Poslední návštěva: 23 říj 2017 12:43 Právě je 23 říj 2017 12:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 dub 2010 17:44 
Offline

Registrován: 12 pro 2006 16:27
Příspěvky: 58
Ahoj, nevíte jestli existuje, nebo z čeho by se dalo udělat, nějaký tepelně izolační těsnění mezi svody a hlavu. Jde mi o to aby zejména po vypnutí motoru nebyla hlava od svodův omotanejch termoizolační páskou ohřívaná.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 dub 2010 17:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
myslis nejakej stit? Thermotec dela airshield, je to takovy derovany plech, ktery bezvadne funguje jako stit na svody nebo odstiteni filtru.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 dub 2010 19:00 
Offline

Registrován: 12 pro 2006 16:27
Příspěvky: 58
ne myslím těsnění mezi přírubu svodů a hlavu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 dub 2010 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Uz vim, co myslis, mam to mezi klapkou a sanim a mezi sanim a palici. Ten matros je termoplast. Da se to koupit na metraz bez problemu.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 dub 2010 20:56 
Offline

Registrován: 12 pro 2006 16:27
Příspěvky: 58
no tak sem se koukal na netu, plasty se dělaj max do 300 stupňů není to trochu málo na svody?
nebylo by něco s vyšší teplotní odolností?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 dub 2010 23:57 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
Asi sháníš něco na bázi Thermo-Tec Adhesive Backed Heat Barriers. Ozvi se mi přes SZ, určitě budu mít zbytek, je to do 1100 stupňů Celsia.

Obrázek

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 dub 2010 06:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Ivan: on mysli tohle

http://32tuning.com/images/nissanintake%20gaskets.jpg

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 dub 2010 12:14 
Offline

Registrován: 12 pro 2006 16:27
Příspěvky: 58
prostě schánim nějaký tepelně izolační těsnění mezi svody a hlavu nebo nějakej materiál ze kterýho by to šlo udělat (teda jestli to neni blbost) aby po vypnutí motoru/stání v koloně nešlo teplo z svodů omotanejch termoizolační páskou do hlavy
Obrázek
jedná se o motor rover 18K4K (1.8 VVC)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 dub 2010 15:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Aha tak jsem blbe pochopil, myslel jsem ze to chces na saci svody, ne vyfukove, tak neni nic jednodusiho nez zavolat do DIPA v Praze a nechat udelat. Bezne tam nechavam delat custom tesneni.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 20 čer 2010 15:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3822
a jak potom zajistish, aby sa ti teplo neprenasalo po stiftoch ..??

..lebo mne to potom pride, ze sice nebudesh (zbytocne) zohrievat celu plochu na hlave..
..ale budesh prehrievat (iba) tie miesta, kde su stifty osadene v hlave..

..to mi ten prenos tepla po celej ploche pride lepsiiiii......

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2010 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3822
Ma niekdo este nejake "prebytky" termoizolacnych pasok na predaj ..??

potrebujem omotat zvody 4 - 1...
takze ratam ze tam cca 20 metrov spotrebujem..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2010 21:49 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
JRD McLAREN píše:
Ma niekdo este nejake "prebytky" termoizolacnych pasok na predaj ..??

potrebujem omotat zvody 4 - 1...
takze ratam ze tam cca 20 metrov spotrebujem..



Ozvi se mi.

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 zář 2010 21:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3822
Lidicky vie mi nekto poradit postup ...

ako omotat prechod 4-1 na zvodoch ...??

lebo jaksik som neprisiel na to ako rozumne namotat 2"pasku na miesto,
kde sa mi 4 45mm trubky zbiehaju do jednej 65ky...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2010 05:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1509
začni motat na trubce 65mm a motej ..a omotávej pak všechny 4 trubky najednou..

btw- kdo ti dělal to potrubí?

45mm průměr svodů a 65mm pod autem je na 2l astamatika s hodně moc.... resp na stamatika ve výkonový hladině 250-300PS s pásmem otáček 5-9000...s hodně radikálníva vačkama.Ve výkonový hladině kde se pohybuješ (tj do 200PS) by stačilo na svody 40, maximálně 45 s 55 trubkou pod autem...


Já mám např. 38mm venkem, pak to jde do 50mm a následně 60mm na 2L astamtikoj s potenciálem cca 200-230PS.. a kolegové v zahraničí na stejným setupu jezděj to samý.. stačí se držet pravidla, který jsem tu již psal - průřez trubky primáru musí být stejnej jako celkový průřez ventilových sedel (u víceventilový techniky) a pak se to podle konfigurace svodu zvětšuje postupně o cca 25%... dlouhodobou praxí ověřeno...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2010 07:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Motej to prave presne naopak. Zacni s vetvema u makovice a nasledne motej vsechny vetve zvlast ke kolektoru. Pokud se vetve dotykaji motej je zaroven. Pak zacni s omotanim vsech az ke katalyzatoru. Hlavne dulezity, kontroluj ze vsech stran presahy, aby se Ti to nerozlejzalo.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2010 08:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3822
no solo vetvy su uz omotane...
pricom ku koncu boi omotavane 2 a 2 trubky spolu...
lebo sa uz zbiehali...

omotane ich mam po posledny ohyb, az do bodu kde uz su 4 trubky pri sebe...
teraz som skusal pokracovat... 4 trubky naraz...a dosiel som az k miestu kde je prechod 4 do 1
a tam nastal problem...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2010 15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Vim, co myslis, kdyz motame nejakemu zakaznikovi svody, je vetsinou prave problem u kolektoru, ze siroka paska se spatne redukuje z vetsiho prumeru na mensi, ja na to jdu stylem, ze takovou vetvi motam od katalyzatoru a pokracuju ke kolektoru, to misto vestinou motam dost pres sebe s mirnym stoupanim, tj. paska sirka 5cm, tak delam ca 4-4,5cm presahy, sice vyplacas hodne materialu na to stoupani, ale bude to drzet fest a nebude se to rozlejzat.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 zář 2010 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 17:36
Příspěvky: 171
Bydliště: Bílina
Tak mam taky dotaz. Mam na příčce, která odděluje motorovej prostor a prostor pro posádku nějakej odhlučňovací klump koberec.
Obrázek

Chtěl bych to strhat a dal tam něco takovýhohle:
http://speedpro.cz/letni-akce-reflexni-tepelna-izolace-500mm-500mm-p-6070.html

Vydrží to nějakej tepelnej nápor? Taky sem koukal, že se to dělá jen 500x500mm. Jak se to dá napojovat, když ta plocha, kterou tim chci potáhnout, je mnohem větší?

Pak mezi motor a tuhle příčku příjde tohle:
Obrázek

Tak aby to vydrželo. Ty svody a 1. díl výfuku sem rozhodnuteh, že omotám tímto:
http://speedpro.cz/termo-izolacni-paska-omotavka-vyfuku-thermo-25mm1-p-6423.html

Má smysl pak dát i něco na výfukovou část toho turbodmychadla?

Taky by mě zajímalo, jestli by bylo vhod nějak odclonit pancéřový hadice na přívod/odvod vody/oleje, který půjdou kolem nebo jestli stačí omotat jen ty svody a downpipe...

_________________
Fabia HTP+


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2010 06:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Na motorovu stenu bych doporucoval toto:

http://www.highperformanceparts.cz/kata ... t-barriers

Je to samolepici a vydrzi to az 1100°C.

Na svody klasika termo pasku, kteoru zalakujes spesl sprejem:
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... acni-pasky

A na vedeni oleje blizko svodu se dava:
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ky-sleeves

Na vyfukovou cast pak turba:
http://www.highperformanceparts.cz/tepe ... rmotec.555


Alspon tak to mam resene presne u sveho auta ja.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2010 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 17:36
Příspěvky: 171
Bydliště: Bílina
ok, díky za odpověd. Naměřim a jak se bude blížit čas, tak něco objednám 8)

_________________
Fabia HTP+


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 zář 2010 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 17:36
Příspěvky: 171
Bydliště: Bílina
tak na mezistěnu dám asi origo z FRS. Koukám a ta tam má taky nějakou hliníkovou ochranu proti žáru z turba. Tak by tam měla padnout. Zbytek to vidim zatim na pásku na omotání svodů a DP + něco na odvod vody a oleje, at se to zbytečně nehřeje. Plus asi udělám odvětrání kapoty ala Fabia WRC a domek na vzduchovej filtr z Fabie WRC s přívodem z chladičový stěny, kvůli odclonění a snad to pomůže teplotě pod kapotou :)

_________________
Fabia HTP+


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2010 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
tak už i ja se mohu pochlubit omotaninout


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
osobne doporucuji dat pasky vzdy dve a jednou za cas je vymenit samozrejmne menit na preskacku at s ti to nerozmota pokud tam mas fakt teplo tak ty pasky s "krehnou" ....

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 17:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
mysliš ty stahovaci pasky ju ?ja myslel že vydržej :-( no ted už musej vydržet do jara už je moc brrrr zima

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 18:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
kozorozecek píše:
mysliš ty stahovaci pasky ju ?ja myslel že vydržej :-( no ted už musej vydržet do jara už je moc brrrr zima



zalezi na teplote egt... jakmile se ty pasky zahreji pak na jde voda ect tak jdou srat...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 18:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
no ono to je dosti slušne zadeklovane myslim že voda je neošplichne uvidime snad vydržej aspon do jara
ale normalka bych nečekal jak to bude učine fakt to vřele doporučuji ta teplota v motoru je fakt tatam

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010 19:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Pasky fakt pomahaji, mam omotane v motoru co jde :) Veskere vedeni na olej, vodu, vyfukovou cast turba, downpipe, baterku.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 10:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3822
hente srubovacie pasky su fakt naprd.
ja som dal lisovacie, a az po chvilke ma napadlo ze "nerezove" by mohli byt
http://195.28.90.58/dohc/c20xe/31082010029s.jpg

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
Chtěl bych se zeptat jestli má smysl dávat pásku i na origo svody.. Mám volvo v40 T4 147kW.. hřeje se to poměrně dost, ale problém je v tom že svody jsou hned u sebe takže jednotlivě obmotat nejdou.. tak jestli vzít všechny najednou?.. má to smysl? :)

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 lis 2010 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3822
omotat ich mozesh...
a tiez ich mozesh "zobrat secky naraz"..
ja mam zvody 4-1 a v mieste kde idu trubky pri sebe su omotane 4 spolu

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO