Poslední návštěva: 13 pro 2019 13:34 Právě je 13 pro 2019 13:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2008 20:11 
Offline

Registrován: 17 pro 2006 13:44
Příspěvky: 665
Ahoj chtěl bych si odstínit sání, a něco jsem četl o termálních povlacích. Zkoušel to někdo? Chtěl bych to odstínit od filtru až k motoru, ale s termopáskou na svody by to asi dopadlo katastrofálně. Nebo se dělají i nějaké jiné pásky které by se dali na sání použít? Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2008 12:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Trochu to střím souvisí tak to sem prdnu... co říkáta na vaky na turba? koukla jsem na to na nějakejch stránkách lae nevím jestli to nemá nepříznicý vlic na chlazení turba čemuž prospívá i okolní teplota vzduchu...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2008 12:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
http://www.aet-turbos.co.uk/images/xtr_blanket.jpg

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2008 11:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
Taboo píše:
MarauderZ28 píše:
dlouhý svody a pak turbo ? a nemělo by bejt turbo co nejblíž neb čím je dál tím jsou plyny pomalejší ?

Ne. Konstrukce "idealnich" turbo svodu je zalozena na uplne stejnych principech jako konstrukce N/A svodu. Turbo neni roztaceno jen pouhou rychlosti, teplotou anebo expanzi vyfukovych plynu, ale kombinaci faktoru, kterym se obecne rika vyfukova energie. Samotny rozdil tlaku pred a po turbu tam hraje taky nemalou roli, ktera je nasledovne ovlivnovana konstrukci svodu a vyfukoveho potrubi. V naproste vetsine OEM designu jsou turbo svody z hlediska optimalni performance prilis kratke vzhledem k RPM spektru motoru z duvodu prostorovych limitaci. I presto, ze neexistuje zadna zazracna formule a vyber nejvhodnejsich parametru jak turbo tak N/A svodu podleha "trial and error" metode, vpodstate plati, ze nejvyssi zvyseni efficiency motoru v danem RPM spektru s N/A svody se projevi naprosto stejne i po nasledovnem pridani turba. V praxi to proto znamena vyvoj turbo svodu naprosto stejne, jako by je clovek stavel pro N/A motor s prihlednutim na predem zvolene RPM spektrum, ktere se samozrejme meni s ucelem motoru. U turbo motoru pouze pribude konsiderace charakteristik daneho turba, ktera ve vetsine pripadu spociva v zamereni se na co nejrychlejsi spool-up pred dosazenim pozadovaneho plniciho tlaku a otevreni wastegate, kde optimalizace konstrukce svodu pro vyssi RPM spektrum vetsinou skodi jeho spool-up.
:wink:


Mě nejvíc fascinuje turbo od STS na Camaro např který je umístěný u differáku :o)

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2008 11:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
Anděl píše:
jagy píše:
http://www.speedpro.cz/catalog/product_info.php?products_id=1275

:wink:


Takových peněz. :twisted: Kup něco takového http://www.drogeriemartina.cz/inshop/naterove-hmoty/synteticke-naterove-hmoty/laky-a-lazury/silikon-500-stribrenka-balakom-a-s-1-%5Bid-20301025%5D.html

Funkce je naprosto stejná a cena daleko nižší. :D


Já to napatlal barvou co maj v OBI černou do 700 stupňů, je v plechovce a parádně prosytí tkaninu, nicméně to je u kompresorový V8 ... U mě teda šlo víceméně jen o to odstínit potrubí který je teď o 1 cm na průměru větší od podvozku a podlahy, kabelů a hadiček auta ...

Obrázek

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2008 12:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2004 09:03
Příspěvky: 659
Bydliště: Praha 9-Vinoř
hehe, taky stejnej postup s žáruvzdornou barvou z kutil-marketu :D

Obrázek

funguje to parádně a nechá se na ty svody šáhnout i je podržet bez popálení

_________________
Shark Racing team


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2008 12:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 zář 2004 18:43
Příspěvky: 1853
sakryš...taky mě to čeká.Alespoň vím na koho se obrátit. :)

_________________
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2008 06:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 pro 2005 22:24
Příspěvky: 3826
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
tak jsem se do toho pustil, ale nepodařilo se mi to tak hezky obmotat, mám bílou dvojtou pásku, s tou jednoduchou to půjde lépe.
večer nahodím foto :wink:

_________________
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2008 17:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Taky jsem nedavno delal, je to sranda, kdyz je to namoceny.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2008 17:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
foto


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2008 10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2004 16:55
Příspěvky: 3496
Bydliště: Praha
vole na takovým chobotu jak vod slona to je prdel zkus motat V8 zamotaný jak netopejří hnízdo ... :o)

_________________
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2008 20:43 
Offline

Registrován: 12 pro 2006 16:27
Příspěvky: 58
Marauder zde napsal že by se neměly termoizolační páskou omotávat litinové svody- proč? To potom více praskají?
Jinak může se omotat i vlnovec- umožní ta termopáska nějaký pohyb? Mám ho totiž umístěný pod olejovou vanou a není tam žádný tepelný štít, ani tam na něj není místo. Při pomalé jízdě nebo stání mi leze teplota oleje nahoru...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 črc 2008 22:15 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3790
Bydliště: Brno-Praha
Pánové, něco mi zůstalo v garáži: http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=74731

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2008 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srp 2007 18:57
Příspěvky: 118
Bydliště: ostravwa
Dostal jsem pásku od kámoše,fasuje ji v robotě,hned jsem ji použil a je to znát,odstínění sání je opravdu funkční :wink: ,na výfuck to dám až mi vytáhnou stehy z ruky :wink:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Vento GTI 150+


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 črc 2008 11:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 06:28
Příspěvky: 830
Bydliště: Karviná - Prague
MarauderZ28 píše:
1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly


Proc to nedoporučuješ na origo svody??

_________________
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

www.pneuheli.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 15:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2006 16:39
Příspěvky: 101
Bydliště: Pardubice
Tak mi nedavno take paska dorazila a chystam se ji tam do patku, tak si chci jen neco upresnit :D
Mam tedy pocitat s tim, ze to bude trochu dymat, kourit a srdet jo? :D
Jo a cim je nejlepsi ty pasky na koncich upevnit aby drzely???

Diky za rady!

_________________
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 15:42 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3790
Bydliště: Brno-Praha
Badger píše:
Tak mi nedavno take paska dorazila a chystam se ji tam do patku, tak si chci jen neco upresnit :D
Mam tedy pocitat s tim, ze to bude trochu dymat, kourit a srdet jo? :D
Jo a cim je nejlepsi ty pasky na koncich upevnit aby drzely???

Diky za rady!


Jo, přesně tak, nelekej se, že ti hoří auto :-) . Chyť to kovovýma sponama.

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 23:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2006 16:39
Příspěvky: 101
Bydliště: Pardubice
Super, diky moc! Ve ctvrtek se na to vrhnu at mam na Mimon na sprinty hotovo :D
No a nejakou tou zaruvzdornou barvou to mam strikat nebo neni potreba???

_________________
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 00:43 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3790
Bydliště: Brno-Praha
Není to nutné... vydrží to i bez toho 2 roky. Ale určitě je to vhodnější. Ale dá se to kdykoli později přestříkat. Když chvilku počkáš, měl bych mít spray k prodeji.

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 09:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2006 16:39
Příspěvky: 101
Bydliště: Pardubice
Dobre, dekuji!
Jj, klidne pockam :D

_________________
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 12:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1563
Bydliště: Praha
Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm... :)

Obrázek

_________________
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 12:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2006 16:39
Příspěvky: 101
Bydliště: Pardubice
tak to je slusny!
ja je mam teda daleko kratsi a pasky mam 5cmx15m, tak doufam ze to bude stacit! :wink:

_________________
Toyota Corolla 1,3 16V v kompletni uprave, ale samozrejme se jeste dale pokracuje :-)
www.gtbclub.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 12:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
Břéťa píše:
Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm... :)

http://www.cliosport.cz/forum/attachments/4_8.jpg
ahoj, prosimte jakou barvou (ze modrou to vidim :lol: ) jsi delal ten blok? dík

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2008 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1563
Bydliště: Praha
bóďa píše:
Břéťa píše:
Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm... :)

ahoj, prosimte jakou barvou (ze modrou to vidim :lol: ) jsi delal ten blok? dík


Normal Hameraitkou, libil se mi renaultackej odstin a zatim drzi... :wink:
Obrázek

_________________
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 03 led 2009 06:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srp 2007 18:57
Příspěvky: 118
Bydliště: ostravwa
taky přidám :wink:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Vento GTI 150+


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2009 15:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 20:00
Příspěvky: 105
Bydliště: Rožnov p.R./Brno
tak taky něco přihodím
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
323F GTV6


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2009 18:31 
Offline

Registrován: 17 pro 2006 13:44
Příspěvky: 665
Ahoj chci zakoupit zakoupit tu termoizolační pásku, ale nevím jakou šíři zakoupit, popř. jestli je víc typů, tak s jakou se dobře pracuje. Svody jsou docela komplikovaně motaný, tak aby to nějak vypadalo. Popř. kde zakoupit díky


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2009 18:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
Treba u me :-) Jsme vyhradnim dovozcem Thermotec do CR ;-)

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2009 11:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 srp 2007 03:05
Příspěvky: 286
Bydliště: Nitra, SVK
jolik píše:
taky přidám :wink:

To ma slitinove svody nee?? Niektori tu pisali, ze slitinove neobalovat, lebo prasknu!

All: co je na tom pravdy? Ja som upustil od obalenia seriovych zliatinovych zvodov, lebo sa tu pisalo, ze prasknu.. Hm? Ak nie, obalil by som aj ja, studeno pod kapotou potrebujem... :mavani:

_________________
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2009 12:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2004 18:26
Příspěvky: 345
Bydliště: Praha / Most
tak predevsim zalezi na zpracovani, ale znam plno lidi, co jezdi na omotanejch litinovejch a nevim o nikom, ze by jim to prasklo 8)

_________________
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 217 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Majestic-12 [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů