Poslední návštěva: 17 čer 2019 20:14 Právě je 17 čer 2019 20:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 1223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 lis 2017 21:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 2049
Bydliště: Plzeň
Já třeba pouštím ze zrušeného krámu tuhle koncovku, která zvuk na 99% změní:
https://www.sbazar.cz/gizmi/detail/1816 ... vka-vyfuku
Takže hláška "NEJDE to koncovkou" je mimo.. 8) a navíc může být i s homologací a ne od Číňana :lol:

_________________
Toyota MR2 Spider v org. stavu
Honda Jazz v org. stavu
Honda Logo v org. stavu
Honda Accord Noblesse 5g složená na zem
VW GIV TDi 150PS/350Nm v neoriginál stavu:)
Ford Fiesta II Bieber Cabrio v org. stavu
Honda NSR
Aprilia Atlantic (splašené křeslo)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 28 lis 2017 00:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 716
Lio666 píše:
Jenže tohle je "TUNING FORUM", ne "KUPTE SI SILNĚJŠÍ SÉRIOVKU". Takže už běž s těma radama do prd*le. Jediný tvoje příspěvky jsou: nedělejte tuning, kupte silnější sériovku, Subaru je nejlepší a rozjedu se všude, i když mám hovn* výkon, protože mám 4x4.

A člověk prostě někde musí začít a udělá spoustu chyb. Jako ten zelenej otrava, ale posouvá se.

O mna a moje auto sa nestaraj, nevnucujem ti ho. Myslím že výkonovo to tiež nie je tragédia

Ale vysvetli mi k čomu je dobré aby niekto opakoval chyby iných???
Toto mi prosím vysvetli!!!


Ja tuning nikomu nezakazujem, ja len vravím že je lepšie si kúpiť rovno silnejšie auto ako nahánať kone zo zdochliny. Pre mna za mna nech si niekto tuninguje aj STI, M3, S4...
Ale určite nie som zástancom toho aby niekto opakoval chyby iných z minulosti, že sypal peniaze do auta kde aj po tuningu zdochlina ostala stále zdochlinou.

Vyššie som ti dal príklad na blbej Octavii I - miesto 1.6i sa dá kúpiť 1.8T a tam nech si tuninguje tak isto, pekné kolesá, uprava sania, ladený výfuk... Ja vidím zásadný rozdiel v tom či to isté robím na 1.6i alebo na 1.8T.
Nie som koncernofil, ale predpokladám že 1.8T má väčšie brzdy ako 1.6i
Ba si myslím že 1.6i má vzadu bubnové brzdy.
Má zmysel vôbec tuningovať taký šerbel?

gizmi: tuning koncovka....
Dobre zmení zvuk o pol prdu. Čo tou koncovkou okrem zanedbatelnej zmeny zvuku získam? Úplne NIČ
Sa bojím že vo vnútri auta by som ani nepoznal rozdiel v zmene zvuku, ešte vonku možno
Poviem ti na rovinu, že pre taký tuning by som bol darebný sa vôbec zohnúť pod auto. Ked už sa válať pod autom tak kvôli celému koncovému tlmiču

Edit: ja sa vyjadrujem tak, aby niekto kto sa nevyzná neopakoval chyby iných. A niekto tomu hovorí že som proti tuningu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 dub 2018 07:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
Zdravím. Všichni zde chtějí hutný,dunivý zvuk motoru. Já chci naopak hluboký zvuk na benz. turbomotoru potlačit a získat vysoký "uřvaný" zvuk. Jaký koncový tlumič a jaké vnitřní konstrukce je třeba vyrobit aby ořezal ty hluboké tony? Poradíte? Kupovat nic nechci. Děkuji.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 dub 2018 08:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3044
Bydliště: Havířov
Turbo právě udělá zvuk výfuku vždycky trochu hlubší/dunivější. Hlavně, když nemáš středový tlumič, tak to v kabině může působit dost nepříjemně. Vysoké tóny z toho dostaneš prostě až v otáčkách

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 dub 2018 09:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
v kabině mi to je jedno,pro mne je důležité,co je slyšet venku. :D

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 dub 2018 11:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3044
Bydliště: Havířov
https://www.youtube.com/watch?v=4T6udaOUouY&

Tady je na 2,7 V6 turbo GT35 a úplně obyčejné plně průchozí tlumiče. Vnitřní kosntrukce klasika, děrovaná roura obalená vatou. Basové to je dost od spoda, ale v otáčkách se to pěkně rozeřve.
Navíc je tady udělaný screamer pipe, který je to videu taky trochu slyšet (když auto jede z dálky, tak je slyšet jak se po naběhnutí auta rozeřve. Ale ten už dělá takový kravál, že to prost ěkamera pořádně nepobere :D
Jestli ti jde o řádný zvuoký projev, tak bych šel touhle cestou. Vývod z externího wastegate je trubka malého průměru a když jí vyvedeš někam hodně na krátko, tak prostě ty vibrace nemají ani čas se v tom výfuku zklidnit :-) navíc je to vlastně trubka přímo z motoru, takže zvuk "nedeformuje" turbo

Tady to má asi metr na délku a je vyvedený před přední kolo 8)

Příloha:
screamer4.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 srp 2018 10:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Pánové potřebuji radu, nevím, co udělat jinak. Vyrobil jsem si středový tlumič. Děrovaná trubka (dírky 3 mm) omotaná ještě kovovou síťkou, dále žáruvzdorný materiál PROMAGLAF - HTI 1200°C (řádně napěchováno) a opláštění. Schválně jsem to nesvařoval,ale jen snýtoval, abych mohl kontrolovat stav tlumení. Po ujetí cca 1000 km je všechen materiál pryč, prostě to z výfuku vylétalo. Zbytky jsem našel i v koncovce výfuku. Je nějaká metoda /řešení, jak tomu zabránit?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 srp 2018 11:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Nepoužívej takovouhle vatu, musí to být rouno, které drží pohromadě. Vatu ti to "vyzobe" po kouskách.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 srp 2018 12:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Je to rouno, dal jsem blbou fotku, kdy jsem zkoušel normální zateplovací vatu. Má to to takovouhle formu. Co použít teda jiného? Nějaký odkaz?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 srp 2018 13:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Našel jsem tento obrázek, jedná se o ocelovou vatu, která by tomu si mohla zabránit, ale poté jsem našel i toto video https://www.youtube.com/watch?v=YSSp-RmhUDE a nerad bych aby mi začal hořet výfuk.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 srp 2018 14:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
No používá se tam, ta teplota na konci už není taková, aby se to mělo vznítit. Viz třeba http://shop.razzo.cz/technika/vyfuky-moto/prislusenstvi/4734-vypln-vyfuku-moose-universal-stainless-repack-kit/

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 srp 2018 19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Jenže to potřebuji na střed a tam ty teploty jsou přece jen vyšší. I když to vydrží na motorce, která má kratší výfuk, tak snad by neměl být problém. A nebo mě napadlo použít thermo pásku na svody, ale nevím, zda by byla dostatečně propustná pro plyny.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 15 zář 2018 21:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 497
Bydliště: Moravská Třebová
Tak doufám, že tohle již vydrží, aby vata nevylétala. Děrovaná trubka->kovová síťka->thermo omotávka na výfuky->vata.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 07 dub 2019 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2010 11:52
Příspěvky: 193
Ahoj. Potřebuji menší radu. Jakou ocel můžu použít k výrobě svodu pro turbo? Dočetl jsem se, že 316Ti, nebo lépe 321, ale co použít, kdybych nechtěl nerez, ale klasickou černou ocel?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 10:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Svodům pro turbo bude teplo, tam spíš 439. U obyčejné oceli nevím, ale většinou tam byl litinový kolektor a byť roli hrála určitě cena a masovost produkce tak si myslím, že klasická ocel nejspíš úplně ideální nebude - nerez sice může praskat, ale hádám, že váha turba a měknutí obyčejné ocele za vyšších teplot neni zrovna dobrá kombinace.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 19:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3727
Bydliště: Český Těšín
Kdyz to udelas z 321cky , aspon 2mm+ a kvalitne svareno, tak nebudes mit problem...Dalsi vec je, ze pokud mas tezke turbo, tak si udelej drzaky turba nekde na hlavu/ventidekl aby se odlehcilo svodum...
Co se tyce cerne oceli, tak s ni taky neni problem...Nejvetsi problem byva s korozi, ktera nasledne zacne oslabovat material...Nekolik let ti to vydrzi, znam nekolik lidi, kteri pouzili cernou ocel v tloustce 2,5-3mm a v pohode. Ale jak rikam, vzdy je dulezite udelat "vzpery" turba

Jinak pokud chces opravdu top material tak vem Inconel, ale to asi nezapaltis, kdyz se bavime o cerne oceli :lol:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 19:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2010 11:52
Příspěvky: 193
Svody co chci dělat se v GB vyrábí z 316Ti, nebo za příplatek 321.

Už mi doma dva roky leží priruby a ty z nerezi nejsou, tak bych je využil. Auto nebude normálně v provozu a Svody povedou okolo hlavy nad převodovku, takže se koroze moc nebojím a se vzperama počítám. Pokud by mi to mělo vydržet dva roky, tak to samozřejmě udělám z té 321, ale jinak je to na můj low cost projekt naprosto zbytečný.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 19:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3727
Bydliště: Český Těšín
Jake auto? Vykon? TAk to udelej z 3mm 304ky a vydrzi ti to dlouho...321 je stavena na vetsi teploty z duvodu vetsiho obsahu uhliku a taky je drazsi...cca 3x tolik co 304

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Vnější koroze se ani tak moc bát nemusíš, tu klasickou ocel ti budou žrát hlavně výfukové plyny a případná kondenzace uvnitř (ne že by to teda nerezivělo i zvenku :D ).

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2010 11:52
Příspěvky: 193
No ja bych je hlavně nerad dělal dvakrát. :D
Pežo 205 a výkon by měl být 200kW+, to si netroufám nějak blíž odhadovat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 11 dub 2019 05:32 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 121
Normálně pouzivam varný kolena a je to v pohodě, svody drží (schválně jsem koukal na fotky) od roku 2011 doted, jedinej problém je koroze z vnějšku, vnitřek se pokryje sazema vnejsek je potřeba po nějakým čase prestriknout, sice se to postupně vypálí ale nerezavi to. Taky se dělavalo sopovani hlinikem a pak to vydrželo víc. Výztuhy samozřejmě.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 11 dub 2019 15:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 3044
Bydliště: Havířov
Bez výztuh jsem narazil i na problém, že se povolaly matky, které drží turbo na svodech, takže bez nich ani ránu

Jinak teda, kdyby bylo třeba, tak kolektory 4-1 a 6-1 se dají koupit za pár stovek u číňanů, akorát teda jen nerezové....

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 14 dub 2019 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2010 11:52
Příspěvky: 193
Kolektor si nejspíš zvládnu udělat, to už nebude problém. Ale vím o nich. 8)

Tak do mě. :mrgreen:
Příloha:
received_1728526460512928.jpeg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 1223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů