Poslední návštěva: 13 pro 2019 21:35 Právě je 13 pro 2019 21:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 1223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2007 21:01
Příspěvky: 206
pěkný..tak dík za pomoc :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 11:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
daiman píše:
pěkný..tak dík za pomoc :?


neber to zle. Já ti neporadím protože nevím a kdybych věděl jak přesně navrhnout potrubý tak ti neřeknu. A stejně asi postupují tí co to vědí. Pro atmo prostě držím origo vnitřní průměr. Pokud si chceš udělat koncák pro svoje auto tak návod jsem tu již popisoval. A pamatuj na základní pravidlo od kterého se vše odvýjí :

čím pomalejší odvod spalin tím lepší spodky a čím rychlejší odvod spalin tím lepší vrchy bohužel tyto dvě pravidla se navzájem vylučují proto se většinou hledá komromis. TO samé v podstatě platí i osání. Je to jen velice zjednodušeně řečeno ale aspoň výš co s výfukem udělá jaká ůprava. Pokud to nechceš na závody tak vyndej katr dej laďák a je to. Pokud chceš něco opravdu pořádného nezbyde ti nic jiného než to dát do firmy a nebo něco koupit. Sám to nespytlíkuješ a kdyby ti někdo řekl jak na to tak to zybješ nevhodnými svýry a koleny.

Pokud máš turbo tak tam dej jen trubku a máš klid. :lol:

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2007 21:01
Příspěvky: 206
turbo nemam, ale chtěl bych z vyfuku dostat min 5HP . mám tam kart střední tlumič a koncový a nevím jestli si mám pořídit rouru absolutně stejnou jak byl originám ale s tím rozdílem že tam nebude katr a střední tlumič a na konec přijde laďák, anebo tu rouru mám mít bez toho záhybu. je tam před středním tlumičem takové ,,esko".


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 12:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
střeďák nech ohyby minimalizuj koncák sežeň s takovým vnitřním průměrem jako máš ty výfukovou trubku. A když budeš mít dost money tak by to chtělo i svody.

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 12:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2004 12:55
Příspěvky: 4345
Bydliště: EU
no tech 5PS počítej pokud je puvodní výkon alepson 100PS a to i tak bude tak tak, dokud je ten výfuk u NA jen "skládanej" z ruznejch navzýájemnesouvysejících kusu tak výsledek bude 0-0prd.. tech 5PS pořítej se svodama a výfukem až nakonec skutečně naladeným. / zámerne říkámjen 5PS protože v tom nezahrnuju sací část ../

_________________
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: laděný výfuk
PříspěvekNapsal: 11 srp 2007 10:39 
Offline

Registrován: 11 srp 2007 10:09
Příspěvky: 2
http://www.aukro.cz/show_item.php?item=219741236

tak tohle ja koupil a ted si myslim ze to bude moc rvat mate nekdo zkusenosti z takovouhle rourou???jo napojovaci prumer je 6cm,me rekli 5.spinyj a vzdycky vybiram az to vetsinou poseru diky za odpovedi.
:( je to na escorta 1,6 :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: vf
PříspěvekNapsal: 12 srp 2007 17:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 zář 2004 22:14
Příspěvky: 107
:D


Naposledy upravil romko dne 08 úno 2011 16:53, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2007 18:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
U turab nic nepokazíš. dej jakejkoliv průchozák a katr do pryč ale ze žádným extra zvukem nepočítej jakmile se začne turbo točit tak hluk výfuku slábne...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2007 19:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 zář 2004 22:14
Příspěvky: 107
:D


Naposledy upravil romko dne 08 úno 2011 16:51, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2007 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
romko píše:
elviiis píše:
U turab nic nepokazíš. dej jakejkoliv průchozák a katr do pryč ale ze žádným extra zvukem nepočítej jakmile se začne turbo točit tak hluk výfuku slábne...

jsem prave nekde cetl, ze urcity zasah do vyfukoveho potrubi, muze byt pro turbinu ''az smrtelny'' , nebo pri nejmensim, muze mit zaporny vliv na zmenu kroutaku
a jak se da docilit nejake zmeny zvuku? co udela otevreny filtr, nebo rezonator ??


No takhle hlučnost bude větší to určitě ale znatelně se sníží jakmile začne turbo tlačit. Ale to by ti moc vadit nemuselo u tvého auta do nějakejch 2500 až 3000tis to bude hlučné a pak se hlučnost začne s nabívajícími otáčkami turba snižovat. Jinak obecně a nepřesně u turb platí žádnej výfuk dobrej výfuk. Pokud dáš průchozí výfuk tak je fakt že dojde k mírnému snížení krouťáku ve spodních otáčkách (než se turbo začíná tlačit) ale to snížení bude neznatelné ale doměnou za to bude rychlejší nástup turba. Což znamená že to ve finále jsi zjískal. Většina lidí strátu krouťáku ve spodcích nezanmenala ael na tluku turba lze pozorovat nepatrné posunutí rozběhu turba do nižších otáček. Čím extrémnější zásah do výfuku (větší průměr trubky a omezení restrikcí jako rezonátory , tlumiče , katalizátory a ohybi) vede k posunutí zátahu turba směrem níže umožní ti dosáhnout větší kroutícího momentu a výkonu a u některých aut i vzroste tlak turba ale ty máš jestli se nepletu nemáš běžná actuátor ale WS máš řízenou řídící jednotku takže tam se navýšení tlaku turba nekoná (pokud ti někdo jednotku neupraví)... Určitě se toho neboj. kuchni katr a dej místo něho trubku , a dej koncák průchozí pokud možno pokus se zachovat vnitřní průměr trubky nebo udělej nenásilný přechod aby se spaliny zbytečně nevýřili...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srp 2007 00:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 14:55
Příspěvky: 232
Bydliště: Český Krumlov
omp sk-N dobry ceny http://www.f-m-s.org/index.php?co=katalog

_________________
Renault Clio 2,0 Williams
www.vybagrovat.cz
www.zemni-prace-ck.cz.tl
www.dovoz-aut.info


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2006 23:05
Příspěvky: 929
Bydliště: Semily
elviiis píše:
Mno pokud dáš laďák tak to výkonově nepoznáš ani na spotřebě ani na ničem jen v tom že laďák bude levnější než normál výfuk a většinou déle vydrží. Ovšem kupovat výfuk na tak malí obsah nebude nejjednoduší. Mněl by ses totiž držet průměru trubek a vzhledemk tomu že budeš mít trubku hádám s vnitřním průměrem 33.7 bude problém takovej výfuck sehnat. Takže buď origo výfuck nebo sehnat laďák s co nejmenším vnitřním průměrem. Pokud jsi zručný a máš nějakého známeho kdo umí svařovat nerez nejlépe jetli má TIGu tak si kup tenkostěnou nerez trubku o délece origo výfuku i s koncovkou vytyč ůsek cca 350mm kde bude perforace a udělej tam co nejvíce děr vrtačkou platí pravidlo že je lepší mít více děr a menším průměru někde jsem četl že by součtový povrch děr měl být povrch průměru trubky na druhou ale spíše bych to řešil čím více tím lépe. Mezery dělej mezi dírami dělej stejné jako je jejich průměr. Pak si nech vylisovat misky z nerez plechu a jejich vnější průměr nech takovej aby byl stejnej jakej bude venkovní průměr výfuku , do středu nech vyvrtat otvory o velikosti venkovního průměru trubky. Kup trubku o venkovním průměru výfuku (misky) abys měl matroš na svrchní plášť a uřež ji jak bude potřeba vše svař krom jedné poslední misky , narveš tam výfukovou vatu (mněla by jít koupit v moto schopu nebo ti ji objednájí poptej se motorkářu u vás porádí ti kam zajít (čím bude kvalitnější tím déle vdrží a více stlumí hlučnost) a pak navař poslední mysku.
Pokud bys to chtěl ůpně super tak dej ještě jednu trubku (střed rozměrů obou trubek), taky ji naperforuj stejným způsobem ale děr bude mít samozřejmně více (jelikož bude mít větší povrch tak se jich vejde více)a tu vevaříš do prostřed. Takto udělanej výfuk ti toho peugeota přežije nebude to hlučné neubere ti to výkon a ještě budeš mít radost že jsi jediný kdo ho má. Pak si můžeš koupit a navařit koncovku aby se ti to zamlouvalo.

Je to pracne vyjde tě to tak na 3tisíce plus tvoje fuška a budeš mít tak kvalitní vejfuck jako nikdo :)


nechal by se po menšich upravach ( pruměru trobky) použit na motor 2.0 16V, zatim jsem nenašel výfuk kterej by mě vyhovoval tvarem tlumiče a koncovky, takže byh pořídil jen koncovku a zbytek bych pořešil podle návodu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: sport exhaust
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 19:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 zář 2004 22:14
Příspěvky: 107
:D


Naposledy upravil romko dne 08 úno 2011 16:52, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 09:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1563
Bydliště: Praha
Tak vejfal Renault Sport gr.N 70mm je na aute... :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 09:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
Břéťa píše:
Tak vejfal Renault Sport gr.N 70mm je na aute... :)


pěkný- kdo to dělal, cena (kdyžtak SZ) , průměr trubky? jo a ještě rychlost dodání? poohlížím se taky po někom/něčem ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 09:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1563
Bydliště: Praha
Videjko z mobilu... :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=mDcF-eihi0U


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 09:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1563
Bydliště: Praha
honza 2.0 16v píše:
Břéťa píše:
Tak vejfal Renault Sport gr.N 70mm je na aute... :)


pěkný- kdo to dělal, cena (kdyžtak SZ) , průměr trubky? jo a ještě rychlost dodání? poohlížím se taky po někom/něčem ...


Pasoval ho Jirka Kalista tady v praze a svaroval to svarec TIGem vedle z dilny na kovovýrobu... Prumer trubky tam mas napsanej 70mm a nevim co myslis rychlosti dodani... :wink: Delali jsme to celej den a vyslo to i se svarovanim na 3,5k bez materialu samo....

_________________
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 10:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
Břéťa píše:
honza 2.0 16v píše:
Břéťa píše:
Tak vejfal Renault Sport gr.N 70mm je na aute... :)


pěkný- kdo to dělal, cena (kdyžtak SZ) , průměr trubky? jo a ještě rychlost dodání? poohlížím se taky po někom/něčem ...


Pasoval ho Jirka Kalista tady v praze a svaroval to svarec TIGem vedle z dilny na kovovýrobu... Prumer trubky tam mas napsanej 70mm a nevim co myslis rychlosti dodani... :wink: Delali jsme to celej den a vyslo to i se svarovanim na 3,5k bez materialu samo....


hm díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 20:18 
Offline

Registrován: 07 úno 2007 17:09
Příspěvky: 50
no ty krávo to je zvuk jak hovado 8) mazec :D

_________________
BMW 318is coupé E36 M44


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2007 11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Mam Golfa s motorem 2,0 8V s GREEN konusem, se sport.svody, odstranenym katem a se seriovym tlumicem pred koncovym sport. vyfukem a auto nema zadny zvuk. Vyfuk nevim jake je znacky, ale je uplne potichu. Nechci, aby auto rvalo, vylozene to nesnasim, kdyz jde auto slyset pul kilometru nez prijede. Chtel bych neco decentniho a zaroven bych chtel nejak posunout kroutici moment nize. Uvazoval jsem treba o rezonatoru misto katu nebo serioveho tlumice ktery je pred koncovym sport. vyfukem. Nebo vyndat ten seriovy tlumic a nahradit jen trubkou. Ale tim bych asi kroutak posunul asi jeste vyse, ze? Co myslite, ze by bylo asi nej udelat?

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: sport exhaust
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 06:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
romko píše:
novy '' sportovni tlumic'' vyfuku je na aute, na volnobeh to krasne bubla, ale s pridanim otacek zvuk slabne (spis neni ani slyset), vice je znat az kolem 4.5oo ot./min. takze se potvrdilo, co jsem se tady docetl, diky za info.
A jeste: protoze ten zvuk neni porad to prave, uvazuju nad otevrenym filtrem..... bude znatelna zmena zvuku u turbo motoru ?


nezáleží ani tak na turbu nebo ne ale na vlastnosti motoru a sání. Např auta bez MAF maji tendenci být ze sání hlučnější přes filtr. Charade má MAP a s filtru má odhadem 115db. U turb je nehezčí hvizdot turba. tomu dopomůžeš sáním a co nejůčinějším coolerem...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 06:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
G3-Lower píše:
Mam Golfa s motorem 2,0 8V s GREEN konusem, se sport.svody, odstranenym katem a se seriovym tlumicem pred koncovym sport. vyfukem a auto nema zadny zvuk. Vyfuk nevim jake je znacky, ale je uplne potichu. Nechci, aby auto rvalo, vylozene to nesnasim, kdyz jde auto slyset pul kilometru nez prijede. Chtel bych neco decentniho a zaroven bych chtel nejak posunout kroutici moment nize. Uvazoval jsem treba o rezonatoru misto katu nebo serioveho tlumice ktery je pred koncovym sport. vyfukem. Nebo vyndat ten seriovy tlumic a nahradit jen trubkou. Ale tim bych asi kroutak posunul asi jeste vyse, ze? Co myslite, ze by bylo asi nej udelat?


Pokud bys přidal tlumič navíc např rezonátor posuneš výkon a krouťák níže ale většiou tak trochu ztratíš ve špíčkách obou hodnot. Nikdy je však lépe mít níže než více... Zvuk bys mohl ovlivnit větším koncákem ale to by se mohlo ovlivnit na výkonu (i snížením)...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 06:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
kubajzsemily píše:
elviiis píše:
Mno pokud dáš laďák tak to výkonově nepoznáš ani na spotřebě ani na ničem jen v tom že laďák bude levnější než normál výfuk a většinou déle vydrží. Ovšem kupovat výfuk na tak malí obsah nebude nejjednoduší. Mněl by ses totiž držet průměru trubek a vzhledemk tomu že budeš mít trubku hádám s vnitřním průměrem 33.7 bude problém takovej výfuck sehnat. Takže buď origo výfuck nebo sehnat laďák s co nejmenším vnitřním průměrem. Pokud jsi zručný a máš nějakého známeho kdo umí svařovat nerez nejlépe jetli má TIGu tak si kup tenkostěnou nerez trubku o délece origo výfuku i s koncovkou vytyč ůsek cca 350mm kde bude perforace a udělej tam co nejvíce děr vrtačkou platí pravidlo že je lepší mít více děr a menším průměru někde jsem četl že by součtový povrch děr měl být povrch průměru trubky na druhou ale spíše bych to řešil čím více tím lépe. Mezery dělej mezi dírami dělej stejné jako je jejich průměr. Pak si nech vylisovat misky z nerez plechu a jejich vnější průměr nech takovej aby byl stejnej jakej bude venkovní průměr výfuku , do středu nech vyvrtat otvory o velikosti venkovního průměru trubky. Kup trubku o venkovním průměru výfuku (misky) abys měl matroš na svrchní plášť a uřež ji jak bude potřeba vše svař krom jedné poslední misky , narveš tam výfukovou vatu (mněla by jít koupit v moto schopu nebo ti ji objednájí poptej se motorkářu u vás porádí ti kam zajít (čím bude kvalitnější tím déle vdrží a více stlumí hlučnost) a pak navař poslední mysku.
Pokud bys to chtěl ůpně super tak dej ještě jednu trubku (střed rozměrů obou trubek), taky ji naperforuj stejným způsobem ale děr bude mít samozřejmně více (jelikož bude mít větší povrch tak se jich vejde více)a tu vevaříš do prostřed. Takto udělanej výfuk ti toho peugeota přežije nebude to hlučné neubere ti to výkon a ještě budeš mít radost že jsi jediný kdo ho má. Pak si můžeš koupit a navařit koncovku aby se ti to zamlouvalo.

Je to pracne vyjde tě to tak na 3tisíce plus tvoje fuška a budeš mít tak kvalitní vejfuck jako nikdo :)


nechal by se po menšich upravach ( pruměru trobky) použit na motor 2.0 16V, zatim jsem nenašel výfuk kterej by mě vyhovoval tvarem tlumiče a koncovky, takže byh pořídil jen koncovku a zbytek bych pořešil podle návodu


Toto je takovej obecnej návod jak si udělat laďák... Stačí když zachováš pravidla (průměr trubky u tvého potrubí apd) a bude vhodnej i pro 2.0. ale rozhodně to nevynde levněji než laďák koupuit jen bude alespoň kvalitní... a uděláš si ho dle svejch představ...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výfuky
PříspěvekNapsal: 28 srp 2007 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2006 18:33
Příspěvky: 126
Bydliště: Ústecký kraj
Je nějakej problém když mam na autě koncovej díl vyfuku nějakej univerzál a jeho pruměr vnitřní trubky je o cenťák větší než na potrubí na celém voze??

_________________
Opel ASTRA G X18XE1 v pilníku :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2007 06:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Problém to není někdy to může způsobit snížení výkonu někdy ne... Pokud se ti nezdá že auto hůř jede tak to neřeš... samozřejmně nejlepší je před ůpravou a po změřit výkon vozu a pak uvydíš... Stačí i G-Tech...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2007 09:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2006 18:33
Příspěvky: 126
Bydliště: Ústecký kraj
nemám možnost si nechat změřit výkon kolik to vlastně stojí a kde to dělaj? jinak tohle je ten vyfuk myslíš že to muže snížit vykon??


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2007 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 úno 2006 09:28
Příspěvky: 895
Bydliště: Praha
zmereni na brzde stojiva cca 1500

_________________
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2007 10:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
tak tak měření na brzdě stojí cca 1500 až 2500Kč... a nebo si pujč G-Tech zeptej se někoho v tvém městě a nebo si jej kup na ebay se dá koupit od 8tis... A můžeš měřit jak steklej je to celkem přesný... Přesně zvážíš auto a jedeš tomu dát na rovném ůseku čočku několikrát tami zpět G-Tech to vyhodnotí vypočítá průměr a výkon na kolech... ten je o 20 až 30% nižší než na motoru... Ale hlavně zjistíš rozdíli... jinak ten laďák tam šoupni... 90procent lidí má laďák naddimenzovaný... pokud necháš střeďák mnělo by to bejt oki...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2007 12:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2006 12:05
Příspěvky: 86
Nema nekdo Gtech ze Zlina, nebo okoli? :)

_________________
Toyota Celica turbo4wd


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: rada
PříspěvekNapsal: 05 zář 2007 14:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 úno 2007 18:44
Příspěvky: 243
ahoj chtekl bych se optat jestli je vhodne delat redukci kdyz muj ladak ma prumer 55 a vyfukove potrubi tusim45-50...nebo existuje jine reseni dekuji


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 1223 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů