no když se podívám na stejné objemy válců tak výkonově mě přijde VW na tom njehůř ze všeho,...1,8T a 5l ... padám pod stuůlIdaho píše:Bobře neblbni ty nejzezdí za 5,5 ale až tak kolem 6,-7l/100 a tudíš s R32 nejdou sorvnávatBeaver píše:Impreza, Skyline, EVO,... A jak uz jsem psal, bez OTVecernicek píše:bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
Jinak dostala mne věta: " Akordův 2,0 se výkonově nehrabe na VW 1,8T, je to smutné ale je to tak. " Je to stejná hovadina jako bych řekl že jsme se neco nalítal vSupře MK3 NA a na MKIV TT to fakt nemá, je to smutné ale je to tak.. Bože proč srovnáváš 2.0 NA ( co možná ani nebyl ten bájnej Vtec ) s 1.8T ?? To i kdybys mel 2.2 co je o dost silnější tak nemá šanci (
Líbí se mi tu "fundované" skororecenze lidí co skutečně ví co porovnávat, stejně jako doslova debilní hlody Večerníčka typu :
"Kdyby měli VW tak nepotřebujou řešit takový pičoviny jako zvyšování výkonu.... ten výkon tam je totiž už od výroby " .... bohužel brutálně schovanej že i lepší jezdci než je on ho proste nemohou najít...
Nebo když večerníček začne uvažovat o golfu jako o "Výkoném aute se spotřebou 5L/100" ..
1.8T bude jezdit za 5l/100
Blow-off ventil
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Blow-off ventil
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow-off ventil
Tak teď to solidně zamotal...kecám pičoviny přitom řekl to stejný co já ale jinak. A vesměs jste vytáhli nejsilnější kalibry s dlouholetou sportovní kadencí tak nevím.
VW 976kkč a=6,2s 16/100
EVO 1,4Mkč a=6,1s 15/100
Impreza 1,5Mkč a=5,5 16/100
skyline do toho opravdu započítávat nebudu
pořád mi vychází nejlevněji VWčko. i když nemá takovou tradici ale jde ještě doturbit...
VW 976kkč a=6,2s 16/100
EVO 1,4Mkč a=6,1s 15/100
Impreza 1,5Mkč a=5,5 16/100
skyline do toho opravdu započítávat nebudu
pořád mi vychází nejlevněji VWčko. i když nemá takovou tradici ale jde ještě doturbit...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Ale vecernicek s tim nezacal!elwiiis tady zacal rejpat!!Tom_ píše:podivej se co to je za tema vole? co vidis , vidis snad nadpis tematu JPN vs D ? ja kurwa ne, tak proc zasiras skoro vsechny temata OT , si udelej dalsi tema JPN vs D a res si to tam a ne v BOV tematu
NeVW: Passi
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Suzuki LTZ-400 Quadsport
Re: Blow-off ventil
nemám nic proti golfu ale loni v blatný sem dal naprdel s 17let starym eclipsem ujel sem mu o dvě auta.....ale nebyla to pětka ale čtyřka...Vecernicek píše:bych chtěl vidět že by golf 5 r32 byl nějak zvlášť pomalej. A když by jste našli auto který by ho pokořilo, byl bych zvědav jestli by stále vyhrávalo i za první zatáčkou...
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Fuck off... tudlenctu pikaočvinu tady furt řešíte dokola...Turbo tak jednoduchý zařízení a máte to na 20stránek, pop-lol-bow-blow ventily se tu taky už několikrát řešili. takže nevím co tady zase pytlíkuješ. Jde o to kolik kdo má IQ když ani neumí použít funkci "hledat"Tom_ píše:podivej se co to je za tema vole? co vidis , vidis snad nadpis tematu JPN vs D ? ja kurwa ne, tak proc zasiras skoro vsechny temata OT , si udelej dalsi tema JPN vs D a res si to tam a ne v BOV tematu
Re: Blow-off ventil
Nevíte, který BOV plní lépe funkci, jestli uzavřený nebo otevřený? Mám na mysli, pokud se nebudeme bavit o efektu, jde mi čistě jen o funkčnost. 1.8T má v serii uzavřený a s některými typy otevřených BOV to padá do nouzáku. Momentálně mám něco mezi, Forge Splitter(Twin port), část se vrací a část odfoukne ven. Ovšem pokud by byl lepší uzavřený, klidně ho vyměním(navíc současný Forge ani moc nahlas neodfukuje).
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Blow-off ventil
to záleží kde máš umístěnou váhu vzduchu. Jestli je BOV před ní, tak je to jedno jaký typ použiješ, jestli je (sériový)BOV za ní, tak by měl foukat zpátky do sání, ať to nedělá bordel (snad jsem to teď nenapsal naopak )
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Blow-off ventil
Tohle mi je jasné(mám BOV za váhou), spíš mě zajímá opravdu čistě jen funkčnost. Někde jsem totiž četl, že uzavřený funguje lépe, pak že je to jedno. Tak bych v tom chtěl mít pořádek
Ještě k tomu, kde je umístěný. Ne vždy to je pravidlem, známý měl na 1.8T HKS a bez problému to jezdilo, podobné zkušenosti má někdo i s kopií HKS.
Ještě k tomu, kde je umístěný. Ne vždy to je pravidlem, známý měl na 1.8T HKS a bez problému to jezdilo, podobné zkušenosti má někdo i s kopií HKS.
- SomČarovný
- Příspěvky: 478
- Registrován: 13 srp 2014 23:27
Re: Blow-off ventil
U těch otevřených nejde tak ani o to jestli je to kopie, ale spíš o to, jak je tam nastavená ta pružina. Ale celkově u 1,8T by měly být lepší clossed loop ventily.
7GTD
Re: Blow-off ventil
To já vím, ale zajímá mě všeobecně, jestli tam je nějaký rozdíl, ne u 1.8T No co jsem tak četl, tak právě ty kopie prý neudrží tlak.
- SomČarovný
- Příspěvky: 478
- Registrován: 13 srp 2014 23:27
Re: Blow-off ventil
Na upraveným jsou s tím problémy, ale na serii 1,8T to problémy nedělalo. Takže ta pružina je tak cca akorát na serii.
7GTD
Re: Blow-off ventil
Ale pořád je to kopie, radši koupím jetý originál za stejné peníze
Ale pořád mě zajímá ten rozdíl
Ale pořád mě zajímá ten rozdíl
Re: Blow-off ventil
vždyť je to jenom ventil, kterému je jedno kam upustí, jestli do atmosféry mimo motor, nebo do sání před klapku, kde je tlak podobný.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: Blow-off ventil
Uzavřený nefunguje "lépe" - funguje správně pokud máš MAF. Otevřený funguje taky, ale přechlastává se motor - vyfoukneš vzduch, co už MAF změřil a ECU adekvátně tomu nadávkuje palivo. Ty otevřený fungujou dobře jen na motorech co mají MAP a vzduch si měří až v sacím manifoldu, takže když ho skrz BOV vypustíš pryč, tak tam prostě nedorazí a není změřený a tudíž ECU nedá zbytečně moc paliva. Samozřejmě tuzerům vůbec nejde o správnou funkci toho BOV, oni chtějí "aby to bylo slyšet". BOV je pro ochranu turba, když se použije blbě (otevřený na motoru s MAF), tak sice chrání před compressor surge, zato spaluješ tu bohatou směs až v turbíně a ničíš to jinak.Gooder píše:Tohle mi je jasné(mám BOV za váhou), spíš mě zajímá opravdu čistě jen funkčnost. Někde jsem totiž četl, že uzavřený funguje lépe, pak že je to jedno. Tak bych v tom chtěl mít pořádek
Ještě k tomu, kde je umístěný. Ne vždy to je pravidlem, známý měl na 1.8T HKS a bez problému to jezdilo, podobné zkušenosti má někdo i s kopií HKS.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Blow-off ventil
Tak po všech pokusech jsem tam dal OEM DV. Jen nepochází z mého 132kW motoru, je ze 165kW Audi TT(i Porsche ho používá). Dle testů má nejrychlejší reakce ze všech DV z 1.8T. Kdyby náhodou přestal fungovat, tak v záloze mám Forge 007p(ten z TT se už nedá koupit), který na 1.8T taky dobře funguje.
Zajímal by mě váš názor na toto: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... ra-16.html" onclick="window.open(this.href);return false; Má to nějaký smysl?
Zajímal by mě váš názor na toto: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... ra-16.html" onclick="window.open(this.href);return false; Má to nějaký smysl?
Re: Blow-off ventil
Můj názor je, že to je kurevsky drahý a BOV je moc blízko klapky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Blow-off ventil
S cenou souhlasím, ale v Anglii se to dá sehnat za půlku od jiného výrobce. Spíš se o to zájímám ze zvědavosti, dost lidí to totiž v zahraničí používá.
- SomČarovný
- Příspěvky: 478
- Registrován: 13 srp 2014 23:27
Re: Blow-off ventil
No i u náš to dost lidí má. Na koncernových 1,8T tím dost lidí vyřešilo nefunkčnost (padání do nouzáku) při montáži na seriové místo. Před klapkou vše fungovalo jak má
7GTD
Re: Blow-off ventil
V tom případě pokud používám uzavřený, tak to moc výhod nemá