Poslední návštěva: 19 úno 2017 22:12 Právě je 19 úno 2017 22:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
zajímaly by mne vaše názory na termoizolační pásky na laděné svody u atmosferického motoru

Obrázek

výrobci samozřejmě tvrdí že to snižuje teplotu pod kapotou, zlepšují vyplachování válců díky vyšší teplotě a kdoví co

z druhé strany se ozývají hlasy, že nadměrné teplo nesvědčí hlavě motoru a výkon se dokonce po aplikaci snížil (prý i změřeno na brzdě...)

jak se k tomu stavíte tady?

má někdo osobní zkušenost?

_________________
Shark Racing team


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 19:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2004 12:55
Příspěvky: 4345
Bydliště: EU
bohužel mám zkušneost jen na turbo motoru ( velice dobrou ) a na jednom rapidovi ( výbornou ), - ten má sání vzadu u motoru a doslo k rapidnímu poklesu teploty v mot prostoru ( meřeno teplomerem ) ale výkon jsem nemeřili a subjektivne jsme nic nezaznamenali ( majitel a le trvdí že to jede "jako prase" :lol: )..

_________________
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 19:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2005 19:47
Příspěvky: 282
Bydliště: kousek od Prahy
Obrázek

jezdil jsem ty samý svody i bez omotání, skutečně docela sníží teplotu v motorovém prostoru, výkon se neměřil, subjektivně nic

mám je takhle neomotaný, izolovat by to mělo líp než zalitý barvou, ale trochu se to cuchá hlavně pod motorem

jinak na to vyšlo přesně jedno balení

jo, po vyhřátí jsou podstatně tmavší

k té poznámce ohledně tepla a hlavy... mám mezi svodama a hlavou takový to profilovaný těsnění ze dvou slabejch nerez plechů a hlava na to neříká nic...

_________________
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 20:33 
Offline

Registrován: 05 říj 2004 11:25
Příspěvky: 2590
Stímhle by měl mít zkušenosti Admin Ivan :wink:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 22:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
DC píše:
zajímaly by mne vaše názory na termoizolační pásky na laděné svody u atmosferického motoru

Obrázek

výrobci samozřejmě tvrdí že to snižuje teplotu pod kapotou, zlepšují vyplachování válců díky vyšší teplotě a kdoví co

z druhé strany se ozývají hlasy, že nadměrné teplo nesvědčí hlavě motoru a výkon se dokonce po aplikaci snížil (prý i změřeno na brzdě...)

jak se k tomu stavíte tady?

má někdo osobní zkušenost?


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Tohle jsou moje svody. Kde se tam vzali. :?

Jinak velké plus je, že se opravdu sníží teplota v motorovém prostoru. 8)

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 07:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2006 10:22
Příspěvky: 209
Bydliště: Kromeriz - Zlin
Ja osobni zkusenost nemam, ale slysel jsem, ze diky tomu, ze teplo je izolovano paskou od okolniho prostredi, tak svody maji tendenci praskat.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 09:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
tepelna paska udržuje vyšši teplotu ve svodech a tim rychlejši pruchod plinu ale pocit v aute ti to nejak nezmeni to je spiš pokud honiš koniky

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 10:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
samozřejmě to pujde nebo nepujde :-) do auta, kde každej kůň bude dobrej, navíc tam budou karbecy se sáním z motorovýho prostoru, takže nižší teplota pod kapotourozhodně nebude naškodu, ale zjišťuji hlavně ty negativa...

_________________
Shark Racing team


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 15:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2005 19:48
Příspěvky: 67
ja na nekterych forech zaregistroval praskani svodu z nerezi, zalezi jake budes mit ty, ty nerezove uz svou materialovou podstatou supluji trochu tu pasku ale su krehke. beznou ocel bych asi omotal mit v mot prostoru otevrene karby

_________________
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 15:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
nechápu poznámku svojí materiálovou vlastností suplují vlastnosti pásky??? Nerezů je tisíce druhů a tudíž tisíce vlastností. To že je to nerez znamená že nerezeví ale už ti nepíší jestli jsou s obsahem molybdenu chormu obojího nebo trochu niklu atd atd... Takže je blbost tvrdit že má nějakej nerez lepší izolační vlastnosti než ocel... Co se praskání týče tak s tím toho nemá páska nic moc splečného... Většina "černých" ocelí jsou prostě jen pružnější než běžné nerez oceli a proto nepraskají (ty nerez svody by praskli i bez pásky) navíc většinou ty svody prasknou ve svaru jelikož nerez je obtížnější vařit než běžné oceli... A drahé svody z drahých nerez ocelí a kvalitně zpracované by vyšli na ranec a proto je většina lidí nemá a pak tvrděj že praskaj samo titan je titan :lol: ... Vyšší teplota nerezu způsobena izolací páskou nevadí jelikož nerez oceli mývají většínou vyšší teplotní odolnost a těch pár stupňu jim nevadí a ani pří případném tapltoním šoku (po kontaktu ze studenou vodou apd) by neměli způsobit prasknutí (izolované svody dle mne nedostávají takové tepelné šoky jako svody neizolované)...

Takže já hlasuji pro pásku zvláště v případě kdy saný vzduch bude mít teplotu vzduchu pod kapotou...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 16:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2005 19:48
Příspěvky: 67
elvis: 8) lip bych to ale fakt nenapsal, naivne predpokladam ze svody budu ze zarupevne/zaruvzdorne nerez oceli se zvysenym obsahem niklu-cislo vis urcite z hlavy, tyhle materialy maji urcite mensi schopnost akumulovat teplo jak bezna ocel a tim ten efekt pasky supluji nebo ne?
A jak spravne narazis vetsina lidi maj levne nerez svody made in china a ja mel za to ze sou krehke a ta paska to fixne stahne atd... takze rikas ze mi to praskne i bez pasky?

_________________
kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 16:50 
Offline

Registrován: 12 led 2006 11:57
Příspěvky: 251
lacne zvody lacno spracovane z lacnej nereze ti prasknu aj keby si tu pasku namocil do jogurtu pred omotanim.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
já tam budu mít svody od BMW ale z jinýho modelu, takže kvality se nebojím

jen mě ještě napadá dotaz na vás co to máte na autě - hřála se potom víc chladící kapalina?
- protože to teplo se přece neztrácí, ale víc ho bude třeba chladit jinými způsoby...

_________________
Shark Racing team


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2006 10:22
Příspěvky: 209
Bydliště: Kromeriz - Zlin
DC: jestli bys chtel jit jeste vic do podrobna, tak existuji i termo natery na blok a hlavu motoru, ktere take eliminuji teplotu v motor. prostoru.


Ohledne kvality svodu si myslim, ze vetsina lidi tady ma stejne svody prumerne, od zazitych vyrobcu, ktere svoji kvalitou nijak nevynikaji a nezanikaji. A ktere jsou delane z bezne dostupnych a bezne dodavanych nerez oceli.

A nema treba na kvalitu nerezovych svodu vliv i smer vlaken v materialu? :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 19:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2005 19:47
Příspěvky: 282
Bydliště: kousek od Prahy
hřála se chladící kapalina: neřekl bych, to teplo vyjde vejfukem v podobě teplejšího vzduchu, dle mého není důvod aby se teplo vracelo zpět do motoru

fiestu mám chlazením tak akorát, takže by to bylo poznat

já osobně v podstatě nevidím žádnou zásadní výhodu nerez svodů, vzhled nepočítám, když se to omotá je to fuk, a zevnitř je stejně vyleštěný nikdo neudrží?

_________________
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2008 19:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2006 10:22
Příspěvky: 209
Bydliště: Kromeriz - Zlin
At je jasno

http://www.tuning.cz/article/0188/thermo-tec

http://www.tuning.cz/article/0222/termalni-povlaky-1


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2006 07:54
Příspěvky: 136
Bydliště: Praha
žádné zvýšení teploty nepozoruju, kapota je ale o poznání chladnější a na svody si lze po dojetí normálně sáhnout. stejně tak je i chladnější celý airbox, takže vyloženě pozitivní vliv na teplotu pod kapotou. nic mi neprasklo za celou dobu užívání. (lexmaul)
Obrázek


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 10:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2005 21:29
Příspěvky: 6706
Bydliště: Chodov u KV
No nez jsem ted poridil Maserati tak na jednom US foru varovali ze po omotani ty svody rady praskaji, ze se jim lip osvedcila ta glazura... Cert vi

_________________
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 20:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2005 19:47
Příspěvky: 282
Bydliště: kousek od Prahy
jps: chci vidět jak saháš na svody po dojetí :D já je teda zas tak studený nemám... :cry:

_________________
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 21:58
Příspěvky: 426
Bydliště: Praha
jen dotaz ma cenu použit tudle pasku na litinovy svody? nejde mi ani tak o vykon ale o odstineni svodu od sani ..

_________________
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2008 22:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
problém bude asi v tom že seriové svody neomotáš bo tam nejsou mezery na pásku.... možná nějak jako celek ale nedovedu si to dost dobře představit...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2006 07:54
Příspěvky: 136
Bydliště: Praha
sorry za tu velikost, nějak mi to ujelo.
Sáhnout, ne chytit a držet :lol: asi záleží jakou tu pásku máš :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 11:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2005 18:43
Příspěvky: 601
Bydliště: LBC
Skutečně se na tu pásku dá sáhnout, ale pozor na spony který tu pásku drží ty rozpálený jsou. Sám jsem se o ně spálil, au.

_________________
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 12:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Taky asi záleží na provozu vozidla ono jestli milosh myslí sahat ne ně po zátěži nebo svižné jízdě... navíc každé auto zahřívá svody jinak...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 16:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2005 19:47
Příspěvky: 282
Bydliště: kousek od Prahy
to budu muset zkusit :oops: po půl hodině na okruhu když jsou vevnitř svody málem dočervena a jestli se popálim podám na vás žalobu :lol:

_________________
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 00:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
milos píše:
to budu muset zkusit :oops: po půl hodině na okruhu když jsou vevnitř svody málem dočervena a jestli se popálim podám na vás žalobu :lol:


Neboj se toho. 8) Taky jsem se bál šáhnout, ale nic to nedělá. :D

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 11:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 pro 2005 22:24
Příspěvky: 3826
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
já jsem uvažoval, že omotám celé potrubí co mám až dozadu(nerez) až po koncák, mnělo by to nějaký smysl.

Jinak taky se vám ta páska po namontování vypalovala? když jsem to dal před 3,nebo4 rokama na commo tak jsem zajel asi 2km na benzínku a myslel jsem, že mi hoří motor :D

_________________
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
jo mělo vyhozené prachy jediné kdy by to mělo smysl kdybys měl turbo vzadu :lol: nebo v případě ža bys chtěl odstínit podlahu od teploty výfuku...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 12:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2006 07:54
Příspěvky: 136
Bydliště: Praha
vypaluje se to celkem slušně :lol: asi hodinu dým jako kráva a pak ještě dlouho takovej smrádek.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 12:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
já stříkal na 200sx kryt turba černým kontrol sprayem (lakýry budou vědět) s pod kapoty a smrádek jak sviň ještě 50km ale krásně se o vypálilo :lol:

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO