Poslední návštěva: 29 bře 2017 00:26 Právě je 29 bře 2017 00:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 342 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 14:55
Příspěvky: 232
Bydliště: Český Krumlov
mvolesko píše:
Sinkas píše:
tak to asi nepujde nenapada mne cim by jsi to turbo mazal,a o preplnovanem dvoutaktu jsem zatim neslisel ale kdo vi


treba cesky lokomotivy maj preplnovanej dvoutakt
to je mozny v tech se neviznam jako princip spalovani to urcite fungovat bude ale u motociklu by jsi ho nemnel cim mazat protoze tam neni tlakovy mazani

_________________
Renault Clio 2,0 Williams
www.vybagrovat.cz
www.zemni-prace-ck.cz.tl
www.dovoz-aut.info


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 23:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6297
Sinkas píše:
mvolesko píše:
Sinkas píše:
tak to asi nepujde nenapada mne cim by jsi to turbo mazal,a o preplnovanem dvoutaktu jsem zatim neslisel ale kdo vi


treba cesky lokomotivy maj preplnovanej dvoutakt
to je mozny v tech se neviznam jako princip spalovani to urcite fungovat bude ale u motociklu by jsi ho nemnel cim mazat protoze tam neni tlakovy mazani


Dodelat mazani je rozhodne ta jednodussi cast.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 05:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 14:55
Příspěvky: 232
Bydliště: Český Krumlov
to asi jo ale kdys tam pridas olejovi cerpadlo tak sezere trictvrte vykonu co tam tim turbem pridas bavime se o motociklu cca 4KW

_________________
Renault Clio 2,0 Williams
www.vybagrovat.cz
www.zemni-prace-ck.cz.tl
www.dovoz-aut.info


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 09 bře 2007 11:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 bře 2005 11:18
Příspěvky: 327
Bydliště: Žatec
nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 09 bře 2007 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
Šubi píše:
nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....


jenže kinetická energie je tak zjednošený a nic neříkající pojem, že bych z toho dostal průjem, přečti si jednu z posledních odpovědí co jsem psal marauderovi, a do kinetické energie, lze schovat takřka jakoukouli energii,

že když pustíš kámen do vody a ten kámen udělá žblunk, tak ty budeš tvrdit, že žblunk udělala kinetická energie a já budu tvrdit že gravitace, samozžejmě budeš mít pravdu protože díky gravitaci ten kámen začal nabývat na kinetické energii (nenapadl mě lepší slovosled), ale bude to stejnej nesmysle jako u turba to tvrdit, přestože je to pravda, to samé je zákon setrvačnosti, pokud rozjedu auto a nechám ho jet svou setrvačností, tak taky kinetická energie,
aby jsi to nemusel hledat hodil jsem ti kopii, rozlišujme co je co

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 09 bře 2007 22:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 bře 2005 11:18
Příspěvky: 327
Bydliště: Žatec
četl jsem...
četl jsem...ale všichni tu řikaj to samý...pořád do kola..jen se řeší čí formulace je správnější...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 10 bře 2007 16:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2004 21:53
Příspěvky: 1386
kentoya píše:
Šubi píše:
nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....


jenže kinetická energie je tak zjednošený a nic neříkající pojem, že bych z toho dostal průjem, přečti si jednu z posledních odpovědí co jsem psal marauderovi, a do kinetické energie, lze schovat takřka jakoukouli energii,

že když pustíš kámen do vody a ten kámen udělá žblunk, tak ty budeš tvrdit, že žblunk udělala kinetická energie a já budu tvrdit že gravitace, samozžejmě budeš mít pravdu protože díky gravitaci ten kámen začal nabývat na kinetické energii (nenapadl mě lepší slovosled), ale bude to stejnej nesmysle jako u turba to tvrdit, přestože je to pravda, to samé je zákon setrvačnosti, pokud rozjedu auto a nechám ho jet svou setrvačností, tak taky kinetická energie,
aby jsi to nemusel hledat hodil jsem ti kopii, rozlišujme co je co


Když pustíš kámen do vody tak je to jinak. Na začátku má potenciální energii a ta se po puštění začne měnit na kinetickou až do doby těsně před nárazen nemá již kámen žádnou potenciální energii a ta se komplet přeměnila na kinetickou.

Jeden ze základních předpokladů existence je zákon zachování energie. Žádná energie nevzniká ani nezaniká, jen se vždy mění na jinou formu nebo se předává z jedné hmoty do druhé. :wink:

_________________
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2007 22:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
však právě že ten kámen předá kinetickou energii hladině vody tak to udělá žblunk, ale jde o to že za to může gravitace, ale už mi to kecání okolo stačilo takže já už si dávám pohov

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 23 led 2012 10:30 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8032
Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty :)
Toto je jedno z nich.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 07 srp 2016 22:11 
Offline

Registrován: 07 srp 2016 22:00
Příspěvky: 1
Taky si pohravam s touto myslenkou. A jedine co me napadlo je vzduchovy kompresor na nafukovani matraci a clunu. Myslim ze by to vyresilo problem jak pohanet turbo a jak ho mazat. Uz to mam obejdnane pripravenou prirubu na novej karburator. Ted to staci jen pozapojovat a ladit a ladit. Treba to klapne a nebo jen zaplacnu cas. Jelikoz turbina je 6V coz resi problem s pohanenim. To babeta spolehlive utahne.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 08 zář 2016 17:49 
Offline

Registrován: 14 zář 2010 21:11
Příspěvky: 35
Zapomen na to, za celou tu dobu tu nikdo nenapsal to nejdulezitejsi, ze 2t motor v motorce preplnovat nejde protoze vse co tam nafoukas navic ti utece vyfukem protoze ta konstrukce co je v motorkach nema vyfukove ventily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FUNKCE TURBA
PříspěvekNapsal: 02 říj 2016 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 161
Bydliště: Zlín-Malenovice
Tak mne napadá po přečtení některých komentářů...nestačilo by pod tím turbem zatopit? :D

Dvoutakt je něco jako částečně přeplnovaný motor,funkci onoho "přeplnování" zajištuje klika.


P.S. Jednou mi někdo řekl: Nejhorší situace vznikají,když se lidi začnou brát moc vážně. :)

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 342 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], MSNbot Media a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO