Poslední návštěva: 27 čer 2017 04:32 Právě je 27 čer 2017 04:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 lis 2010 23:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
Dobře :) a funguje to tak jak má?

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 lis 2010 09:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3759
no predtym teplota vzduchu pod kapotou 65-75stC
a teraz, aj vzhladom na to ze voknu je tak okolo 10, je teplota cca 25-27st

merane v oblasti vzduchoveho filtra..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 lis 2010 09:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
pokud chces omotat originalni litinove svody tak ti to vrele nedoporucuji... nejlepsi nejlevnejsi a nejefektyvnejsi je nechat na svodech orignalni plecho heat shield...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2010 00:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
Není to dobrý jo? a o na ně aspoň nějaká ta barva? má to smysl? :)

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2010 06:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Filip:) píše:
Není to dobrý jo? a o na ně aspoň nějaká ta barva? má to smysl? :)


barva je barva... dej tam origo kryt a je to... pokud je omotas pravdepodobne prasknou...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2010 09:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
Ok dobře díky. :hlazeni :D
a nevíš kolik se tak pohybujou ty "laděný svody"? :)

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2010 09:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
na tve auto bude koupit ladene svody asi jako najit spendlikovou hlavicku co ti spadla do sani... navic je to v podstate zbytecne jsou dulezitejsi veci u turbin ale pokud chce tak zakazkova vyroba mezi 5 az 10tis a nedoporucuju nerez...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2010 22:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
hele ono si řekneš volvo co to je.. ale s S40(sedan) se jezdili závody.. :) stejně jako s 850 v kombiku.. :P Já vim je to "zdechlej kombajn", ale ono to auto docela jede..:)

Přiznám že v turbo motorech se opravdu nevyznám.. tak se chci radši zeptat někoho kdo s tím má nějakou zkušenost... A nedělat tady ze sebe mistra světa amoleta :ufo:

Co s tím? :D taková jednoduchá otázka :)

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 lis 2010 22:23 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
jestli se v tom nevyznáš,tak na to nesahej,protože to posereš.. :wink:

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2010 00:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2010 01:31
Příspěvky: 784
Bydliště: Praha 5
jako s autama umím.. vyrůstal jsem v rodině mechošů.. strejda, otec, bratr... a taky soused a druhej soused.. takže k tomu mám blízko :) Jen ten benzínovej turbomotor jsme tu ještě neměli akorát chvilku Leona 1.8T.. jinak údržba není až tak problém.. spíš dělat něco novýho.. to mám trochu bobky.. :wc:

_________________
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2010 12:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
tak mam takovej pocit že jsem našel nevyhodu ted vzimne autu trva dele než začne topit je možne že to je tim že se i motor pomaleji zahřiva??

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2010 12:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
mozne to je motorovej prostor se pomlaeji zahriva protoze ho uz nezahriva vyfuk a tim se muze i pomalej zahrivat motor jako takovej...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2011 10:22 
Offline

Registrován: 04 pro 2008 19:57
Příspěvky: 19
ma smysl omotat kousek vyfuku i za turbem? a kolik? zrovna u me kousek od neho jde sani, pripadne nema nekdo doma nejaky zbytek pasky?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 pro 2011 18:29 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 571
Bydliště: ostrava
Miky_CZ píše:
ma smysl omotat kousek vyfuku i za turbem? a kolik? zrovna u me kousek od neho jde sani, pripadne nema nekdo doma nejaky zbytek pasky?


že se ptáš tam je to moc důležité aby byla velká rychlost plynů a hlavně konstantní teplota. čím dál to omotáš tím líp. do poloviny auta bych doporučil.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2013 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2498
Bydliště: Havířov
potřeboval bych odhad zkušených: Kolik termopásky spotřebuju na omotání tědle svodů ? Ideálně až k tomu druhému vlnovci(může se omotat aji vlnovec ?) díky
Když přihodíte odkaz kde termopásku dobře koupit tak budu jenom rád :D Vím, že tady na TF někdo nabízel, ale už jsem to nenašel

Obrázek

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2013 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srp 2007 13:01
Příspěvky: 48
tom406 píše:
Miky_CZ píše:
ma smysl omotat kousek vyfuku i za turbem? a kolik? zrovna u me kousek od neho jde sani, pripadne nema nekdo doma nejaky zbytek pasky?


že se ptáš tam je to moc důležité aby byla velká rychlost plynů a hlavně konstantní teplota. čím dál to omotáš tím líp. do poloviny auta bych doporučil.


Jenže další pohled na věc je ten, že turbo je roztáčeno teplotním spádem...

_________________
______________________
___.:!Suzuki Rm 250!:.___
„Když jde člověk stále rovně, daleko nedojde"
Tuning, zlepšení jízdních vlastností automobilu, má nejlepší výsledek, pokud zdokonalíme jednu konkrétní součástku. Najdeme ji mezi sedadlem a volantem©


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2013 06:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2010 15:21
Příspěvky: 393
nezbylo nekomu doma na zamotani casti vyfuku na skutra chtel bych to skusit zamotat mam 125ccm dvoutakt a dvouvalec . Prumer cca 3cm delka k tlumici 6cm 2X .

Diky .

_________________
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 16:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2498
Bydliště: Havířov
Když budu motat svody termopáskou, můžu omotat aji vlnovce nebo ta páska není dost pružná a potrhala by se ? Díky

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2013 22:32 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
Potřebujete-li pásky (i malé množství), ozvěte se, stále mi ještě něco zbylo v garáži.

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2013 07:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3759
tak mi to odloz..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2013 13:49 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
Rád, ale pošli mi v SZ, co potřebuješ a kolik metrů...

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 srp 2013 06:40 
Offline

Registrován: 15 črc 2011 02:32
Příspěvky: 9
Mám v motoru docela horko, co by bylo nejlepší použít na něco podobné, jako je na obrázku? Nad to dám ještě štít, ale ten asi nebude stačit. Dík.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 srp 2013 06:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Já mám třeba u svého motoru, titanový obal na výfukovou část turba, obalený kompletně DWP až ke středovému dílu klasickou termopáskou, obalené hadice na olej a kolem svodů vytvořen z micro louver shieldu od Thermotec štít. Teplota pod kapotou klesla neskutečně.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 srp 2013 09:56 
Offline

Registrován: 15 črc 2011 02:32
Příspěvky: 9
Díky;) Počkám, až mi napíšete, že máte pro mně štít Dbilas, co mám objednán a pak bych si asi rovnou vzal jednu pásku. Štít možná později (drahota:-) ) a u toho obalu na trubo nevím, jestli nevadí, že tam mám běžně olej. Taky přemýšlím, že bych sériový filtrbox, který je přes celý motor, zespod podlepil nějakou nalepovací termo páskou, doporučují DEI, ale to jsem u vás neviděl.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Termoizolační páska Ano-Ne?
PříspěvekNapsal: 16 říj 2014 19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2014 19:13
Příspěvky: 14
Zdravím chtěl bych se zeptat nebo spíš poradit o tom že bych chtěl omotat výfukové svody termoizolační páskou. Slyšel sem i pozitiva i negativa. Pozitiva jsou ty že: >> Ochlazuje výfukové plyny a to má za následek lepší vyplachování výfukového systému << + Zvýšení výkonu. A negativa jsem četl že se třeba víc zahřívá hlava atd.. Tak se chci poradit s tím kdo svody má už omotané a nějaký ten tis* KM najeto :) . Svody jsou originální. Termo-izolační páska je grafitová. Předem díky za rady typy a odpovědi. :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termoizolační páska Ano-Ne?
PříspěvekNapsal: 16 říj 2014 19:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2012 17:21
Příspěvky: 77
To by mě zajímalo, jak ochlazuje výfukové plyny...?

_________________
Tigra C20LET@180kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termoizolační páska Ano-Ne?
PříspěvekNapsal: 16 říj 2014 19:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2014 19:13
Příspěvky: 14
To právě taky netuším.. ale u prodeje je popis:
- Ochlazuje výfukové plyny a to má za následek lepší vyplachování výfukového systému
- Termoizolační páska na výfukové svody
- Délka 4.5 metrů
- Šířka 50mm
- Do teploty 1100 stupňů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termoizolační páska Ano-Ne?
PříspěvekNapsal: 16 říj 2014 19:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2012 17:21
Příspěvky: 77
Já jí spotřeboval 15m a bylo to málo. Jediný rozdíl, který jsem zpozoroval, bylo méně vyzářeného tepla pod kapotu, což byl můj záměr.

_________________
Tigra C20LET@180kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termoizolační páska Ano-Ne?
PříspěvekNapsal: 16 říj 2014 20:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 1996
Bydliště: Středočeský kraj
Já bych spíš řekl, že to právě udržuje ty plyny teplejší a proto se rychleji odvedou ven.

Jaký máte názor na omotání seriových svodů u koncernového 1.8T? Jde mi o to, jestli to vydrží, nebo prasknou.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Termoizolační páska Ano-Ne?
PříspěvekNapsal: 16 říj 2014 20:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
Gooder píše:
Já bych spíš řekl, že to právě udržuje ty plyny teplejší a proto se rychleji odvedou ven.



přesně tak 8)

Litinové svody se obecně nedoporučuje omotávat, nesnášejí to moc dobře :nono:

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO