Life is too short to drive boring cars


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010 14:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2006 04:03
Příspěvky: 3473
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Umi tu nekdo filtry Green?Konkretne kit Power Flow?

Shanim na moje auto za nejakou prijatelnou cenu.
Na autodoplnky.cz ho maji za 3.300 coz mi prijde dost nenormalni cena.

_________________
Cléon & Fonte


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 12:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2010 18:42
Příspěvky: 200
Bydliště: Hradec Králové
Potřeboval bych radu. Chci dát u mé Hondy Civic Sport 1.6 VTEC(r.v. 2002) sportovní "kit" sání a dnes jsem to okukoval a zjistil jsem, že je tam ještě nějaký konektor(viz foto) tak jsem ho odpojil, jestli motor poběží i bez něj, ale svítí mi teď kontrolka motoru, ikdyž jsem ho zapojil zpět. Nevíte někdo od čeho to je konektor a proč mi svítí kontrolka i když jsem ho připojil zpátky :(

Znám akorát svou Sierru, ale tohle auto zatím vubec, takže fakt nevim co s tim :oops:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 14:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Mozna to bude MAP sensor, vyresetuj ECU (odpoj od baterky) a chyba by mohla zmizet. Pokud to neni MAP, tak to bude teplomer. Zalezi jestli pred tim boxem je nekde po ceste "vaha vzduchu". Pokud ne, tak to bude MAP.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 14:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2010 18:42
Příspěvky: 200
Bydliště: Hradec Králové
problém vyřešen, díky 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 15:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Beaver píše:
Mozna to bude MAP sensor, vyresetuj ECU (odpoj od baterky) a chyba by mohla zmizet. Pokud to neni MAP, tak to bude teplomer. Zalezi jestli pred tim boxem je nekde po ceste "vaha vzduchu". Pokud ne, tak to bude MAP.


MAP před klapkou?

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 22 led 2011 21:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 10:27, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 23 led 2011 07:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Fifi píše:
Beaver píše:
Mozna to bude MAP sensor, vyresetuj ECU (odpoj od baterky) a chyba by mohla zmizet. Pokud to neni MAP, tak to bude teplomer. Zalezi jestli pred tim boxem je nekde po ceste "vaha vzduchu". Pokud ne, tak to bude MAP.


MAP před klapkou?


Pravda, asi jsem byl moc fascinovanej tvarem toho boxu ze jsem si to neuvedomil :D

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 25 led 2011 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
koukám po filtru od K&N... a mají tu dva druhy.. buď s chromovým vrchlíkem a nebo gumovým.. je v tom nějakej rodzíl až na to že s chromem to stojí o 800 víc? :)

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 18:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 2011 18:20
Příspěvky: 38
Bydliště: Vísky
Jo v tom je rozdil ten chrom driv zrezivi a guma nikdy :D jinak neni je to jen esteticka stranka filtru ;-) jinak nevim proc vsichni jdou po K&N ty filtry jsou drahy jenom pro jejich znacku a kvalitu ne!

_________________
daily: BMW e39 530D EGR off, chip, K&N filtr
EX: /F/I/A/T/ Punto GT run on Megasquirt II


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 19:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
kubito píše:
Jo v tom je rozdil ten chrom driv zrezivi a guma nikdy :D jinak neni je to jen esteticka stranka filtru ;-) jinak nevim proc vsichni jdou po K&N ty filtry jsou drahy jenom pro jejich znacku a kvalitu ne!


no právě..:) já jsem nad tím přemýšlel.. a k ničemu jsem nedospěl.. jen to že je tam fakt rozdíl 800-900 Kč.. což je za nějaký chromovaný víčko docela pálka..:) tak já nevim říká se o nich že jsou tak nějak docela kvalitní.. :) Chtěl bych apexi, ale to jsou mega pálky.. a na moje jsem ho nenašel asi jen uni..:)

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 20:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2007 19:26
Příspěvky: 273
Bydliště: zwischen Ol und Pv
tady se mrkni na tvoje Volvo http://produkty.bsrczech.cz/4907040/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 26 led 2011 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
Jo to jsem koukal od BSR.. ale tam člověk platí hlavně tu přepážku kterou si můžu doma spíchnout.. za hoďku.. a dávat za to filtr 3500 se mi úplně nechce..

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 27 led 2011 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2010 18:42
Příspěvky: 200
Bydliště: Hradec Králové
Ještě bych se chtěl zepatat. O pár příspěvků vejš sem se ptal na jeden senzor a bylo mi řečeno že je to IAT senzor(senzor teploty nasávaného vzduchu) Nyní sem si objednal "kit" sání přímo na auto(Honda Civic 1.6 Sport VTEC) ale není v něm otvor pro tenhle senzor. Tak se chci zeptat jestli mám radši v té trubce od sání vyvrtat dírku a senzor tam zapojit? Přijde mi, že ten senzor je pro motor dost důležitý, protože pak by mi to mohlo jezdit na bohatou nebo chudou směs.

Jinak zkoušel jsem ten senzor odpojit a motor normálně běží, ale bojím se to tak nechat napořád.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 27 led 2011 19:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
kubito píše:
Jo v tom je rozdil ten chrom driv zrezivi a guma nikdy :D jinak neni je to jen esteticka stranka filtru ;-) jinak nevim proc vsichni jdou po K&N ty filtry jsou drahy jenom pro jejich znacku a kvalitu ne!

Nevím jakou máš ty konkrétní zkušenost s K&N, ale my je používali na autech na rallye sk.N(možnost jen vložek do seriovýho airboxu) a nebyl s nimi absolutně žádný problém, vždycky se jen po závodě vyndal vyčistil a byl jako novej a to ty auta jezdili na fakt nehezkejch cestách ;)

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 27 led 2011 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 10:27, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 27 led 2011 21:52 
Offline

Registrován: 02 kvě 2007 11:45
Příspěvky: 584
Taboo píše:
Muzes sve "odborne" tvrzeni, coby expert pres vzduchove filtry, necim dolozit - a otevrit tak vsem tem tisicum neznalych profesionalu v doslova kazdem odvetvi motorsportu oci? :lol: A ne, to, ze jsi videl nejaky K&N filter nekde na obrazku na Internetu s cenovkou, ktera se ti nelibila, se za osobni zkusenost opravdu pokladat neda :lol: ... K tomu by jsi musel predlozit vysledky testu filtrace, prutoku a odpadu tlaku vyjadrene overenymi cisly, ne tim, co vyjde z tve prdele. :wink:


já se asi poseru :lol:

Taboo, jsi člověk kterýho bych chtěl poznat a prohodit pár slov, co příspěvěk to perla 8) (ať už má svou hodnotu, nebo jen pobaví)

_________________
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 27 led 2011 22:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
Taboo... :) ty bys o tom asi měl něco vědět..:) asi v tom žádný velký rozdíl nebude co?.. koukal jsem po tom od apexi, ale to u nás sehnat to je porod. Já osobně si nemyslím že by K&N filtry byly nějaké špatné jen mě tohle dosti zarazilo..:)

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 28 led 2011 09:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 10:28, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 28 led 2011 12:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
mash aj skusenosti ked su ich filtre pouzite/namontovane ako "odvertavacie filtre" ..??
vydrz, zanasanie sa olejovymi vyparmi a pod..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 28 led 2011 13:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
chtěl bych se zeptat, jaká je vlastně ideální konstrukce sání?

Až budu mít auto v kupě podle mých představ, tak bych tam chtěl udělat pár menších úprav a sání je mezi nimi. To bych chtěl ale komplet předělat s domněnkou, že to přidá aspoň nějaký mizivý výkon.

Lze všeobecně říct, že čím větší filtrbox (do kterého jde vzduch alespoň z části náporově), čím větší filtr (resp. jeho plocha) a čím menší vzálenost mezi škrtící klapkou a válci, tím lépe? Nebo jak spočítat ideální objem filtrboxu a existuje vůbec ideální objem? A to samé prostor mezi škrtící klapkou a válci.

To bych chtěl doplnit i vstřikováním vody, ale to už je jiná otázka....

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 28 led 2011 15:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
bóďa píše:
(do kterého jde vzduch alespoň z části náporově).
tady je dukaz o nesmyslu naporoveho sani http://www.aceengineering.ca/ram_air_effect.asp

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 04 úno 2011 01:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
zajímavý, díky..

ale to další? indeální konstrukce sání?

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 09 úno 2011 22:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2011 21:06
Příspěvky: 112
mám dotaz neměl by ten filtr bejt nahoře uzavřenej aby do něj nešel bordel
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 09 úno 2011 23:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Ne.

A pokud si myslíš, že tam je díra skrz do sání, tak někdy zkus jít mrknout na ten filtr někde v kšeftu v reálu.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 10 úno 2011 09:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2011 21:06
Příspěvky: 112
aha takže tam je nějakej shit


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 10 úno 2011 09:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2009 18:56
Příspěvky: 115
Bydliště: kousek od UH
Libor12 píše:
bóďa píše:
(do kterého jde vzduch alespoň z části náporově).
tady je dukaz o nesmyslu naporoveho sani http://www.aceengineering.ca/ram_air_effect.asp


a proč třeba S2000 (myslím rally ne hondy) používají náporové sání?? aby jim to jelo hůř?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 10 úno 2011 10:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Jednoduše proto, že to místo, kde sání mají je zároveň místo, kde se dát vzít co nejvíc nejchladnějšího vzduchu 8)

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 10 úno 2011 10:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2009 18:56
Příspěvky: 115
Bydliště: kousek od UH
já si myslím taky, ale nechápu, proč by mělo bý náporové sání nějak špatné..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduchové filtry
PříspěvekNapsal: 10 úno 2011 11:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2009 14:58
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Tady nikdo netvrdí, že je špatný, jde o to, že hlavní přínos "náporového" sání není v tom, že do něj proudí vzduch náporem, ale tím, že, že je umístěn dál od zdroje tepla (motoru), tak saje vzduch studenej...

_________________
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 441 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Majestic-12 [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů