Poslední návštěva: 20 říj 2017 17:01 Právě je 20 říj 2017 17:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 1193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 19:17 
Offline

Registrován: 19 říj 2016 20:33
Příspěvky: 8
No ale jak mi teda vysvětlíte hliníkové hlavy ? však ty teploty tam byly taky obrovský. O svařování hlíníku by nebyl problém. On jako nebude problém ani nerez ani nic jinýho, ale opravdu mě láká ta nízka hmotnost. Tady je o tom nějaké čtení. ale nic konrétního jsem se tam nedozvěděl.
Samozdrejme se nejedná asi o čistej hliník ale jsou tam nějakýho příměsi.
Ted když koukám tak cenově moc rozdíl není. hliník trubka 48x2 je za 150,- a nerez kolem 300. Ale zase na druhou stranu proč připlácet za něco když ten rozdíl peněž muzu vrazit do jiný věci.
Nebo ještě nějakej tip z jakýho materiálu to udělat ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 19:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Len že hlava je chladená vodou + olejom a tiež samotnou zmesou paliva a vzduchu pri každom pracovnom cykle . Do výfuku ti šlahá len plamen a nejaké chladenie je akurát tak od okolitého vzduchu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 19:32 
Offline

Registrován: 19 říj 2016 20:33
Příspěvky: 8
pravda to mi nedošlo když jsem to psal.
Tady jsem ted našel přímo výfukovou trubku pohliníkovanou
http://www.eko-raj.cz/eshop/243-.html
Když je výfuková teoreticky by mohla být i pro svody ne ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Pozor na to, úplne normálne sa predáva ocelový plech ktorý je pohliníkovaný. Teda nie úplne normálne, ale predáva sa
To čo je v tom odkaze bude pravdepodobne klasická ocelová trubka ktorá je povlakovaná hliníkom

Mne to lacné nepríde, 2m tej trubky stoja 400Kč, 6m = 1200Kč, presne tolko stojí aj trubka z nereze akurát stena 1,5mm čo si myslím stačí habadej http://www.nerezmaterial.cz/index.php?s ... &r2=x1-t-5


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 21:12 
Offline

Registrován: 19 říj 2016 20:33
Příspěvky: 8
no koukám že pujdu asi do toho nerezu. Ted už jen otázka jakej prumer trubek zvolit, jaké průměry souosých redukcí atd atd. no zítra budu muset zapnout mozek :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Zvol také priemery aké tam sú, niekto to nenavrhol len tak pre srandu. Hlavne zabudni na to že zväčšením priemeru "pomôžeš" motoru akože ho to nebude "škrtiť". Nepomôžeš. Skôr mu uškodíš


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 21:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
VladaSavel píše:
... no zítra budu muset zapnout mozek :D

ja by som skor racej zapol nejaky ten engine calculator ... :mrgreen: ..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 říj 2016 22:03 
Offline

Registrován: 19 říj 2016 20:33
Příspěvky: 8
no dle všeho na těch mých 100 koníků bude bohatě stačit průměr trubky 48 mm. ted se jen ujistit zda to nebude menší než je vyfukovej kanál na hlavně


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 21 říj 2016 15:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Ja mám 165PS a priemer trubky na výfukových zvodoch je 40mm svetlosť je nejakých 37mm, až v mieste spojenia všetkých vetiev je priemer 50mm
U teba by stačila v pohode 45mm a čisto na zvodoch určite pod 40mm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 21 říj 2016 17:53 
Offline

Registrován: 19 říj 2016 20:33
Příspěvky: 8
takže dejme tomu že svody 4-2-1. takže samotné svody každá trubka max 40mm, a za prvním spojením to dvojice 45mm a za druhým spojením do jednoho taky 45 mm ? ještě jsem se nedostal k meření těch vyfuk kanálů takže to jsou jen spíš počty na slepo ale aspon vím jak a čeho se přibližně držet :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016 09:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Inak teraz ked sa spätne zamyslím nad tým čo chceš urobiť tak v tom nevidím moc zmysel.
Čo od tých zvodov očakávaš?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016 13:55 
Offline

Registrován: 19 říj 2016 20:33
Příspěvky: 8
od samotných svodů nečekám vubec nic.
Vzhledem k tomu že je to auto se kterým najedu 150km každý den tak ani nemám v plánu nějaké to totální předělávání motoru.
Nicméně zatím plány jsou jen Přímé sání + svody a zbytek vyfucku. to je zatím vše co tak nějak v brzké době mám v plánu. Pak se uvidí co dál :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016 15:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6409
Chtít nahradit svody a nečekat od toho nic mi přijde jako podivný přístup... Proč to teda dělat?

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016 16:11 
Offline

Registrován: 19 říj 2016 20:33
Příspěvky: 8
Myslel jsem to tak že pouze svody samostatné mi budou bez dalších uprav k ničemu. Po tom co dám svodu + přímé sání tak uvidím jestli má cenu se vydývat dalším směrem. Už ted jsem z výkonem spokojený. Držím se převážně v otáčkách 3000+, při předjížddění se snažím podřazením přiblížit k místo nejvyššího výkonu tj nějakých 5500rpm, takže většinou přežazení o dva stupně. pokud budou mít svodi + sání nějakej učinek tak už jsem i přemýšlel o vačkách + zvýšení KP jiným stylem než snížení hlavy :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016 18:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Ideš na to zle ako skoro každý.
Tie úpravy čo popisuješ ti môžu priniesť niekolko kW, ale atmosféra má jednoducho svoj limit. Také haluze ako zmena kompresného pomeru je už úplná blbosť

Odporúčam ti nevrážať do auta a odkladať na výkonnejšie, tých 100PS nie je na dnešnú dobu žiaden zázrak u takého auta a sypať do toho tisíce a získať dalších 10PS je plytvanie financiami
Šetri na nástupcu kde bude vykonnejší motor, trebárs nie 100PS ale 100kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1507
se svodama je problém v tom, že některý " tuningový" jsou ještě horší než seriový...

pokud je v serii litinovej svod 4-2 a na něj navazujicí dostatečně dlouhý 2-1 (dejme tomu délka kompletu s litinovým svodem po spojení 2-1 cca 1m) s dostatečným průměrem nemusí bejt svod problém..

hodně lidí si an tom vylámalo zuby - výměnou serie za 4-1 nedostatečné délky, nebo 4-2-1 s nevhodně zvolenými délkami/pr.měry jednotlivých větví...

pokud je ale v serii litina 4 do jednoho a pak trubka až na konec, jakejkoliv svod s dostatečnou délkou a potřebnými průměry bude vždy lepší...

u litinovýho svodu 4-2 pak i v případě většího tuningu motoru stačí upravit přechod hlava-svod, optimalizovat výrobní nedokonalosti a napasovat výstupy do následujicích větví .. to jsem v minulosti udělal (brousil jsem až o 5mm aby svod navazoval na trubku...) a měl z toho alespoŇ dobrej pocit :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Ten dobrý pocit je asi jediné čo získa, lebo či má auto 100PS, alebo 107PS v podstate nie je cítiť, to sú skôr len také domnienky. Keby sa z toho vydolovalo 120PS tak už by človek mohol povedať ža áno - určite je to cítiť.
Ako som ale napísal - stálo by to nehorázne peniaze a načo žmýkať 1.6i ked sa dá kúpiť 2.0i kde je trebárs 150PS tam potom človek nemusí kvaltovať o dva kvalty nadol a ide to aj tak, celkove to človek nemusí tak nahánať


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 23 říj 2016 00:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6409
No jak to tak čtu, tak to je ztracený případ :D Navíc je to naopak - svodama by se určitě získalo víc, než výfukem, který u atmosféry zpravidla ze sériového stavu jde jedině víc otevřít, což skoro vždycky bude mít za následek propad na spodku a větší kravál, co bude lákat orgány. Je ale pravda, že tak či onak ty zisky nebudou žádné masakrální hodnoty, co by oproti současnému stavu zatlačily člověka do sedačky - často ten zisk ani nejde pořádně změřit :D

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016 18:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
pufko píše:
Ideš na to zle ako skoro každý.

Opravdu idiota zeleného hlena LM si nahradil zdatně! :lol:
Špatně na to jdeš ty.
pufko píše:
Také haluze ako zmena kompresného pomeru je už úplná blbosť

říká Ti něco termodynamická účinnost spalovacího pístového motoru?
pufko píše:
Odporúčam ti nevrážať do auta a odkladať na výkonnejšie, tých 100PS nie je na dnešnú dobu žiaden zázrak u takého auta a sypať do toho tisíce a získať dalších 10PS je plytvanie financiami
Šetri na nástupcu kde bude vykonnejší motor, trebárs nie 100PS ale 100kW

To napíše idiot,který nemá vědomosti na to,aby ten výkon z Té atmosféry dostal a jediný jeho tuning je koupě silnějšího auta. To,že jsi ty sám vyhodil díky nevzdělanosti z okna,není každý stejný jako ty. Abych neyl jen ot,tak jsem chtěl na htp upravit svody. Pak se koukl na to co tam je ... Obrázek
a vzpomněl si na to co tu kdysi psal Taboo o 5" v průměrua 10" na délku o swirl komoře kterou umistují na výstup z turba. Kat je pryč a tak jsem větve zkrátil - nyní mají asi 10cm a vyvedl je tak aby v komoře tvořily swirl efekt. Výplach se na sériových vačkách změnil tak,že jsem vstřiky musel v celém pásmu posunout o 10st. Nyní jsem po nedělním měření na 170hp i s N20. Bohužel mi pošla převodovka,tak jsem dnes dovezl tdi.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016 19:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Libor12 : na základe tvojich vlastných skúseností a toho čo píše autor na ktorého sa momentálne reaguje by si mohol vedieť odhadnúť aké reálne sú možnosti autora niečo dokázať
Trebárs ako výroba zvodov z hliníku (nejakej zliatiny hliníku), alebo trebárs ako vysvetlíš že sa neroztopí hliníková hlava motoru... Už len na základe týchto dvoch vecí mi nie je jasné ako on chce vyriešiť zmenu kompresného pomeru...

Jeho plány sú také odvážne iba preto, lebo do toho ani trochu nevidí a človek ako ty by to mal z jeho príspevkov hned vidieť, ked to vidím ja a to tvojím vedomostiam ohladne ladenia nesiahám ani po členky (kotníky)

Ja hovorím aby radšej šetril na výkonnejšie a rozhodne sa nemýlim a toto sa smelo môže aplikovať pre 90-95% ludí čo tu prídu a myslia si že dvihnúť výkon je jednoduchá záležitosť. Asi tak jednoduchá ako ked mladý chlapec s ešte horúcim VP čo kúpil 125ccm 2T škrtenú na povolených 11kW si myslí že ked prerazí výfuk roxorom tak má hned plných 33PS

Ja sa za seba hanbiť rozhodne nemusím a viem prečo som neladil nejakú malorážku a radšej kúpil auto s výkonom ktorý mi stačí.
Ja si tiež budem robiť nové zvody a možno vlastne až po koniec, ale nie z dôvodu že by som si robil nejaké nádeje o dvihnutí výkonu, ale preto že ich už načala korozia. Ked to prída 5PS tak to bez tak nezbadám - aspon si myslím že rozdiel 165PS a 170PS nezbadám.
Zvody mám termopáskou omotané preto, lebo som otrhal pôvodné oplechovanie a potreboval som "udržať" teplotu výfukových plynov pre KAT aby mi to nevyhadzovalo Chech Engine po štarte studeného motora
Obrázek Obrázek

PS: až aspon tieto bežné veci budú vedieť ludia ktorý sa sem chodia pýtať, potom môžu riešiť ako navyšiť výkon na ich aute. Ja nemám problém zvárať ocel, hliník, nerez, dokonca nemám problém navariť tvrdokov, doma mám zváračku, pásovú pilu, stolovú vrtačku, poctivú stlpovú vrtačku VS32 a v práci obrábacie centrum, brusky na plocho/gulato...
Obrázek Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 zář 2017 22:15 
Offline

Registrován: 19 zář 2017 20:21
Příspěvky: 5
Zdravím chtěl bych si udělat výfuky na mou audi a4 2.7 v6 mam vyhlídlý koncovky ..místo jedné na každé straně chci 2..ale jde mi hlavně o zvuk auta a o to aby to bylo všechno nejlepší jak to pújde a zároveň abych prošel na emisích.Je dobrej nápad uříznout před koncovkama na každý straně tlumivku ? A tu něčím nahradit ..(trubka,rezonator) a na to navařit už jen koncovky ? Díky za odpověd.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 19 zář 2017 22:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
V6 2.7 TDI .. ??

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 20 zář 2017 08:10 
Offline

Registrován: 19 zář 2017 20:21
Příspěvky: 5
Ano 2.7 v6 tdi


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 1193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO