Poslední návštěva: 19 srp 2017 08:31 Právě je 19 srp 2017 08:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 1190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 18 zář 2015 17:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
kony5 píše:
nějaký laciný servomotor tak blízko na výfuku ty teploty stejně dlouho nevydrží...


no proto jsem říkal vzít elektro klapku z nějakého auta. Třeba z Audi Sx RSx apod. Co to ale udělá s tím hliníkem by mě taky zajímalo :D

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 zář 2015 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2012 19:09
Příspěvky: 182
Bydliště: Ostrava
U sousedu ve Varšavě


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 24 říj 2015 17:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 črc 2010 19:18
Příspěvky: 648
Bydliště: České Budějovice
nechal jsem si upravit poslední díl výfuku a kat. Chtěl bych vědět jak to teď nejlépe ošetřit proti korozi. Bylo mi navrhnuto komaxit. Já si u komaxu nejsem jistej teplotou, vydrží to? Popřípadě není tu někdo z č. budějovic nebo okolí, kdo by si na to troufnul?

_________________
Alfa Romeo 156 - ex
Life is too short to drive boring cars


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 24 říj 2015 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 črc 2011 15:12
Příspěvky: 1460
Bydliště: České Budějovice
D´ice píše:
nechal jsem si upravit poslední díl výfuku a kat. Chtěl bych vědět jak to teď nejlépe ošetřit proti korozi. Bylo mi navrhnuto komaxit. Já si u komaxu nejsem jistej teplotou, vydrží to? Popřípadě není tu někdo z č. budějovic nebo okolí, kdo by si na to troufnul?


neblázni komaxit? nějak si nedovedu představit. použij klasickou vypalovací černou barvu na kamna, je do 700stupnů nebo tak nějak, ve větší vrstvičce ti to uchrání cokoliv. dá se to natírat nebo stříkat. stojí to cca 300kč 8) pokud se na to necítíš, přivez to sfouknu ti to raz dva :D

_________________
Ophell Vectra B 2.0 16V Turbo max výbava, velký límce a hodně nízko!
Nepleť si moji povahu s mým chováním, Moje povaha je to, kdo já jsem. Moje chování záleží na tom, kdo jsi TY!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 říj 2015 07:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 črc 2010 19:18
Příspěvky: 648
Bydliště: České Budějovice
mě se komaxit taky nezdál, proto se radši ptám. Jsem na tom celkem bídně s časem, takže sám na to asi nebudu mít čas. Kde tě najdu lordíku?

_________________
Alfa Romeo 156 - ex
Life is too short to drive boring cars


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2014 19:12
Příspěvky: 62
Bydliště: Třeboň
Na výfuk je dobrý šopování hliníkem. V ČB to dělá firma Altamire. Nechal jsem tím nastříkat výfuk a drží to už několik let. Stejně výfuk dřív shnije zevnitř. :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
viewtopic.php?f=116&t=117147
http://yellow01.rajce.idnes.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 20:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 črc 2010 19:18
Příspěvky: 648
Bydliště: České Budějovice
díky za reakci, nakonec jsem to vzal vypalovací barvou na krby, snad to bude stačit :wink:

_________________
Alfa Romeo 156 - ex
Life is too short to drive boring cars


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2014 19:12
Příspěvky: 62
Bydliště: Třeboň
Tu chci taky někdy zkusit na sériovým autě s celoročním provozem, na krbu drží dobře. :)

_________________
viewtopic.php?f=116&t=117147
http://yellow01.rajce.idnes.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 20:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 črc 2010 19:18
Příspěvky: 648
Bydliště: České Budějovice
výsledky ti můžu po nějaký době říct, ale v zimě s autem nejezdím 8)

_________________
Alfa Romeo 156 - ex
Life is too short to drive boring cars


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 21:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6384
Mám obavu, že barva na krby nebude moc fungovat. Ona je spíš dekorační a má za úkol hlavně vydržet žár. Jinak ale bude dost možná příliš porézní a vlhkost se tak bude dostávat skrz. Podobně jako autoplechy co koupíš bez laku - když to budeš provozovat na autě tak jak jsou, tak shnijou.

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 06 lis 2015 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 črc 2010 19:18
Příspěvky: 648
Bydliště: České Budějovice
nestraš :D tak budu radši jezdit jen přes sezonu a když bude hezky no :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 - ex
Life is too short to drive boring cars


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 07 lis 2015 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2010 18:54
Příspěvky: 533
Bydliště: Okolí Třince
Já natíral výfuk žáruvzdorným Alkytonem, snad to bude ok :D

_________________
aktual: ŠKODA OCTAVIA II
ex: VW GOLF MKV


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 00:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2328
Bydliště: Kutná Hora
štvou mě neustále zarezlý matky na svodech a kolem turba, tak jsem sháněl poměděný, ale moc se to nedá sehnat. pak mě ale napadlo, byl by nějakej problém, kdybych nechal vyrobit matky i štefty z nerezu? nenadá mě, čemu by to mohlo vadit, vzhledem k přístupu k těm šroubům na autě se ale radši zeptám.

_________________
<>Espace V624v|<>Safrane V624v manual|<>Safrane Biturbo

WWW.PECEOKUZI.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 17:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1507
nerez nebrat, zarezne to stejněa je to křehčí a prakticky po kratší době (nerez šrouby/matky mi yvdržely 2 roky.., origo tam vydrželo 12let a v době demontáže to bylo ve stejným stavu jako později nerez.. je ale nerez a nerez, že jo.).. poměděná klasika asi vydrží nejvíc...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 26 lis 2015 19:39 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 860
Beaver píše:
Mám obavu, že barva na krby nebude moc fungovat. Ona je spíš dekorační a má za úkol hlavně vydržet žár. Jinak ale bude dost možná příliš porézní a vlhkost se tak bude dostávat skrz. Podobně jako autoplechy co koupíš bez laku - když to budeš provozovat na autě tak jak jsou, tak shnijou.

Mel jsem natřeny výfuk barvou na krby a jezdil i v zimě a výfuk ok i po roce,doporučují 8)

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 led 2016 20:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2007 14:09
Příspěvky: 46
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Nevíte někdo o někom schopném v Moravskoslezkém nebo Zlínském kraji kdo by mi udělal výfuk z nerezu na míru?
Teda spíše jde jen o trubku s přírubou a koncovým tlumičem, chtěl bych to udělat na míru a přesně dopasovat na auto.
Poradíte mi někdo někoho nebo kde?

_________________
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 12:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2009 23:33
Příspěvky: 1737
Bydliště: Ecce Homo
Není to ani MS ani ZL kraj, ale přesně mezi - Soieta http://www.soieta-tech.cz/

Mám od nich výfuk na GT od svodů po konec a jsem spokojenej, cena taky příznivá.

_________________
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 26 led 2016 14:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2006 04:03
Příspěvky: 3433
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Já znám jen z Hradce Králové
http://www.jpvyfuky.cz/index.php

_________________
Cléon & Fonte


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 08 úno 2016 15:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2008 20:55
Příspěvky: 109
Bydliště: Zlín
Žabárna u Zlína. p. Němec
http://www.ncpower.cz/kontakt

_________________
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 08 úno 2016 18:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2006 22:50
Příspěvky: 185
Bydliště: Ústí nad Labem
bóďa píše:
štvou mě neustále zarezlý matky na svodech a kolem turba, tak jsem sháněl poměděný, ale moc se to nedá sehnat. pak mě ale napadlo, byl by nějakej problém, kdybych nechal vyrobit matky i štefty z nerezu? nenadá mě, čemu by to mohlo vadit, vzhledem k přístupu k těm šroubům na autě se ale radši zeptám.



mosazny matky a mas pokoj.povolit to povolis vzdycky.

_________________
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 23 úno 2016 23:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 486
Bydliště: Moravská Třebová
Chlapi je tady někdo, kdo se trochu vyzná v problematice svodů?
Dělám si nerez svody a nejsem si jistý velikostí oválů u příruby k hlavě. V hlavě jsou totiž ovály 45 x 28 mm, ale u origo svodů je ovál 49 x 32 mm.
Nevím, jestli tedy zachovat rozměr oválů jako u originál svodů, nebo jestli je zmenšit až na velikost oválů v hlavě?

Díky

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 24 úno 2016 10:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8125
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Laicky nazor: puvodni jsou vetsi kvuli tolerancim pri spasovani. Aby bylo zajisteno, ze se nikdy nestane, aby tam doslo ke zmenseni prostupu. Presne by byly lepsi pro zachovani rychlosti, ne?

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 24 úno 2016 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1507
zkus něco najít na téma "antireversion step" sice jsme na teoretické úrovni, ale třeba se tím někdo zabejval... příruba sama o sobě moc pohybu neumožňuje - 8 šroub vs 8,5/9mm díra neudělá nic...

rozhodně bych ten schod zachoval..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 24 úno 2016 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 486
Bydliště: Moravská Třebová
Tak na toto téma toho je dost, ale vypadá, že tato úprava se dělá až kousek dál od hlavy. U hlavy jsem našel jen, že by ten schod měl být u spodní strany oválu. Nehoním se za výkony, jen se chci zbavit litinových svodů, ale zase nechci něco zkonit.

Původně jsem přírubu tedy udělal tak, aby kolem oválu v hlavě byla všude stejná mezera a rozměr oválu v přírubě byl 47 x 30 mm. Teď jsem ale na vážkách.

PS: šrouby jsou 10 mm a díry jsou 12mm, pohyb (tolerance) tedy možný trochu je.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 00:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3790
z tych zakladnych veci co by trebalo dordzat ..
priemer "trubky" ci "ovalu" by mal mat minimalnu plochu taku, ako je sucet ploch ventilov.

cize ak mame dva ventily, priemer cca 30mm, co nam da plochu cca 706mm2 na jeden ventil, na dva ventily 1412mm2
tak plocha (prierez) vyfukovenho kanala ci zvodu by mal mat minimalnu plocu tych 1412mm2 ..

dalej je treba barat v uvahu "telepnu roztaznost" a hustou plynov, ich rychlost, prudiacich cez vyfukoy kanal,
a zaroven fakt, ze vyfukove plyny su stale v stadiu v expanzie aj pocas toho co prejdu cez vyfukovy ventil ...
...
....
........

EDITED:
upravene cm2 na mm2

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 25 úno 2016 10:33, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 08:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
JRD McLAREN píše:
priemer "trubky" ci "ovalu" by mal mat minimalnu plochu taku, ako je sucet ploch ventilov.

Hmmm... :ufo:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 08:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2195
Bydliště: Dobříš
JRD McLAREN píše:

cize ak mame dva ventily, priemer cca 30mm, co nam da plochu cca 706cm2 na jeden ventil, na dva ventily 1412cm2
tak plocha (prierez) vyfukovenho kanala ci zvodu by mal mat minimalnu plocu tych 1412cm2 ..

A není to náhodou 7.06cm2? :wink:

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 486
Bydliště: Moravská Třebová
Libor12 píše:
JRD McLAREN píše:

cize ak mame dva ventily, priemer cca 30mm, co nam da plochu cca 706cm2 na jeden ventil, na dva ventily 1412cm2
tak plocha (prierez) vyfukovenho kanala ci zvodu by mal mat minimalnu plocu tych 1412cm2 ..

A není to náhodou 7.06cm2? :wink:


Jasný, to jsem pochopil, že je to 706,5 mm2. Problém je, že nevím, jak mám veliký ventil.

Jediné hodnoty / rozměry, se kterými můžu operovat a které znám, jsou rozměry oválů hlavy (45 x 28) a origo svodů (49 x 32)

A ještě jsem tedy nepochopil komentář od Taboo:
Taboo píše:
JRD McLAREN píše:
priemer "trubky" ci "ovalu" by mal mat minimalnu plochu taku, ako je sucet ploch ventilov.

Hmmm... :ufo:


Jestli jde jen o to, že ta věta nedává smysl, nebo jestli je celé tvrzení chybné.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 11:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3790
Taboo píše:
JRD McLAREN píše:
priemer "trubky" ci "ovalu" by mal mat minimalnu plochu taku, ako je sucet ploch ventilov.

Hmmm... :ufo:

...ci nemal by som sa snazit pisat o polnoci "nejake tie mudra" .... :roll:
..
...sucet ploch vnutornych priemerov sediel ventilov ... :roll:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 úno 2016 11:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6384
Ono je to spíš o tom, že logicky výukové svody nemají být určitě menší než je průměr výfukových kanálů, ale reálně je potřeba je mít větší aby výfukové plyny měly prostor k expanzi a docházelo k správnému výplachu válce. Na druhou stranu je to potřeba vybalancovat a nepoužívat nějaké obrovské průměry, potom zase plyny nezískají rychlost a přijdou o ten efekt "vytahování" spalin ven z válce. Plus mínus tak nějak. Jsem rád, že to neumím počítat a trapně přiznám, že v tomhle ohledu bych u sebe šel prostě cestou nějakých osvědčených svodů, koupil je a namontoval na motor :mrgreen:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Naposledy upravil Beaver dne 25 úno 2016 13:03, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 1190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO