Poslední návštěva: 07 pro 2019 10:57 Právě je 07 pro 2019 10:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 1223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 16 dub 2015 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 16 dub 2015 22:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2009 23:33
Příspěvky: 1737
Bydliště: Ecce Homo
Pánové, mám dotaz hodný debila:

Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.

Díky za jakýkoli konstruktivní názory.

_________________
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 16 dub 2015 22:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2010 17:58
Příspěvky: 890
Zkontroluj, jestli nemas nekde boost leak.. co mas jinak za wg, bov, kolik tlacis psi/bar? :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 04:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Podle mě se ti lehce přiotevírá WG, musíš ho upravit :-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 05:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
Juraj píše:
Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.


Vždyť má ale pravdu ;-) a Bobr mu stejně neodpověděl na co se ptal....

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 07:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
Kane13 píše:
Pánové, mám dotaz hodný debila:

Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.

Díky za jakýkoli konstruktivní názory.

Este sa tu v minulosti preberalo to, ze si proste zlepsil prietok, a turbo proste uz nestiha plnit..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 13:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2009 23:33
Příspěvky: 1737
Bydliště: Ecce Homo
Stanley píše:
Zkontroluj, jestli nemas nekde boost leak.. co mas jinak za wg, bov, kolik tlacis psi/bar? :)


Zkusím. WG se přiznám, že nevím. Turbo je Garrett T25. BOV je Greddy", ale tomu moc nevěřím. Tlak přes MBC na 1.3...

_________________
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 13:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2009 23:33
Příspěvky: 1737
Bydliště: Ecce Homo
JRD McLAREN píše:
Kane13 píše:
Pánové, mám dotaz hodný debila:

Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.

Díky za jakýkoli konstruktivní názory.

Este sa tu v minulosti preberalo to, ze si proste zlepsil prietok, a turbo proste uz nestiha plnit..


No jo, ale co pak s tím? :-D

_________________
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 16:29 
Offline

Registrován: 07 zář 2014 15:49
Příspěvky: 29
Juraj píše:
Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.


Takže to chápu správně, že dotyčný mi nijak neporadil ani neodpověděl na mou otázku, a já mám poděkovat? Mám to na Ebayi dobře prozkoumané, většina do ČR nedováží, zbytek ano, ale za minimálně dvojnásobnou cenu, než je cena výfuku + DPH a clo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 17:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6516
Já ti poradil koupit to jinde - cenám na eBay nepřikládám velkou váhu, skoro vždycky se dá domluvit za A na jiné ceně než prodejce píše a za B na levnější dopravě než uvádí eBay. Tak či onak je to výfuk, který chrlí nějaká fabrika v Číně, není na něm nic vysloveně dobrého a nic vysloveně špatného - a Sportovní Autodoplňky to berou samozřejmě rovnou od Číňana, takže víc jak pětku za něj určitě nedávají :wink:

Pokud na to sedí výfuk z předchozí generace, tak bych se vykašlal na noname mrzáka od Sportovních Autodoplňů a koupil jetej Kakimoto z Japonska, což vyjde na takových 7-8 max. hrubým odhadem.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Naposledy upravil Beaver dne 17 dub 2015 18:42, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Jak bobřík píše... kdyby místo odsekávání jsi se raději zeptal tak ti určitě poradí jak sem výfuk dostat levněji atd..... po US je free a staci se zeptat kdo vozi velke dily ci motorky, auta atd a prihodi ti to do kontejneru :-) Je to jen o tom chtit. ale to by jsi musel dělat i něco jiuného než sedět na PC a hltat ebay :D

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 dub 2015 09:00 
Offline

Registrován: 07 zář 2014 15:49
Příspěvky: 29
Beaver píše:
Já ti poradil koupit to jinde - cenám na eBay nepřikládám velkou váhu, skoro vždycky se dá domluvit za A na jiné ceně než prodejce píše a za B na levnější dopravě než uvádí eBay. Tak či onak je to výfuk, který chrlí nějaká fabrika v Číně, není na něm nic vysloveně dobrého a nic vysloveně špatného - a Sportovní Autodoplňky to berou samozřejmě rovnou od Číňana, takže víc jak pětku za něj určitě nedávají :wink:

Pokud na to sedí výfuk z předchozí generace, tak bych se vykašlal na noname mrzáka od Sportovních Autodoplňů a koupil jetej Kakimoto z Japonska, což vyjde na takových 7-8 max. hrubým odhadem.


Ale já se nikde neptal, jestli to jde sehnat levněji, ptal jsem se na kvalitu, rozumíme?

Jinak vyřešeno, objednán SRS až z Nizozemí. Díky všem :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 dub 2015 09:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
pakaren na dlhe zimne vecery... len skoda ze je jar...
..
rucne malovane - jedine z kinder surprise ..
Příloha:
DSCN3124s.JPG

Příloha:
DSCN3125s.JPG


..len dufam ze som tym "drazkovym tuningom" nieco neposral...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 dub 2015 09:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
A na co tam ty drážky jsou ?

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 dub 2015 09:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
tepelna roztaznost / krouceni priruby ¨

pokud to prisroubujes bude to OK.

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 dub 2015 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2006 22:50
Příspěvky: 201
Bydliště: Ústí nad Labem
vidim,ze konce drazek jsou odvrtany,takze se to trhat nebude.takze 8)

_________________
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 dub 2015 10:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1804
Bydliště: Třebíč...
zabývá se tu někdo úpravou svodů na 1.9 TDI nebo na diesel jako takovýho?Stará rotačka 81kw AFN.Mám možnost nechat si vyrobit z nerezu, ale na netu jsem o tom nic nenašel.Popravdě jsem se o úpravy dieselů nikdy nezajímal.Motor má chip, půjdou do něj sprinty vstřiky a jakmile se objeví větší IC, tak i to....teď budu kvůli těsnění sundávat hlavu, takže bych udělal i ty svody, když už na to bude čas a volný origo svody.....

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 dub 2015 10:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
A je to tam vůbec třeba ?

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 dub 2015 10:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1804
Bydliště: Třebíč...
kámoš je svářeč a v práci mají spoustu zbytků roznejch kovů a není problém je použít a smaozřejmě mají i nerez.Vypálení přirub na laseru po flašce, svaření nerezu za nějakou tu protislužbu zase od nás z práce, takže výrobní cena pár korun, tak proč ne?

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 dub 2015 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
protoze pokud ty litinove nepraskaji tak budou lepsi jak nerez ;-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 dub 2015 22:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1804
Bydliště: Třebíč...
mně je víceméně předhazováno ať použiji nerez.Ten bych raději viděl ale za turbem, takže dík za vysvětlení...ale starý svody vyhazovat nebudu.
Vím, že musí být zachována délka větví, průměr jak na kanálcích, ale nejsem si jist, jestli není nějaká zrada u spojování před turbem...čuměl jsem na fotky, hledal na zahraničních forech....jde mi o zlepšení funkce výplachu a doufám, že to přispěje k rychlejší reakci turba resp. náběhu od nižších otáček.No prostě klasika, aby to nešlo cestou kontraproduktivní...je to auto na denní ježdění, takže netoužím po 200 koňový rotačce, co žere spojky, ale jen po zlepšení fungování motoru....větší IC, vstřiky, odstavenej EGR, čip, časem ještě průchozejší výfuk a turbo z 96kw....žádný extra náročný úpravy....jen nechci auto přečipovávat, ale spíš jít cestou železa a k tomu až pak přizpůsobovat soft a ne jak je zvykem, jít jen cestou jednotky....

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 00:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2006 22:50
Příspěvky: 201
Bydliště: Ústí nad Labem
novy svody do 200 kobyl je uplna zbytecnost. ty se delaj pri zastavbe vetsiho turba a mista v motoraku. nejaky vyplachy sem nemotej ,tohle je na tvym vykonovym pozadavku zanedbatelna polozka.vymnen vstriky uprav soft a jezdi.max vetsi cooler a mas udelanou udrzbu a budes spokojenej,ze to jezdi. ty svody urcite zbytecna investice.kup za to naftu a jezdi.jinak plno info je na dieselpower. zdur

_________________
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2015 17:10 
Offline

Registrován: 12 říj 2012 14:09
Příspěvky: 19
Zdravim chci se zeptat co kdybych u sveho motoru nechal udelat svody treba 4 2 1 bez nejakeho pocitani a mereni delky atd jen zachoval tloustku trubky od svodu vlastne podle originalu bych udelal svody 4 2 1 akorad delsi diky za info jedna se o motor 1.6 16v 76 kw fiat bravo vyfuk uz nema kat a na konci je akorad sport tlumic wm sport diky za info


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2015 15:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 srp 2013 11:53
Příspěvky: 439
Bydliště: Kladno
Vzhledem k tomu že nemůžu sehnat středovej díl e36 325i a jelikož novej kvůli katům stojí nesmysl koumám jak s tím. Když místo střeďáků dám roury zhorší se výplach a přijdu o krouťák, tudíž napadlo mě tam dát dva rezonátory. Otázka tedy zní budou rezonátory plnit funkci "protitlaku" nebo mám shánět dál? Pokud ano, jakej druh a délku volit?

_________________
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)


Naposledy upravil Bufik dne 27 kvě 2015 15:27, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2015 15:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6516
Nebudou. Resp. nejspíš o dost menší, než měl origo střed - záleží jakou měl konstrukci.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2015 17:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
"protitlak" ... je len najaky "mytus" ... vzniklyyy z roznych "rad" pseudoodbornikov ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2015 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 srp 2013 11:53
Příspěvky: 439
Bydliště: Kladno
Tak proč se po nahrazení rourou ztrácí krouťák?

_________________
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2015 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
Protože spousta lidí rve 3" rouru na 200 koňový motor

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2015 11:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 srp 2013 11:53
Příspěvky: 439
Bydliště: Kladno
Chápu že když se zvětší průměr roury tak podle bernoulliho rovnice zvýší se tlak a zpomalí se rychlost plynu což působí jako špunt, tímpádem větší neznamená lepší. Ale na ex kadettu bez změny šířky potrubí od serie jsem nějakou chvilku jezdil jen s rourou než mi přišel tlumič a stálo to za prd. Zaprvé jsem přišel o krouťák jak už jsem psal vejš a zadruhé výfuk začal rezonovat . Mě zajímá proč se ten krouťák ztratil, když jsem tlumič nahradil rourou o stejným průměru jako zbytek potrubí a žádnou překážku tím nezpůsobil nezpůsobil ba naopak. Jediný co mě napadá že odstraněním tlumiče a tudíž zrychlením odvodu se začaly potkávat pulsy od jednotlivých válců. Ale je vliv absorbčního tlumiče tak velký aby tohle mohl ovlivnit?

Pokud budeme brát že moje původní střeďáky jsou absorbční tak rezonátor kterej má podobnou konstrukci jen s tím rozdílem že jsou v něm jakési šupinky točené do spirál místo obyčejných otvorů by podle mejch úvah měl zastoupit střeďák celkem obstojně nebo se pletu?

_________________
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2015 12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
řešit u motoru u ktereho jsou v serii stavitelna vackova kola nejaky protitlak ve vyfuku je usmevne :-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 1223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů