Poslední návštěva: 13 pro 2019 22:23 Právě je 13 pro 2019 22:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Oil Reservior catch tank
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
Obrázek

co to je :? :oops:

MarauderZ28 píše:
odlucuje to olej z odvetrávání víka ventilů aby se neprisával do sání


Tak to je pro nějaký žihadla, co jim to tam fest prská 8)

MarauderZ28 píše:

jinak ten olej prskoní do kazdýho sání at uz je to 1,1 nebo 5,7 fakt humáč

a jakej to má vliv na výkon ? 8)

I.C. píše:
MarauderZ28 píše:
zasírá to sání, místo benzínu spaluješ olej .. takže určitě nejen na výkon

Jo jo, ale podle me vetsine aut misto toho staci na viko ventilu malej filtrik a do sani to ucpat ... cena cca 200-300 ;-)


Beaver píše:
instalater píše:
MarauderZ28 píše:

jinak ten olej prskoní do kazdýho sání at uz je to 1,1 nebo 5,7 fakt humáč

a jakej to má vliv na výkon ? 8)


Jako psal Marauder, olej se ti připojí do směsi a sníží oktanové číslo, auto to pozná, shodí předstih dolů, což ovšem ovlivní výkon nebo to nepozná a budou ti vznikat nežádoucí samozápaly atd. atd. atd.

I.C. píše:

Jo jo, ale podle me vetsine aut misto toho staci na viko ventilu malej filtrik a do sani to ucpat ... cena cca 200-300


Výhoda - nižší cena, nevýhoda - ten olej nezmizí, filtr ho nezadrží a časem ti ho zabarví do humusovaté barvy a potom začne po různu z toho filtru odtékat nebo odkapávat. Catch Can tomuhle zabraňuje, jakmile máš na měrce v pixle moc oleje (já bych to tam měl hned, mě jde do sání hroznýho oleje přes turbo :twisted: ), tak zespoda z pixly obsah vypustíš a je to. Teoreticky můžeš ten olej dolít i zpátky, ale... :roll:


a cena tohohle důmyslného zařízení ? a je tam jedno malé ale ... :?:

I.C. píše:
Jo to mas sice pravdu, ale znas to z praxe? Napriklad v pripade myho motoru staci ten filtrik vyprat jednou za rok a nevim jak ty, ale ja osobne radsi (i kdybych ho nepral a rovnou menil za novej) zaplatim 200,- za rok, nez nejakych 5000,- za tuhle vec, kterou povazuju za luxus, rozmlsanost a zbytecnou zatez ;-)


MarauderZ28 píše:
to malý ale je to, ze cena je max 2500 Kč ........



takže najde se ještě někdo s názorem na toto zařízení ?

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Naposledy upravil instalater dne 30 zář 2004 09:16, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
Sice máš trochu pravdu, ale:

1. Cena naší OCC bude kolem 1800-2000 Kč za celej kit.
2. OCC oproti filtru zachová proudění vzduchu - přez sání se vysává vzduch z hlavy, oproti tomu filtr bude pořád jenom bránit tlaku, aby mohl odejít z víka ventilů, popřípadě z kliky a to i v případě, že bude úplně novej, protože žádnej filtr nemá na 100% stejnou propustnost jako volná trubka.
3. Filtr se zasviní daleko rychleji než za rok....
4. Když se filtr zasviní a nepoznáš to hnedka, tak může díky tlaku v bloku motoru dojít k profouknutí gufer.
5. Vím o spoustě zbytečnějších blbostí, který si lidi montujou na auta, jsou těžší, má to každej, žádnou funkci nemají a ještě za to solí prachy za pokuty.
_________________
www.bidrin.cz

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 16:21
Příspěvky: 314
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
MarauderZ28 píše:
Sice máš trochu pravdu, ale:

1. Cena naší OCC bude kolem 1800-2000 Kč za celej kit.
2. OCC oproti filtru zachová proudění vzduchu - přez sání se vysává vzduch z hlavy, oproti tomu filtr bude pořád jenom bránit tlaku, aby mohl odejít z víka ventilů, popřípadě z kliky a to i v případě, že bude úplně novej, protože žádnej filtr nemá na 100% stejnou propustnost jako volná trubka.
3. Filtr se zasviní daleko rychleji než za rok....
4. Když se filtr zasviní a nepoznáš to hnedka, tak může díky tlaku v bloku motoru dojít k profouknutí gufer.
5. Vím o spoustě zbytečnějších blbostí, který si lidi montujou na auta, jsou těžší, má to každej, žádnou funkci nemají a ještě za to solí prachy za pokuty.
_________________
www.bidrin.cz


Ha, asi mám flash back...... :shock: :shock:

:D :D

_________________
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
no pokud to stojí jen 2500 Kč, tak by to stálo za úvahu 8) a vůbec, jak je to veliký ?

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Bidrin: Eště tu měrku dodělejte, eště tu měrku... 8)

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
zajímalo by mne, jestli my to šlo na můj motor 8)

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 16:21
Příspěvky: 314
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
instalater píše:
no pokud to stojí jen 2500 Kč, tak by to stálo za úvahu 8) a vůbec, jak je to veliký ?


Ta naše má průměr 80 mm, výška podle přání (standartně cca 140 mm). Barva - červená, modrá, nebo leštěné provedení.

_________________
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
Bidrin píše:
instalater píše:
no pokud to stojí jen 2500 Kč, tak by to stálo za úvahu 8) a vůbec, jak je to veliký ?


Ta naše má průměr 80 mm, výška podle přání (standartně cca 140 mm). Barva - červená, modrá, nebo leštěné provedení.


máš nějakej obrázek, nebo něco takového, jak to funguje ? :wink:

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 16:21
Příspěvky: 314
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Obrázek


Je to první fotka prototypu, ještě bez povrchově upravenejch přípojek na hadice a bez měrky na olej.

_________________
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
Co bys řekl, o montáži do tohoto motoru ???

Obrázek

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
Nemám odvětrané víko ale klikovku 8)

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 16:21
Příspěvky: 314
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Tak se mrkni, jakej průměr má odvětrávací hadice mezi klikovkou a sacím traktem a pak už je to jenom otázka přípojek a najít místo, kde bude možný OCC přimontovat.

_________________
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 12:52
Příspěvky: 1006
Bydliště: Brno
Bidrin píše:
Sice máš trochu pravdu, ale:

1. Cena naší OCC bude kolem 1800-2000 Kč za celej kit.
2. OCC oproti filtru zachová proudění vzduchu - přez sání se vysává vzduch z hlavy, oproti tomu filtr bude pořád jenom bránit tlaku, aby mohl odejít z víka ventilů, popřípadě z kliky a to i v případě, že bude úplně novej, protože žádnej filtr nemá na 100% stejnou propustnost jako volná trubka.
3. Filtr se zasviní daleko rychleji než za rok....
4. Když se filtr zasviní a nepoznáš to hnedka, tak může díky tlaku v bloku motoru dojít k profouknutí gufer.
5. Vím o spoustě zbytečnějších blbostí, který si lidi montujou na auta, jsou těžší, má to každej, žádnou funkci nemají a ještě za to solí prachy za pokuty.

Jo jo, ale nemel jsem na mysli samozrejme tvuj Oil Catch Can, ze jo ;-) Ja myslel tyhlety co maj cenu jak kdyby to bylo pozlaceny. Nedavno jsem to videl od tusim Greedyho za nejakych €159 :-/ Ono taky zalezi na typu motoru ... nase atmosfery ze stare skoly na tom nejsou tak spatne a to s tema vytlacenyma guferama je sice fakt, ale preci jen kdyz funguje regulator tlaku oleje a kdyz clovek kouka na budiky, tak to neni tak zhavy.

_________________
GSi.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Bidrin: Jo, mírně OT - nemáš navíc jednu zátku na palcovej rozměr, bych možná zkusil co udělá sériovej BOV ve verzi open loop a nechce se mi tam cpát kus dřeva.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
I.C. píše:
Jo jo, ale nemel jsem na mysli samozrejme tvuj Oil Catch Can, ze jo ;-) Ja myslel tyhlety co maj cenu jak kdyby to bylo pozlaceny. Nedavno jsem to videl od tusim Greedyho za nejakych €159 :-/ Ono taky zalezi na typu motoru ... nase atmosfery ze stare skoly na tom nejsou tak spatne a to s tema vytlacenyma guferama je sice fakt, ale preci jen kdyz funguje regulator tlaku oleje a kdyz clovek kouka na budiky, tak to neni tak zhavy.


kdyby to šlo nějak změřit :lol: kolik tam jde toho oleje 8)

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 16:21
Příspěvky: 314
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
instalater píše:
I.C. píše:
Jo jo, ale nemel jsem na mysli samozrejme tvuj Oil Catch Can, ze jo ;-) Ja myslel tyhlety co maj cenu jak kdyby to bylo pozlaceny. Nedavno jsem to videl od tusim Greedyho za nejakych €159 :-/ Ono taky zalezi na typu motoru ... nase atmosfery ze stare skoly na tom nejsou tak spatne a to s tema vytlacenyma guferama je sice fakt, ale preci jen kdyz funguje regulator tlaku oleje a kdyz clovek kouka na budiky, tak to neni tak zhavy.


kdyby to šlo nějak změřit :lol: kolik tam jde toho oleje 8)


To se dá jenom vyzkoušet a záleží to na stavu každýho motoru. Navíc tam nejde zdaleka jenom olej, ale taky voda, která všude možně kondenzuje.

_________________
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
U mne by byl asi problém s místem :cry: a nebo kilometry hadic :cry:

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
instalater píše:
U mne by byl asi problém s místem :cry: a nebo kilometry hadic :cry:


Myslíš ? Já bych od vík ventilů měl taky tak metr hadici. Ten olej jde ven ve formě výparů, v té nádobě pak zkondenzuje.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 10:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
Kdybych to měl z víka, tak není problém, je tam hned přepážka, za kterou by se to dalo dát ale já nemám odvětrané víko 8)

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 17:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Můžu mít dotaz? Co mi to teda dělá když tu díru mam volnou a cáká z ní olej a ten vývod z trubky od filtru mam normálně prázdnej, bez hadičky a ničeho??

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
Ritchma píše:
Můžu mít dotaz? Co mi to teda dělá když tu díru mam volnou a cáká z ní olej a ten vývod z trubky od filtru mam normálně prázdnej, bez hadičky a ničeho??


no ale už na tu trubku rvi filtr, jestli je ta díra mezi sáním a viltrem jinač ti to bere bordel do sání

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 20:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 20:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
Ritchma píše:
Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???

No myslim že tu za filrem zaslepit a na ten druhej kus dat ten malej filtr nebo to propojit přest ten OCC

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 20:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
Ritchma píše:
Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???

vidíš to, to mne nenapadlo :oops:

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2004 19:48
Příspěvky: 285
Bydliště: Moravske slovacko
instalater píše:
Ritchma píše:
Neni lepší tu díru na trubce za filtrem zaslepit???

vidíš to, to mne nenapadlo :oops:


koukam jako blazen, co se tu clovek nedozvi...

_________________
Rover 200 series
Rover Tuning
Bezdratovy Internet


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 22:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2004 19:48
Příspěvky: 285
Bydliště: Moravske slovacko
instalater píše:
jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)


ja bych rekl jako normalni chladici separator, cili vyparnik....

_________________
Rover 200 series
Rover Tuning
Bezdratovy Internet


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
RabuKate píše:
instalater píše:
jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)


ja bych rekl jako normalni chladici separator, cili vyparnik....


no jo ale jak vypadá normalni chladici separator, cili vyparnik :lol: :lol: :lol:

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 22:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2004 19:48
Příspěvky: 285
Bydliště: Moravske slovacko
instalater píše:
RabuKate píše:
instalater píše:
jen by mne zajímalu, jak to vypadá uvnitř 8)


ja bych rekl jako normalni chladici separator, cili vyparnik....


no jo ale jak vypadá normalni chladici separator, cili vyparnik :lol: :lol: :lol:


takto>

http://www.kompres.cz/pic/polestar/drypack.jpg

ale tento je drobet slozitejsi

_________________
Rover 200 series
Rover Tuning
Bezdratovy Internet


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 22:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 21:32
Příspěvky: 636
Bydliště: Kolín
aha, trochu jsem z toho chytrej a trochu blbej, je tam nějak moc vývodů

jednoduchší obrázek nemáš ? 8)

_________________
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů