Poslední návštěva: 13 pro 2019 14:19 Právě je 13 pro 2019 14:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 led 2008 20:50 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3790
Bydliště: Brno-Praha
Určitě to smysl má. Teplota se v motorovém prostoru skutečně znatelně snížila, což má vliv na celkovou životnost veškerého materiálu, nejen airboxu. Mám s tím jen ty nejlepší zkušenosti - resp. měl jsem ;)

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2008 13:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 21:49 
Offline

Registrován: 05 bře 2007 21:53
Příspěvky: 16
Bydliště: znojmo
Taky sem nad tim premyslel ze si to udelam,protoze kdys zastavim tak stoupa teplota v motorovem prostoru na 150 as 160 stupnu a nejde ven.
Mam dlouhe svody a pak turbo a mam strach ze bude to turbo jeste vic tepelne namahane.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 04:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
dlouhý svody a pak turbo ? a nemělo by bejt turbo co nejblíž neb čím je dál tím jsou plyny pomalejší ?

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 06:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
MarauderZ28 píše:
dlouhý svody a pak turbo ? a nemělo by bejt turbo co nejblíž neb čím je dál tím jsou plyny pomalejší ?


No mnělo by ale vyděl jsem dokonce na nějakém projektu M5... turba až v zadním nárazníku :shock: ti asi používali hodně kvalitní pásku :lol:

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 08:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 pro 2005 22:24
Příspěvky: 3826
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
MarauderZ28 píše:
1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly


no takhle jsem nad tím právě uvažoval :wink: čím to bude teplejší tím to bude rychleji venku :wink:

_________________
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 09:08 
Offline

Registrován: 05 bře 2007 21:53
Příspěvky: 16
Bydliště: znojmo
To mi je jasne ze by to melo byt co nejkratsi ale je to tak original. :wink:
Kdys to tak vezmu tak mam taky svody as k zadnimu narazniku.
Co to turbo,nebude vic namahane teplem?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Hele co máš za káru nějakej mid endžín? samozřejmně čím více turbo zahříváš tím déle jej pak musíš chladit ale díky teplejším plynům turbo lépe a rychleji roztočíš zvláště jestli máš svody dlouhé...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 10:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Ilegaltuner píše:
MarauderZ28 píše:
1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly


no takhle jsem nad tím právě uvažoval :wink: čím to bude teplejší tím to bude rychleji venku :wink:


samozřejmně to je sice pravda jde vška o to jak správně podotknul marauder jestli to bude nějak významně lepší... páč finální nárust může bejt třeba jen 0.01Kw tudíž když vezmeš v ůvahu cenu té pásky tak by to byl kurňa drahej Kw navíc... tohle bych doporučoval spíše v případě kdy už nenámš jak bys přidal koníky a honíš setinky vteřiny na sprintech...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 12:08 
Offline

Registrován: 05 bře 2007 21:53
Příspěvky: 16
Bydliště: znojmo
Renault 5 :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 12:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
pivi píše:
Renault 5 :oops:




oups by mně zajímalo jak to tam je ale jestli máš opravdu tak dlouhé svody k turbu tak by omotání bylo docela dosti ůčinné...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 12:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
určo omotat, turbo omotat taky

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 17:11 
Offline

Registrován: 05 bře 2007 21:53
Příspěvky: 16
Bydliště: znojmo
Mam je dost dlouhe.Je pres to jen nerez plech.

Obrázek
Je velka nabitka ruznejch pasek jake sou nejlepsi?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 17:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
tak to motej motej taková paseka... mylsím že je celkem jedno jakou pásku použiješ a výběr bude akorát v délkách a šířkách...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 16:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 2005 12:05
Příspěvky: 843
Bydliště: Chomutov
pivi píše:
Mam je dost dlouhe.Je pres to jen nerez plech.

Obrázek
Je velka nabitka ruznejch pasek jake sou nejlepsi?


Muzes hodit vic fotek, co je to za R5? kamarad mel taky, ale tomuhle se to nepodobalo :-)

_________________
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 16:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2006 10:22
Příspěvky: 210
Bydliště: Kromeriz - Zlin
Rekl bych ze R5 GT, tj. 1.4 s turbem


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 17:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 dub 2005 12:05
Příspěvky: 843
Bydliště: Chomutov
jasny, vim ze R5 je GT Turbo, ale proste takhle nevypadal :-) proto se ptam ;-)

http://artdriving.euweb.cz/r5.html

_________________
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 21:28 
Offline

Registrován: 05 bře 2007 21:53
Příspěvky: 16
Bydliště: znojmo
Gt turbo to neni. :nono:
Ma to strikacku.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2008 14:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 00:42
Příspěvky: 592
Bydliště: Praha
MarauderZ28 píše:
1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly

Když jsou svody shitový, tak rádi praskají :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2008 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 bře 2005 19:47
Příspěvky: 282
Bydliště: kousek od Prahy
ono se na ty svody fakt nechá sáhnout :lol: opatrně a jenom velmi krátce, tak 5min po chcípnutí a předtím to nejelo zas takovou pilu

_________________
FordFusion ´04
FordFiesta RS1800 ´93
FordEscort mk2 ´76


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 11:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 10:30, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 11:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
V drtivé většině případů jsou ale myslím ty turbosvody skutečně krátký, resp. jen tak dlouhý aby se na ně dalo co nejdřív pověsit turbo. Aspoň pokud mluvíme o sériových svodech.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 15:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
Beaver píše:
V drtivé většině případů jsou ale myslím ty turbosvody skutečně krátký, resp. jen tak dlouhý aby se na ně dalo co nejdřív pověsit turbo. Aspoň pokud mluvíme o sériových svodech.


a to jen proto že výrobce má omezený prostorový možnosti a taky je limitován cenou..

jinak souhlasím s Taboo - sám jsem si dle pro mě dostupné literatury (od guye Crofta ,A.G.Bella) ověřil návrh rozměrů seriových svodů na mém coupe a navrhl nové svody dlerůzných předloh od GC a dle základního výpočtu z knihy od A.G.Bella na můj motor - jsou navrženy na největší obsah plochy pod křivkou Mk , "powerband" 4000-7500 ,špička 5500ot/min ,uvidíme po realizaci jak jsem se trefil -GC používá často svody podobných proporcí -jen se občas dle použití motoru liší délka sekundárních větví


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 čer 2004 19:54
Příspěvky: 45
Další věcí proč výrobce dává kratší svody jsou velice přísná emisní kritéria pro motory, kat umístěný daleko od motrou má nižší účinnost, která nemusí být akceptována, což se projevuje hlavně při částečném zatížení motoru, kdy teplota plynu nemá tak vysokou teplotu.

_________________
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 13:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2006 22:57
Příspěvky: 70
Bydliště: Jindřichův Hradec
Franus píše:


Neví někdo, kde tu termo barvu na netu sehnat? Nebo to najdu ve většině prodejen s barvama? U škodárny mám svody omotaný páskou a tlumič bych chtěl vzít tou barvou, protože to taky dost ohřívá a odchazí od toho horka gufero na klice.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2008 08:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 10:30, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2008 15:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2007 23:16
Příspěvky: 52
Bydliště: už zas doma...
Neví někdo, kde tu termo barvu na netu sehnat? Nebo to najdu ve většině prodejen s barvama? U škodárny mám svody omotaný páskou a tlumič bych chtěl vzít tou barvou, protože to taky dost ohřívá a odchazí od toho horka gufero na klice.[/quote]


http://www.engitec.cz/index.php?action= ... 2=1&cat3=0

_________________
"O vesmíru nevíme zhola nic, ale máte-li ucpanou trysku na polévku, jsme vaši hoši. "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2008 16:31 
Offline

Registrován: 24 říj 2006 21:24
Příspěvky: 120
http://www.speedpro.cz/catalog/product_ ... ts_id=1275

:wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2008 16:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 21:27
Příspěvky: 2559
Bydliště: Český Krumlov
jagy píše:
http://www.speedpro.cz/catalog/product_info.php?products_id=1275

:wink:


Takových peněz. :twisted: Kup něco takového http://www.drogeriemartina.cz/inshop/naterove-hmoty/synteticke-naterove-hmoty/laky-a-lazury/silikon-500-stribrenka-balakom-a-s-1-%5Bid-20301025%5D.html

Funkce je naprosto stejná a cena daleko nižší. :D

_________________
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2008 09:59 
Offline

Registrován: 22 úno 2007 09:01
Příspěvky: 88
Bydliště: Jižní čechy
Anděl píše:
jagy píše:
http://www.speedpro.cz/catalog/product_info.php?products_id=1275

:wink:


Takových peněz. :twisted: Kup něco takového http://www.drogeriemartina.cz/inshop/naterove-hmoty/synteticke-naterove-hmoty/laky-a-lazury/silikon-500-stribrenka-balakom-a-s-1-%5Bid-20301025%5D.html

Funkce je naprosto stejná a cena daleko nižší. :D

jj na tom něco bude neznamená když je něco drahé že to musí být ta nej volba :nono:


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů