Poslední návštěva: 13 pro 2019 22:33 Právě je 13 pro 2019 22:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: skusenosti s BITPOWER???
PříspěvekNapsal: 22 zář 2004 19:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2004 13:27
Příspěvky: 6
Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti s BITPOWER???
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 10:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 16:50
Příspěvky: 335
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha
blazer píše:
Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik


Myslí, že když se podíváš na starší příspěvky, odpověď najdeš. Už se to tu myslím řešilo...

_________________
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 18:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2004 13:27
Příspěvky: 6
ano, nasiel som to, ale moja otazka nebola len bitpower...dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: skusenosti s BITPOWER???
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 18:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2004 21:53
Příspěvky: 1389
blazer píše:
Mate niekto skusenosti s bitpower.cz? mam zaujem si nachipovat 1.6fsi, doporucujete to? a ked ano, tak od koho najlepsie?? poradte, ked mozete, dik

NA FSI už jedině turbínu nebo kompresor. Ale řekl bych že problíém aut s FSI motory není motor. Je to spíš jejich ohromná váha. Koukni se kolik vážili auta před 10-ti lety a kolik váží tvoje auto. takže raději bych se snažil odhodit 100-200kg a to bude znát víc.

_________________
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2004 13:27
Příspěvky: 6
co by to znamenalo turbinu, alebo kompresor? kolko take stoji a kto to vie dobre previest? vaha? no a ako zhodit z auta? :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 18:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Turbo nebo kompresor neni levná věc. Jak schodit? vyndej vše co tam být nemusí. Sedačky vzadu apod........ nebo něco z karbonu

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2004 13:27
Příspěvky: 6
kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 19:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2004 21:53
Příspěvky: 1389
blazer píše:
kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?

To víš že musí, je to tak 200tis. za základní kit + další prašule za ladění atd...
Bojím se ale že zatím je moc brzo aby už byl hotovej nějakej kompletní kit od nějakýho úpravce jako HKS, GREDDY nebo BLITZ


BTW: CO přesně máš za auto - koukl bych se po něčem

_________________
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2004 20:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2004 13:27
Příspěvky: 6
nova octavia 1.6FSI, skus mi teda pomoct co by sa s tym dalo spravit..nemusi to byt ale za vela penazi, dik :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 00:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 20:01
Příspěvky: 591
Bydliště: bažina ;)
blazer píše:
nova octavia 1.6FSI, skus mi teda pomoct co by sa s tym dalo spravit..nemusi to byt ale za vela penazi, dik :)

Nic, za nevela penazi nic. Prodat a koupit 2.0 FSI nebo 2.0 TDI.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 07:28 
Offline

Registrován: 08 čer 2004 17:22
Příspěvky: 109
Bydliště: Zlín
Tak fakt nechápu, proč si někdo kupoje nové auto a hned ví, že mu výkon nestačí... Nechápu, proč sis nekoupil něco výkonějšího... Z 1,6 žádné dělo neuděláš, to by se ti ten motor vysral po 100000... Chipovat to absolutně neá cenu a rvat tam nějaké vyfuky asi taky ne... No a kdybys udělal oboje, tak ti to stejně přidá tak 10 koní aby sis zachoval životnost motoru...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2004 13:27
Příspěvky: 6
bitpower ponuka zvysenie vykonu na 136ps, myslite, ze zivotnost klesne radikalne? to auto je firemne a som rad, ze ho mozem pouzivat hocikedy..nemohol som moc vyberat. prosim pomozte


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 11:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 16:21
Příspěvky: 314
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
blazer píše:
bitpower ponuka zvysenie vykonu na 136ps, myslite, ze zivotnost klesne radikalne? to auto je firemne a som rad, ze ho mozem pouzivat hocikedy..nemohol som moc vyberat. prosim pomozte


Čip od kohokoliv neudělá na atmosferickým motoru žádnej zázrak. Holt máš velký auto s motorem 1,6, kterej je vhodnej tak do auta jako Felicie, Fabie, Honda Civic/CRX a podobně.
Jakejkoliv turbokit bude stát mraky peněz a ještě to s největší pravděpodobností nevydrží spojka, nebudou stíhat brzdy a kdo ví co ještě se bude daleko víc opotřebovávat - dneska se auta dělají tak, aby přežily záruční dobu a pak se můžou začít sypat i bez úprav, natož, když tam namontuješ turbo, nebo kompresor.

_________________
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2004 11:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
leon4x4 píše:
blazer píše:
kolko teda stoji to turbo/kompresor? netreba tam potom nieco aj dalsie menit?

To víš že musí, je to tak 200tis. za základní kit + další prašule za ladění atd...
Bojím se ale že zatím je moc brzo aby už byl hotovej nějakej kompletní kit od nějakýho úpravce jako HKS, GREDDY nebo BLITZ


BTW: CO přesně máš za auto - koukl bych se po něčem


No moc bych nesázel na to, že by zrovna GReddy dělal turbo kit na 1.6 FSI...

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů